0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδες σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας πραγματικα εχω προβληματιστει πολυ γιατι σκεφτομουν περισσοτερο το trail από το strada. θα παω να τα δω παλυ και τα δυο απο κοντα και βλεποντας και κανοντας.παντως εαν υπαρχουν ατομα που εχουν εμπειρια και απο τα δυο εστω και μικρη θα ηθελα την αποψη τους.παρεπμπτοντως επεσε στα χερια ενα μοτοτριτι το οποιο λεει οτι το trail ειναι το καλυτερο μονοκυλινδρο on/off και απο το ΧΤ και γενικως μιλαει με καλα λογια και ασφαλτο και χωμα. Σαν μειονεκτημα αναφερει οτι μπλοκαρει τον πισω τροχο λιγο ευκολα εαν και οχι τοσο ευκολα οσο ο ανταγωνισμος. και μεγαλο πλεονεκτημα οτι ειναι και ταξιδιαρικο..
Παράθεση από: gtse στις Σεπτέμβριος 09, 2008, 10:51:59 μμπαιδες σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας πραγματικα εχω προβληματιστει πολυ γιατι σκεφτομουν περισσοτερο το trail από το strada. θα παω να τα δω παλυ και τα δυο απο κοντα και βλεποντας και κανοντας.παντως εαν υπαρχουν ατομα που εχουν εμπειρια και απο τα δυο εστω και μικρη θα ηθελα την αποψη τους.παρεπμπτοντως επεσε στα χερια ενα μοτοτριτι το οποιο λεει οτι το trail ειναι το καλυτερο μονοκυλινδρο on/off και απο το ΧΤ και γενικως μιλαει με καλα λογια και ασφαλτο και χωμα. Σαν μειονεκτημα αναφερει οτι μπλοκαρει τον πισω τροχο λιγο ευκολα εαν και οχι τοσο ευκολα οσο ο ανταγωνισμος. και μεγαλο πλεονεκτημα οτι ειναι και ταξιδιαρικο..επειδή το έχω το συγκεκριμένο τεύχος.....(φαντάζομαι λες αυτο με τα 6 ον-οφφ ) ΝΑΙ το περιοδικό λεει την πασα αλήθεια για το μηχανάκι.....λίγο για τις εκτος δρομου δυνατοτητες διαφωνω....μπορει να κινηθει και σε ρυθμους εντουρο στο χωμα αμα λάχει χωρις να προβληματίσει.... κατα τα αλλα τα λεει μια χαρα Υ.Γ. βλεπω οτι σου αρέσει το τρειλ...... γνωμη μου ειναι να πας να τα ξαναδεις.... και αν γινεται να τα οδηγήσεις....ενα τεστ ραιντ....και βγάζεις τα συμπεράσματα σου
Γιωργο εκτος απο το χωματοδρομο που σιγουρα το strada μπορει , για μενα εχω αμφιβολιες, οπως ειπωθηκε το trail εχει ποιο ψηλα το τιμονι οποτε καθεσε ποιο καθετα απο το strada και βασικα φανταζομαι οτι θα ειναι ποιο ευκολο.
Από αυτά που λες φαίνεται ότι η ζυγαριά γέρνει περισσότερο προς το trail, παρά τις αντίθετες συμβουλές των περισσοτέρων, κατά τη γνώμη μου το δίλλημά σου είναι περισσότερο on-off ή mottard και σε αυτό δεν νομίζω ότι μπορεί να σε βοηθήσει κανείς, πάρε ό,τι σου αρέσει. η μόνη μου ένσταση σε όσο γράφονται για διάβαση χωματόδρομου με στράντα ή οποιοδήποτε άλλο στριτ μηχανάκι, είναι ότι ο έμπειρος οδηγός σαφώς δεν θα κολώσει πουθενά γιατί απλά ξέρει. Ο άπειρος οδηγός θα κολώσει και καλά θα κάνει, μιλάω εξ ιδίας πείρας, και μπορώ να πω ότι από αυτή την άποψη με το trail θα επιδιώξεις να πας σε χώμα ή τελοσπάντων δεν θα το αποφύγεις όταν το συναντήσεις γιατί απλά ξέρεις ότι αν και άπειρος, έχεις εμπιστοσύνη στο μιχανάκι. όσο για την σύκγριση των χωμάτινων δυνατοτήτων του transalp με του strada νομίζω ότι είναι άστοχη
όσο για την σύκγριση των χωμάτινων δυνατοτήτων του transalp με του strada νομίζω ότι είναι άστοχη
ok λάθος Απλώς έχω την αίσθηση ότι το τρανσαλπ είναι αρκετά πιο "χωμάτινο" από το στράντα ειδικά το παλιό με τον 21 τροχό μπροστά, γι αυτό το είπα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι