0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ταξίδι στη Σλοβενία κυλούσε όμορφα, ώσπου κάποια στιγμή διαπιστώνω ότι ο διακόπτης έχει «πέσει» και συγκρατείται στην τρύπα της πλάκας του τιμονιού μόνο από το κλειδί!Σταματάω, ελέγχω από κάτω και διαπιστώνω ότι λείπουν και οι δύο βίδες που τον συγκρατούν πάνω στην πλάκα. Ψάχνω αριστερά-δεξιά μπας και βρω καμία βίδα, τίποτα. Τον πιάνω πρόχειρα με δεματικά (ζιπάκια) και συνεχίζω..Το απόγευμα της ίδιας μέρας και μόλις έχοντας βγει από τον αυτοκινητόδρομο (όπου πήγαινα 130-140 χλμ/ω) στρίβοντας σ' έναν κόμβο δεξιά, μπλοκάρει το τιμόνι!!! Ω ναι, μία βίδα είχε σφηνώσει στο κάτω μέρος του τιμονιού και το λαιμό!Από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να συμβούν υποθέτω.. Αρκετά με το ιστορικό, στο θέμα μας τώρα: Ενώ σε Strada που έχω δει ο διακόπτης βιδώνει μέχρι τέρμα πάνω στις προεξοχές που έχει η πλάκα του τιμονιού, στο Trail (μοντέλο 06) οι προεξοχές αυτές είναι κοντύτερες με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σφίξω τις βίδες αφού, στην περίπτωση αυτή ανεβαίνει ο διακόπτης πιο ψηλά και δεν κλειδώνει το τιμόνι. Κοιτάζοντας στα ανταλλακτικά της Aprilia (στον εδώ αντιπρόσωπο) υπάρχει μόνο μία έκδοση του όλου συστήματος χωρίς να φαίνεται πουθενά η ύπαρξη κάποιου είδους αποστατών που θα επέτρεπε να γίνει το σφίξιμο των βιδών.Επιπλέον, ενώ στη μία μεριά εμφανίζει την ύπαρξη βίδας στην άλλη έχει κάτι σαν πίρο αντί για βίδα (μπορεί να είναι και βίδα με κομμένο κεφάλι για λόγους ασφαλείας, σε μένα πάντως δε δούλεψε). Μπορεί να δει κάποιος φίλος με Trail του 06 τι μεσολαβεί ανάμεσα στο διακόπτη και τα σημεία που βιδώνει πάνω στην πλάκα του τιμονιού;Εννοείται ότι τη μαγκωμένη βίδα δεν την ξαναχρησιμοποιώ, θα την κρατήσω για ενθύμιο..
Το ταξιδιωτικό θα ακολουθήσει όταν καταφέρω να «μαζευτώ» από την επιστροφή. Θα ανεβάσω και μια επεξηγηματική φωτό του (τον βιδώνω κάθε τρεις και λίγο) διακόπτη το απόγευμα.Όσον αφορά «στην εξάντληση του θέματος από το "μαγαζί"» να με συμπαθάτε αλλά το μόνο που έχει πέσει στην αντίληψή μου είναι το θέμα με την ηλεκτρική αποσύνδεση του κεντρικού διακόπτη. Το σύντομο ιστορικό το ανέφερα σαν προειδοποίηση, για να τονίσω τη σοβαρότητα του θέματος από άποψη ασφάλειας και όχι για να προκαλέσω αγανάκτηση.
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.Εμένα που είχε λασκάρει η κλειδαρία (το κάτω μέρος) απλά έσφυξα την μια αλενοβίδα. Το πυράκι πρέπει να είναι όντως πυράκι και όχι βίδα.
Παράθεση από: Zeppelin στις Ιούλιος 09, 2009, 08:57:41 μμΔεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.Εμένα που είχε λασκάρει η κλειδαρία (το κάτω μέρος) απλά έσφυξα την μια αλενοβίδα. Το πυράκι πρέπει να είναι όντως πυράκι και όχι βίδα.Μια και η περιγραφή που έκανα δεν ήταν κατανοητή ιδού και η εικόνα.Όταν ο διακόπτης είναι στο σωστό ύψος (κλειδώνει το τιμόνι) οι βίδες συγκράτησης δεν σφίγγουν μέχρι τέρμα. Πιθανολογώ να υπήρχε κάποιου είδους αποστάτης (ένα κομμάτι και για τους δύο συνδέσμους) που κάλυπτε το κενό γι αυτό και ρώτησα τι υπάρχει στις δικές σας μηχανές. Μπορεί να λυθεί πρόχειρα με την ιδιοκατασκευή δύο αποστατών αλλά με ενδιαφέρει και η official λύση.
Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση !! Και οπως λεει ενας ..αδελφός ....LET THE GOOD TIMES ROLL !!!
Παράθεση από: ckoul στις Ιούλιος 10, 2009, 06:50:14 μμΠαράθεση από: Zeppelin στις Ιούλιος 09, 2009, 08:57:41 μμΔεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.Εμένα που είχε λασκάρει η κλειδαρία (το κάτω μέρος) απλά έσφυξα την μια αλενοβίδα. Το πυράκι πρέπει να είναι όντως πυράκι και όχι βίδα.Μια και η περιγραφή που έκανα δεν ήταν κατανοητή ιδού και η εικόνα.Όταν ο διακόπτης είναι στο σωστό ύψος (κλειδώνει το τιμόνι) οι βίδες συγκράτησης δεν σφίγγουν μέχρι τέρμα. Πιθανολογώ να υπήρχε κάποιου είδους αποστάτης (ένα κομμάτι και για τους δύο συνδέσμους) που κάλυπτε το κενό γι αυτό και ρώτησα τι υπάρχει στις δικές σας μηχανές. Μπορεί να λυθεί πρόχειρα με την ιδιοκατασκευή δύο αποστατών αλλά με ενδιαφέρει και η official λύση.Θα δω και το δικό μου και θα σου πω. Πάντως αν είναι έτσι μαμα δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Εγώ τουλάχιστον δεν συνάντησα πρόβλημα εκτός από την φορά που είχε λασκάρει. Το έσφυξα τέρμα και λύθηκε το πρόβλημα.
Κοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".
Παράθεση από: Zeppelin στις Ιούλιος 11, 2009, 12:06:17 μμΚοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".Πήρες ducati και δεν λες τίποτα ε?
Κοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".Πάντως υπάρχει και άλλη αλενόβιδα στο κάτω μέρος του διακόπτη (που στην ουσία συγκρατεί τα δυο μέρη του διακόπτη).
Παράθεση από: Zeppelin στις Ιούλιος 11, 2009, 12:06:17 μμΚοιτάξα στον δικό μου διακόπτη και η βίδα αυτή έλειπε Ο διακόπτης συγκρατείτε από την άλλη "βίδα".Πάντως υπάρχει και άλλη αλενόβιδα στο κάτω μέρος του διακόπτη (που στην ουσία συγκρατεί τα δυο μέρη του διακόπτη).Το κενό που φαίνεται στη φωτογραφία; Υπάρχει κάποιος αποστάτης ή εσένα βιδώνει μέχρι τέρμα;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι