0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

jyapgr

Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #30 - : Σεπτέμβριος 16, 2009, 05:59:02 μμ »
Περα απο αυτο ωστοσο καποια πραγματα δεν μπορουν να βγουν απο καποια ορια που καθοριστηκαν απο τον κατασκευαστη τους.Οπως λοιπον δεν μπορω φερ'ειπειν να κανω εντουρο με το Strada, ετσι και δεν μπορω να παρω ενα Pirelli Diablo 160/50/17 και να του βαλω 29psi μεσα, επειδη με ποναει η μεση μου στις λακουβες των Αθηναϊκων δρομων.

Εκει ηθελα να καταληξω εξ'αρχης και ζητω συγγνωμη αν παρεξηγηθηκα
 :bye: :bye: :bye: :bye:

Θα διαφωνήσω φίλε μου γιατί θεωρώ ότι η Aprilia - Pirelli σίγουρα έχει κάνει πιο πολλές δοκιμές
από τους οδηγούς των strada και επιμένουν σε χαμηλές πιέσεις για το εν λόγω μηχανάκι .
Τώρα σε ότι αφορά το "κοπάνημα" σίγουρα το πρώτο που σκέφτεται κανείς είναι η πρόσφυση μετά τα ρουλεμάν και μετά την μέση του ,νομίζω με αυτή τη σειρά είναι σωστά .

Το ίδιο ελαστικό PIRELLI DIABLO σε SS σίγουρα θα θέλει πολύ περισσότερη πίεση αφού το SS είναι βαρύτερο
και έχει αλλο τύπο ανάρτησης .

Φιλικά

JyapGR :)

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2009, 06:02:25 μμ από jyapgr »

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #31 - : Σεπτέμβριος 17, 2009, 04:50:57 πμ »
Εγω παντως βρηκα αυτο απο το Owners Manual του Strada και τα προτεινει η μαμα Aprilia



Απο 'κει και περα καθενα κανει αυτο που πιστευει καλυτερο για τον ιδιον

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #32 - : Σεπτέμβριος 17, 2009, 06:00:36 μμ »
Αν μπορείς σε παρακαλώ εξήγησε μου το γιατί ο ταρίφας μου κανονίζει την πίεση στα ελαστικά μου?????


Καλησπέρα φίλε μου να υποθέσω ότι μάλλον είσαι αυτοκινητιστής δηλαδή 4τροχος και όχι 2τροχος
συμφορουμίτης , διότι δεν θα έκανες την παραπάνω ερώτηση . Να υποθέσω ότι δεν σε έχει κλείσει ποτέ
κανένας αυτοκινητιστής αλλάζοντας κατεύθυνση ή φρενάροντας ξαφνικά να πάρει πελάτη , ή να τραβάει "τιμονιές" για να αποφεύγει τα σταματημένα εμπόδια χωρίς να σε δει , έτσι ώστε να σε αναγκάσει να φρενάρεις ανεβαίνοντας στο τιμόνι η να αλλάξεις λωρίδα ξαφνικά. Τώρα σκέφτεσαι να έχει λάθος πίεση μπροστά και να είναι γυαλί ή γλίτσα στο οδόστρωμα ; Ξέρεις τι είναι το 1 πράγμα που θα δει κάποιος από εμάς ; μάλλον το τεπόζιτο κάτω από κανένα αυτοκίνητο στην καλύτερη.

Αναφέρομαι για την Αθήνα πάντα γιατί η συμπρωτεύουσα μάλλον είναι σε καλύτερη μοίρα . Βέβαια για να
είμαι αντικειμενικός πολλοί από εμάς κάνουμε τις ταρζανιες - σφήνες αλλά αυτό είναι σε άλλο κεφάλαιο εδώ μιλάγαμε για ελαστικά χε.χε. χε.... :D

Σημ. Σίγουρα όλοι δεν οδηγούν το ίδιο , δυστυχώς όμως στην Ελλάδα δεν υπάρχει παιδεία , έχουν πάρει πολλοί νύχτα το δίπλωμα έχοντας ελλειπή μόρφωση γιαυτό και σκοτωνόμαστε στους δρόμους σαν τα κοτόπουλα .

JyapGR





Αμάν με κατάλαβες ……
Έχω ένα Renault clio 3000ccV6 μια BMW M3 E16 και είμαι ιδιοκτήτης τριών ταξί και άμα έχω κέφια παίρνω το ένα και κυνηγώ μηχανόβιους ….
Ας σοβαρευτούμε.
Δεν έχω καν αυτοκίνητο και συνειδητά η μηχανή είναι το μοναδικό μου μεταφορικό.(οδηγάω όμως αυτοκίνητο από τα 16 ).
Επειδή εξηγήθηκα και στο πρώτο ποστ που έγραψα ότι οι πιέσεις είναι γούστο καθενός , τρόπου οδήγησης και συνθηκών και σαφώς τύπου ελαστικών.
Από εκεί και περά στα ελαστικά που χρησιμοποιώ εγώ οποιαδήποτε πίεση πάνω από 28 στο εμπρός ελαστικό είναι απαγορευτική για κίνηση σε πόλη.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #33 - : Σεπτέμβριος 17, 2009, 07:49:43 μμ »
Εγω παντως βρηκα αυτο απο το Owners Manual του Strada και τα προτεινει η μαμα Aprilia



Απο 'κει και περα καθενα κανει αυτο που πιστευει καλυτερο για τον ιδιον

 :bye: :bye: :bye:

Συνεπώς η μαμα aprilia προτείνει πολύ χαμηλότερες πιέσεις από αυτές που εμείς βάζουμε και από αυτές που εσύ θεωρείς υπερβολικά χαμηλές. Άρα τι να ακολουθήσουμε, τα 26/27 psi μπρος/πισω που προτείνει η aprilia, τα 33/36 psi που προτείνει η pirelli ή τα 29/33 που έχω βρει μετά από διαδρομές στην πόλη, σε εθνική οδό και ορεινό στροφιλίκι ότι αποτελούν τη χρυσή τομή ώστε να μην είναι ξεφούσκωτο το λάστιχο αλλά και να μην είναι νευρικό το μηχανάκι σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες ???  :thnk: :thnk: :thnk:

*

jyapgr

Απ: Απ: Πρώτη Αλλαγή Ελαστικών σε Pegaso Strada Factory
« Απάντηση #34 - : Σεπτέμβριος 17, 2009, 10:52:50 μμ »

Αμάν με κατάλαβες ……
Έχω ένα Renault clio 3000ccV6 μια BMW M3 E16 και είμαι ιδιοκτήτης τριών ταξί και άμα έχω κέφια παίρνω το ένα και κυνηγώ μηχανόβιους ….
Ας σοβαρευτούμε.
Δεν έχω καν αυτοκίνητο και συνειδητά η μηχανή είναι το μοναδικό μου μεταφορικό.(οδηγάω όμως αυτοκίνητο από τα 16 ).
Επειδή εξηγήθηκα και στο πρώτο ποστ που έγραψα ότι οι πιέσεις είναι γούστο καθενός , τρόπου οδήγησης και συνθηκών και σαφώς τύπου ελαστικών.
Από εκεί και περά στα ελαστικά που χρησιμοποιώ εγώ οποιαδήποτε πίεση πάνω από 28 στο εμπρός ελαστικό είναι απαγορευτική για κίνηση σε πόλη.


Απόψεις φίλε μου  απόψεις , από την άλλη αυτό που προσωπικά θεωρώ υπερβολικό είναι το ότι , από όλα τα γραφόμενα μου στο συγκεκριμένο θέμα που διάβασες , αναφέρθηκες σε μία λεπτομέρεια είναι αυτό που λέμε κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος . Όχι φίλε μου δεν πιστεύω ότι είναι γούστο του καθενός οι πιέσεις στα ελαστικά , τουλάχιστον ενός σοβαρά σκεπτόμενου (ας σοβαρευτούμε; ) και αυτό γιατί όταν προκαλέσουμε κάποιο τροχαίο συνήθως συμμετέχουν δύο , ο δεύτερος τι μας φταιει ; .

Τώρα για την τελική επίλογή σου στις πιέσεις συμφωνώ μαζί σου και εγώ αυτήν την στιγμή είμαι 29-30 Ε και
32-33 Π.
Καλές Βόλτες ... :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης