0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 11, 2006, 11:40:53 πμ »
με εναν αισθητηρα (ενα ποτενσιομετρο στην ουσια)
λεγομενο TPS ( trhrotle position sensor)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 11, 2006, 01:11:09 μμ »
Παράθεση

Zeppelin έγραψε:
Πώς μεταφέρετε η πληροφορία για το πόσο έχεις ανοίξει το γκάζι από το γκριπ στον εγκέφαλο? Φαντάζομαι πως όχι με ντίζα.


Ο αισθητήρας του γκαζιού (TPS) είναι συνδεδεμένος πάνω στην πεταλούδα του ψεκασμού, ουσιαστικά δηλαδή κινείται από την ντίζα. Μη νομίζεις, δηλαδή, ότι ο αισθητήρας βρίσκεται στο γκριπ του γκαζιού.
Masquerade

*

Βασίλης Γεωργαντής

Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 11, 2006, 06:05:43 μμ »
Ερώτηση: Μου είπαν ότι το μείγμα μου είναι φτωχό στις μεσαίες στροφές.Αυτό είναι φυσιολογικό;Αν όχι τι πρέπει να κάνω;Σκεφτόμουν να βάλω ΚΝ αλλά μου είπαν ότι έτσι όπως είναι το μείγμα θα μου είναι πρακτικώς άχρηστο  :-?  :-?  :-?  :hlp%

*

Ανδρεας

Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 11, 2006, 08:28:32 μμ »
Επίσης ακόμα μια ερώτηση, αν είχαμε αισθητήρα λ δεν θα χρειαζόμασταν κάθε τρείς και λίγο ρύθμιση.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 11, 2006, 08:41:31 μμ »
Παράθεση

bckat έγραψε:
Ερώτηση: Μου είπαν ότι το μείγμα μου είναι φτωχό στις μεσαίες στροφές.Αυτό είναι φυσιολογικό;Αν όχι τι πρέπει να κάνω;Σκεφτόμουν να βάλω ΚΝ αλλά μου είπαν ότι έτσι όπως είναι το μείγμα θα μου είναι πρακτικώς άχρηστο  :-?  :-?  :-?  :hlp%


σου ειπαν ποιοι?

πως καταλαβανε οτι το μιγμα σου ειναι φτωχο στις μεσαιες στροφες?
συνδεσανε αισθητηρα λ' και βαλανε  hall meter για να τσεκαρουν τα καυσαερια σε test ride?

το τσεκαρανε στο δυναμομετρο?

εαν ορισεις στον εγκεφαλο την σωστη ΄΄αρχη΄΄ λειτουργειας δεν υπαρχει περιπτωση να εχει τετοια κενα,εκτο και εαν δεν ρυθμιζετε αλλα τοτε φενετε στο ρελαντι.

με λιγα λογια,οπως το εξηγεις,το μηχανακι σου,στο ρελαντι, εχει μονοξειδιο στο ΄΄θεο΄΄ και μεγαλο βαθμο ΄΄αναισθησιας΄΄ γκαζιου με αποτελεσμα να αργει να αλλαξει το throtle closed και το μηχανακι να ΄΄ριχνει΄΄το μιγμα στο διαστημα της ΄΄αναισθησιας΄΄.

με αλλα λογια ειναι ρυθμισμενο αλλου γι αλλου.

το φιλτρο στα injection δεν μεταβαλει το μιγμα οπως στα καρπυρατερ και αυτο γιατι υπαρχει ο αισθητηρας map sensor η αλλιως αισθητηρας πιεσης εισαγωγης,οποτε η περισοτερη ποσοτητα αερα θα διαβαστει σαν πτωση της υποπιεσης και ο εγκεφαλος θα διορθωσει το μιγμα.βελτιωνει την αποκριση του γκαζιου ανεβαζει την ιπποδυναμη ελαχιστα,ειδικα στα μονοκυλινδρα,αλλα εχει μεγαλη διαφορα στα μηχανακια που χρησιμοποιουν συστημα ατμοσφαιρικης υπερπληρωσης (RAM AIR).

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 11, 2006, 08:52:35 μμ »
Παράθεση
zeppelin έγραψε:
Επίσης ακόμα μια ερώτηση, αν είχαμε αισθητήρα λ δεν θα χρειαζόμασταν κάθε τρείς και λίγο ρύθμισηquote]



ο αισθητηρας λαμδα μετρα την ποσοτητα οξυγονου στα καυσαερια.το ποσο ατελης ειναι η καυση.

το προγραμμα ,βαση του λ', κανει μικροδιορθωσεις που εχουν να κανουν κυριως με τον ασταθμητο παραγοντα βενζινη.

αυτο δεν ισχυει για ολα τα μηχανακια,εξαρτατε απο τις δυνατοτητες του εγκεφαλου και το προγραμμα του.
το capo ας πουμε δεν μπορει να το διωρθωσει παρα μονο ενα 10-15% σε αντιθεση με το mille 04 και πανω που ο siemens κανει πολυ καλυτερη δουλεια.

κορυφη στο ειδος στον χωρο της μοτοσυκλετας ειναι η bmw με την αυτοκρατορια της bosch....

αυτα πληρωνεις εκει....

δεν ξερω εαν το εχετε καταλαβει αλλα η sagem που εξοπλιζει το capo και τον πηγασο μας εχει καταστρεψει....

ποιος δεν θα ηθελε να αγοραζε το μηχανακι του 300ευρω ακριβοτερο και να μην περνουσε την ταλαιπωρια....
η οποια ομως δεν οφειλετε μονο στην sagem αλλα και στους ασχετους που βαζουν χερι

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 11, 2006, 10:17:14 μμ »
Παράθεση

bill έγραψε:

δεν ξερω εαν το εχετε καταλαβει αλλα η sagem που εξοπλιζει το capo και τον πηγασο μας εχει καταστρεψει....


Υποθέτω εννοείς το μεγάλο ποσοστό ελαττωματικών "βιδών" μίγματος; Αλλά στο κάπο δεν έχει βίδα, οπότε εκεί που είναι το πρόβλημα;

Πάντως ο δικός μου ψεκασμός, ειδικά αφού τον ανέλαβες, δουλεύει πάντα τέλεια, χωρίς κανένα σκορτσάρισμα ή κενό σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Γι' αυτό και μάλλον συμπαθώ τη Sagem! Μπορεί να είμαι απλά τυχερός (για την ώρα)...

Όσο για την Bosch, έχω διαβάσει για τρελλά προβλήματα στον ψεκασμό των 650GS της BMW, που όμως τα έλυσε αργότερα με firmware update.

Παρεμπιπτόντως, τα Trail/Strada τι μάρκα μυαλό κουβαλούν;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 11, 2006, 11:01:46 μμ »
τα πηγασο για τους χαλασμενους εγκεφαλους και τα capo στην ευασθησια των πολλαπλασιαστων.

η bmw τα ελυσε και πολυ γρηγορα.εχει φοβερη υποστηρηξη

το strada και το trail φορανε την προικα της nippon denso

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 12, 2006, 12:38:19 πμ »
Παράθεση

bill έγραψε:
το strada και το trail φορανε την προικα της nippon denso

Δηλαδή? καλό ειναι αυτό?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 14, 2006, 07:44:05 μμ »
Παράθεση

bill έγραψε:
το φιλτρο στα injection δεν μεταβαλει το μιγμα οπως στα καρπυρατερ και αυτο γιατι υπαρχει ο αισθητηρας map sensor η αλλιως αισθητηρας πιεσης εισαγωγης,οποτε η περισοτερη ποσοτητα αερα θα διαβαστει σαν πτωση της υποπιεσης και ο εγκεφαλος θα διορθωσει το μιγμα.


Τι αισθητήρας είναι αυτό το map sensor? έχει τέτοιο πράμα ο Πήγασος; Απ' ό,τι έχω δει ο μόνος αισθητήρας πίεσης βρίσκεται μέσα στον ίδιο το Sagem και μάλιστα σαν να έχει ένα σωλήνα που βγαίνει προς το "περιβάλλον" (δίπλα στη φίσα) για να μην επηρεάζεται η πίεση από εισαγωγές κ.λπ. Η δεν τα λέω καλά;
Masquerade

*

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 15, 2006, 10:29:51 πμ »
Βρε Bill, εαν καποιος στο μελλον ηθελε να αλλαξει τον εγκεφαλο με αυτον της Bosch που λες,θα μπορουσε και αν ναι ποιο θα ηταν το κοστος; 1500 Ε οπως της μαμας ή περισσοτερο;

Υπάρχει η δυνατοτητα να προσθεσει αισθητηρα λ σε μια μηχανη που δεν εχει απο την μανα του,οπως ο πηγασος;

Ο εγκεφαλος αυτος με νεα χαρτογραφηση θα μπορουσε να δουλεψει σαν ενα ειδος power comander;

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 02, 2006, 02:07:08 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Τι αισθητήρας είναι αυτό το map sensor? έχει τέτοιο πράμα ο Πήγασος; Απ' ό,τι έχω δει ο μόνος αισθητήρας πίεσης βρίσκεται μέσα στον ίδιο το Sagem και μάλιστα σαν να έχει ένα σωλήνα που βγαίνει προς το "περιβάλλον" (δίπλα στη φίσα) για να μην επηρεάζεται η πίεση από εισαγωγές κ.λπ. Η δεν τα λέω καλά;


Δεν τα λέω καλά. Ο σωλήνας που φεύγει από τον εγκέφαλο φαίνεται να συνδέεται στο φιλτροκούτι, μεταδίδοντας εμμέσως την υποπίεση στον αισθητήρα που βρίσκεται μέσα στον εγκεφαλο.

Παράθεση

astynomos έγραψε:
Βρε Bill, εαν καποιος στο μελλον ηθελε να αλλαξει τον εγκεφαλο με αυτον της Bosch που λες,θα μπορουσε και αν ναι ποιο θα ηταν το κοστος; 1500 Ε οπως της μαμας ή περισσοτερο;

Υπάρχει η δυνατοτητα να προσθεσει αισθητηρα λ σε μια μηχανη που δεν εχει απο την μανα του,οπως ο πηγασος;


Προφανώς ο εγκέφαλος της Bosch των 650GS είναι προγραμματισμένος με βάση τις παραμέτρους λειτουργίας άλλου (αν και παρόμοιου) κινητήρα και ειναι φτιαγμένος να συνεργάζεται με διαφορετικού τύπου αισθητήρες. Το σύστημα ψεκασμού δεν είναι απλά μια πλακέτα, αλλά ένα σετ ηλεκτρονικών/προγράμματος/αισθητήρων/μπεκ.

Η προσθήκη αισθητήρα λάμδα δεν είναι αδύνατο να γίνει εκ των υστέρων απο τον κατασκευαστή (Σαζέμ), αποκλείεται όμως να γίνει από κάποιο μάστορα! Θα μπορούσε, δηλαδή, αν ο Πήγασος ie εξακολουθούσε να παράγεται, να βγεί μια βελτιωμένη έκδοση του ψεκασμού, με ελαφρώς αναβαθμισμένο εγκέφαλο, που να έχει πρόγραμμα το οποίο να λαμβάνει υπόψη και το ποσοστό του οξυγόνου στην εξάτμιση. Θα έπρεπε βέβαια να έχει επιπλέον είσοδο για την επικοινωνία με τον αισθητήρα λάμδα και βέβαια να κάνουν και μια τρύπα κάπου στο λαιμό της εξάτμισης για να τοποθετηθεί ο αισθητήρας.
Masquerade

*

Ανδρεας

Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 02, 2006, 02:33:19 μμ »
Εφόσον κάνουμε την ρύθμιση του μείγματος, ποιοι είναι οι παράμετροι που μεταβάλλονται και θέλουμε πάλι ρύθμιση μετά από λίγα σχετικά χιλιόμετρα?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 02, 2006, 02:59:36 μμ »
Παράθεση

Zeppelin έγραψε:
Εφόσον κάνουμε την ρύθμιση του μείγματος, ποιοι είναι οι παράμετροι που μεταβάλλονται και θέλουμε πάλι ρύθμιση μετά από λίγα σχετικά χιλιόμετρα?


Παραθέτω απόσπασμα από τη Βίβλο:

"Βρώμα που μαζεύεται με τον καιρό στο σώμα του ψεκασμού (σωματίδια που περνούν και το φίλτρο αέρα) μειώνουν ελαφρά την ροή του αέρα κι έτσι αυξάνεται η αναλογία καυσίμου στο μίγμα. Αυτήν τη μεταβολή δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί ο ψεκασμός, καθώς δεν υπάρχει αισθητήρας οξυγόνου ("λ") στην εξάτμιση. Με άλλα λόγια, ο ψεκασμός του Πήγασου δουλεύει "στα τυφλά", χωρίς να γνωρίζει τα αποτελέσματα των ενεργειών του. Η ρύθμιση μέσω αναλυτή καυσαερίων κάθε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα χρειάζεται για να φέρει ο μηχανικός την αναλογία μίγματος στα ίσια της, αντισταθμίζοντας την ελαφρώς μειωμένη παροχή αέρα."
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρυθμιση ρελαντι
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 29, 2008, 01:24:35 πμ »
Λοιπόν, έχω να κάνω σέρβις εδώ και περίπου 7.500χλμ. Έχω 32.500, είχα κάνει στα 25.000. Το ανέβαλα για έναν μόνο λόγο: Γιατί δεν ήξερα που να το πάω! Ο μπιλ, είχε δύο τρομερά + για μένα: Ήταν απόλυτα συνεννοήσιμος και ΗΞΕΡΕ. Το κυριότερο: Ήμουν σίγουρος εγώ ότι ήξερε. Μετά τις αναλύσεις περί ψεκασμού που μου είχε κάνει, πώς να εμπιστευτώ ρύθμιση από κάποιον άλλον; Γιατί, καλώς ή κακώς, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι περισσότεροι μηχανικοί βλέπουν το Axone και νομίζουν ότι είναι GameGear. Προσεύχομαι να κάνω λάθος γι' αυτό, έλα όμως που κατά βάθος το πιστεύω!
Δυο πράγματα με απασχολούσαν μετά από 7500χλμ: Λάδια και ρύμιση injection. Τα λάδια όχι και τόσο. Για κάποιο λόγο θεωρώ τα Silkolene "αθάνατα". Ίσως επειδή, όποτε τα αλλάζω, δε βλέπω καμία βελτίωση στη λειτουργία της μηχανής (όπως έβλεπα π.χ. αλλάζοντας τα Castrol). Δουλεύει πάντα τέλεια. Οι ταχύτητες πάντα βούτυρο. Μ' έπαιρνε λοιπόν λίγη ακόμα αναβολή.
Η ρύθμιση ψεκασμού με απασχολούσε. Έλα όμως που φοβόμουν ότι θα χαθεί για πάντα "η σωστή" ρύθμιση! Μου ερχόταν στο μυαλό εφιαλτικές στιγμές που θα επιστρέφω στο συνεργείο και θα λέω "Ε.....δεν ειναι όπως πριν..." και θα μου λένε "ιδέα σου, άστο μερικές μέρες, θα στρώσει...".
Κι έτσι, το ανέβαλα κι αυτό, μέχρι που προχθές το πρωί, χωρίς κανένα λόγο, το ρελαντί μου πέφτει απότομα από τις 1400 στις 1000σαλ! Έχασα το χρώμα μου! Το ανέβασα λίγο από τη βίδα, αλλά ένιωθα ότι δεν αρκούσε αυτό. Επιπλέον, να σου και μερικά σκασίματα! Παρκάρω, βάζω μπρος αργότερα, το ρελαντί στις 1700. Άντε πάλι πίσω στη θέση της η βίδα. Το απόγευμα, μια απ' τα ιδια. Ήμουν έτοιμος για το μεγάλο βήμα: Ρύθμιση ψεκασμού από "τρίτο".
Πριν το κάνω, όμως, είπα να τα παίξω όλα για όλα: Βουτάω το αλενάκι μου, παίρνω και μια εικόνα παναγιάς (Εκατονταπυλιανής) στο άλλο χέρι, και πάω να πειράξω τη βίδα του εγκεφάλου.
5 στροφές αριστερά. Και το ρελαντί έστρωσε απόλυτα, δεν έχω ούτε ένα σκάσιμο, καλύτερη ευστροφία, πιο ανάλαφρη λειτουργία με λιγότερους κραδασμούς.
Ελπίζω να κρατήσει, τουλάχιστον για καμιά 5άρα χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα (πολύ αισιόδοξος, ε;) Οπότε τότε, αναγκαστικά θα πάω για το "μεγάλο" σέρβις σε κάποιο εξουσιοδοτημένο (έχοντας αυτή τη φορά κρυμμένη μέσα απ' το μπουφάν την Παναγία Σουμελά και μάλλον και μία του Άγιου Γεράσιμου, γιατί το ρίσκο πλέον είναι κολοσσιαίο!).  :D

Πάντως, αυτή η βίδα, δεν είναι και τόσο απειλητική όσο φαίνεται!
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης