φιλε maki..κανω το ιδιο για το πισω φρενο στο tuono μου αλλα ολο το λαδι που πρεσσαρω με την συριγγα φευγει απο το σπειρωμα του εξαεριστικου(οταν το λασκαρω) αφου προφανως βρισκει λιγοτερη αντισταση εκει απ`οτι στο υπολοιπο δικτυο...ή μηπως κατι δεν κανω καλα?
Προσπαθησε την επομενη φορα να μην το λασκαρεις πολυ το εξαεριστικο.Ενα τεταρτο της στροφης ή και λιγο λιγοτερο.Αν και το κολπο με τη συριγγα το κανουμε συνηθως μονο στα μπροστα οταν εχουμε δυο δαγκανες με δυο μακρυα σωληνακια.Το πισω και με τον κλασικο τροπο εξαερωνει αμεσως αρκει το εμβολο της δαγκανας να ειναι τερμα μεσα.Λασκαρεις εξαερωτηρι-πατας ποδοφρενο-σφιγγεις εξαερωτηρι-αφηνεις ποδοφρενο κ.ο.κ.
κυριοι ειναι γνωστο το προβλημα της εξαερωσης οπως επισης ειναι γνωστο οτι για μια καλη εξαερωση χρειαζονται δυο ατομα η.........μηπως οχι?
παλια οταν ημουν πιτσιρικας ειχα ενα .............τρακτερ που ειχε υδραυλικα φρενα και επρεπε να κανω εξαερωση αλλα δεν βολευε να παταω φρενο και να φθανω συγχρονως και τους εξαερωτηρες.
καπου βρηκα λοιπον το εξης κολπο.
αγοραζουμε μια αντεπιστροφη που μπαινει αναμεσα στο σεβρο και στην αναρροφηση στα αυτοκινητα.
παιρνουμε σωληνακι αναλογο που μπαινει σφιχτα στα εξαερωτηρακια.ενα κοντο κομματι το βαζουμε στη βαλβιδα απο τη μερια που φυσαμε και περναει ο αερας. ενα μακρι κομματι απο την αλλη.
γεμιζουμε και τα δυο λαστιχα με υγρο φρενων και το κοντο το βαζουμε να κουμπωσει στον εξαερωτηρα. το μακρυ το βαζουμε μεσα στο ποτηρακι της τρομπας.
λασκαρουμε το εξαεριστηρακι ενα τεταρτο της στροφης οπως ειπαν οι παραπανω.
και αρχιζουμε να παταμε και να αφηνουμε αργα τη μανετα εναλλαξ. προσεχουμε να μην φυγει το λαστιχο ειτε απο το εξαεριστηρακι ειτε απο το δοχειο.
θα δουμε να περνανε οι φυσαλιδες αερα μεσα στο σωληνακι.
μολις τελειωσουν οι φυσαλιδε στο σωληνακι ειμαστε ετοιμοι. σφιγγουμε το εξαεριστηρακι και απο..................τη χαρα μας δεν τραβαμε το σωληνακια αποτομα γιατι θα γεμισει ο τοπος υγρα
τωρα αν θελουμε να κανουμε αλλαγη υγρων το μακρυ σωληνακι το βαζουμε σε ενα δοχειο για πεταμα και συμπληρωνουμε καινουργια υγρα στο δοχειο της τρομπας ενω τρομπαρουμε.
επειδη τα καινουργια συνηθως ειναι πιο ανοιχτοχρωμα θα καταλαβουμε ποτε πρεπει να σταματησουμε.
μολις τελειωσουμε με τον ενα δισκο παμε στον αλλον ( στους διπλους ) και συνεχιζουμε.
φυσικα το σωληνακι βοηθαει να ειναι ...............διαφανο.
και κατι ακομη.
τα υγρα που συμπληρωνουμε ειναι dot4 γιατι ειναι πιο σταθερα απο τα dot 5.1 εκτος αν κανουμε αγωνες και τα αλλαζουμε καθε τρεις και λιγο.
το κουτι το ξεσφραγιζουμε εκεινη την ωρα και δεν το εχουμε κανει................σεικερ για τουλαχιστον 2-3 ωρες. γιατι μαζευει αερα και γινεται γαλακτωδες και δεν το θελουμε αυτοφυσικα ρυθμιζουμε τη σταθμη και δεν γεμιζουμε το δοχειο πανω πανω γιατι αφενος τα υγρα διαστελλοντε με τη χρηση επειδη ζεσταινονται και σκαζουν απο την φλατζα του δοχειου ( shivermaniac τι εγινε λυθηκε το προβλημα?) και δευτερο και κυριοτερο δεν δουλευει καλα η τρομπα στην επιστροφη.
φυσικα υπαρχουν και μηχανακια με κοστος γυρω στα 150 γιουρο.