0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #120 - : Μάρτιος 14, 2009, 05:06:52 μμ »
τουμπανο το εργαλειο!!!

κοιτα να δεις που θα βγαλει τα σπασμενα biaggi...


 :ohyes: :ohyes: :ohyes:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #121 - : Μάρτιος 15, 2009, 09:39:21 πμ »
Respect και τιποτα άλλο. Αντε και θα αλλάξω υπογραφή σε λίγο  :pray: :pray: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #122 - : Μάρτιος 16, 2009, 01:08:38 πμ »
 :kalo: :kalo: :kalo:

ωραιες φωτος
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος alix

  • *****
  • 283
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #123 - : Μάρτιος 17, 2009, 12:25:59 μμ »
Ρε το 'λεγα εγω οτι θα γινω Biaggi-κος και ουτε εγω το πιστευα  :tez:

Ειδα χθες τον αγωνα και επαθα πλακα παλι!!! Τα σπαει το εργαλειο  :ohyes:




Forza RSV4 λεμε!!!!!!!!!


Κυπελοοοοοο, Πρωταθλημαααααα !!!!!!!!!!!






υ.γ. αυτος ο Spies ψιλοκαλος μου φαινεται  :P

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #124 - : Μάρτιος 21, 2009, 01:03:37 πμ »
Ο Hopkins στο WSBK!
Ο John Hopkins θα βρίσκεται στο grid του WSBK για το 2009

Μια αιφνιδιαστική κίνηση από τον John Hopkins έφερε τα πάνω κάτω στον κόσμο των αγώνων μοτοσικλέτας. Ο ταχύτατος Αμερικανός υπέγραψε με την ομάδα Stiggy Motorsports Honda για να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα SBK το 2009, αφήνοντας οριστικά εκτός πλάνων την επιστροφή του στο MotoGP τουλάχιστον για φέτος. Ο Hopkins την προηγούμενη εβδομάδα είχε γράψει στην προσωπική του ιστοσελίδα ότι ετοιμάζει κάτι καλό για τους θαυμαστές του και σίγουρα αυτή η κίνηση θα τους ανταμείψει για την τρέχουσα περίοδο.

Ο πρώην αναβάτης της Suzuki και της Kawasaki στο MotoGP έμεινε άνεργος μετά την αποχώρηση της δεύτερης από το πρωτάθλημα και το μέλλον του φάνταζε αβέβαιο. Η κίνηση του Marco Melandri να συνεχίσει με ιδιωτική πρωτοβουλία στην Hayate Racing Team τον βρήκε αντίθετο, με αποτέλεσμα ο εντυπωσιακός «Hopper» να σκεφτεί άλλες επιλογές για το μέλλον του. «Η Kawasaki και εγώ δουλέψαμε ώστε να ικανοποιηθούμε και οι δύο με τη συμφωνία και ευχαριστώ την εταιρία που μου επέτρεψε να οδηγήσω τις μοτοσικλέτες της και να συμμετέχω στο πρόγραμμά της. Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ το 2009 και σίγουρα θα συγκεντρωθώ στο να προχωρήσω εμπρός», ανέφερε ο 25χρονος αναβάτης.

Ο John Hopkins θα βρεθεί στη σέλα της CBR1000RR της ομάδας του Johan Stigfelt για πρώτη φορά την επόμενη εβδομάδα στην Αλμερία, ώστε να προετοιμαστεί για το ντεμπούτο του που θα γίνει στη Βαλένθια στις αρχές του Απριλίου. Ο Αμερικανός θα συνεχίσει αν έχει την στήριξη της Monster Energy.


ΠΗΓΗ:MSFREE


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #125 - : Μάρτιος 21, 2009, 01:04:41 πμ »
Ο Hopkins στο WSBK!
Ο John Hopkins θα βρίσκεται στο grid του WSBK για το 2009

Μια αιφνιδιαστική κίνηση από τον John Hopkins έφερε τα πάνω κάτω στον κόσμο των αγώνων μοτοσικλέτας. Ο ταχύτατος Αμερικανός υπέγραψε με την ομάδα Stiggy Motorsports Honda για να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα SBK το 2009, αφήνοντας οριστικά εκτός πλάνων την επιστροφή του στο MotoGP τουλάχιστον για φέτος. Ο Hopkins την προηγούμενη εβδομάδα είχε γράψει στην προσωπική του ιστοσελίδα ότι ετοιμάζει κάτι καλό για τους θαυμαστές του και σίγουρα αυτή η κίνηση θα τους ανταμείψει για την τρέχουσα περίοδο.

Ο πρώην αναβάτης της Suzuki και της Kawasaki στο MotoGP έμεινε άνεργος μετά την αποχώρηση της δεύτερης από το πρωτάθλημα και το μέλλον του φάνταζε αβέβαιο. Η κίνηση του Marco Melandri να συνεχίσει με ιδιωτική πρωτοβουλία στην Hayate Racing Team τον βρήκε αντίθετο, με αποτέλεσμα ο εντυπωσιακός «Hopper» να σκεφτεί άλλες επιλογές για το μέλλον του. «Η Kawasaki και εγώ δουλέψαμε ώστε να ικανοποιηθούμε και οι δύο με τη συμφωνία και ευχαριστώ την εταιρία που μου επέτρεψε να οδηγήσω τις μοτοσικλέτες της και να συμμετέχω στο πρόγραμμά της. Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ το 2009 και σίγουρα θα συγκεντρωθώ στο να προχωρήσω εμπρός», ανέφερε ο 25χρονος αναβάτης.

Ο John Hopkins θα βρεθεί στη σέλα της CBR1000RR της ομάδας του Johan Stigfelt για πρώτη φορά την επόμενη εβδομάδα στην Αλμερία, ώστε να προετοιμαστεί για το ντεμπούτο του που θα γίνει στη Βαλένθια στις αρχές του Απριλίου. Ο Αμερικανός θα συνεχίσει αν έχει την στήριξη της Monster Energy.


ΠΗΓΗ:MSFREE
ωρε τι εχει να γινει χαλαρα το καλυτερο πρωταθλημα!!!

 :kalo: :kalo:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #126 - : Μάρτιος 21, 2009, 11:50:46 πμ »

ωρε τι εχει να γινει χαλαρα το καλυτερο πρωταθλημα!!!

 :kalo: :kalo:

Τέλεια!!! :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #127 - : Μάρτιος 23, 2009, 11:02:29 μμ »
Έτοιμος για νίκες ο Hopkins


Την προηγούμενη εβδομάδα ο John Hopkins αποκάλυψε τα σχέδια του για τη νέα σεζόν. Ο Αμερικανός υπέγραψε συμβόλαιο με τη Stiggy Motorsports Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes για τη νέα σεζόν και πλέον δεν θα τον βλέπουμε στο grid του MotoGP. Ο πρώην αναβάτης της Kawasaki θέλει να ξαναχτίσει τη φήμη και την καριέρα του στο WSBK και η ευκαιρία που του δίνεται είναι πολύ σημαντική για τη συνέχεια της πορείας του. Φυσικά τα πράγματα δεν θα είναι απλά στο πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα Superbikes, κάτι που γνωρίζει ο «Hopper» και είναι έτοιμος να δώσει το καλύτερο εαυτό του.

«Από τον πρώτο αγώνα, ο Leon έδειξε ότι η μοτοσικλέτα μπορεί να βρεθεί στο βάθρο», ανέφερε ο Hopkins για τη μοτοσικλέτα και την ομάδα της Stiggy. «Η Stiggy Racing Honda έχει αποδείξει ότι είναι ανταγωνιστική και θα ήθελα να προσαρμοστώ όσο το δυνατό πιο γρήγορα. Θα ήθελα να αγωνίζομαι για τις πρώτες θέσεις. Στόχος μου είναι να κερδίσω όσο το δυνατό περισσότερες νίκες και βάθρα. Ανυπομονώ για τη νέα εμπειρία και να οδηγήσω σε νέες πίστες».

Ο Αμερικανός αναβάτης αναφέρθηκε και στο πρωτάθλημα Superbikes. «Είμαι ενθουσιασμένος που θα επιστρέψω στην πίστα. Παρακολουθώ το SBK τα τελευταία χρόνια και το πρωτάθλημα είναι συναρπαστικό. Κάθε χρόνο, αναπτύσεται όλο και πιο πολύ και τραβάει περισσότερα βλέμματα. Οι αγώνες δείχνουν πιο σφικτοί από εκείνους του MotoGP. Οι μοτοσικλέτες είναι πιο ισορροπημένες, έτσι είμαι ενθουσιασμένος που θα ξεκινήσω. Μέχρι στιγμής, οι Ben Spies και Nori Haga έχουν δείξει ότι μπορούν να αγωνιστούν για την κορυφή και τον τίτλο. Πιστεύω ότι η μοτοσικλέτα, η ομάδα και εγώ έχουμε τη δυνατότητα να αγωνιστούμε στις πρώτες θέσεις και να παλεύουμε με τους κορυφαίους. Ξεκινάμε από τον 3ο αγώνα, άρα θα έχουμε ένα μειονέκτημα στη βαθμολογία, αλλά θα βάλω το κεφάλι κάτω και θα δουλέψω για να βρεθώ μπροστά».

Ο John Hopkins θα βρεθεί στην πίστα της Almeria στις 30 Μαρτίου για το πρώτο shakedown με τη Honda CBR1000RR της Stiggy Motorsports. Ο Αμερικανός θα έχει στο πλευρό του τον Leon Haslam, ο οποίος θα τον βάλει για τα καλά στον κόσμο των Superbikes.


ΠΗΓΗ:MSFREE


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #128 - : Μάρτιος 23, 2009, 11:04:29 μμ »
 Το ABS στους αγώνες...


Κάθε χρόνο, η FIM πιστοποιεί τις μοτοσυκλέτες που μπορούν να συμμετάσχουν στο WSBK και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Supersport, και φέτος οι τεχνικοί της έφοροι είχαν για πρώτη φορά την ευκαιρία να ομολογκάρουν μοτοσυκλέτες με ABS για τους αγώνες. Tα CBR600 και 1000RR της Honda μπορούν πια να τρέξουν με ABS, κάτι που θα αυξήσει τη γοητεία του συστήματος και τη δημοτικότητά του ανάμεσα στους αναβάτες δρόμου.
Οι αγωνιζόμενοι θέλουν να το δοκιμάσουν, παρά τα δέκα περίπου παραπάνω κιλά, γιατί θεωρούν πως θα τους δώσει πλεονέκτημα στο βρεγμένο, αλλά και προς το τέλος κάθε σκέλους, όταν τα λάστιχα θα έχουν αρχίσει να παραδίδουν το πνεύμα. Η BMW, της οποίας το S 1000 RR επίσης ομολογκαρίστηκε, όπως και το RSV4 της Aprilia, δεν έχει δείξει ακόμη την έκδοσή του με ABS, οπότε και έχασε την ευκαιρία να το χρησιμοποιήσει το 2009 στο WSBK.
To ευχάριστο είναι πως κορυφαίες ομάδες, σαν την Ten Kate, θα εξελίξουν το ABS με ρυθμίσεις και για στεγνό και για βρεγμένο, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην συμπεριφορά του κατά το φρενάρισμα μέχρι την κορυφή της στροφής. Το ίδιο έχει δηλώσει και η Honda πως θέλει να κάνει και με τις μοτοσυκλέτες δρόμου, οπότε να ένα λαμπρό παράδειγμα τεχνολογίας που περνά από το δρόμο στους αγώνες για να επιστρέψει και πάλι στον καθημερινό αναβάτη βελτιωμένη, στο επόμενο στάδιο.


ΠΗΓΗ:motomag


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #129 - : Απρίλιος 04, 2009, 01:08:14 πμ »
WSBK Valencia: QP1

Ο Max Biaggi έχει βαλθεί να τρελάνει όχι μόνο εμάς αλλά και όλη την οικογένεια της Aprilia. Ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής 250GP ήταν καταιγιστικός στις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές της Βαλένθια και κατάφερε να σκαρφαλώσει στην κορυφή της κατάταξης. Ο έμπειρος Ιταλός στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας τοποθέτησε στην RSV4 τα μαλακά ελαστικά της Pirelli και σημείωσε χρόνο 1.34.775 ο οποίος ήταν αρκετός για να τον φέρει στην προσωρινή pole position. Μετά λοιπόν από την Αυστραλία και το Κατάρ, ο Biaggi και η Aprilia δείχνουν σοβαρά δείγματα ανταγωνισμού, ενώ το πιο ενθαρρυντικό είναι ότι και με το ελαστικό αγώνα ο Biaggi ήταν ταχύτατος.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Ben Spies, ο οποίος το απόγευμα δούλεψε περισσότερο και ανέβηκε στις γνώριμες για αυτόν θέσεις. Ο Αμερικανός της Yamaha βρήκε ένα καλύτερο στήσιμο στη μοτοσικλέτα του και όσο πέρναγε η ώρα μάθαινε όλο και καλύτερα την πίστα με αποτέλεσμα στα τελευταία λεπτά να σημειώσει έναν πολύ καλό χρόνο που τον έφερε στη δεύτερη θέση, μόλις 0,132 πίσω από τον Biaggi.

Τα δύο εργοστασιακά Ducati των Nori Haga και Michel Fabrizio ακολούθησαν στην 3η και 4η θέση. Ο Ιάπωνας ήταν σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της περιόδου στην κορυφή και με το ελαστικό αγώνα έδειξε να είναι πολύ άνετος, αλλά στη συνέχεια υποχώρησε, όχι όμως πολύ, αφού έχασε μόλις για 0,001 τη δεύτερη θέση από τον Spies. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Tom Sykes με Yamaha, Jakub Smrz με Ducati 1099RS. Ο Max Neukirchner με την Alstare Suzuki έμεινε στην 7η θέση, ενώ στη δεκάδα επίσης βρέθηκαν οι Kagayama, Rea και Kiyonari. Ο John Hopkins τέλος ήταν αρκετά καλός στην πρώτη του επαφή με τη Hοnda της Stiggy και παρότι έμεινε 18ος ήταν ένα σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός απο τον ταχύτερο Biaggi.

1. 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'34.775
2. 19 Spies B. (USA) Yamaha YZF R1 1'34.907
3. 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'34.908
4. 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'35.243
5. 66 Sykes T. (GBR) Yamaha YZF R1 1'35.270
6. 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'35.278
7. 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'35.285
8. 71 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'35.316
9. 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'35.328
10. 9 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 1'35.372
11. 56 Nakano S. (JPN) Aprilia RSV4 Factory 1'35.416
12. 55 Laconi R. (FRA) Ducati 1098R 1'35.489
13. 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'35.516
14. 91 Haslam L. (GBR) Honda CBR1000RR 1'35.535
15. 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 1'35.541
16. 23 Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'35.662
17. 24 Roberts B. (AUS) Ducati 1098R 1'35.755
18. 121 Hopkins J. (USA) Honda CBR1000RR 1'35.868
19. 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'36.051
20. 25 Salom D. (ESP) Kawasaki ZX 10R 1'36.086
21. 100 Tamada M. (JPN) Kawasaki ZX 10R 1'36.189
22. 31 Muggeridge K. (AUS) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'36.266
23. 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'36.404
24. 86 Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'36.745
25. 99 Scassa L. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'36.758
26. 94 Checa D. (ESP) Yamaha YZF R1 1'36.906
27. 33 Hill T. (GBR) Honda CBR1000RR 1'37.041
28. 77 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'37.509
29. 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'37.541
30. 88 Resch R. (AUT) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'38.225


ΠΗΓΗ: msfree

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2009, 01:18:13 πμ από teo46 »


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #130 - : Απρίλιος 04, 2009, 01:15:04 πμ »
WSBK Valencia: QP1

Ο Max Biaggi έχει βαλθεί να τρελάνει όχι μόνο εμάς αλλά και όλη την οικογένεια της Aprilia. Ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής 250GP ήταν καταιγιστικός στις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές της Βαλένθια και κατάφερε να σκαρφαλώσει στην κορυφή της κατάταξης. Ο έμπειρος Ιταλός στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας τοποθέτησε στην RSV4 τα μαλακά ελαστικά της Pirelli και σημείωσε χρόνο 1.34.775 ο οποίος ήταν αρκετός για να τον φέρει στην προσωρινή pole position. Μετά λοιπόν από την Αυστραλία και το Κατάρ, ο Biaggi και η Aprilia δείχνουν σοβαρά δείγματα ανταγωνισμού, ενώ το πιο ενθαρρυντικό είναι ότι και με το ελαστικό αγώνα ο Biaggi ήταν ταχύτατος.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Ben Spies, ο οποίος το απόγευμα δούλεψε περισσότερο και ανέβηκε στις γνώριμες για αυτόν θέσεις. Ο Αμερικανός της Yamaha βρήκε ένα καλύτερο στήσιμο στη μοτοσικλέτα του και όσο πέρναγε η ώρα μάθαινε όλο και καλύτερα την πίστα με αποτέλεσμα στα τελευταία λεπτά να σημειώσει έναν πολύ καλό χρόνο που τον έφερε στη δεύτερη θέση, μόλις 0,132 πίσω από τον Biaggi.

Τα δύο εργοστασιακά Ducati των Nori Haga και Michel Fabrizio ακολούθησαν στην 3η και 4η θέση. Ο Ιάπωνας ήταν σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της περιόδου στην κορυφή και με το ελαστικό αγώνα έδειξε να είναι πολύ άνετος, αλλά στη συνέχεια υποχώρησε, όχι όμως πολύ, αφού έχασε μόλις για 0,001 τη δεύτερη θέση από τον Spies. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Tom Sykes με Yamaha, Jakub Smrz με Ducati 1099RS. Ο Max Neukirchner με την Alstare Suzuki έμεινε στην 7η θέση, ενώ στη δεκάδα επίσης βρέθηκαν οι Kagayama, Rea και Kiyonari. Ο John Hopkins τέλος ήταν αρκετά καλός στην πρώτη του επαφή με τη Hοnda της Stiggy και παρότι έμεινε 18ος ήταν ένα σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός απο τον ταχύτερο Biaggi.

1. 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'34.775
2. 19 Spies B. (USA) Yamaha YZF R1 1'34.907
3. 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'34.908
4. 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'35.243
5. 66 Sykes T. (GBR) Yamaha YZF R1 1'35.270
6. 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'35.278
7. 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'35.285
8. 71 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'35.316
9. 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'35.328
10. 9 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 1'35.372
11. 56 Nakano S. (JPN) Aprilia RSV4 Factory 1'35.416
12. 55 Laconi R. (FRA) Ducati 1098R 1'35.489
13. 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'35.516
14. 91 Haslam L. (GBR) Honda CBR1000RR 1'35.535
15. 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 1'35.541
16. 23 Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'35.662
17. 24 Roberts B. (AUS) Ducati 1098R 1'35.755
18. 121 Hopkins J. (USA) Honda CBR1000RR 1'35.868
19. 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'36.051
20. 25 Salom D. (ESP) Kawasaki ZX 10R 1'36.086
21. 100 Tamada M. (JPN) Kawasaki ZX 10R 1'36.189
22. 31 Muggeridge K. (AUS) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'36.266
23. 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'36.404
24. 86 Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'36.745
25. 99 Scassa L. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'36.758
26. 94 Checa D. (ESP) Yamaha YZF R1 1'36.906
27. 33 Hill T. (GBR) Honda CBR1000RR 1'37.041
28. 77 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'37.509
29. 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'37.541
30. 88 Resch R. (AUT) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'38.225


ΠΗΓΗ: msfree
τι κάνει ο παππούς?!?!?!?

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :prm :prm :prm


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #131 - : Απρίλιος 04, 2009, 05:03:22 πμ »
Αυτά είναι.....!! :se:

Άντε να τρελαινόμαστε...!! :wine:

Ρε δες 0που θα γίνω Biaggiκός στο τέλος...!! :h22:

Forza Aprilia...!! :thup1:

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #132 - : Απρίλιος 04, 2009, 09:23:59 πμ »
...για να δούμε και σήμερα! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #133 - : Απρίλιος 04, 2009, 01:03:40 μμ »
...για να δούμε και σήμερα! ;)

Προσωπικά δεν έχω βλέψεις για νίκη τόσο νωρίς...Με βάθρο είμαι άκρως ευχαριστημένος...Μακάρι βέβαια να κάνουν και μια νίκη αλλά δεν το βλέπω...Ίσως όχι λόγω μοτοσυκλέτας αλλά λόγω αναβάτη....Άντε να δούμε....

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2009
« Απάντηση #134 - : Απρίλιος 04, 2009, 01:13:47 μμ »
Valencia QP2 - 04/04/09

1. Ben Spies USA Yamaha WSB YZF R1 1min 34.709 sec
2. Regis Laconi FRA DFX Corse Honda CBR1000RR 1min 34.714 sec
3. Max Biaggi ITA Aprilia Racing RSV4 1min 34.775 sec
4. Michel Fabrizio ITA Ducati Xerox 1198 1min 34.817 sec
5. Yukio Kagayama JPN Suzuki Alstare Brux GSX-R1000 1min 34.839 sec
6. Troy Corser AUS BMW Motorrad S1000RR 1min 34.851 sec
7. Noriyuki Haga JPN Ducati Xerox 1198 1min 34.908 sec
8. Ryuichi Kiyonari JPN Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 34.939 sec
9. Max Neukirchner GER Suzuki Alstare Brux GSX-R1000 1min 34.955 sec
10. Broc Parkes AUS Kawasaki World Superbike ZX-10R 1min 34.968 sec
11. Brendan Roberts AUS Guandalini Racing Ducati 1198 1min 34.997 sec
12. Jakub Smrz CZE Guandalini Racing Ducati 1198 1min 35.051 sec
13. Jonathan Rea GBR Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 35.117 sec
14. Carlos Checa SPA Hannspree Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 35.139 sec
15. Shane Byrne GBR Sterilgarda Ducati 1198 1min 35.236 sec
16. Tom Sykes GBR Yamaha WSB YZF R1 1min 35.270 sec
17. Ruben Xaus SPA BMW Motorrad S1000RR 1min 35.416 sec
18. Shinya Nakano JPN Aprilia Racing RSV4 1min 35.416 sec
19. Leon Haslam GBR Stiggy Racing Honda CBR1000RR 1min 35.437 sec
20. John Hopkins USA Stiggy Racing Honda CBR1000RR 1min 35.556 sec
21. David Salom SPA Team Pedercini Kawasaki ZX-10R 1min 35.718 sec
22. Tommy Hill GBR Hannspree Althea Honda CBR1000RR 1min 35.890 sec
23. Karl Muggeridge AUS Celani Suzuki GSX-R1000 1min 35.909 sec
24. Makoto Tamada JPN Kawasaki World Superbike ZX-10R 1min 36.030 sec
25. Luca Scassa ITA Team Pedercini Kawasaki ZX-10R 1min 36.119 sec
26. David Checa SPA Yamaha France GMT 94 Ipone YZF R1 1min 36.581 sec
27. Ayrton Badovini ITA PSG-1 Kawasaki ZX-10R 1min 36.745 sec
28. Vittorio Iannuzzo ITA SCI Honda CBR1000RR 1min 36.813 sec
29. Matteo Baiocco ITA PSG-1 Kawasaki ZX-10R 1min 36.826 sec
30. Roland Resch SWI TKR Suzuki Switzerland GSX-R1000 1min 37.820 sec

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης