0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Mordeth

Καλυσπερα ηθελα να  κανω 2 ερωτησουλες (bill σκεφτηκα να τις ρωτησω κ δημοσιως γτ με πιεζει ο χρονος στο να παρω αποφαση με το τι θα κανω).. μηπως βρω την υγεια μου:  :thnk: :P

1. Ποια ειναι τα καλυτερα λαδια για την rs 125 μου γιατι μου ειπαν οτι αν δεν βαζω καλο λαδι σπαει η βαλβιδα ροης (οπως κ ηταν οταν το αγορασα μεταχειρισμενο)<-- [η εξης απορια συνεχιζεται στο υστερογραφο]  :ohyes: :srry:

2. Για ποιο λογο νιωθω οτι δεν εχω καλη επιταχυνση, πχ στα φαναρια με περνανε ακομη κ τα μουφοσκουτερακια στην εκινηση. νιωθω οτι ψιλο μπουκωνει, αρχιζει πολυ σταδιακα η επιταχυνση, μολισ περασει τις 3-4 χιλιαδες στροφες (αν δεν  :dry:κανω λαθος) :tez: ολα μια χαρα, αλλα στην αρχη ξεκιναω πολυ αργα.. Νιωθω ελλεψη δυναμης, ιδιως οταν πηγαινω σε ανηφορα, πρεπει να παταω συμπλεκτη να ανεβαζει στροφες κ να αφηνω απαλα λιγακι για να προχωρησει, μπουκωνει, ξανα αφηνω συμπλεκτη, κ επαναλαμβανω την διαδικασια κ συνεχιζω, αλλιως δεν μπορω να ανεβω ευκολα ανηφορες, κ με παραξενευει μιας κ μολις την πηρα απο το σερβις.

(υπ οψην σημερα πηρα την μηχανη απο το συνεργειο, εις γνωσην μου ξερω οτι εχει τα εξης προβληματα: 1. φαγωμενα γραναζια μπρος πισω, 2. θελει αλλη αλυσιδα μου ειπαν, 3.εχει κατι λαδια που μου ειπαν οτι δεν ειναι τοσο καλα ακομη μεσα.. παιζει να επηρεαζει κατι απο αυτα την κατασταση; αυτο με την εκκινηση δεν παλευεται, εχω βαρεθει να νιωθω οτι μπουκωνει.)

Υ.Γ: :dry: Την μηχανη την πηρα μολις εχθες απο τον Πλοσκα, ενα συνεργειο εξουσιοδοτημενο aprilia θεσσαλονικη (για οσους δεν το γνωριζαν), εκεινος δουλευει με τα shell λαδια, μου ειπε κ καλα οτι ειναι τα καλυτερα, ομως μηπως απλα θελει να πουλησει; ποια η αποψη σας, τι λαδι πρεπει να βαζω; :psdof:

Ευχαριστω πολυ...!!  Προκαταβολικα..

Γιαννης.. :psdof: :psdof:



*

Dief8armenoS

Φίλε Γιάννη,

Λοιπόν, για το πρώτο θέμα που έθιξες, το να βάζεις καλό λάδι είναι απαρέτητο για την καλή και σωστή λειτουργεία το κινητήρα σου γενικά, όχι μόνο της "βαλβίδας ροής" (φαντάζομαι οτι εννωείς το RAVE που είναι στην εξαγωγή).Φρόντισε το λάδι που θα βάλεις να είναι full synthetic. Άν κοιτάξεις σε προηγούμενο θέμα στο section με τα RS θα βρείς συζήτηση για το τί λάδια χρησημοποιόν διάφορα μέλοι εδω μέσα. Κατα τη γνόμη μου καλή επιλογή είναι το Castrol TTS και έχω ακούσει και πολύ θετικά σχόλια για το MOTUL.
Απο εκέι και πέρα θα σου πρότεινα δύο πράγματα σχετικά με το δεύτερο πρόβλιμά σου. Το ένα είναι να πάς στο μηχανικό σου και να του ζητήσεις να βγάλει με μία τρομπα όσο λάδι έχει απομίνει μέσα στο ρεζερβουάρ λαδιού και να το γεμίσεις με ένα καλό λάδι να έχεις το κεφάλι σου ήσιχο, πιστεύω οτι άν το λάδι που έχεις είναι όντος τόσο χάλια όσο λές θα δέις μεγάλη διαφορά.

Το δέύτερο πράγμα που σου προτήνω είναι να βάλεις ένα λίγο ποιό μεγάλο γρανάζι πίσω και λίγο μικρότερο μπροστά (μιάς και είπες οτι θέλουν άλαγμα). Με αυτό το τρόπο θα χάσεις λίγο απο τελική αλλα το μιχανάκι μέχρι την τελική του θα είναι πολύ ποιό ζωντανό (π.χ. θα πέσει η τελική του απο 165 στα 155). Σου το προτήνω αυτό επειδή απο ότι κατάλαβα το μηχανάκι σου έχει έρθει σε ένα καλό σημείο αλλα δέν είναι και τέλειο, επομένος, άν για παράδιγμα η 6η σου ανεβαίνει μέχρι τις 9500rpm ενό τις άλλες ταχίτητες τις στροφάρεις μέχρι τις 11000rpm, με το ποιό κοντό γρανάζομα πιθανότατα η 6η σου θα ανεβάζει περισσώτερεσ στροφές και η τελική σου θα είναι πολύ κοντά στην τελική που έχεις τώρα με το μακρίτερο γρανάζομα που φοράει το μηχανάκι σου.

Τέλος, όσον αφορά το πρόβλιμα σου που δέν τραβάει χαμηλά, τα RS έχουν το RAVE Valve στην εξαγωγή το οποίο "ανεβάζει την συμπίεση" στις χαμιλές στροφές για να τραβάει καλλήτερα το μιχανάκι χαμιλά. το σύστιμα αυτό ενεργοποιήτε γύρο στις 3000 στροφές και απενεργοποιήτε στις 7800-8200 (κάπου εκεί). Δέν μένει ενεργοποιημένο στο ρελαντί και μέχρι τις σχεδόν 3000 στροφές για να βοηθάει το μοτέρ να μήν μπουκώνει. Για αυτό το λόγο τα RS δέν έχουν σχεδόν καθόλου δύναμη πρίν τις 3000 στροφές και θέλει λίγο πατινάρισμα ο συμπλέκτις όταν ξεκινάς και μετά απλά δέν το αφίνεις να πέσουν τόσο χαμηλά οι στροφές.

Αυτά για την ώρα, ότι δέν εξήγησα σωστά ή άν θέλεις να ρωτίσεις κάτι παραπάνω, εδώ είμασται. ;)

 :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2008, 11:45:21 πμ από Dief8armenoS »

*

VFXCode

καλησπερες  :bye: :bye:

για το 1 δεν μπορω να βοηθησω μιας και δεν εχω RS  :P ..
για το 2 ομως θα σου πω οτι το RS ειναι αγωνιστικο μηχανακι με λιγα κυβικα και διχρονο με αποτελεσμα ολη ο ροπη να εχει μεταφερθει στις ψηλες στροφες του κινητηρα και γιαυτο σου φενεται οτι δεν "τραβαει". Επισης τα σκουτερ λογικο να σε περνανε διοτι οταν ανοιγουν τερμα το γαζι απο εκκινηση ο κινητηρας "ροπιαζει" κατευθειαν και μενει εκει σχεδον μεχρι να τελικιασει. Εκτος απο την λυση που ειπε ο Διευθαρμενος με το γραναζωμα μπορεις απλα να το ξεκινας με περισσοτερες στροφες (προσοχη ομως στον συμπλεκτη :tez:). Γενικα παντως απο οτι διαβαζω εδω το RS δινει την ροπη του >7000 στροφες.

Κατι αλλο... αν δεν το εχεις ανοιξει πολυ πιθανο να ειναι ψιλο μπουκωμενο... Δοκιμασε σωστο ζεσταμα (1-2mins αφου αναψεις την μηχανη και πριν ξεκινισεις) πηγενε χαλαρα μεχρι ενα φαναρι και ανοιξε το μεχρι ψιλα στις στροφες (κοκκινα που λενε :P)


Με 'γειες το μηχανακι, προσοχη στον δρομο και παντα κρανος  :P .

*

Dief8armenoS

Κατι αλλο... αν δεν το εχεις ανοιξει πολυ πιθανο να ειναι ψιλο μπουκωμενο... Δοκιμασε σωστο ζεσταμα (1-2mins αφου αναψεις την μηχανη και πριν ξεκινισεις) πηγενε χαλαρα μεχρι ενα φαναρι και ανοιξε το μεχρι ψιλα στις στροφες (κοκκινα που λενε :P)

Για να ζεσταθεί το μιχανάκι δέν θέλει μόνο 1-2 λεπτα. Για να πείς οτι το μοτέρ είναι ζεστό και μπορείς να αρχίσεις να το πλακώνεις πρέπει να ανέβει στους 60+ βαθμούς (εμένα το δικό μου δουλεύει ιδανικά στους 62-66). Για να ανεβάσεις αυτή τη θερμοκρασία θέλεις ένα καλό 7λεπτο τουλάχιστον. Απο εκεί και πέρα, άν είναι μπουκομένο το μηχανάκι θέλει σωστό ξεμπούκωμα αλλα αυτό σηκώνει πολύ ανάληση και άν είναι ανοίγουμε ένα θέμα για το ξεμπούκωμα του δίχρονου αργώτερα.

Όσον αφορά αυτό για τα σκουτεράκια που αναφέρατε, έχουν φιγοκεντρικό που πέρνει την κίνηση απο το μοτέρ και είναι σάν να συμπλεκτάρεις ένα κανονικό μηχανάκι (περιπου :P )

 :bye: :bye:

*

VFXCode

Κατι αλλο... αν δεν το εχεις ανοιξει πολυ πιθανο να ειναι ψιλο μπουκωμενο... Δοκιμασε σωστο ζεσταμα (1-2mins αφου αναψεις την μηχανη και πριν ξεκινισεις) πηγενε χαλαρα μεχρι ενα φαναρι και ανοιξε το μεχρι ψιλα στις στροφες (κοκκινα που λενε :P)

Για να ζεσταθεί το μιχανάκι δέν θέλει μόνο 1-2 λεπτα. Για να πείς οτι το μοτέρ είναι ζεστό και μπορείς να αρχίσεις να το πλακώνεις πρέπει να ανέβει στους 60+ βαθμούς (εμένα το δικό μου δουλεύει ιδανικά στους 62-66). Για να ανεβάσεις αυτή τη θερμοκρασία θέλεις ένα καλό 7λεπτο τουλάχιστον. Απο εκεί και πέρα, άν είναι μπουκομένο το μηχανάκι θέλει σωστό ξεμπούκωμα αλλα αυτό σηκώνει πολύ ανάληση και άν είναι ανοίγουμε ένα θέμα για το ξεμπούκωμα του δίχρονου αργώτερα.

 :bye: :bye:

Τι 1-2 τι 7  :P. Δεν χρειαζεται να το πλακωσεις :P... απλα να ανεβασεις στροφες... . Προτεινω να ανοιξουμε ενα τωρα μιας και πιστευω οτι εχει πολυ ενδιαφερων το θεμα και βοηθουσε παρα πολλους ;) (και εμενα, που φυσικα δεν τα ξερω ολα, παρολο που δεν εχω μηχανακι).

Όσον αφορά αυτό για τα σκουτεράκια που αναφέρατε, έχουν φιγοκεντρικό που πέρνει την κίνηση απο το μοτέρ και είναι σάν να συμπλεκτάρεις ένα κανονικό μηχανάκι (περιπου :P )
...στην ροπη του. συμπληρωνω εγω :P...

*

Mordeth

Ευχαριστω..
Οσον αφορα τα λαδια μου προτεινε ανελειπως ο μηχανικος τα Shell Ultra Advance τα οποια ειναι full συνθετικα. Τα εβαλα μαζι με τα παλια αφου τον ρωτησα.. Ολα ειναι μια χαρα απλα το μονο που με φοβιζει ειναι λιγακι τα γραναζια κ η αλυσιδα μιας κ ο μηχανικος μου ειπε μπορει να σκαλωσουν και να με πεταξει κ κατω..
Μηπως την επομενη να τον γραψω κ να βαλω τα Castrol που προτεινουν οι περισσοτεροι εδω μεσα;

Εχω διαβασει τα προηγουμενα θεματα εδω μεσα σχετικα με λαδια, ολοι προτεινουν κ απο κατι ομως δεν συμφωνουν ολες οι αποψεις..

Υ.Γ: Τα προηγουμενα που ειχε μεσα στο δικο μου ηταν τα BP ultimate κατι λαδια ουτε γω ξερω απο που τα πηρε ομως δεν ηταν ανωνυμα (δεν ξερω ποσο ρολο παιζει αυτο..)

Υ.Γ2 : Ενας φιλος μου το πηρε βολτα και μου λεει πρεπει να μου ρυθμισουν το καρμπιρατερ, δεν ξερω τι γνωσεις εχει ομως μετα απο εναν γενικο ελεγχο (1 μηνας στο συνεργειο) δεν θα επρεπε να μου το εχει ρυθμισει ηδη; Ειμαι κ ψιλοασχετος, κ δεν καταλαβαινω τι θα αλλαξει αν μου ρυθμισει καποιος το καρμπιρατερ..

*

_daemon_

το rs ειδικά θέλει καλό λάδι...
bp και shell??? :cry: :cry: :cry:
πάνε βγάλτα και βάλε motul 710

"ο μηχανικος μου ειπε μπορει να σκαλωσουν και να με πεταξει κ κατω.. "

δουλειά του μηχανικού είναι να φροντίσει να μη γίνει αυτό! γιαυτό το πήγες, για να διορθωθούν τυχόν προβλήματα και να αποφευχθούν μελλοντικά!!!

εγώ θα λεγα να το πας και σε κανάν άλλο μάστορα για ένα τσεκ απ... μια 2η γνώμη ποτέ δεν έβλαψε κανέναν

*

AkHeNaDoN

Εχω διαβασει τα προηγουμενα θεματα εδω μεσα σχετικα με λαδια, ολοι προτεινουν κ απο κατι ομως δεν συμφωνουν ολες οι αποψεις..

Ναι αλλα δεν νομιζω να ακουσες πουθενα για BP κ Shell..  ;)
Για μενα βγαλτα κ βαλε κανα Motul 710.. η και Castrol  εχω ακουσει οτι ειναι καλα (αν κ εμενα δεν μου αρεσαν)
 :bye: :bye:

*

Dief8armenoS

Ναι αλλα δεν νομιζω να ακουσες πουθενα για BP κ Shell..  ;)
Για μενα βγαλτα κ βαλε κανα Motul 710.. η και Castrol  εχω ακουσει οτι ειναι καλα (αν κ εμενα δεν μου αρεσαν)
 :bye: :bye:

Απο ποιόν να το έχεις ακούσει άραγε;  :whist:

 :tez:

*

Mordeth

 :strt2:
Αν η μηχανη μου ηταν ανθρωπος σιγουρα θα ηταν αλκοολικος... :pint :pint :pint :pint :pint
Δεν παιζει να υπαρχει πιο πιωμενο RS... :tez:

3 μερες αφου την εβγαλα απο το συνεργειο κ πλερωσα μια 400αρα για τα 1002 προβληματα που ειχε+shell advance λαδια, μεταφερω την μηχανη μου σερρες που ειμαι κ φοιτητης, κ εχθες παταω πισω φρενο, βλεπω δεν ποιανει ενω μεχρι τοτε επιανε τελεια, μενω μαλακας, κ αρχιζω ψαχνω μηχανικο, βρηκα κανα 2, μετα απο πολυ πρηξιμο τους καταφερα να το δουν λιγακι, ο ενας μου αδειασε τα υγρα φρενων κατω, κανοντας κατι δοκιμες την μια πατωντας την αλλη οχι τα φρενα, αλλα και οι δυο μου ειπαν φερτο "αυριο"... :a009

<<πως δεν την αντεχω αυτη την απαντηση!!!>>
εσφηξα την καρδια και λεω οκ μηχανουλα μου, την κανουμε, πως παω να φυγω, παρατηρω οτι αφου παρει μπρος, ξαφνικα κλεινει το ρευμα και ολες οι ενδειξεις στο καντραν.. μετα απο λιγο ψαξιμο μονος μου καταλαβα οτι μια κουλουρα καλωδιων διαμετρου 1 cm και μηκους 20 cm η οποια ενωνει την υποδοχη απο το κλειδι με <<και γω δεν ξερω τι>> οταν κουνιεται καπου δεν γινεται καλη επαφη και νεκρωνει... Το καλο ειναι οτι ειναι μονο 20 εκατοστα και μετα εχει κατι σαν μπριζακι-ενωση, αρα δεν χρειαζεται να ψαχνει ο ηλεκτρολογος και πολυ ωρα να βρει το χαλασμενο καλωδιο...

<<Τα νευρα μου>> :w3% :zl% :hlp% :s1ap :rant1:

Μολις την εβγαλα απο το προηγουμενο συνεργειο ( Πλοσκας "Εξουσιωδοτημενο σερβις απριλια Θεσσαλονικη) στο οποιο η μηχανουλα μου παρεμεινε 1 μηνα λογο αναμονης ανταλακτικων, και να σου τα προβληματα βγαινουν παλι ενα ενα...


Το καταπια και αυτο και πηγα την επομενη μερα, δλδ σημερα που σας γραφω.. Ο ενας μου λεει συγκεκριμενα "Φιλαρακι, εχω δουλεια αν θες το αφηνεις κ το βλεπω απο δευτερα αλλιως φερτο παλι δευτερα..." (Γαμωωωω κριμα...)
ο αλλος μου ειπε κ αυτος ειχε δουλεια, αλλα αφου τον επρηξα λιγακι μου ειπε να το αφησω για μια ωριτσα και να επιστρεψω να μου πει διαγνωση.. Εντομεταξυ ηρθα σε ενα ιντερνετ καφε να περασει η ωρα..

<Τωρα αναμονη>... θα επιστρεψω σε κανα μισαωρο να ακουσω την διαγνωση του γιατρου..

Τωρα οσον αφορα το οτι θα με πεταξει κατω που μου ειπε ο μηχανικος οφειλεται λεει στα φθαρμενα γραναζια μπρος πισω και στην (χαλασμενη???? :pray:) αλυσιδα; καλα εγω με το ματι δεν καταλαβαινω κατι λαθος στην αλυσιδα αλλα τι να πεις.. :oo!




Εγω ενα εχω να πω...:

ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ....
ΤΗΝ Γ***ΣΕΣ (με το συμπαθειο)..
Ευτυχως υπαρχετε και εσεις ρε παιδια, να ανοιγετε τα ματια των ασχετων.. Εδω που τα λεμε ποιος μου λεει εμενα οτι αυτος δεν εξεινε τα ****δακια του 1 μηνα και δεν μου πηρε τα ευρωπουλακια μου χωρις να κανει τπτ;;; Ποτε δεν ξερεις.. Ελπιζω να μην συνεβη κατι τετοιο, αλλα κ να συνεβη δεν μπορω να το γνωριζω...


Θα επιστρεψω με νεα απο το λουκι που μπηκα.... :a017 :a017 :a017 :a017


Υ.Γ: Παρακαλω μην μου πειτε να το πεταξω η τπτ τετοιο κ να παρω καινουριο, ο λογος που τραβιεμαι με το μεταχειρισμενο ειναι γιατι ειμαι φοιτητακος και δεν τα βγαζω περα με το οικονομικο... Θα ηθελα πολυ να εχω κατι καινουριο αλλα δεν μπορω, και χρονος για δουλεια δεν μου μενει.. Τωρα εκτος απο το να ληστεψω κανενα καταστημα δεν εχω αλλη επιλογη (ωντας ανυπομονος) παρα να τραβιεμαι απο δω κ απο κει με το καραπιωμενο μου RS...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ...  :P :P :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2008, 01:34:20 μμ από Mordeth »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Δυστυχώς φιλε μου...εχουν συμβει στους περισσότερους όλα αυτά που λες...

όχι οτι αυτο λεει τιποτα, παρα μονο οτι μάλλον επιβεββαιώνει τη κατάσταση...
ψαξτο...ρωτα και αλλα παιδια εδώ μεσα-όπως κανεις δηλ.-

το μονο που ξερω ειναι οτι οταν -αμεσα- όμως εχεις λεφτα αλλαξε τα γραναζια....
μπορεις να φας σαβουρντα απο καμμια κομμενη αλυσιδα / να βγει με 150 κλμ μπορει και με 30...

και τα δυο ειναι το ιδιο επικινδυνα...
εκει που πας στην πολη για...καφέ ή για ψωμί απο το μπακαλίκο σε πεταει η μηχανή στο πουθενα.... :cry: :cry: :cry:

εχω ακουσει για αλυσιδες... π.χ. hajabusa να φευγει, (καινούργια αλυσιδα) με 300αρα πανω και να χτυπάει την πλάτη του οδηγου.... :ohmy: :ohmy: :ohmy:
και αλλα ''κουφά''.. τα οποία βεβαια όλα εχουν την εξηγηση τους, αλλά θελω να πω.....

 :bye: :bye: :bye:

ποσταριζε κανονικά να δουμε που και πως βρηκες τη λυση.... :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Itachi216

Αλυσιδα + γραναζια μαμα (αλυσιδα "καλη") 120 ευρω. Το θυμαμαι γιατι πριν δωσω το δικο μου τα αλλαξα. Αλυσιδα συγκεκριμενα...80? Καπου εκει.

*

VFXCode

Αν μπορεις να κατεβεις καποια στιγμη Αθηνα (τωρα πχ πλησιαζει το πασχα) πηγενε απο τον bill.
Ρωτα και εκει συμφητητες σου μηπως ξερουν κανενα μαγαζι που κανει σωστα την δουλεια του...

*

Mordeth

Αν μπορεις να κατεβεις καποια στιγμη Αθηνα (τωρα πχ πλησιαζει το πασχα) πηγενε απο τον bill.
Ρωτα και εκει συμφητητες σου μηπως ξερουν κανενα μαγαζι που κανει σωστα την δουλεια του...

Να σου πω το σκεφτομαι, θα ειναι λιγο δυσκολο κ ακριβο, αλλα θα ησυχασω ελπιζω.. Βεβαια εγω καλα τα κανονιζω, ο ιδιος θα εχει αραγε χρονο να την κοιταξει; Γιατι Σερρες-Αθηνα δεν ειναι και οτι πιο κοντινο, ασε που δεν εχω μερος να μεινω εκει και αν αργησει να την δει θα πρεπει να φυγω και να ξαναπαω...  :srry:


Bill οταν το διαβασεις αν μπορεις απαντα please να ξερω εαν γινεται αυτο, η μηπως ακομη καλυτερα αν τυχαινει να ανεβεις θεσσαλονικη μερια για καμμια δουλεια η τπτ τετοιο για να δεις επιτελους το πιωμα μου, μηπως βγαλω και γω καμμια ακρη...





Συνεχεια της ιστοριουλας:

Ο μηχανικος μου το εφτιαξε το φρενο ( λεμε τωρα )

Πηγαινω και μου λεει αστα λεει αδερφε, δεν ειχε ουτε τακακια ουτε λαστιχακια λεει, εβαλα λεει αλλα εκανα κ εξαερωση, 20 ευρω τα ανταλλακτικα και 20 ευρω για μενα και ημαστε ενταξυ.. Τι να κανω, λεω θα κανω οικονομια την βδομαδα να μου φτασουν, και τα δινω.. 40 ευρα.. Πριν φυγω παρατηρω οτι πατώντας το, το φρενο ειναι αρκετα μαλακο και δεν πιανει σχεδον καθολου, δηλαδη με 30χλμ/ωρα χρειαζομαι περιπου 3-5 δευτερολεπτα να σταματησω (αν λεμε παταω ΜΟΝΟ το πισω φρενο)...
Σκεφτομαι μεσα μου <<ευτυχως το μπροστα ειναι ντουρο>>.. Αμ δε, φευγοντας ο μπαρμπα κωστας;; νομιζω, μου λεει το μπροστα σου τακακι ειναι αρκετα φαγωμενο και το φρενο σου θα επρεπε να πιανει λιγα χιλιοστα πιο κατω, αρα ουτε το μπροστα μην το εμπιστευεσαι λεει....

Το καλωδιο της μιζας το αφησα για επισκευη σε εναν ηλεκτρολογο κλπ κλπ που εχει συνεργειο εδω.. Λεει ειναι συνηθες προβλημα απριλια αυτο.. Αρα ΟΚ μ'αυτο, αντε να δουμε ποσα θα μου παρει..


Αυτο ομως που με στενοχωρησε λιγο ειναι οτι εκει που ειμαι στις 3000-5000 στροφες  κ δινω γκαζι, δεν ανεβαινει "καλα" με την ενοια οτι για κλασματα δευτερολεπτων σαν να μπουκωνει λιγο, και μετα ξαφνικα ανοιγει, κ μετα παλι μπουκωνει λιγο για μιλισεκοντ και ξανα σταθερα και μετα παλι ανοιγει παραπανω, (χωρις εγω να εχω δωσει τοσο γκαζι)...
Εχει να κανει μηπως με αυτο που μου ειπε ο φιλος μου οτι θελει ρυθμισει το καρμπιρατερ; (να πω την αληθεια δεν το πολυ πιστευω αυτο)

Αυτο που με νευριαζει ειναι οτι μολις πληρωσα 400 ευρω στον Πλοσκα για γενικο ελεγχο και ακομη εχω προβληματα γαμω...
Σκεφτομαι εαν δεν συμφωνησει ο bill να την κοιταξει καποια στιγμη το πασχα, να δοκιμασω ενα αλλο απο τα 3 συνεργεια εξουσιοδοτημενα στην Θεσσαλονικη ( Αν εχω μεχρι τοτε κανενα λευτακι που λιγο χλωμο το κοβω)...

Αυτα ειναι τα νεα μεχρι τωρα...
Αυτο με την αλυσιδα με φοβισε λιγακι ομως αυτη την στιγμη δεν μπορω να την αλλαξω, δεν εχω φραγκο, μολις μαζεψω τιποτα, (ελπιζω να κρατησει μεχρι τοτε) θα την αλλαξω..

*

Αποσυνδεδεμένος garfield

  • **
  • 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia SR Max 300
  • Αντιδράσεις: +21
..................

Μολις την εβγαλα απο το προηγουμενο συνεργειο ( Πλοσκας "Εξουσιωδοτημενο σερβις απριλια Θεσσαλονικη) στο οποιο η μηχανουλα μου παρεμεινε 1 μηνα λογο αναμονης ανταλακτικων, και να σου τα προβληματα βγαινουν παλι ενα ενα...

..................

ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ....
ΤΗΝ Γ***ΣΕΣ (με το συμπαθειο)..
Ευτυχως υπαρχετε και εσεις ρε παιδια, να ανοιγετε τα ματια των ασχετων.. Εδω που τα λεμε ποιος μου λεει εμενα οτι αυτος δεν εξεινε τα ****δακια του 1 μηνα και δεν μου πηρε τα ευρωπουλακια μου χωρις να κανει τπτ;;; Ποτε δεν ξερεις.. Ελπιζω να μην συνεβη κατι τετοιο, αλλα κ να συνεβη δεν μπορω να το γνωριζω...

..................

Φίλε, επειδή και εγώ είχα μια ανάλογη εμπειρία με το συγκεκριμένο συνεργείο και επειδή είμαι σε διαδικασία επικοινωνίας με την Aprilia Hellas αν θες στείλε μου pm να τα πούμε κατ' ιδίαν για τις εμπειρίες μας. Σύντομα πάντως θα σας ενημερώσω όλους για την περιπέτεια μου.


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης