0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

urban guerrilla

Απ: Θήκη ρεζερβουάρ [και λύσεις]
« Απάντηση #45 - : Μάιος 19, 2010, 10:26:31 πμ »
Ενσταση!!!ο συνονοματος Γιωργος την τελευταια φωτο δεν την εβαλε για τη πατεντα.....την εβαλε για να κανει φυγουρα οτι βαζει κατοσταρα !!!!!! ;) ;) ;)

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
Απ: Θήκη ρεζερβουάρ [και λύσεις]
« Απάντηση #46 - : Μάιος 19, 2010, 10:58:00 πμ »
εγω?!
 εδω υπαρχει μια συνομωσια!!!ο υπαλληλος ζμπροχνωταν να μπει στο πλανο!! :P

την ταπα που εχω βαλει για στηριγμα ηθελα να δειτε βρεεε!!!δεν χρειαζεται να στεναχωριομαστε κ αν εχει φυγει το ελατηριο!
 εδω κ ενα χρονο περιπου ημουν ετσι κ αν δεν πριζονωμουν απο αυτο το τοπικ δεν θα βανα ουτε την βιδα!μια χαρα ημουν!

 οποτε μην αγανακτουμε κιολας για μηδαμινα προβληματα! :kalo:
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θήκη ρεζερβουάρ
« Απάντηση #47 - : Μάιος 19, 2010, 02:18:20 μμ »
Για  βαλε ενα μεταλικο ελασμα κατω απο το ελατηριο για να μεγαλωση η επιφανεια που πατα.  Δεν χρειαζεται να ειναι μεγαλυτερο απο +1εκ.    Παχος περιπου 3-5χιλ για να αντεχει την κοντρα. Εγω αυτο εκανα και ξενοιασα! :bye:

γενικα δεν μ αρεσει να τρυπαω κ να προκαλω σημαδια!
 ομως χωρις εξοπλισμο κτλ κ τον χρονο να με πιεζει γιατι ξεχαστηκα κ δουλευα σε λιγο,εκανα τον ελληναρα κ εβαλα την βιδα.
 κανει την δουλεια του ομως κ με ικανοποιει!

βεβαια ειναι κ το αλλο..κ με χαλασμενο ελατηριο εκανα δουλεια.το χω ξαναποσταρει παλιοτερα σε αλλο ποστ!!αλλη αναιμακτη πατεντα!

Όπως φαίνεται και στην φωτό DSC00401.JPG το ελατήριο είναι από την μάνα του ελαφρός στραβωμένο (και μάλιστα με την λάθος κλίση, γιαυτό και γλιστράει).

Μπορείτε απλά να το ισιώσετε ώστε να επιμηκυνθεί ή ακόμα και να του αντιστρέψετε την κλίση. Εγώ το έχω ισιώσει και δεν έχει ξαναφύγει από τότε.  :bye:

*

@topos

Απ: Θήκη ρεζερβουάρ [και λύσεις]
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 10, 2017, 09:37:37 μμ »
Μιας και εχουν "πεσει" οι photo εβγαλα μερικες φρεσκιες.

Κατα πρωτων θα χρειαστουμε 2 εργαλια->



Γινετε και δουλιτσα με κοντο σταυροκατσαβιδο αλλα η καστανια βολευει περισσοτερο.
Επιπλεων θα βοηθουσε εαν βρισκαμε κατι να κραταει το καπακι ανοιχτο, εγω χρησιμοποιησα 2 ελαστικους αποστατες της καστανιας αλλα υποθετω πως ολο και κατι αλλο μπορειτε να βρειτε.

Επειδη ειχα διαβασει ολο το νημα και σε καποια φαση περιπλεκετε μιας και πεφτουν στην συζητηση "λυσιμο ρεζερβουαρ, βγαλσιμο ταπας βενζινης κοκ" να πω οτι το μονο μερος που ξεβιδωνουμε ειναι η πλευρα του καπακιου που βλεπουμε οταν ειναι ανοικτο.

Λοιπον ισιωνουμε το τιμονι (αλλιως βρισκει το καπακι) και παταμε τον διακοπτη για να ανοιξει->


*

@topos

Απ: Θήκη ρεζερβουάρ [και λύσεις]
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 10, 2017, 09:58:46 μμ »
Λοιπον ισιωνουμε το τιμονι (αλλιως βρισκει το καπακι) και παταμε τον διακοπτη για να ανοιξει->



Βλεπουμε 10 βιδες, οι 6 που ειναι στο πανω μερος ειναι κοντες και 4 πιο μακριες χαμηλα εκει που ειναι οι "μεντεσεδες".

Τις αφαιρουμε ολες.

Με λιγο "σπρωξιμο" ξεκουμπωνει το καπακι και πλεων εχουμε 2 κομματια, το εξωτερικο (δεν μας χρειαζετε)->



Και το δευτερο που εξακολουθει να μενει πανω στο μηχανακι->




Σε αυτο χαμηλα θα χρησιμοποιησουμε το σουβλι που ειδαμε στην πρωτη photo για να βγαλουμε τους 2 πυρους που συγκρατουν τους μεντεσεδες (ενας σε καθε μεντεσε).

Με το που κανουμε αυτητν την διαδικασια εχουμε παρει και το δευτερο κομματι στο χερι και πλεων βγαινει ελευθερα και το ελατηριο.
Παρολο που φαινετε αρχικα τρομερα ακαμπτο -αναρωτιουμουν μηπως το εβαζα λαθος γιατι πιστευα πως με τοση δυναμη που χρειαζοταν να ανοιγοκλεισει ισως να εσπαγε το καπακι, τελικα ομως ειναι μια χαρα-.
Τωρα εδω κατι διαβασα πως εαν ισιωσουμε την ακρη του καθετε καλα, αλλα εγω με πενσα (μικρη του ikea) δεν τα καταφερερα, οποτε εκανα πατεντα*.

Εκοψα ενα μικρο upat και το σφινωσα με μονωτικη στην ακρη του ελατηριου.

Το βαζουμε πισω στην θεση του με το κομματακι του ελατηριο(+ upat) να φαινετε.

Περναμε παλι τους πυρους στην θεση τους (για καποιο λογο αυτο με δυσκολεψε περισσοτερο απο ολα στην πλευρα του μεντεσε που ειχε κ το ελατηριο) , ξαναβιδωνουμε(προσοχη με την καστανια μην φαμε τις πλαστικες βολτες) χωρις να μπερδεψουμε της βιδες.
ΟΙ 4 ΜΑΚΡΙΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΑΚΙΟΥ, διπλα στους μεντεσεδες.

Και βουαλα εχουμε παλι ανοιγομενο καπακι!

*Η αληθεια ειναι οτι αρχικα ειχα βρει ενα μικρο πλαστικο "αυτακι" που βαζουμε στα ραφια(παρεμφερες με αυτο στο link->http://www.s-georgakakis.gr/products.php?categoryID=116,

 ζεστανα με ενα ρεσω μια προκα και του εκανα μια τρυπα για να μπει να πατησει μεσα το ελατηριο.Αλλα εκει που προσπαθουσα να το βαλω εκσφενδονιστηκε και δεν το εβρισκα και βαρεθηκα να ξανακατεβω στην αποθηκη να βρω αλλο οποτε χρησιμοποιησα το upat! :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2017, 10:08:01 μμ από @topos »

*

@topos

Απ: Θήκη ρεζερβουάρ [και λύσεις]
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 16, 2017, 11:23:23 μμ »
Θηκη Ρεζερβουαρ "part 2".

Ας συνεχισω απο το προηγουμενο ποστ...

Η πατεντα για να μενει ανοιχτο το καπακι οσο ξεβιδωνουμε->



Το πλαστικο "αυτακι" και το ρεσω που λεγαμε->

 



Τελικα ηταν μια ιδεα πιο φαρδυ και το εκοψα ελαχιστα με την πενσα και τυλιγμα με μαυρη μονωτικη.

Το ελατηριο για το οποιο γινετε ολη η φασαρια->



-Ετσι ειναι και σας? Η το δικο μου ειναι κομμενο?-


Η αφορμη για το ξαναλυσιμο ηταν οτι το καπακι δεν εμενε κλειστο..Σε καθε κουνημα ξανανοιγε.
Υπεθετα πως ειτε δεν ειχε βιδωθει τελεια το εξωτερικο καπακι, ειτε γιατι το τραβουσε το ελατηριο δυνατοτερα απο οτι επρεπε.
Οποτε ειχα σκεφτει να το ξεβιδωσω και  να βαλω 2 πλαστικες ροδελες κατω απο τις δυο βιδες στα πλαινα του πυρου ωστε αυτος να σπρωχνετε ελαχιστα πιο βαθια οταν κλεινει το καπακι..

Δυστηχως δεν ειδα βελτιωση απο αυτο και λεω να δοκιμασω την κλειδαρια του χωρις το καπακι, ισιο μικρο κατσαβιδακι και πιασμενο tie-wrap(σε λουπα) ->


Τοποθετουσα το tie-wrap μεσα στην κλειδαρια κ επειτα την ασφαλιζα με το κατσαβιδι.
Οποτε τραβωντας μετα το tie-wrap προς τα πανω εκανα -ας πουμε- "προσωμοιωση".Χωρις πολυ δυναμη στο 2-3ο τραβηγμα ανοιγε η κλειδαρια...

Βγαζω σελα και παρατηρω τον μηχανησμο που τραβαει την ντιζα->



Φαινοταν καπως τεντωμενο (σε κλειστη θεση το ντουλαπακι), βαζω μια πενσα και συγρατω σταθερα το μεταλικο ελασματακι που πιανει το ελατηριο, με το αλλο χερι βαζω το tie-wrap στην κλειδαρια και το ανασηκωνω, ε, αυτη την φορα δεν ανοιξε!

Οποτε το προβλημα εντοπιζετε εκει(μιλαμε για χιλιοστα).

Λυγιζω το ελασμα και του περναω ενα θερμοσυστελωμενο για να μην "ξεκαβαλικεψει" ->


 

Ξαναδοκιμαζω με το tie-wrap και δεν ανοιγει..

Κανω μια μικρη βολτα πεφτοντας σε λακουβες, το ντουλαπακι ερμητικα κλειστο..

Πιστευω πως λυθηκε το προβλημα και ευελπιστω να μην χρειαστει "part 3"


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2017, 11:29:40 μμ από @topos »

*

Αποσυνδεδεμένος Καζετούμπας

  • *
  • 4
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso Strada
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θήκη ρεζερβουάρ [και λύσεις]
« Απάντηση #51 - : Μάιος 26, 2017, 05:43:55 μμ »
Αν τυχόν κοπεί η ντίζα που ανοίγει τη θήκη,τι κάνουμε;
Αν είσαι βόλτα,φωνάζεις την οδική;

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Θήκη ρεζερβουάρ [και λύσεις]
« Απάντηση #52 - : Μάιος 26, 2017, 07:56:05 μμ »
πολυ δυσκολο εως απιθανο να κοπει η συγκεκριμενη ντιζα.
δεν τρωει καθολου ζορι και η κινηση που κανει ειναι πολυ μικρη.
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος Dominator

  • ***
  • 158
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Θήκη ρεζερβουάρ [και λύσεις]
« Απάντηση #53 - : Οκτώβριος 14, 2020, 09:19:01 μμ »
Παιδια εγω εκανα πατεντα γιατι δεν εμενα ορθιο το ντουλαπακι.
Αγορασα ενα αγκιστρακι πορτας, το κολλησα με λιγη κολλα σιλικονης και το λειτουργω οπως ακριβως λειτουργει στο καπο του αυτοκινητου η βεργα που κραταει το καπο ορθιο...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης