0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος orfeas92

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia SR MAX 300
  • Αντιδράσεις: 0
Πληροφορίες για αγορά RS 125
« - : Σεπτέμβριος 21, 2020, 01:57:59 πμ »
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα. Άνοιξα ένα νέο θέμα μιας και γίνεται λίγο χαμός στο forum και δεν ξέρω αν θα έβρισκα την κατάλληλη ενότητα. Ενδιαφέρεται ένας καλός φίλος για αγορά μεταχειρισμένου δίχρονου rs 125. Δεν έχει μεγάλη εμπειρία από τεχνικά θέματα και γι' αυτό τον βοηθάω εγω. Αφού τον πληροφόρησα για την ιδιαιτερότητα την κατασκευής, τη συντήρηση που θα χρειάζεται και το κόστος των ανταλλακτικών(και επειδή είναι σπάταλος και δεν το νοιάζει συμφώνησε ο τρελός), καταλήξαμε σε ένα που μου φαίνεται καλό στα 1700€. Είναι του 2009 και έχει 26.000km. Είναι αρκετά μακριά από εμάς (στη βόρεια Ελλάδα βρίσκεται), οπότε μίλησα με το παιδί που το δίνει και με πληροφόρησε σχετικά με τη συντήρηση του. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι ποτέ δεν έχει κάνει service στο πιρούνι γιατί δεν έχασε ποτέ λάδια και το άφησε (μικρό το κακό), και το άλλο είναι ότι έχει αλλάξει μόνο μια φορά παραφλού(αυτό δεν μου άρεσε). Στα 11 χρόνια θα έπρεπε τουλάχιστον 3-4 φορές να έχει αλλαχτεί, γιατί τώρα δεν μπορώ να ξέρω τι θα βρίσκεται μέσα στο ψυγείο. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά. Με πληροφόρησε ότι καλό είναι σε λίγο να αλλαχτεί το έμβολο γιατί ως γνωστό αυτά δεν ζουν και πολύ, ενώ αν χαλάσει μπορεί να πάρει κύλινδρο (κάνει και 1000€). Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
Στα πόσα χιλιόμετρα περίπου είναι καλό να αλλαχτεί το πιστόνι?
Ανταλλακτικά υπάρχουν? Γιατί σε αρκετά που κοίταξα σε μεγάλο eshop της piaggio δεν φαίνονται διαθέσιμα ούτε στην Ιταλία.
Τι θα πρέπει να προσέξω (πέρα από τα γνωστά που ισχύουν για όλα τα μηχανάκια) όταν πάω να το δω? Ρωτάω γιατί θυμάμαι μια κακή εμπειρία που είχε πριν λίγα χρόνια ένας συμφοιτητής με το ίδιο μηχανάκι, όπου του κόλλησε το σασμάν (κούρεψε γρανάζι)με αποτέλεσμα να μπλοκάρει ο πίσω τροχός, και αφού το έφτιαξε, έπαθε το ίδιο μετά από λίγο. Είχα ρωτήσει τότε εδώ γι' αυτό το θέμα και μου είχαν πει ότι πρώτη φορά το ακούνε. Κάθε συμβουλή παιδιά δεκτή. Έχω γνώσεις για τα δίκυκλα, αλλά εδώ μιλάμε για κάτι πιο ιδιαίτερο και μόνο οι κάτοχοι μπορούν να με συμβουλέψουν.


____________________

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 847
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Πληροφορίες για αγορά RS 125
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 21, 2020, 08:01:28 πμ »
Κάτοχος δεν είμαι θα σου μιλήσω όμως σαν αναβάτης που κάνω τα ''εύκολα'' σέρβις μόνος μου!

Λάδια στην ανάρτηση,υγρά ψυγείου και υγρά φρενών κάθε 2 χρόνια τα αλλάζω!!

Τώρα αν με ρωτάς αν έχω δει χρήστες να τα αλλάζουν οπότε θέλουν θα σου απαντήσω ότι τα ακούν και από πολλούς ''μηχανικούς''!

Επειδή έτσι κι αλλιώς όταν το πάρετε θα του κάνετε ένα καλό σέρβις θα αλλάξουν όλα τα υγρά απαραίτητα αυτό για μένα δεν είναι μεγάλο πρόβλημα αν είχε σωστά υγρά μέσα στο κύκλωμα! Και το ψυγείο εύκολα σχετικά βγαίνει και καθαρίζει!

Το θέμα με το πιστόνι πιστεύω ότι ίσως βρείτε και καλες λύσεις με aftermarket προϊόντα χωρίς συμβιβασμους στην ποιότητα!!!

Ωραίο μηχανάκι, σχολείο αλλά το νου σας μην το βαρέθειτε σχετικά γρήγορα!!!

Καλές βόλτες και ανεβάστε υλικό!
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Πληροφορίες για αγορά RS 125
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 21, 2020, 12:51:46 μμ »
αν δεν χανει το ψυγειο και γενικως το κυκλωμα με ενα καλο καθαρισμο θα εισαι οκ..
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος orfeas92

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia SR MAX 300
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πληροφορίες για αγορά RS 125
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 21, 2020, 02:25:16 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Τα μικρά service (υγρά, μπουζί, φίλτρα) τα κάνω και εγώ μόνος μου. Όσο για το ψυγείο, δυστυχώς δεν φαίνονται όλα. Έχω φίλο με honda vtr 250, που την πήρε μεταχειρισμένη(8 ετών τότε), τις άλλαξε τα πάντα, έβαλα το πράσινο παραφλού της honda κλπ και μετά από ένα χρόνο είχε πρόβλημα με θερμοκρασία. Καθάρισε το ψυγείο σε ειδικό(το έσφαξε στο πλάι για να περάσει το βουρτσάκι), αλλά και πάλι σε υψηλές στροφές με δύο άτομα καλοκαίρι ανεβάζει. Θέλω να πω ότι αν ο άλλος δεν ήταν σχολαστικός, έχω και το θέμα του ψυγείου να υπολογίζω. Με τα after market ok, υπάρχει λύση αλλά δεν ξέρεις πόσο θα αντέξει το κάθε ένα και είναι και τα εργατικά στη μέση καθώς αυτός δεν έχει τις γνώσεις να το κάνει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί πιστόνι άμεσα αφού έχει 26,000km και δεν έχει αλλαχτεί ποτέ. Είδα ότι το manual αναφέρει κάθε 16,000km αντικατάσταση εμβόλου. Σε άλλα μηχανάκια σε αυτά τα km αλλάζεις λάστιχα, στο rs πιστόνι! Ξέρετε αν ο κύλινδρος είναι nicasil η παίρνει κάνα ρεκτιφιέ αν χρειαστεί στο μέλλον?
____________________

*

Αποσυνδεδεμένος orfeas92

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia SR MAX 300
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πληροφορίες για αγορά RS 125
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 21, 2020, 09:06:29 μμ »
Και και άλλη ερώτηση παιδιά. Το derbi gpr 2t 125 φορούσε και αυτό κινητήρα rotax? Γιατί βλέπω τα ίδια άλογα περίπου και υπάρχουν στοκ και καινούρια.
____________________

*

Αποσυνδεδεμένος orfeas92

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia SR MAX 300
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πληροφορίες για αγορά RS 125
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 21, 2020, 09:54:18 μμ »
Και και άλλη ερώτηση παιδιά. Το derbi gpr 2t 125 φορούσε και αυτό κινητήρα rotax? Γιατί βλέπω τα ίδια άλογα περίπου και υπάρχουν στοκ και καινούρια.

Άκυρο παιδιά. Έμαθα ότι φοράει κινητήρα από Yamaha tzr 125. Πιο αξιόπιστο μου φαίνεται. Έχω μπει σε σκέψεις.
____________________

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Πληροφορίες για αγορά RS 125
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 22, 2020, 10:09:04 πμ »
Και και άλλη ερώτηση παιδιά. Το derbi gpr 2t 125 φορούσε και αυτό κινητήρα rotax? Γιατί βλέπω τα ίδια άλογα περίπου και υπάρχουν στοκ και καινούρια.

Άκυρο παιδιά. Έμαθα ότι φοράει κινητήρα από Yamaha tzr 125. Πιο αξιόπιστο μου φαίνεται. Έχω μπει σε σκέψεις.
ωραιο και το derbi..συγκρινε και τα περιφερειακα τi φορανε σε σχεση με το rs
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Συνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 635
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1347
Απ: Πληροφορίες για αγορά RS 125
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 22, 2020, 03:22:25 μμ »
Για το πιστόνι σε Husqvarna 125 smr / του 2000 / 30 hp / ο κατασκευαστής προτείνει
αλλαγή ελατήριων στα 12000 km & αλλαγή πιστονιού στα 24000 km...
Στα δίχρονα ''παίζει'' μεγάλο ρόλο το μείγμα (όσο πρέπει πλούσιο..)
η οδήγηση τους φυσικά & ΟΧΙ παρατεταμένα τέρμα γκάζι-τελικές κλπ..
Σε καμία περίπτωση αλλαγή ''τελικού'' ή ολόκληρης εξάτμισης χωρίς να
''φτιάξετε'' το μείγμα γιατί θα είναι ''φτωχό'' & θα κολλήσει σίγουρα !
Αν του αρέσει να το πάρει αλλά μεγάλη προσοχή στον μηχανικό που
θα το φροντίζει.
Καλή επιτυχία στην αγορά !

*

Αποσυνδεδεμένος orfeas92

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia SR MAX 300
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πληροφορίες για αγορά RS 125
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 22, 2020, 06:03:04 μμ »
Και και άλλη ερώτηση παιδιά. Το derbi gpr 2t 125 φορούσε και αυτό κινητήρα rotax? Γιατί βλέπω τα ίδια άλογα περίπου και υπάρχουν στοκ και καινούρια.

Άκυρο παιδιά. Έμαθα ότι φοράει κινητήρα από Yamaha tzr 125. Πιο αξιόπιστο μου φαίνεται. Έχω μπει σε σκέψεις.
ωραιο και το derbi..συγκρινε και τα περιφερειακα τi φορανε σε σχεση με το rs

Απο πλαίσιο φαίνονται σχεδόν ίδια. Απο πιρούνι..και τα δύο έχουν ακριβό επώνυμο. Ίσως στα φρένα να υπερέχει το rs ξεκάθαρα. Σίγουρα υπερέχει και στην εμφάνιση.

Για το πιστόνι σε Husqvarna 125 smr / του 2000 / 30 hp / ο κατασκευαστής προτείνει
αλλαγή ελατήριων στα 12000 km & αλλαγή πιστονιού στα 24000 km...
Στα δίχρονα ''παίζει'' μεγάλο ρόλο το μείγμα (όσο πρέπει πλούσιο..)
η οδήγηση τους φυσικά & ΟΧΙ παρατεταμένα τέρμα γκάζι-τελικές κλπ..
Σε καμία περίπτωση αλλαγή ''τελικού'' ή ολόκληρης εξάτμισης χωρίς να
''φτιάξετε'' το μείγμα γιατί θα είναι ''φτωχό'' & θα κολλήσει σίγουρα !
Αν του αρέσει να το πάρει αλλά μεγάλη προσοχή στον μηχανικό που
θα το φροντίζει.
Καλή επιτυχία στην αγορά !

Τα νούμερα του Husqvarna  μου φαίνονται λογικά αν σκεφτείς το το rs κανονικά θέλει κάθε 8,000km έλεγχο πιστονιού και κάθε 16,000 αλλαγή. Είναι ιδιαίτερο όχημα και όντως ο μηχανικός πρέπει να είναι και αυτός ιδιαίτερος! Σπανίζει αυτό σε αυτή την επαγγελματική ομάδα, ειδικά στην επαρχία. Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Για οτι άλλο, θα επανέλθω.
____________________

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης