0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντα απο τον διακόπτη για τους εξής λόγους:1ον: Είναι το τελικό σημείο σβησίματος της μηχανής--δεν χρειάζεται να κάνεις 2κινήσεις..και καλα να έχεις πήγασο που δεν θέλεις να κατέβεις απο πάνω του.. :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....2ον: Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να γεμίσει σκουπίδια μεταξύ της κίνησης του kill switch με αποτέλεσμα το να μην ανοίγει η λειτουργία του κινητήρα.(εδώ δεν ξέρω τι να πω..χαχαχα)ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....3ον: Το όνομα του kill switch, παραπέμπει σε μια κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, αυτό θα πεί ότι θα πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε μόνο όταν κινδυνεύουμε είτε μας έπεσε η μηχανή πάνω μας είτε πρέπει ωποσδήποτε να σταματήσει.και καλά να έχεις πήγασο που δνε πέφτει ποτέ... :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....4ον: Εάν χρησιμοποιούμε συχνά το Kill switch, τότε κινδυνεύουμε να χαλάσουμε το ρελέ της μίζας--και καλά να είναι πήγασος βρίσκεις απο παπάκι modenas :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....5ον: Σε συνεχή χρησιμοποιήση του kill switch, η κίνηση του πρώτου απο τα 3 μέρη του κόμπλερ αντί όταν κλείνει να κάνεις μπροστινή κίνηση μέχρι να διακοπεί πλήρως, κάνει και μια πίσω με αποτέλεσμα να φαγώνεται το γρανάζι και αντε τρέχα για κόμπλερ--και καλα να είναι πήγασος βρίσκεις απο bmw ή απο ktm :tez:ZHLEYETAI OSOI DEN EXETE PEGASOS....
παιδια και εγω της γνωμης με το κλειδι ειμαι!!!!αυτο ομως που δεν καταλαβαινω ειναι αυτο που λετε σχεδον ολοι περι εκτακτης αναγκης......δηλαδη αν βρεθω σε εκτακτη αναγκη παταω αυτο το τοσο εντονο κοκκινο κουμπακι και μπορει να την γλιτωσω κιολας????
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι