0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Δεξιά στο μοτέρ, θα δεις αυτό το καπάκι. Από κάτω είναι το πικ-απ. Δες φωτο. Πριν το βγάλεις μέτρα την αντίσταση στις επαφές που όπως λέει το μάνουαλ πρέπει να είναι, 500-600 ohm. Αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι το θέμα αφού δουλεύει. Αυτό το μαραφέτι δουλεύει μαγνητικά και πολλές φορές από μέσα μαζεύει μπίχλα και δεν πιάνει καλά το μαγνητικό πεδίο, ειδικά όταν ζεσταθεί. Οπότε θέλει καθάρισμα από μέσα. Εγώ το έχω κάνει μία φορά, με τα ίδια συμπτώματα και 40.000+ χλμ τώρα δεν μου το παρουσίασε. Μάλιστα το έκανα σε ένα σέρβις γιατί βαριόμουνα τα λύσε δέσε και ο μηχανικός μου έλεγε, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ... ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ...  :psdof: :thnk: :tez: :kalo:
Καλή φάση! Εξηγεί το workshop manual πως να τεσταρεις υλικά? Έχουμε μήπως κανένα λινκ από αυτό το μανουάλ?

Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk





Αγγλικά Γαλικά Ιταλικά, και έχει και κάποια άλλα χρήσιμα.
http://www.pegaso.fr/viewtopic.php?f=8&t=2
Είσαι ωραίος και μετράς!

Στάλθηκε από το LG-D335E μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Drago

Αυτό παιδιά είναι το μάτι του στροφαλου βέβαια διαβάζει αβάνς αλλά αυτό ποτέ δεν κάνει ρεταρισμα όσο για τα ρινίσματα που μαζεύει είναι όταν αρχίζει να τρώγεται τό ρουλεμάν από το κομπλερ τίς μίζας εμένα είναι καθαρά μείγμα

*

Drago

Απλά άλλαξε ο καιρός και η πυκνότητα του αέρα

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Αυτό παιδιά είναι το μάτι του στροφαλου βέβαια διαβάζει αβάνς αλλά αυτό ποτέ δεν κάνει ρεταρισμα όσο για τα ρινίσματα που μαζεύει είναι όταν αρχίζει να τρώγεται τό ρουλεμάν από το κομπλερ τίς μίζας εμένα είναι καθαρά μείγμα

Never say never again.

Δε λέω ότι ειναι αυτό το πρόβλημα σου, αλλά στο δικό μου με το ίδιο πρόβλημα ήταν, αν και ο μηχανικός δεν το πίστευε, μέχρι που το καθάρισε και δεν ξαναέγινε.
Απλά στο λέω γιατί πολλές φορές είναι κάτι πολύ απλό και μπλέκουμε χωρίς λόγο με τα δύσκολα.
Τώρα αν είναι ο καιρός βοήθεια μας, γιατί θα πρέπει να ακούμε πρώτα ΕΜΥ, να ρυθμίζουμε μείγμα στον Πήγασο και μετά να τον βγάζουμε έξω...  :oo!
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
παιζει γι'αυτο το ρεταρισμα που εχω στο καπο,να φταιει αυτο;

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
παιζει γι'αυτο το ρεταρισμα που εχω στο καπο,να φταιει αυτο;

Αν στο κάνει όταν ζεστένεται, ειδικά καλοκαίρι ή σε πολύ κίνηση και δίνοντας λίγο γκάζι, αλλά φτιάχνει όταν κρυώνει το μοτέρ και μετά ξαναμανά, θα μπορούσε αλλά δεν ξέρω σίγουρα γιατί capo απ'τη μια pegaso απ'την άλλη... , αλλά δε χάνεις τίποτα να το δεις. Αν το τσεκάρεις σφύρα.  :whist:
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης