0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

spy1

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 24, 2009, 05:59:19 μμ »
+1 και από εμένα κανένα πρόβλημα με το μπροστινό λόγο αέρα, με πολύ πλευρικό αέρα ταλαντέυεται ολόκληρη η μηχανή ειδικά με μπαγκαζιέρα σε ταχύτητες άνω των 80 βέβαια

*

Ninja Nihil

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 24, 2009, 10:05:58 μμ »
Κάτι άλλο παίζει μάλλον και όχι το φτερό... Εγώ ποτέ δεν είχα πρόβλημα με όποια ταχύτητα κι αν πήγαινα. Ακόμη και τώρα τελευταία που το κράτησα και κανένα δεκάλεπτο στα 170-175 χλμ. (για να δω μέχρι πόσο θα πιάσει, παραπάνω δεν πήγε, χαχαχα) δεν με ζόρισε καθόλου (πλην του γεγονότος ότι έκανα σβέρκο)...

*

El Presidente

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 24, 2009, 11:42:36 μμ »
Eλεγξε σχολαστικα την ΠΙΣΩ αναρτηση.
Αν δεν εχει "κλασει"...σορρυ..χασει-εννοω τα λαδακια της ,κ λειτουργει σωστα ,τοτε πηγαινε καπου κ πες να σου τη σφιξουν...ΠΟΛΥ!!(βλ.προφορτιση ελατηριου)
Πιθανοτατα το προβλημα σου ειναι Γεωμετρικο ;)....... :bye:

*

allo_bar

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 25, 2009, 01:47:38 μμ »
φίλε μου κοιταξέ το... δεν νομίζω να φταίει το φτερό με τόσο λίγα χιλιόμετρα...
Εγω στα 80 (απο αυτά τα χιλιόμετρα δεν είπες οτι κουνάει; ) νιώθω τόσο σταθερή τη μηχανή που έχω την αίσθηση οτι μπορώ να αφήσω το τιμόνι και να βάλω τα χέρια στις τσεπες...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 25, 2009, 03:54:33 μμ »
Eλεγξε σχολαστικα την ΠΙΣΩ αναρτηση.
Αν δεν εχει "κλασει"...σορρυ..χασει-εννοω τα λαδακια της ,κ λειτουργει σωστα ,τοτε πηγαινε καπου κ πες να σου τη σφιξουν...ΠΟΛΥ!!(βλ.προφορτιση ελατηριου)
Πιθανοτατα το προβλημα σου ειναι Γεωμετρικο ;)....... :bye:

το παραπάνω παίζει σαν σενάριο...
απλά φαντάζομαι οτι για καινούγιο δεν θα επαιζε το σενάριο...

..και ναι... απο την πίσω ανάρτηση το τρέμουλο ερχεται ακριβώς μπροστά στο τιμόνι...

εμένα βεβαια μου το εκανε σε πολλα παραπάνω κλμ..αλλά δες το -αν δεν ειναι το φτερό-..


υ.γ..
EL Presidente... o Παθών Μαθών ε... :D :bye: :bye: :bye: :bye:

*

n52c

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 25, 2009, 06:50:43 μμ »
Καταρχήν να  σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας….
Τελικά έβγαλα το φτερό και εχτές έκανα μια δοκιμή σε όχι και τόσο δυνατό αέρα…αλλά παράτησα μια γενικότερη ηρεμία στο τιμόνι! Σίγουρα είναι ένας περιορισμός του προβλήματος αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα της ανάρτησης. έτσι όπως το παρουσιάζεται μάλλον είναι αυτό…την τρίτη το πάω Ρομπότη οπότε θα μάθουμε…
Μέχρι τότε δοκιμές…με και χωρίς φτερό…

Α και όταν αφήνω το τιμόνι πάει ευθεία μια χαρά….

Θα ενημερώσω με το αποτέλεσμα…

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 30, 2009, 11:35:31 πμ »
Καταρχήν να  σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας….
Τελικά έβγαλα το φτερό και εχτές έκανα μια δοκιμή σε όχι και τόσο δυνατό αέρα…αλλά παράτησα μια γενικότερη ηρεμία στο τιμόνι! Σίγουρα είναι ένας περιορισμός του προβλήματος αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα της ανάρτησης. έτσι όπως το παρουσιάζεται μάλλον είναι αυτό…την τρίτη το πάω Ρομπότη οπότε θα μάθουμε…
Μέχρι τότε δοκιμές…με και χωρίς φτερό…

Α και όταν αφήνω το τιμόνι πάει ευθεία μια χαρά….

Θα ενημερώσω με το αποτέλεσμα…


προσωπικά λεω οτι ειναι το φτερό..
από την άλλη βεβαια παίζει να ειναι και ο συνδυασμός των δυο... αλλά ανάρτηση από τοσο νωρίς δε νομίζω...

όταν το πας ριξε ενα ποστ για ενημέρωση... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 30, 2009, 11:45:02 πμ »
Καταρχήν να  σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας….
Τελικά έβγαλα το φτερό και εχτές έκανα μια δοκιμή σε όχι και τόσο δυνατό αέρα…αλλά παράτησα μια γενικότερη ηρεμία στο τιμόνι! Σίγουρα είναι ένας περιορισμός του προβλήματος αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα της ανάρτησης. έτσι όπως το παρουσιάζεται μάλλον είναι αυτό…την τρίτη το πάω Ρομπότη οπότε θα μάθουμε…
Μέχρι τότε δοκιμές…με και χωρίς φτερό…

Α και όταν αφήνω το τιμόνι πάει ευθεία μια χαρά….

Θα ενημερώσω με το αποτέλεσμα…


προσωπικά λεω οτι ειναι το φτερό..
από την άλλη βεβαια παίζει να ειναι και ο συνδυασμός των δυο... αλλά ανάρτηση από τοσο νωρίς δε νομίζω...

όταν το πας ριξε ενα ποστ για ενημέρωση... :bye:

Λαδακια ...αλλαξε μπροστα  !!  και κοιτα το τιμονι !! και την πίσω ανάρτηση οπως ειπε ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ !!

αποκλείεται η εταιρία ....και η καθε εταιρία να εχει δώσει μηχανακι ...ετσι !!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2009, 11:52:40 πμ από saddle69 »

*

yannis_k76

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 30, 2009, 04:18:25 μμ »
Το μπροστινό φτερό ΔΕΝ μπορεί να είναι αιτία για ταλαντώσεις σε ταχύτητες 80 χαω, ακόμα και αν έχεις πλευρικό άνεμο (η μετωπική επιφάνεια του φτερού απο το πλάι είναι μικρή για να ευθύνεται για κάτι τέτοιο).

Ωστόσο, το trail έχει μια ευπάθεια σε δυνατούς πλευρικούς ανέμους, γενικότερα.

Μου έχει τύχει να βάζω ΠΟΛΥ δύναμη για να γέρνω το μηχανάκι στο πλάι μόνο και μόνο για να το καταφέρω να πάει ευθεία, σαν να έκανα wind surfing ενα πράμα, και την ίδια στιγμή η αίσθηση πλεύσης και ταλάντωσης μπρος-πίσω ήταν ενοχλητικά έντονη.

Ο λόγος είναι οι υπερβολικά μαλακές αναρτήσεις. Κάνουν τη μηχανή να μην έχει σταθερή "βάση" και σε κάθε ριπή αέρα πάει βάρκα γυαλό. Προσθέτεις σε αυτό το αναπόφευκτο - ενστικτώδες - σφύξιμο του τιμονιου απο το άγχος σου και η ταλάντωση ενισχύεται ...

Η λύση είναι σφίξιμο αναρτήσεων και χαλαρό κράτημα στο τιμόνι. Στην περίπτωση που μιλάμε για trail με πάνω απο 20.000 χλμ, τα φρέσκα λάδια στο πιρούνι είναι μονόδρομος και θα συνιστούσα και σκληρότερα ελατήρια, ενώ πίσω μάλλον χρειάζονται πιο δραστικά μέτρα. Αυτά φυσικά για τα δικά μου μέτρα και κριτήρια, είναι θεμιτό κάποιος άλλος να προτιμάει την βουτυρένια αίσθηση του trail  :D

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 30, 2009, 09:31:39 μμ »
Η μοναδική περίπτωση να κουναει το μπροστινό με αιτία το φτερό, είναι το φτερό να έχει σπάσει καπου κοντά στις βασεις του και να μην το έχεις δει, η να έχει ξεβιδώσει.
Οπότε καλό είναι να κανεις μια επίσκεψη σε ένα συνεργείο γιατι όλα αυτά που λεμε εδω μέσα είαι εικασίες, και δεν διορθώνεται έτσι το πρόβλημα.

*

n52c

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #25 - : Ιούλιος 01, 2009, 03:33:56 μμ »
Καλησπέρα….
Λοιπόν το πήγα για σέρβις και είναι όλα μια χαρά…και το μπροστινό και η πίσω ανάρτηση…το θέμα είναι στο μπροστινό φτερό…γιατί από τότε που το έβγαλα απλά δεν κουνάει ΠΟΥΘΕΝΑ! ούτε και εκεί που θα ήταν λογικό να κουνήσει…και είναι και το τιμόνι πολύ πιο ήρεμο…έχω παραγγείλει ήδη το χαμηλό…
Είναι με 5000χμλ και δεν μου φαίνεται να έχει πολύ μαλάκες αναρτήσεις αλλά αυτό φτιάχνεται και εύκολα. τώρα όσο αφορά το κράτημα του τιμονιού έχεις απόλυτο δίκιο γιατί όταν πάει να μου το πάρει το σφίγγω με πολύ δύναμη και λογικά πρέπει να επηρεάζει και να το κάνει πιο έντονο…


*

n52c

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #26 - : Ιούλιος 01, 2009, 03:41:21 μμ »
Όντος  το φτερό βρήκε αρκετά εύκολα λες να έπαιζε και αυτό..?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #27 - : Ιούλιος 01, 2009, 03:43:00 μμ »
Όντος  το φτερό βρήκε αρκετά εύκολα λες να έπαιζε και αυτό..?
Τι σημαινει "αρκετά ευκολα"?
Δε ήταν βιδωμένο κανονικά?
Εσύ το έβγαλες?

*

n52c

Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #28 - : Ιούλιος 03, 2009, 04:18:00 μμ »
Ναι μόνος μου το έβγαλα…ξέσφιξε με μια βόλτα με το κλειδί και μετά το έβγαλα με το χέρι…δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό…

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: AIR PEGASOS
« Απάντηση #29 - : Ιούλιος 03, 2009, 07:39:27 μμ »
Ναι μόνος μου το έβγαλα…ξέσφιξε με μια βόλτα με το κλειδί και μετά το έβγαλα με το χέρι…δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό…

Εσυ για καλό το "κόβεις" ??  :thnk: :thnk: :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης