0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

archon

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #45 - : Ιούνιος 11, 2009, 09:43:54 πμ »
Ωραιος φιλε... :kalo: :kalo:

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #46 - : Ιούνιος 11, 2009, 05:45:29 μμ »
 Ταχύτερος ο Novikov!

 
 
 
 
Εντυπωσιακός ο Evgeny Novikov, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
 
 
Τον νεαρό Ρώσο, ακολούθησε ο Sebastien Loeb, ο οποίος περιορίστηκε σε μικρές αλλαγές στην ανάρτηση. 
 
 
Ο Federico Villagra έδειξε να είναι σε εξαιρετική κατάσταση, πραγματοποιώντας τον τρίτο χρόνο της ημέρας.
 
 
Ο Λάμπρος Αθανασούλας οδήγησε για δεύτερη φορά το Skoda Fabia S2000 δείχνοντας εξαιρετικά στοιχεία πίσω από το τιμόνι του. 
 
Πλέον είναι και επίσημο! Το 56ο Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε, με τους πρωταγωνιστές του WRC να πραγματοποιούν τις τελευταίες τους ρυθμίσεις στα αυτοκίνητα πριν από την έναρξη του αγώνα αύριο το πρωί. Η διαδρομή λίγο έξω από το Λουτράκι, όπου οι πρωταγωνιστές του θεσμού έδωσαν την πρώτη τους παράσταση μπροστά στο ελληνικό κοινό, είχε γεμίσει από νωρίς με κόσμο, δίνοντας και ένα πρώτο μήνυμα για το τι ακριβώς θα δούμε αύριο στις ειδικές διαδρομές.

Όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί, λοιπόν, βρέθηκαν στο shakedown, το οποίο και είχε συνολικό μήκος 3,1 χλμ. Όπως δήλωσαν οι οδηγοί μετά την ολοκλήρωση του, ήταν αντιπροσωπευτικό του αγώνα, αφού έμοιαζε με την πλειονότητα των ε.δ., ενώ το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν ήταν η σκόνη, που προκάλεσε και προβλήματα ορατότητας. Έτσι, οι περισσότεροι από τους οδηγούς πραγματοποίησαν μία σειρά από ρυθμίσεις στην ανάρτηση των αυτοκινήτων τους, προσπαθώντας να βρουν τη χρυσή τομή. Τις εντυπώσεις, έκλεψε ο νεαρός Ρώσος Evgeny Novikov με την Citroen C4 WRC της CJT, ο οποίος σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, περιοριζόμενος σε αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sebastien Loeb, έκανε τον δεύτερο χρόνο πραγματοποιώντας μόλις τρία περάσματα. Ο Γάλλος ήταν ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο του και προτίμησε να κάνει λίγα περάσματα, έχοντας βρει προφανώς τις ιδανικές ρυθμίσεις σε επίπεδο ανάρτησης.

Εντυπωσιακός ήταν ο χρόνος του Federico Villagra, ο οποίος έκανε και τα περισσότερα περάσματα από οποιονδήποτε άλλο συνδυασμό, σημειώνοντας και τον τρίτο χρόνο της ημέρας. Ο Αργεντινός άλλαξε τις ρυθμίσεις του διαφορικού του Focus και εμφανίστηκε άκρως ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά του. Τρία ακόμα Focus WRC, αυτά των Mikko Hirvonen, Matthew Wilson και Jari Matti Latvala, συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα, με τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της BP Ford, να κρατούν χαμηλούς τόνους. Ο Φιλανδός, νικητής του Ράλλυ της Σαρδηνίας πριν από μερικές εβδομάδες, άλλαξε ελατήρια στο Focus κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, μία επιλογή που δεν του άρεσε, με αποτέλεσμα να καταλήξει και πάλι στην πρώτη λύση που είχε επιλέξει.

Στην κατηγορία Παραγωγής, οι πρωταγωνιστές του θεσμού πραγματοποίησαν και αυτή με τη σειρά τους την τελευταία τους εμφάνιση πριν τον αγώνα. Ανάμεσα τους και ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο, οι οποίοι έκαναν τον τέταρτο χρόνο ανάμεσα στα πληρώματα του PWRC στο τιμόνι του Skoda Fabia S2000 και περνώντας μόλις δύο φορές από την ειδική. Ο ταλαντούχος οδηγός, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η οδήγηση ενός αυτοκινήτου προδιαγραφών S2000, όπως είναι το Skoda, είναι μια πραγματική μάχη, αφού παλεύουμε με τα φρένα και το κιβώτιο. Χρειάζεται άλλος τρόπος οδήγησης, πιο επιθετικός. Γενικά, προσπαθούμε να μάθουμε το αυτοκίνητο. Αύριο θα κινηθούμε αργά στην αρχή και προς το τέλος της ημέρας θέλουμε να βρεθούμε σε ρυθμούς 5άδας».

Η δράση μπορεί να ξεκινάει αύριο το πρωί, αλλά σήμερα το βράδυ, στις 20:30 μμ, θα πραγματοποιηθεί η εθιμοτυπική εκκίνηση του αγώνα στον Ισθμό της Κορίνθου. Να είστε όλοι εκεί!

Sebastien Loeb: «Είμαστε ικανοποιημένοι τόσο από το αυτοκίνητο όσο και από την ε.δ. Δοκιμάσαμε κάποιες αλλαγές στην ανάρτηση».

Mikko Hirvonen«Η ε.δ. ήταν καλή, ενώ ικανοποιημένοι είμαστε και από το αυτοκίνητο. Στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουμε κάποιες αλλαγές».

Dani Sordo: «Η ε.δ. ήταν καλή, και δεν είχαμε προβλήματα. Το αυτοκίνητο μου αρέσει, και δοκιμάσαμε κάποιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση».

Henning Solberg: «Στο πρώτο πέρασμα αναγκαστήκαμε να γράψουμε τη διαδρομή, διότι εχθές είχαμε ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο αναγνωρίσεων. Πάντως, είμαστε ικανοποιημένοι από το αυτοκίνητο, και δοκιμάσαμε κάποιες πιο μαλακές ρυθμίσεις στην ανάρτηση».

Petter Solberg: «Στο πρώτο πέρασμα είχε αρκετή σκόνη. Εμείς δοκιμάσαμε νέα πίσω αμορτισέρ, ενώ πραγματοποιήσαμε κάποιες αλλαγές και στο σύστημα ψύξης. Το αυτοκίνητο γενικά δείχνει καλύτερο, και είμαι ικανοποιημένος. Πιο σίγουροι θα είμαστε αύριο».

Jari Matti Latvala: «Στο πρώτο πέρασμα η ε.δ. ήταν μαλακή σε κάποια σημεία, ενώ σε κάποια άλλα είχε αρκετές πέτρες. Δοκιμάσαμε πιο σκληρά ελατήρια για την ανάρτηση, και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε γενικότερο το setup του αυτοκινήτου. Ωστόσο, προτιμώ το πρώτο, αφού από το δεύτερο δεν ήμουν ικανοποιημένος».

Federico Villagra: «Είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, και δοκίμασα κάποιες αλλαγές στα διαφορικά».

Evgeny Novikov: «Η ειδική είναι καλή, αν και ύστερα από κάποια περάσματα έγινε αρκετά σκληρή. Εμείς δοκιμάσαμε κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση». 
 

Αποτελέσματα Shakedown
A/α Πλήρωμα Αυτοκίνητο Κλάση Χρόνος
1 Novikov - Moscatt Citroen C4 WRC A/8 2:19.8
2 Loeb - Elena Citroen C4 WRC A/8 2:20.1
3 Villagra - Diaz Ford Focus RS WRC '08 A/8 2:20.2
4 Hirvonen - Lehtinen Ford Focus RS WRC '09 A/8 2:20.4
5 Wilson - Martin Ford Focus RS WRC '08 A/8 2:20.6
6 Latvala - Antilla Ford Focus RS WRC '09 A/8 2:20.8
7 Sordo - Marti Citroen C4 WRC A/8 2:21.2
8 Solberg - Mills Citroen Xsara WRC '06 A/8 2:22.3
9 Ogier - Ingrassia Citroen C4 WRC A/8 2:22.3
10 H. Solberg - Menkerund Ford Focus RS WRC '08 A/8 2:22.6
11 Ostberg - Andersson Subaru Impreza WRC '08 A/8 2:23.0
12 Rautenbach - Barritt Citroen C4 WRC A/8 2:26.5
13 Al Qassimmi - Orr Ford Focus RS WRC '09 A/8 2:26.5

 

 
 

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #47 - : Ιούνιος 11, 2009, 05:56:19 μμ »
με τρελα και κορδελα  :cig:
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #48 - : Ιούνιος 12, 2009, 12:49:27 πμ »
 Συνάντηση Loeb - Παπαλουκά!

 
 
 
 
 
 
 
Λίγο πριν αρχίσει η δράση στο πλαίσιο του Ράλι Ακρόπολις, η Citroen-Red Bull υποδέχθηκε ένα ξεχωριστό καλεσμένο υψηλών προδιαγραφών! Ο Θοδωρής Παπαλουκάς βρέθηκε στο service park όπου συνάντησε τον πέντε φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Loeb. Οι δύο κορυφαίοι αθλητές αντάλλαξαν απόψεις και εμπειρίες, με τον Αλσατό να αποκαλύπτει στον άσο του Ολυμπιακού κάθε λεπτομέρεια σχετικά με τις δυνατότητες του αγωνιστικού C4 WRC.

«Ήταν μία μοναδική εμπειρία για εμένα καθώς είχα την ευκαιρία να συναντήσω έναν οδηγό όπως ο Sebastien Loeb αλλά και να δω από κοντά το «στρατηγείο» που έχει στημένο σε κάθε ράλι η ομάδα. Ήταν κάτι ξεχωριστό, ειδικά από τη στιγμή που εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε και πολλές ευκαιρίες να ζούμε από κοντά κορυφαίες διοργανώσεις σε ότι αφορά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό», σχολίασε ο Θοδωρής.

Ο Loeb υποσχέθηκε η επόμενη συνάντηση τους να περιλαμβάνει και μία βόλτα σε αγωνιστικούς ρυθμούς αν και ο κορυφαίος έλληνας μπασκετμπολίστας είχε μία διαφορετική ιδέα: «Το να με πάει βόλτα ο Loeb θα ήταν κάτι φυσιολογικό. Αλλά αν θέλει να ζήσει κάτι πραγματικά extreme, πρέπει να περάσω εγώ πίσω από το τιμόνι και εκείνος στη θέση του συνοδηγού».

Ο αρχηγός της Εθνικής παρακολούθησε εκ των έσω τις προσπάθειες των μηχανικών της ομάδας ενώ εντυπωσιάστηκε και από την ξεχωριστή προσωπικότητα του Αλσατού πρωταθλητή. «Όσο πιο σπουδαίος είναι ένας αθλητής, τόσο πιο απλός είναι σαν άνθρωπος. Κι αυτό είναι κάτι που μου επιβεβαίωσε στη συνάντηση μας ο Sebastien. Μιλήσαμε αρκετά και μου εξήγησε κάθε λεπτομέρεια σχετικά με το αυτοκίνητο αλλά και τον τρόπο λειτουργίας της ομάδας». Η συνάντηση των δύο κορυφαίων αθλητών ολοκληρώθηκε με ένα ξεχωριστό δώρο από την πλευρά του πέντε φορές παγκόσμιου πρωταθλητή που χάρισε στο Θοδωρή τα αγωνιστικά του γάντια με την υπογραφή του. Όσο για τον έλληνα μπασκετμπολίστα, υποσχέθηκε να ανταποδώσει τη φιλοξενία σε έναν αγώνα του Ολυμπιακού ή της Εθνικής μας ομάδας._(Δελτίο Τύπου) 

 
 

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #49 - : Ιούνιος 12, 2009, 12:50:46 πμ »
 Διασχίζοντας την διώρυγα της Κορίνθου!

 
 
 
 
 
 
 
Λίγη ώρα πριν από την εκκίνηση του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις, ο Δήμαρχος της διοργανώτριας πόλης του αγώνα, του Λουτρακίου, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και η ISC, αποκλειστικός υπεύθυνος προβολής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, επεφύλαξαν ένα ευχάριστο διάλειμμα σε οδηγούς, μέλη των ομάδων και δημοσιογράφους, οι οποίοι επιβιβάστηκαν σε καραβάκι για να δουν τη Διώρυγα «εκ των έσω», διασχίζοντάς την και καταλήγοντας λίγα μέτρα από το Service Park του αγώνα στο Λουτράκι.

Σε αυτήν την ευχάριστη διαδρομή βρέθηκαν και αρκετά από τα κορυφαία πληρώματα, λίγες στιγμές πριν περάσουν τη ράμπα της εκκίνησης στον Ισθμό της Κορίνθου. Ανάμεσα στους «εκλεκτούς» προσκεκλημένους ήταν οι Dani Sordo, Mikko Hirvonen, Matthew Wilson, Scott Martin, Henning Solberg, Evgeny Novikov, Conrad Rautenbach, Mads Ostberg, Jonas Andersson, Nasser Al Attiyah, Giovanni Bernacchini, Bernardo Sousa, Jorge Carvalho καθώς και μέλη των ομάδων, όπως ο νέος «Senior Manager Μοtorsport of Ford Europe», Gerard Quinn, ο team manager της αγωνιστικής ομάδας της Citroen, Sven Smeets, και πολλοί ακόμα.

Όλοι τους έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι από αυτό το πρωτότυπο για πολλούς θέαμα. Μάλιστα, καθώς περνούσαν ακριβώς κάτω από το χώρο όπου θα πραγματοποίηθηκε αργότερα η εκκίνηση, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και απευθείας πτώση bungee jumping, κάτι που τους ευχαρίστησε ιδιαίτερα. Ενδεικτική της γενικότερης ατμόσφαιρας είναι η ομαδική φωτογραφία των πρωταγωνιστών του WRC λίγο πριν φορέσουν τις αγωνιστικές φόρμες τους στην πλώρη του μικρού πλοίου._(Δελτίο Τύπου

 
 

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #50 - : Ιούνιος 12, 2009, 12:52:59 πμ »
 Αγωνία τέλος!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Είναι και επίσημο! Η 56η εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται πλέον προ των πυλών και ουσιαστικά μετράμε αντίστροφα για την εκκίνηση του πραγματικού αγώνα, στις ελληνικές ειδικές διαδρομές. Πριν από λίγη ώρα, οι συμμετέχοντες του αγώνα πέρασαν από τη ράμπα της αφετηρίας και ετοιμάζονται πλέον για την πρώτη ημέρα ανταλλαγής «πυροβολισμών» στο πεδίο μάχης. Η διαδικασία στέφθηκε με επιτυχία, αφού ο κόσμος έδωσε δυναμικό παρών, την ώρα που το σκηνικό ήταν εντυπωσιακό στη Διώρυγα της Κορίνθου, όπου και είχε στηθεί η ράμπα της αφετηρίας. Όπως είναι φυσιολογικό, το ενδιαφέρον όλων επικεντρώθηκε στους πρωταγωνιστές του WRC, την ώρα που κάποιοι από αυτούς δοκίμασαν να κάνουν μέχρι και bungee jumping! Συγκεκριμένα, ο Sebastien Loeb και ο Daniel Elena, πραγματοποίησαν βουτιά στο κενό(!), λίγη ώρα πριν η Citroen C4 WRC, περάσει από τη ράμπα της αφετηρίας.

Από εκεί και πέρα, οι συζητήσεις των περισσοτέρων αναλώθηκαν γύρω από τις ειδικές διαδρομές και την ποιότητα τους. Αναμφίβολα, η επιλογή του κέντρου του αγώνα έχει αφήσει όλους απόλυτα ικανοποιημένους. Εκτός από την διάθεση των οδηγών, αλλά και των ανθρώπων των ομάδων, αυτό είναι φανερό και από τις δηλώσεις τους. Φυσικά, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για εμάς τους ρομαντικούς φίλους των αγώνων, είναι η ποιότητα των ειδικών διαδρομών. Και οι οδηγοί είναι απόλυτα ικανοποιημένοι. Θεωρούν ότι ο αγώνας είναι καλύτερος ποιοτικά από τα προηγούμενα χρόνια, ενώ ακόμα και οι καινούργιες ειδικές της Πελοποννήσου, οι οποίες και δεν έχουν «δουλευτεί» όσο οι υπόλοιπες, δεν προβλημάτισαν κανέναν. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η μεγαλύτερη ανησυχία δεν έχει να κάνει με τις επιπτώσεις που θα έχουν οι σκληροί δρόμοι στα αυτοκίνητα, αλλά στη φθορά των ελαστικών! Με δεδομένο το γεγονός ότι όλοι χρησιμοποιούν μία και μοναδική γόμα ελαστικών, την οποία και δεν επιτρέπεται να χαράξουν, την ώρα που ο αριθμός παραμένει συγκεκριμένος (42 ελαστικά σε όλο τον αγώνα, εκ των οποίων τα έξι από αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί στο shakedown), η φθορά τους αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα. Όλοι συμφωνούν ότι οι ε.δ. «τρώνε» πολύ λάστιχο και ήδη σκέφτονται τρόπους για να τα προστατέψουν. Αναμφίβολα, η τακτική στην επιλογή των ελαστικών, δηλαδή φθαρμένα-καινούργια και τοποθέτηση εμπρός-πίσω, θα είναι ένα από τα κύρια συστατικά του αγώνα και το στοιχείο που θα κρίνει πολλά στον αγώνα.

Αύριο, λοιπόν, 08:48 θα ανάψει το πράσινο φως στην πρώτη ε.δ., που είναι λίγο έξω από το Λουτράκι, στο Χαρβάτι. Από εκεί, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς τη Θήβα, για να συνεχίσουν ως την Ιτέα, όπου και θα διαγωνιστούν στους Βωξίτες και το Δροσοχώρι. Στη συνέχεια, θα περάσουν ακόμα μία φορά από τη Θήβα, για να επιστρέψουν στη συνέχεια στο Λουτράκι, ολοκληρώνοντας την πρώτη μέρα. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάτε όσοι αποφασίσετε να ακολουθήσετε τον αγώνα, είναι ότι έχει ακυρωθεί η 3η ε.δ., η Ευαγγελίστρια. Καλό αγώνα!_Π.Τ[email protected]

Ας δούμε, όμως, τι δήλωσαν κάποιοι από τους πρωταγωνιστές του αγώνα, λίγο πριν περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας.

Sebastien Loeb: «Το Ράλλυ φαίνεται να είναι πολύ δύσκολο. Οι ειδικές θα είναι δύσκολες, ειδικά για τα ελαστικά. Ο στόχος μας θα είναι, φυσικά, η νίκη. Ξέρω ότι θα χάσω χρόνο αύριο, μιας και ξεκινάω πρώτος».

Mikko Hirvonen: «Το Ελληνικό Ράλλυ είναι ζεστό, όπως πάντα. Θα είναι δύσκολο. Ελπίζουμε σε ανάλογο αποτέλεσμα με αυτό της Σαρδηνίας, αλλά φυσικά και θέλουμε τη νίκη».

Dani Sordo: «O αγώνας θα είναι σκληρός για τα λάστιχα. Θα προσπαθήσω να τερματίσω με τα λάστιχα σε καλή κατάσταση, πιστεύω ότι είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του αγώνα».

Henning Solberg: «Μου αρέσει το Ράλλυ περισσότερο από πέρυσι. Τα λάστιχα είναι σημαντικά για όλους. Ο στόχος μου είναι να τερματίσω στην 3άδα. Παραλίγο να τα καταφέρουμε πέρυσι πριν από το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά».

Petter Solberg: «Οι νέοι χορηγοί σίγουρα μας βοήθησαν. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα είναι τα πράγματα αύριο. Οι νέες ειδικές ταιριάζουν στον τρόπο που οδηγώ, αλλά θα πρέπει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί η κατάσταση με τις υψηλές θερμοκρασίες».

Jari Matti Latvala: «Οι ειδικές αυτής της χρονιάς είναι καλύτερες από πέρυσι. Η τοποθεσία είναι πιο ωραία, η επιφάνεια του δρόμου πιο ήπια και γενικά οι συνθήκες πιο καλές. Οι ειδικές του Σαββάτου θα είναι δύσκολες για τα ελαστικά. Ο στόχος μας είναι να πολεμήσουμε καλά. Θα θέλαμε τη νίκη».

Evgeny Novikov: «Οι περισσότερες ειδικές είναι καινούργιες, σε σύγκριση με πέρυσι. Είναι αρκετά καλές, όχι τόσο σκληρές όσο την περυσινή χρονιά. Κάποιες είναι φαρδιές, κάποιες άλλες στενές. Ο στόχος μου είναι να τερματίσω χωρίς Superally».

Nasser Al Attiyah: «Οι ειδικές είναι εντελώς καινούργιες για μένα. Θα είναι ένα σκληρό Ράλλυ, αλλά αυτό είναι το Ακρόπολις, και είναι ωραίο. Ο στόχος μου είναι να κερδίσω την κατηγορία PWRC. Είμαι στην κορυφή της βαθμολογίας, και θέλω να αυξήσω τη διαφορά».

Armindo Araujo: «Η Οργάνωση αφαίρεσε από το πρόγραμμα τα πολύ κακά κομμάτια των ειδικών διαδρομών, αλλά φυσικά παραμένουν σκληρές. Έχω αυτοπεποίθηση, και θα προσπαθήσω να πιέσω από την αρχή, ώστε να κερδίσω την καλύτερη δυνατή θέση».

Patrick Sandell: «Ο αγώνας είναι καλός. Κάποιες ειδικές είναι πολύ ωραίες και γρήγορες. Υπάρχουν σκληρές ειδικές, αλλά αυτή είναι η Ελλάδα. Ο στόχος μου είναι η νίκη».

Λάμπρος Αθανασούλας: «Περιμένω με αγωνία να ευχαριστηθώ ύστερα από ένα χρόνο τις ειδικές διαδρομές που τόσο μου έχουν λείψει με ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό. Από χρόνους θα είμαι ευχαριστημένος, αν βρεθώ στην 5άδα του PWRC. Θα συγκρίνω τους χρόνους μου με του Sandell και, αν είμαι μισό δλ. στο χιλιόμετρο πιο αργός, θα είμαι ευχαριστημένος. Με το αυτοκίνητο έχω εξοικειωθεί, αλλά χρειάζομαι ακόμα αρκετή δουλειά

 
 

*

Αποσυνδεδεμένος Operater

  • ***
  • 174
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #51 - : Ιούνιος 13, 2009, 06:48:41 μμ »
To κακο ειναι οτι τον βλεπουμε για τελευταια φορά σε παγκοσμια κλιμακα-οσον αφορα τις συμμετοχές...

Απο του χρόνου θαναι εθνικος μόνο αγώνας....

 :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #52 - : Ιούνιος 14, 2009, 09:01:09 πμ »
To κακο ειναι οτι τον βλεπουμε για τελευταια φορά σε παγκοσμια κλιμακα-οσον αφορα τις συμμετοχές...

Απο του χρόνου θαναι εθνικος μόνο αγώνας....

 :cry:

Δεν ειναι ετσι ακριβώς ....φίλτατε !!

Απλα χρόνο παρα χρόνο θα μετράει στο παγκόσμιο καλεντάρι !!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #53 - : Ιούνιος 14, 2009, 09:48:30 πμ »
Ανταπόκριση απο ορεινή Κορινθία !!! Σαββατο 13 Ιούνη !!

Ο Αλέκος ( GINO ) , Ο Κώστας και γω ...ανεβήκαμε στα μέρη μας γαι να παρακολουθήσουμε τις δυσκολότερες ειδικές του Ακρόπολις !!! Το μεσημέρι ήρθε και ο Σπυρος ...αρον αρον μολις τελειωσε τις επαγγελματικες του υποχρεώσεις !!! Παρεα ...ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ !!!

Η Πελοπόννησος ...αποδείχτηκε και παλι ως φονευς γιγάντων μιας και οi LOEB , SORDO εγκατελειψαν το πρωί του Σαββατου !!!

Ο Hirvonen εκμεταλευόμενος ενα λάθος του πολυ καλού μικρου LATVALA περασε μπροστά και ο μικρός ...επρεπε να κυνηγάει όλο τον κόσμο ωστε να κατφερει να ανέβει και πάλι ....

Εντυπωσιακός και αλανθαστος ο Ρώσος ...NOVIKOV που οδηγουσε το C4 αλάνθαστα όλη μερα ...και καταφερε να αποσπάσει πέρα απο το χειροκροτημα ...3 απο τις 6 ειδικες της μέρας ....

Ο μικρος ...( οχι σε ταλέντο αλλα σε ηλικία ) LATVALA "τσιμπησε " τις 2 και o HIRVONEN την 1 !

Συνέπεια αυτων ειναι πως η εκπληκτική οδήγηση του μικρού τον εφερε απο την 11η θέση στην 3η !!!  :ohmy:



Ο εκπληκτικός δικός μας Αθανάσουλας στην κατηγορία αυτοκινητων παραγωγής ...δίκαια εχει την πρώτη θέση μιας και οδήγησε εντυπωσιακα ....ολη την δευτερη μέρα !!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2009, 10:00:05 πμ από saddle69 »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #54 - : Ιούνιος 14, 2009, 09:51:05 πμ »
Απολαυσαμε οδήγηση σε δρόμους και βουνα που ξερουμε καλα !!!

Συνεχίζω !!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #55 - : Ιούνιος 14, 2009, 09:58:49 πμ »
Το μεσημερι ...οι αγωνιζόμενοι επέστρεψαν στο SERVICE PARK  στο Λουτρακι για ανασυγκρότηση ...

και ετσι και εμεις βρήκαμε χρόνο για την δική μας ανασυγκρότηση ( καθαρισμός φωτογραφικών μηχανων απο την σκόνη και φαγητό )

Ετοιμαστηκαμε για την επόμενη απογευματινή ειδική με τασεις ...για πιο κοντινή-ειδική φωτογραφηση !!!

Ετσι επιλεξαμε ενα δυσκολο σημείο ..και να το αποτελεσμα !!!


Το ραλλυ συνεχίζεται αυτή την στιγμή στο Λουτρακι και απομενουν 4 ακόμα ειδικές διαδρομές για να τελειώσει το 56ο Ακροπολις ....

Λουτρακι , Πισσια και Αγιοι Θεόδωροι απο 2 φορες !!

Οσοι ξυπνησατε πρωί ή οσοι θελετε να πατε ..προλαβαινετε !!!

Καλη τύχη στα πληρώματα που συνεχίζουν τον πολυ δυσκολο αυτόν αγώνα !!!
Και καλή τύχη στην συμπαθεια μου !!! ΤΟΝ πιτσιρικα  ....JARI-MATTI LATVALA !!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2009, 11:03:55 πμ από saddle69 »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #56 - : Ιούνιος 14, 2009, 11:10:32 πμ »
Και μερκες φωτο απο το 41ο rally acropolis που ειχα λαβει μερος με μια TOYOTA COROLA AE92 GR.A με 160hp περιπου και ειχα τερματισει αν θυμαμαι καλα με πολλα προβληματα στην 5η θεση στη Α6.Τοτε που το Ακροπολις ειχε 41 ειδικες και εφτανε μεχρι τα Λουτρα Σμοκοβου και την Αναβρα.Αχ τι ωραιες αναμνησεις!!!

Γεια σου ρε Αλέξανδρε, μας εκπλησεις ευχάριστα. :kalo:

@Saddle
Ωραίες φωτό Αλεξ. :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης