Θηκη Ρεζερβουαρ "part 2".
Ας συνεχισω απο το προηγουμενο ποστ...
Η πατεντα για να μενει ανοιχτο το καπακι οσο ξεβιδωνουμε->
Το πλαστικο "αυτακι" και το ρεσω που λεγαμε->
Τελικα ηταν μια ιδεα πιο φαρδυ και το εκοψα ελαχιστα με την πενσα και τυλιγμα με μαυρη μονωτικη.
Το ελατηριο για το οποιο γινετε ολη η φασαρια->
-Ετσι ειναι και σας? Η το δικο μου ειναι κομμενο?-Η αφορμη για το ξαναλυσιμο ηταν οτι το καπακι δεν εμενε κλειστο..Σε καθε κουνημα ξανανοιγε.
Υπεθετα πως ειτε δεν ειχε βιδωθει τελεια το εξωτερικο καπακι, ειτε γιατι το τραβουσε το ελατηριο δυνατοτερα απο οτι επρεπε.
Οποτε ειχα σκεφτει να το ξεβιδωσω και να βαλω 2 πλαστικες ροδελες κατω απο τις δυο βιδες στα πλαινα του πυρου ωστε αυτος να σπρωχνετε ελαχιστα πιο βαθια οταν κλεινει το καπακι..
Δυστηχως δεν ειδα βελτιωση απο αυτο και λεω να δοκιμασω την κλειδαρια του χωρις το καπακι, ισιο μικρο κατσαβιδακι και πιασμενο tie-wrap(σε λουπα) ->
Τοποθετουσα το tie-wrap μεσα στην κλειδαρια κ επειτα την ασφαλιζα με το κατσαβιδι.
Οποτε τραβωντας μετα το tie-wrap προς τα πανω εκανα -ας πουμε- "προσωμοιωση".Χωρις πολυ δυναμη στο 2-3ο τραβηγμα ανοιγε η κλειδαρια...
Βγαζω σελα και παρατηρω τον μηχανησμο που τραβαει την ντιζα->
Φαινοταν καπως τεντωμενο (σε κλειστη θεση το ντουλαπακι), βαζω μια πενσα και συγρατω σταθερα το μεταλικο ελασματακι που πιανει το ελατηριο, με το αλλο χερι βαζω το tie-wrap στην κλειδαρια και το ανασηκωνω, ε, αυτη την φορα δεν ανοιξε!
Οποτε το προβλημα εντοπιζετε εκει(μιλαμε για χιλιοστα).
Λυγιζω το ελασμα και του περναω ενα θερμοσυστελωμενο για να μην "ξεκαβαλικεψει" ->
Ξαναδοκιμαζω με το tie-wrap και δεν ανοιγει..
Κανω μια μικρη βολτα πεφτοντας σε λακουβες, το ντουλαπακι ερμητικα κλειστο..
Πιστευω πως λυθηκε το προβλημα και ευελπιστω να μην χρειαστει "part 3"