0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
OMG...Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ""Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin..."Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36! -Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω! -Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?-ΝαιΆντε βρες άκρη!Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!
Τώρα αυτό το καρμπυρατέρ ρυθμίζεται ή ότι και να κάνω θα κρεμάει?
Πάντως για το θέμα ρύθμιση ψάξε για κάποιον καλό μηχανικό (μην σε νοιάζει αν είναι εξουσιοδοτημένος ή όχι).Ρυθμίζετε (από κάποιον που ΞΕΡΕΙ) αλλά και πάλι θα έχεις ελάχιστα καλλίτερα ψηλά και τραγικά χειρότερα χαμηλά-μεσαία από ότι θα είχες με ένα μικρότερο καρμπιρατέρ.
Όποιος ξέρει ας μου στείλει ένα πμ!
Θανάση όταν το πήρα πρόσεξα μήπως έχει καμία πτώση και ο πατέρας μου το πήρε μια βόλτα για να δειαν παει καλά! Δεν μπόρεσε να ανοίξει πολύ για να δει πως κρεμάει μετά απο κάποιο σημείο!Και που να φανταστούμε οτι αυτός είχε αλλάξει και καρμπυρατέρ εκτός απο εξάτμιση?Και του λέω στα ΚΕΠ, ζιγκλερ άλλαξες μαζί με την εξάτμιση?Απάντηση του αδελφού του "όχι αλλα το μίγμα έχει ανοίξει"...Ότι να 'ναι!Τώρα αυτό το καρμπυρατέρ ρυθμίζεται ή ότι και να κάνω θα κρεμάει?
Δεν εχει τοση σημασια ρε φιλε που ειναι 36.Αν πνιγεται το μχηανακι το καταλαβαινεις εσυ μονος σου.Αν εχει το καταληλο ζιγλερ γιατι να πνιγει?Απλα θα χασεις λιγο χαμηλα λογω του πολυ αερα.Εγω που πηρα τηλ στον αντιπροσωπο της dellorto για να ζητησω 34 μου ειπε οτι προτεινεται 37αρι για τα μηχανακια μας.Παντως εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα εξατμισονη να γουσταρεις κιολας και το ρυθμιζεις μετα.
Παντως εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα εξατμισονη να γουσταρεις κιολας και το ρυθμιζεις μετα.
Ο Διπλας μου είπε πως θα του πάρει 2 μέρες το ρύθμισμα γιατί πρέπει να αλλάξει βελόνα και ζιγκλέρ επίσης πρέπεινα δει εαν λειτουργεί χωρίς φίλτρο μπλα μπλα μπλα!Όμως το έψαξα λίγο με το καρμπυρατέρ και είδα κάτι εξωφρενικό!Είδα το carb και έγραφε πάνω τους ακόλουθους κωδικούςS66A2 SCHΨάχτηκα στο site της Keihin και δεν πολυβρήκα άκρη.Λέω "δε μπαίνω στο billsrebuilts μπας και..."Ε βρήκα αυτή τη σελίδαhttp://www.keihin.gr/PWK.htmΚαι ιδού το πρόβλημα... PWK38 A/S S66" Άρα μάλλον 38αρι έχω...Γαμώτο ο προηγούμενος δεν ξέρει τι του είχε βάλει πάνω?Θα τον πάρω σε καμιά ώρα τηλ να βρεθούμε γιατί δε βρίσκω άκρη!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι