0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
To caponord ρε σεις είναι ( θεωρητικά ) η ναυαρχίδα σε αυτό που λέμε adventure tourer . Δεν μπορεί να είναι φθηνό . Βασικά αν είχαν το παραμικρό σχεδιασμό καθώς και τα κεφάλαια , έπρεπε ήδη να έιχαν ένα capo v4 στα 20000 € Και τώρα το μικρό , που ελπίζω να στέκεται από πλευράς επιδόσεων , δίπλα σε ktm 790 , triumph , bmw αποτελεί τη πλατφόρμα σου για να παρουσιάσεις 2 με 3 μοτοσυκλέτες κλείνωντας το γκάμα , με τιμές από 10000 εώς 15000 € Αλλά ας δούμε πρώτα , γιατί πολλές χαζομάρες έχουμε δει στο παρελθόν ...και μόνο ένα tuono v4 σώζει μόνιμα τη παρτίδα της ύπαρξης ως εταιρέια
Η yamaha πάντα πουλάει φθηνότερα σε σχέση με τους Ευρωπαίους Πιθανόν να είναι λοκαρισμένη ( όπως και όλες οι Ιαπωνικές ) σε αναδυόμενες Ασιατικές αγορές .Οι Ευρωπαίοι από την άλλη , λοκάρουν στο άντρα μεσήλικα ( με την αντίστοιχη κρίση ηλικίας ) με το γεμάτο πορτοφόλι ή την διάθεση να βάλει υποθήκη ακόμα και το σπίτι του για να αγοράσει :περιπέτεια αδρεναλίνη αναγνώριση κτλ κτλ Κρίση ηλικίας είναι αυτή που ποντάρουν εξάλλου !!! Είδατε πολλούς 25αρηδες με duc , ktm η bmw των 20000+ €
To caponord ρε σεις είναι ( θεωρητικά ) η ναυαρχίδα σε αυτό που λέμε adventure tourer . Δεν μπορεί να είναι φθηνό .
Εθεάθη Tuono 660 στην Imola.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι