0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

takispapadop

προβλημα με φρενα
« - : Ιούλιος 10, 2009, 01:59:20 μμ »
ρε παιδια εκει που παω να αλλαξω τακακια τα βαζω ολα καλα ολα ωραια παταω το φρενω μπροστα και βλεπω οτι οσο το παταγα τοσο πιο μεσα πηγαινε..ξερει κανεις τπτ?



*

kompimen

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 10, 2009, 02:20:21 μμ »
κάτσε να καταλάβω .....

άλλαξες τα τακάκια , έβαλες τον τροχό , τρομπάρισες καποιες φορές με τη μανέτα για να έρθουν τα τακάκια στην θέση τους και μετά???

*

takispapadop

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 10, 2009, 02:24:10 μμ »
και μετα φιλε μου η μανετα πηγαινε τερμα χωρις τα τακακια να πιανουν
λες μα θελει εξαερωση?σωληνακια ομως δν ελυσα

*

_daemon_

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 10, 2009, 03:17:33 μμ »
κάτι λάθος έκανες κατά την αλλαγή... πήγαινε τον σε κανά γνώστη γιατί είναι σοβαρό θέμα τα φρένα
όπως το περιγράφεις πάντως είναι φουλ αέρα το κύκλωμα... υγρά έχεις ή μπας και πάτησες τη μανέτα χωρίς τακάκια κλπ;

*

takispapadop

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 10, 2009, 03:42:35 μμ »
οχι ρε συ
ολα
απλα οταν παταω μια πιανει και αμα παταω αργα τη μανετα τερματιζει ολη χωρις να πιανουν τα τακακια ,
τι ειναι ρε σεις?

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 10, 2009, 05:11:09 μμ »
Σπρωξε τα τακακια να πανε τα εμβολα της δαγκανας τερμα μεσα.Παρε μια συριγγα μεγαλη και καμια 20αρια ποντους σωληνακι και πρεσαρισε υγρο φρενων απο την δαγκανα (λασκαροντας στιγμιαια το εξαερωτηρι) και παραλληλα αφαιρεις οτι περισσευει απο το δοχειακι με λιγο χαρτι μεχρι να σταματησει να βγαινει αερας.
Μετα σφιγγεις το εξαερωτηρι και πρεσσαρεις με τη μανετα συμπληρωνοντας υγρα να μην πιασει αερα και οταν σφιξει η μανετα συμπληρωνεις τα υγρα στο δοχειακι μεχρι το upper level
 :bye: :bye: :bye: :bye:

*

takispapadop

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 10, 2009, 07:39:02 μμ »
ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες.το προβλημα ηταν στην τρομπα.εβαλα αλλη και λειτουργουσε.ελυσα την αλλη και τι να δω?το πισω τσιμουχακι ηταν φαγωμενο...

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1371
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 11, 2009, 01:46:48 πμ »
Σπρωξε τα τακακια να πανε τα εμβολα της δαγκανας τερμα μεσα.Παρε μια συριγγα μεγαλη και καμια 20αρια ποντους σωληνακι και πρεσαρισε υγρο φρενων απο την δαγκανα (λασκαροντας στιγμιαια το εξαερωτηρι) και παραλληλα αφαιρεις οτι περισσευει απο το δοχειακι με λιγο χαρτι μεχρι να σταματησει να βγαινει αερας.
Μετα σφιγγεις το εξαερωτηρι και πρεσσαρεις με τη μανετα συμπληρωνοντας υγρα να μην πιασει αερα και οταν σφιξει η μανετα συμπληρωνεις τα υγρα στο δοχειακι μεχρι το upper level
 :bye: :bye: :bye: :bye:

φιλε maki..κανω το ιδιο για το πισω φρενο στο tuono μου αλλα ολο το λαδι που πρεσσαρω με την συριγγα φευγει απο το σπειρωμα του εξαεριστικου(οταν το λασκαρω) αφου προφανως βρισκει λιγοτερη αντισταση εκει απ`οτι στο υπολοιπο δικτυο...ή μηπως κατι δεν κανω καλα?

*

kompimen

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 11, 2009, 02:15:10 πμ »
κάνε αυτό

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=15500

βοήθεια προσφέρεται με πμ :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 11, 2009, 12:16:04 μμ »

φιλε maki..κανω το ιδιο για το πισω φρενο στο tuono μου αλλα ολο το λαδι που πρεσσαρω με την συριγγα φευγει απο το σπειρωμα του εξαεριστικου(οταν το λασκαρω) αφου προφανως βρισκει λιγοτερη αντισταση εκει απ`οτι στο υπολοιπο δικτυο...ή μηπως κατι δεν κανω καλα?

Προσπαθησε την επομενη φορα να μην το λασκαρεις πολυ το εξαεριστικο.Ενα τεταρτο της στροφης ή και λιγο λιγοτερο.Αν και το κολπο με τη συριγγα το κανουμε συνηθως μονο στα μπροστα οταν εχουμε δυο δαγκανες με δυο μακρυα σωληνακια.Το πισω και με τον κλασικο τροπο εξαερωνει αμεσως αρκει το εμβολο της δαγκανας να ειναι τερμα μεσα.Λασκαρεις εξαερωτηρι-πατας ποδοφρενο-σφιγγεις εξαερωτηρι-αφηνεις ποδοφρενο κ.ο.κ.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1371
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 11, 2009, 01:40:27 μμ »
εγινε παιδες....ευχαριστω!!!
 :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 11, 2009, 02:13:45 μμ »

φιλε maki..κανω το ιδιο για το πισω φρενο στο tuono μου αλλα ολο το λαδι που πρεσσαρω με την συριγγα φευγει απο το σπειρωμα του εξαεριστικου(οταν το λασκαρω) αφου προφανως βρισκει λιγοτερη αντισταση εκει απ`οτι στο υπολοιπο δικτυο...ή μηπως κατι δεν κανω καλα?

Προσπαθησε την επομενη φορα να μην το λασκαρεις πολυ το εξαεριστικο.Ενα τεταρτο της στροφης ή και λιγο λιγοτερο.Αν και το κολπο με τη συριγγα το κανουμε συνηθως μονο στα μπροστα οταν εχουμε δυο δαγκανες με δυο μακρυα σωληνακια.Το πισω και με τον κλασικο τροπο εξαερωνει αμεσως αρκει το εμβολο της δαγκανας να ειναι τερμα μεσα.Λασκαρεις εξαερωτηρι-πατας ποδοφρενο-σφιγγεις εξαερωτηρι-αφηνεις ποδοφρενο κ.ο.κ.

κυριοι ειναι γνωστο το προβλημα της εξαερωσης οπως επισης ειναι γνωστο οτι για μια καλη εξαερωση χρειαζονται δυο ατομα η.........μηπως οχι?

παλια οταν ημουν πιτσιρικας ειχα ενα .............τρακτερ που ειχε υδραυλικα φρενα και επρεπε να κανω εξαερωση αλλα δεν βολευε να παταω φρενο και να φθανω συγχρονως και τους εξαερωτηρες.
καπου βρηκα λοιπον το εξης κολπο.
αγοραζουμε μια αντεπιστροφη που μπαινει αναμεσα στο σεβρο και στην αναρροφηση στα αυτοκινητα.
παιρνουμε σωληνακι αναλογο που μπαινει σφιχτα στα εξαερωτηρακια.ενα κοντο κομματι το βαζουμε στη βαλβιδα απο τη μερια που φυσαμε και περναει ο αερας. ενα μακρι κομματι απο την αλλη.
γεμιζουμε και τα δυο λαστιχα με υγρο φρενων και το κοντο το βαζουμε να κουμπωσει στον εξαερωτηρα. το μακρυ το βαζουμε μεσα στο ποτηρακι της τρομπας.
λασκαρουμε το εξαεριστηρακι ενα τεταρτο της στροφης οπως ειπαν οι παραπανω.
και αρχιζουμε να παταμε και να αφηνουμε αργα τη μανετα εναλλαξ. προσεχουμε να μην φυγει το λαστιχο ειτε απο το εξαεριστηρακι ειτε απο το δοχειο.
θα δουμε να περνανε οι φυσαλιδες αερα μεσα στο σωληνακι.
μολις τελειωσουν οι φυσαλιδε στο σωληνακι ειμαστε ετοιμοι. σφιγγουμε το εξαεριστηρακι και απο..................τη χαρα μας δεν τραβαμε το σωληνακια αποτομα γιατι θα γεμισει ο τοπος υγρα
τωρα αν θελουμε να κανουμε αλλαγη υγρων το μακρυ σωληνακι το βαζουμε σε ενα δοχειο για πεταμα και συμπληρωνουμε καινουργια υγρα στο δοχειο της τρομπας ενω τρομπαρουμε.
επειδη τα καινουργια συνηθως ειναι πιο ανοιχτοχρωμα θα καταλαβουμε ποτε πρεπει να σταματησουμε.
μολις τελειωσουμε με τον ενα δισκο παμε στον αλλον ( στους διπλους ) και συνεχιζουμε.
φυσικα το σωληνακι βοηθαει να ειναι ...............διαφανο.
και κατι ακομη.
τα υγρα που συμπληρωνουμε ειναι dot4 γιατι ειναι πιο σταθερα απο τα dot 5.1 εκτος αν κανουμε αγωνες και τα αλλαζουμε καθε τρεις και λιγο.
το κουτι το ξεσφραγιζουμε εκεινη την ωρα και δεν το εχουμε κανει................σεικερ για τουλαχιστον 2-3 ωρες. γιατι μαζευει αερα και γινεται γαλακτωδες και δεν το θελουμε αυτο


φυσικα ρυθμιζουμε τη σταθμη και δεν γεμιζουμε το δοχειο πανω πανω γιατι αφενος τα υγρα διαστελλοντε με τη χρηση επειδη ζεσταινονται και σκαζουν απο την φλατζα του δοχειου ( shivermaniac τι εγινε λυθηκε το προβλημα?) και δευτερο και κυριοτερο δεν δουλευει καλα η τρομπα στην επιστροφη.

φυσικα υπαρχουν και μηχανακια με κοστος γυρω στα 150 γιουρο.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 11, 2009, 03:46:12 μμ »

κυριοι ειναι γνωστο το προβλημα της εξαερωσης οπως επισης ειναι γνωστο οτι για μια καλη εξαερωση χρειαζονται δυο ατομα η.........μηπως οχι?

Εγω που φτιαχνω μονο μοτοσυκλετες απο το 1998 δεν χρειαστηκα ποτε βοηθεια απο 2ο ατομο.
Στο αυτοκινητο (ή το τρακτερ) οπωσδηποτε χρειαζεσαι καποιον να βοηθησει ωστε να αποφυγει κανεις μια υπερκατασκευη στυλ διυλιστηρια Moto Oil ωστε να κανει εξαερωση.
Προφανως εσυ δεν ειχες αλλη επιλογη και πολυ καλα εκανες και μπραβο σου.


τα υγρα που συμπληρωνουμε ειναι dot4 γιατι ειναι πιο σταθερα απο τα dot 5.1 ...........

Τα Ιαπωνικα συστηματα φρενων (Nissin,Tokico) δουλευουν μια χαρα με το DOT 4.
Τα Brembo ομως θελουν μονο 5.1 γιατι σηκωνουν μεγαλυτερες θερμοκρασιες.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 11, 2009, 03:52:43 μμ »
Τα Brembo ομως θελουν μονο 5.1 γιατι σηκωνουν μεγαλυτερες θερμοκρασιες.

Για το πισω φρενο μιλας? Το προβλημα του (εαν μπορεις να το πεις) ειναι οτι βρισκεται πανω στον κινητηρα και ταυτοχρονα εχει και τα σωληνακια, τοποθετημενα με τετοιο τροπο ωστε να παγιδευουν τις φυσαλιδες................

Αμα βαλεις την τρομπα πανω στα μαρσπιε, τοτε δουλευει ακομα και με DOT4............ :D :D :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

takispapadop

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 13, 2009, 11:42:14 μμ »
παδια για ποσα χλμ να στρωσω τα τακακια?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης