0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

glayxs

Απ: Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #30 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 01:29:02 μμ »
Καλημέρα και καλό μήνα ,

Η ισχύς της  μηχανής ( STRADA ) ουσιαστικά σταματά στις 6800 RPM  εαν θυμάμαι καλά . Μετά από εκεί
και πέρα , όσες περιστροφές παραπάνω να κάνει ο κινητήρας δεν σημαίνει ότι θα ανέβει η  ιπποδύναμη ή η ροπή . Το πιθανότερο δε είναι να "κόβεις" μέρες ζωής από τον κινητήρα του οποίος δουλεύει συνέχεια στα κόκκινα .

Καλές βόλτες.

JYAPGR
 
δε βαριεσαι σκιστε τα τα μοτορια σκιστε τα..........
μετα τουλαχιστον θα εχουμε να μιλαμε για αστοχιες και για τα απριλια που ειναι κουβαδες....
αναρωτιεμαι εμεις οι αναβατες... :thnk:  εχουμε το aprilia bikers forum και τα χωνουμε οπου πιστευουμε οτι πρεπει...
οι μηχανουλες που δουλευουν μονιμα κοκκινα αν ειχαν στομα και forum  λετε να μας τα χωνανε πρωτα και μετα να μας στρωνανε στις φαπες ή αναποδα??????????????

*

factortzanis

Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #31 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 02:37:35 μμ »
Καλο μηνα σε ολους!!!  :bye:                                                                                                                                                                  Μου φενεται παραξενο που σχεδον μονο εγω πιστευω οτι το μοτερ θα συκωνε χαλαρα κ μια 6η ταχυτητα (γιατι οχι κ 200 αφου δεν το νιωθω το μηχανιμα βαρκα στο γιαλο κ εκτος ελεγχου)....ολοι πατε τοσο χαλαρα ρε παιδια?   δεν χρειαζεται ντε κ καλα να το σπας το μοτερ 1,2 κ.τ.λ στην 5η μονο το εχω κοφταρει(σπανια μιλαμε) κ δεν το λεω οτι το κανω παντα...ουτε το λεω για να το παιξω γρηγορος...αλλα σε ανοιχτους δρομους μια 6η κατα τη γνωμη μου θα τη συκωνε...(δεν εγκρινω κ εγω το ανεβασμα του κοφτη αλλα ειναι πιο εφικτο απ την τοποθετηση 6ης ταχυτητας...)

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #32 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 02:52:27 μμ »
Σίγουρα την σηκώνει την έκτη. Το θέμα είναι, πως η έκτη θα του δώσει (λογικά) 20 -30 (μπορεί και να λέω λίγα) χιλιόμετρα. Δεν νομίζεις ότι 200 - 210 είναι υπερβολικά για τον πήγασο.
Επικίνδυνα πολλά κατά τη γνώμη μου.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #33 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 05:12:17 μμ »
Η έκτη θα του έδινε ελάχιστα παραπάνω χιλιόμετρα τελική ή και τίποτα. Σε καμιά περίπτωση +20 και + 30. Θα έδινε όμως πιο άνετη λειτουργία με 150-160 (πραγματικά) χ.α.ω....
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #34 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 05:16:00 μμ »
Η έκτη θα του έδινε ελάχιστα παραπάνω χιλιόμετρα τελική ή και τίποτα. Σε καμιά περίπτωση +20 και + 30. Θα έδινε όμως πιο άνετη λειτουργία με 150-160 (πραγματικά) χ.α.ω....

αναλογα τι σχεση θα ειχαν τα δοντια των 2 γραναζιων της 6ης...........ο,τι θελει δηλαδη ο κατασκευαστης (ειτε την κανει overdrive ειτε κοντη)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

jyapgr

Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #35 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 07:09:46 μμ »
Καλησπέρες ,

Η μόνη λύση για κάποιον που θέλει να μεγαλώσει η τελική του,  με το πιο εύκολο τρόπο
είναι να αλλάξει γρανάζια . Βέβαια υπαρχει τίμημα σε σχέση με την ροπή αλλά όπως και
να έχει εαν αισθάνεσαι "κοντή" την πέμπτη 3 δόντια μικρότερο πίσω γρανάζι ή 1 δόντι
μεγαλύτερο μπροστά , σίγουρα με λίγοτερες στροφές ο κινητήρας θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα
και θα ταξιδεύει πιό ξεκούραστα .

Περιμένω να δώ τις απόψεις σας, εγώ θα προτιμήσω 16 δόντια (από 15) μπροστά γρανάζι θα δοκιμάσω και θα σας πώ εντυπώσεις.

JyapGR :kalo:

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2009, 07:14:15 μμ από jyapgr »

*

dr3@dlock

Απ: Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #36 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 10:03:30 μμ »
Καλησπέρες ,

Η μόνη λύση για κάποιον που θέλει να μεγαλώσει η τελική του,  με το πιο εύκολο τρόπο
είναι να αλλάξει γρανάζια . Βέβαια υπαρχει τίμημα σε σχέση με την ροπή αλλά όπως και
να έχει εαν αισθάνεσαι "κοντή" την πέμπτη 3 δόντια μικρότερο πίσω γρανάζι ή 1 δόντι
μεγαλύτερο μπροστά , σίγουρα με λίγοτερες στροφές ο κινητήρας θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα
και θα ταξιδεύει πιό ξεκούραστα .

Περιμένω να δώ τις απόψεις σας, εγώ θα προτιμήσω 16 δόντια (από 15) μπροστά γρανάζι θα δοκιμάσω και θα σας πώ εντυπώσεις.

JyapGR :kalo:




Η πιο σωστή γνώμη νομίζω. Ποιον θα χαλούσε λίγο ακόμα γκάζι στον πηγασο αφού δείχνει οτι μπορεί? Σε ψιλοανηφόρα και με αέρα μέχρι 176 είδα σήμερα και τα έδινε αργά και σταθερά. Δεν είναι μηχανάκι για κόντρες,δεν είναι όμως και μηχανάκι μόνο για χαλαρές βόλτες.Τι ζητάει ο καθένας είναι.
Στην πόλη κινούμε καθημερινά και έχει υπάρξει μέρα που δεν έχω κουμπώσει 4η.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης