0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ckoul

«Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« - : Ιούλιος 09, 2009, 08:30:01 μμ »
Το ταξίδι στη Σλοβενία κυλούσε όμορφα, ώσπου κάποια στιγμή διαπιστώνω ότι ο διακόπτης έχει «πέσει» και συγκρατείται στην τρύπα της πλάκας του τιμονιού μόνο από το κλειδί!

Σταματάω, ελέγχω από κάτω και διαπιστώνω ότι λείπουν και οι δύο βίδες που τον συγκρατούν πάνω στην πλάκα. Ψάχνω αριστερά-δεξιά μπας και βρω καμία βίδα, τίποτα. Τον πιάνω πρόχειρα με δεματικά (ζιπάκια) και συνεχίζω..

Το απόγευμα της ίδιας μέρας και μόλις έχοντας βγει από τον αυτοκινητόδρομο (όπου πήγαινα 130-140 χλμ/ω) στρίβοντας σ' έναν κόμβο δεξιά, μπλοκάρει το τιμόνι!!! :sh% Ω ναι, μία βίδα είχε σφηνώσει στο κάτω μέρος του τιμονιού και το λαιμό!

Από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να συμβούν υποθέτω..  :knt:  :oo! :oo! :oo!

Αρκετά με το ιστορικό, στο θέμα μας τώρα: Ενώ σε Strada που έχω δει ο διακόπτης βιδώνει μέχρι τέρμα πάνω στις προεξοχές που έχει η πλάκα του τιμονιού, στο Trail (μοντέλο 06) οι προεξοχές αυτές είναι κοντύτερες με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σφίξω τις βίδες αφού, στην περίπτωση αυτή ανεβαίνει ο διακόπτης πιο ψηλά και δεν κλειδώνει το τιμόνι. Κοιτάζοντας στα ανταλλακτικά της Aprilia (στον εδώ αντιπρόσωπο) υπάρχει μόνο μία έκδοση του όλου συστήματος χωρίς να φαίνεται πουθενά η ύπαρξη κάποιου είδους αποστατών που θα επέτρεπε να γίνει το σφίξιμο των βιδών.

Επιπλέον, ενώ στη μία μεριά εμφανίζει την ύπαρξη βίδας στην άλλη έχει κάτι σαν πίρο αντί για βίδα (μπορεί να είναι και βίδα με κομμένο κεφάλι για λόγους ασφαλείας, σε μένα πάντως δε δούλεψε). Μπορεί να δει κάποιος φίλος με Trail του 06 τι μεσολαβεί ανάμεσα στο διακόπτη και τα σημεία που βιδώνει πάνω στην πλάκα του τιμονιού;

Εννοείται ότι τη μαγκωμένη βίδα δεν την ξαναχρησιμοποιώ, θα την κρατήσω για ενθύμιο..  :(



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 09, 2009, 08:57:41 μμ »
Το ταξίδι στη Σλοβενία κυλούσε όμορφα, ώσπου κάποια στιγμή διαπιστώνω ότι ο διακόπτης έχει «πέσει» και συγκρατείται στην τρύπα της πλάκας του τιμονιού μόνο από το κλειδί!

Σταματάω, ελέγχω από κάτω και διαπιστώνω ότι λείπουν και οι δύο βίδες που τον συγκρατούν πάνω στην πλάκα. Ψάχνω αριστερά-δεξιά μπας και βρω καμία βίδα, τίποτα. Τον πιάνω πρόχειρα με δεματικά (ζιπάκια) και συνεχίζω..

Το απόγευμα της ίδιας μέρας και μόλις έχοντας βγει από τον αυτοκινητόδρομο (όπου πήγαινα 130-140 χλμ/ω) στρίβοντας σ' έναν κόμβο δεξιά, μπλοκάρει το τιμόνι!!! :sh% Ω ναι, μία βίδα είχε σφηνώσει στο κάτω μέρος του τιμονιού και το λαιμό!

Από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να συμβούν υποθέτω..  :knt:  :oo! :oo! :oo!

Αρκετά με το ιστορικό, στο θέμα μας τώρα: Ενώ σε Strada που έχω δει ο διακόπτης βιδώνει μέχρι τέρμα πάνω στις προεξοχές που έχει η πλάκα του τιμονιού, στο Trail (μοντέλο 06) οι προεξοχές αυτές είναι κοντύτερες με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σφίξω τις βίδες αφού, στην περίπτωση αυτή ανεβαίνει ο διακόπτης πιο ψηλά και δεν κλειδώνει το τιμόνι. Κοιτάζοντας στα ανταλλακτικά της Aprilia (στον εδώ αντιπρόσωπο) υπάρχει μόνο μία έκδοση του όλου συστήματος χωρίς να φαίνεται πουθενά η ύπαρξη κάποιου είδους αποστατών που θα επέτρεπε να γίνει το σφίξιμο των βιδών.

Επιπλέον, ενώ στη μία μεριά εμφανίζει την ύπαρξη βίδας στην άλλη έχει κάτι σαν πίρο αντί για βίδα (μπορεί να είναι και βίδα με κομμένο κεφάλι για λόγους ασφαλείας, σε μένα πάντως δε δούλεψε). Μπορεί να δει κάποιος φίλος με Trail του 06 τι μεσολαβεί ανάμεσα στο διακόπτη και τα σημεία που βιδώνει πάνω στην πλάκα του τιμονιού;

Εννοείται ότι τη μαγκωμένη βίδα δεν την ξαναχρησιμοποιώ, θα την κρατήσω για ενθύμιο..  :(


Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.

Εμένα που είχε λασκάρει η κλειδαρία (το κάτω μέρος) απλά έσφυξα την μια αλενοβίδα. Το πυράκι πρέπει να είναι όντως πυράκι και όχι βίδα.


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 09, 2009, 10:26:42 μμ »
κρίμα για την ατυχία σου και που το μοιράζεσαι μαζί μας...
..δε ριχνεις και φώτος και πληροφορίες απο το Ταξιδιωτικό σου, ωστε να εμπλουτίσεις την ομορφια του ταξιδευειν σε όλους μας και φυσικά την χαρά που σου εδωσε το μοτόρι σου... :bye: :bye: :bye:??

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 10, 2009, 12:59:14 πμ »
Ρε φιλαράκι ....καταρχήν περαστικά στην ατυχία σου !! Tην κλειδαριά την φτιάχνεις εύκολα !!

Δυστυχώς ή ευτυχώς σε όλους συμβαίνουν αυτά στα ταξίδια !!

Και είναι ευχής έργον για τον καθένα μας να τα αντιμετωπίζει ....και να συνεχίζει !!

Κολλάω όμως αλλου και ...ειλικρινά θελω να το γράψω ....

Πας σε μια χώρα ταξιδάκι ...που στον περισσότερο κόσμο είναι ψιλοάγνωστη ...εως πολύ άγνωστη !!

Αντι λοιπον να κάτσεις και το πρώτο σου μέλημα να είναι να κάνεις ενα όμορφο ταξιδιωτικό , με φωτό και πληροφορίες για τον κόσμο που θα το διαβάσει και πιθανόν να θέλει να ταξιδέψει στα μέρη που πήγες .....κάθεσαι και βάζεις ...ενα θεματάκι με τον κεντρικό διακόπτη !!

Ενα θεμα που αν ψάξεις λιγο αυτό το "μαγαζι" εδω το εχει εξαντλήσει ποικιλοτρόπως ...ακομα και πριν τα συνεργεία πάρουν χαμπάρι, χάρη στις προσπάθειες πολλών μελών !!!

Και να το χοντρύνω και άλλο ....βλέπω τελευταία πολυ κόσμο ....που ψαχνει άμεσες λύσεις για τα προβλήματα του ( χωρίς να διαβάζει - ασχολείται με το τι ειναι γραμμένο στο site ) και αλλο κόσμο που χρησιμοποιεί το site για να την λέει στην ΑΠΡΙΛΙΑ !!!

Δυστυχώς δεν είναι ούτε ο σκοπός του εν λόγω "μαγαζιού" αυτός και ειλικρινά εχω αρχίσει και βαριέμαι αφόρητα !!

Πολλοι συμφορουμίτες ....μεταξύ αυτών και εγώ έχουμε γράψει αρκετά ταξιδιωτικά ...για έναν και μοναδικό λόγο !!!

Να μοιραστούμε με ολο τον κόσμο την εμπειρία μας και δώσουμε οτι δυνατή πληροφορία μαζέψαμε ....στην δημοσιότητα !! Για να βοηθήσουμε ...πιθανά κόσμο που θέλει να κάνει το ιδιο ή παραπλήσιο ταξιδάκι !!  Ετσι απλα ...και όμορφα !!

Οποιος δεν συμμερίζεται αυτό το απλά και όμορφα και δεν θέλει την αγάπη του για την μοτοσυκλέτα και τα ταξίδια ...να την μοιραστεί με αλλους "ταξιδευτές"  σορρυ αλλα δεν μου καθεται πολυ καλα !!

Το εν λόγω πόστ δεν εχει να κανει με σενα !! Αλλα ειναι μια γενικότερη ..άποψη που εχει αποδέκτες ...όλους οσους σερφάρουν σε αυτό τον ...υπέροχο χώρο που λέγεται APRILIA BIKERS !!!

Γιατι για μένα και για καποιους άλλους ...(δυστυχώς οχι πολλούς  :( ) αυτός ο χώρος ειναι υπέροχος !!!

Προσωπικά θα θελα απο σένα και απο ολο τον κόσμο που ταξιδεύει ( ειδικά σε μέρη που ειναι άγνωστα ή δεν πας εύκολα ) να διαβάσω ενα πόστ με πληροφορίες ....φωτο ...αγωνία ...εμπειρίες ...λύσεις ...και πάθος για το ταξίδι το ίδιο ...και ελπίδα ...κυρίως ελπίδα πως το επόμενο ταξίδι θα είναι μακρύτερο ...δυσκολότερο ..και κυρίως με πιο πολλες εμπειρίες ......απο το να διαβάζω γκρίνια για διακόπτες ....ανορθωτές ...ηλεκτρικά ..μπαταρίες ....εως και βαρη ΒΟΛΑΝ !!

Το ταξίδι είναι οτι μετράει ...οχι ο προορισμός !!!

Ζητω συγγνώμη ....για το "προκλητικό"  αυτό ποστ ...δεν εχει να κανει με σενα μόνο αλλά με όλο τον κόσμο που σερφάρει ..στο εν λόγω "μαγαζί " .

Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση !!

 :bye:

Και οπως λεει ενας ..αδελφός ....LET THE GOOD TIMES ROLL !!!  

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2009, 08:12:02 πμ από saddle69 »

*

ckoul

Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 10, 2009, 09:08:18 πμ »
Το ταξιδιωτικό θα ακολουθήσει όταν καταφέρω να «μαζευτώ» από την επιστροφή. Θα ανεβάσω και μια επεξηγηματική φωτό του (τον βιδώνω κάθε τρεις και λίγο) διακόπτη το απόγευμα.

Όσον αφορά «στην εξάντληση του θέματος από το "μαγαζί"» να με συμπαθάτε αλλά το μόνο που έχει πέσει στην αντίληψή μου είναι το θέμα με την ηλεκτρική αποσύνδεση του κεντρικού διακόπτη. Το σύντομο ιστορικό το ανέφερα σαν προειδοποίηση, για να τονίσω τη σοβαρότητα του θέματος από άποψη ασφάλειας και όχι για να προκαλέσω αγανάκτηση.  :(

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 10, 2009, 09:22:08 πμ »
Το ταξιδιωτικό θα ακολουθήσει όταν καταφέρω να «μαζευτώ» από την επιστροφή. Θα ανεβάσω και μια επεξηγηματική φωτό του (τον βιδώνω κάθε τρεις και λίγο) διακόπτη το απόγευμα.

Όσον αφορά «στην εξάντληση του θέματος από το "μαγαζί"» να με συμπαθάτε αλλά το μόνο που έχει πέσει στην αντίληψή μου είναι το θέμα με την ηλεκτρική αποσύνδεση του κεντρικού διακόπτη. Το σύντομο ιστορικό το ανέφερα σαν προειδοποίηση, για να τονίσω τη σοβαρότητα του θέματος από άποψη ασφάλειας και όχι για να προκαλέσω αγανάκτηση.  :(

Φιλαράκι ...ο διακόπτης οπως και πολλα άλλα στο μηχανάκι ...με ενα αλενακι ..και Loctite τα σταθεροποιείς ...μια φορα και τελειώνει το εργάκι !!

Απο κει και περα ...ο οδηγων μονοκύλινδρο ( περισσοτερος  κραδασμός απο τα αλλα ) εχει το νου του !! Αλλα και ο οδηγών γενικώς, 

καθε δεύτερη - τρίτη μέρα ταξιδιού κανει εναν προληπτικό έλεγχο στο μηχανάκι !!!

Κοιταει καμμια βιδουλα ...κανα παξιμαδι ....αν εχει χαλαρώσει και με ενα κλειδακι - αλενακι ...σφίχνει οτι πιθανόν εχει χαλαρώσει απο τον κραδασμό !!!

Πριν απο ολα τουτα .....και πριν απο καθε ταξίδι ...ενα καλό και εμπεριστατωμένο σέρβις ειναι μονόδρομος !! Και στο σερβις αυτό προληπτικά αλλάζουμε οτι εχει φθαρεί !!

Δηλαδή προσέχουμε για να έχουμε !!!

Αυτα τα ολίγα !!



*

zlionakis

Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 10, 2009, 03:52:47 μμ »
Το ταξίδι στη Σλοβενία κυλούσε όμορφα, ώσπου κάποια στιγμή διαπιστώνω ότι ο διακόπτης έχει «πέσει» και συγκρατείται στην τρύπα της πλάκας του τιμονιού μόνο από το κλειδί!

Σταματάω, ελέγχω από κάτω και διαπιστώνω ότι λείπουν και οι δύο βίδες που τον συγκρατούν πάνω στην πλάκα. Ψάχνω αριστερά-δεξιά μπας και βρω καμία βίδα, τίποτα. Τον πιάνω πρόχειρα με δεματικά (ζιπάκια) και συνεχίζω..

Το απόγευμα της ίδιας μέρας και μόλις έχοντας βγει από τον αυτοκινητόδρομο (όπου πήγαινα 130-140 χλμ/ω) στρίβοντας σ' έναν κόμβο δεξιά, μπλοκάρει το τιμόνι!!! :sh% Ω ναι, μία βίδα είχε σφηνώσει στο κάτω μέρος του τιμονιού και το λαιμό!

Από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να συμβούν υποθέτω..  :knt:  :oo! :oo! :oo!

Αρκετά με το ιστορικό, στο θέμα μας τώρα: Ενώ σε Strada που έχω δει ο διακόπτης βιδώνει μέχρι τέρμα πάνω στις προεξοχές που έχει η πλάκα του τιμονιού, στο Trail (μοντέλο 06) οι προεξοχές αυτές είναι κοντύτερες με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σφίξω τις βίδες αφού, στην περίπτωση αυτή ανεβαίνει ο διακόπτης πιο ψηλά και δεν κλειδώνει το τιμόνι. Κοιτάζοντας στα ανταλλακτικά της Aprilia (στον εδώ αντιπρόσωπο) υπάρχει μόνο μία έκδοση του όλου συστήματος χωρίς να φαίνεται πουθενά η ύπαρξη κάποιου είδους αποστατών που θα επέτρεπε να γίνει το σφίξιμο των βιδών.

Επιπλέον, ενώ στη μία μεριά εμφανίζει την ύπαρξη βίδας στην άλλη έχει κάτι σαν πίρο αντί για βίδα (μπορεί να είναι και βίδα με κομμένο κεφάλι για λόγους ασφαλείας, σε μένα πάντως δε δούλεψε). Μπορεί να δει κάποιος φίλος με Trail του 06 τι μεσολαβεί ανάμεσα στο διακόπτη και τα σημεία που βιδώνει πάνω στην πλάκα του τιμονιού;

Εννοείται ότι τη μαγκωμένη βίδα δεν την ξαναχρησιμοποιώ, θα την κρατήσω για ενθύμιο..  :(


Σε καταλαβαίνω απόλυτα ...είχα πάθει το ίδιο με ένα Cagiva Canyon 600 στην Κρήτη σε μίς από τις πρώτες βραδινές βόλτες που το είχα πάει για να το στρώσω!!! Φρίκη κανονική και την γλύτωσα από θαύμα!!!

Όπως προανέφεραν και τα παιδιά, το πρόβλημα λύνεται με λίγο locktite στις βίδες συγκράτησης!!! Περιττό να σου πώ πως εγώ το χρησιμοποιώ σχεδόν παντού!! :bye: :bye: :bye:

*

ckoul

Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 10, 2009, 06:50:14 μμ »
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.

Εμένα που είχε λασκάρει η κλειδαρία (το κάτω μέρος) απλά έσφυξα την μια αλενοβίδα. Το πυράκι πρέπει να είναι όντως πυράκι και όχι βίδα.

Μια και η περιγραφή που έκανα δεν ήταν κατανοητή ιδού και η εικόνα.

Όταν ο διακόπτης είναι στο σωστό ύψος (κλειδώνει το τιμόνι) οι βίδες συγκράτησης δεν σφίγγουν μέχρι τέρμα. Πιθανολογώ να υπήρχε κάποιου είδους αποστάτης (ένα κομμάτι και για τους δύο συνδέσμους) που κάλυπτε το κενό γι αυτό και ρώτησα τι υπάρχει στις δικές σας μηχανές. Μπορεί να λυθεί πρόχειρα με την ιδιοκατασκευή δύο αποστατών αλλά με ενδιαφέρει και η official λύση.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 10, 2009, 08:52:06 μμ »
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.

Εμένα που είχε λασκάρει η κλειδαρία (το κάτω μέρος) απλά έσφυξα την μια αλενοβίδα. Το πυράκι πρέπει να είναι όντως πυράκι και όχι βίδα.

Μια και η περιγραφή που έκανα δεν ήταν κατανοητή ιδού και η εικόνα.

Όταν ο διακόπτης είναι στο σωστό ύψος (κλειδώνει το τιμόνι) οι βίδες συγκράτησης δεν σφίγγουν μέχρι τέρμα. Πιθανολογώ να υπήρχε κάποιου είδους αποστάτης (ένα κομμάτι και για τους δύο συνδέσμους) που κάλυπτε το κενό γι αυτό και ρώτησα τι υπάρχει στις δικές σας μηχανές. Μπορεί να λυθεί πρόχειρα με την ιδιοκατασκευή δύο αποστατών αλλά με ενδιαφέρει και η official λύση.


Θα δω και το δικό μου και θα σου πω.
Πάντως αν είναι έτσι μαμα δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Εγώ τουλάχιστον δεν συνάντησα πρόβλημα εκτός από την φορά που είχε λασκάρει. Το έσφυξα τέρμα και λύθηκε το πρόβλημα.

*

freebird

Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 11, 2009, 10:44:41 πμ »


Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση !!

 :bye:

Και οπως λεει ενας ..αδελφός ....LET THE GOOD TIMES ROLL !!!  



+ 100000 συμφωνω

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 11, 2009, 12:06:17 μμ »
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.

Εμένα που είχε λασκάρει η κλειδαρία (το κάτω μέρος) απλά έσφυξα την μια αλενοβίδα. Το πυράκι πρέπει να είναι όντως πυράκι και όχι βίδα.

Μια και η περιγραφή που έκανα δεν ήταν κατανοητή ιδού και η εικόνα.

Όταν ο διακόπτης είναι στο σωστό ύψος (κλειδώνει το τιμόνι) οι βίδες συγκράτησης δεν σφίγγουν μέχρι τέρμα. Πιθανολογώ να υπήρχε κάποιου είδους αποστάτης (ένα κομμάτι και για τους δύο συνδέσμους) που κάλυπτε το κενό γι αυτό και ρώτησα τι υπάρχει στις δικές σας μηχανές. Μπορεί να λυθεί πρόχειρα με την ιδιοκατασκευή δύο αποστατών αλλά με ενδιαφέρει και η official λύση.


Θα δω και το δικό μου και θα σου πω.
Πάντως αν είναι έτσι μαμα δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Εγώ τουλάχιστον δεν συνάντησα πρόβλημα εκτός από την φορά που είχε λασκάρει. Το έσφυξα τέρμα και λύθηκε το πρόβλημα.

Κοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε  :cry: :cry:

Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".

Πάντως υπάρχει και άλλη αλενόβιδα στο κάτω μέρος του διακόπτη (που στην ουσία συγκρατεί τα δυο μέρη του διακόπτη).

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 11, 2009, 12:10:37 μμ »
Κοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε  :cry: :cry:
Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".

Πήρες ducati και δεν λες τίποτα ε? :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 11, 2009, 05:20:39 μμ »
Κοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε  :cry: :cry:
Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".

Πήρες ducati και δεν λες τίποτα ε? :h22: :h22:

Una Faccia Una Razza  :P :P :P

*

ckoul

Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 13, 2009, 08:20:38 πμ »
Κοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε  :cry: :cry:

Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".

Πάντως υπάρχει και άλλη αλενόβιδα στο κάτω μέρος του διακόπτη (που στην ουσία συγκρατεί τα δυο μέρη του διακόπτη).
Το κενό που φαίνεται στη φωτογραφία; Υπάρχει κάποιος αποστάτης ή εσένα βιδώνει μέχρι τέρμα;  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: «Ξεβίδωμα» κεντρικού διακόπτη!
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 13, 2009, 09:37:29 πμ »
Κοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε  :cry: :cry:

Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".

Πάντως υπάρχει και άλλη αλενόβιδα στο κάτω μέρος του διακόπτη (που στην ουσία συγκρατεί τα δυο μέρη του διακόπτη).
Το κενό που φαίνεται στη φωτογραφία; Υπάρχει κάποιος αποστάτης ή εσένα βιδώνει μέχρι τέρμα;  :thnk:

Νομίζω ότι δεν υπάρχει, θα ρωτήσω όμως στο συνεργείο

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης