0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Zeppelin έγραψε:Πώς μεταφέρετε η πληροφορία για το πόσο έχεις ανοίξει το γκάζι από το γκριπ στον εγκέφαλο? Φαντάζομαι πως όχι με ντίζα.
bckat έγραψε:Ερώτηση: Μου είπαν ότι το μείγμα μου είναι φτωχό στις μεσαίες στροφές.Αυτό είναι φυσιολογικό;Αν όχι τι πρέπει να κάνω;Σκεφτόμουν να βάλω ΚΝ αλλά μου είπαν ότι έτσι όπως είναι το μείγμα θα μου είναι πρακτικώς άχρηστο
zeppelin έγραψε:Επίσης ακόμα μια ερώτηση, αν είχαμε αισθητήρα λ δεν θα χρειαζόμασταν κάθε τρείς και λίγο ρύθμισηquote]ο αισθητηρας λαμδα μετρα την ποσοτητα οξυγονου στα καυσαερια.το ποσο ατελης ειναι η καυση.το προγραμμα ,βαση του λ', κανει μικροδιορθωσεις που εχουν να κανουν κυριως με τον ασταθμητο παραγοντα βενζινη.αυτο δεν ισχυει για ολα τα μηχανακια,εξαρτατε απο τις δυνατοτητες του εγκεφαλου και το προγραμμα του.το capo ας πουμε δεν μπορει να το διωρθωσει παρα μονο ενα 10-15% σε αντιθεση με το mille 04 και πανω που ο siemens κανει πολυ καλυτερη δουλεια.κορυφη στο ειδος στον χωρο της μοτοσυκλετας ειναι η bmw με την αυτοκρατορια της bosch....αυτα πληρωνεις εκει....δεν ξερω εαν το εχετε καταλαβει αλλα η sagem που εξοπλιζει το capo και τον πηγασο μας εχει καταστρεψει....ποιος δεν θα ηθελε να αγοραζε το μηχανακι του 300ευρω ακριβοτερο και να μην περνουσε την ταλαιπωρια....η οποια ομως δεν οφειλετε μονο στην sagem αλλα και στους ασχετους που βαζουν χερι
bill έγραψε:δεν ξερω εαν το εχετε καταλαβει αλλα η sagem που εξοπλιζει το capo και τον πηγασο μας εχει καταστρεψει....
bill έγραψε:το strada και το trail φορανε την προικα της nippon denso
bill έγραψε:το φιλτρο στα injection δεν μεταβαλει το μιγμα οπως στα καρπυρατερ και αυτο γιατι υπαρχει ο αισθητηρας map sensor η αλλιως αισθητηρας πιεσης εισαγωγης,οποτε η περισοτερη ποσοτητα αερα θα διαβαστει σαν πτωση της υποπιεσης και ο εγκεφαλος θα διορθωσει το μιγμα.
harlek έγραψε:Τι αισθητήρας είναι αυτό το map sensor? έχει τέτοιο πράμα ο Πήγασος; Απ' ό,τι έχω δει ο μόνος αισθητήρας πίεσης βρίσκεται μέσα στον ίδιο το Sagem και μάλιστα σαν να έχει ένα σωλήνα που βγαίνει προς το "περιβάλλον" (δίπλα στη φίσα) για να μην επηρεάζεται η πίεση από εισαγωγές κ.λπ. Η δεν τα λέω καλά;
astynomos έγραψε:Βρε Bill, εαν καποιος στο μελλον ηθελε να αλλαξει τον εγκεφαλο με αυτον της Bosch που λες,θα μπορουσε και αν ναι ποιο θα ηταν το κοστος; 1500 Ε οπως της μαμας ή περισσοτερο; Υπάρχει η δυνατοτητα να προσθεσει αισθητηρα λ σε μια μηχανη που δεν εχει απο την μανα του,οπως ο πηγασος;
Zeppelin έγραψε:Εφόσον κάνουμε την ρύθμιση του μείγματος, ποιοι είναι οι παράμετροι που μεταβάλλονται και θέλουμε πάλι ρύθμιση μετά από λίγα σχετικά χιλιόμετρα?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι