quote author=zachs link=topic=17232.msg496668#msg496668 date=1661283215]
[quote author=YoTsi link
Άλλη κατηγορία αδερφέ επί της ουσίας.Το ένα είναι δικύλινδρο στα 100 άλογα και το άλλο τετρακύλινδρο στα 125 άλογα,supersport και τα δύο,αλλά δεν συγκρίνονται ούτε και στην τιμή.Το 636 πουλιόταν στα 12500,πολύ πάνω από το rs660.Το rs660 είναι ακόμη περισσότερο entry level από τα κλασσικά 600άρια και το ίδιο καλοστημένο μ'αυτά.Όλα πλέον έχουν αξιόλογες αναρτήσεις κι ηλεκτρονικά.Η απόφαση είναι καθαρά στην τσέπη και στο μάτι.
Ναι συμφωνω,δεν συγκρίνονται τα τετρακύλινδρα super sports με τα super twins.
Αν δεν είχε σταματήσει η παραγωγή τον 600supersports λογω Euro5 δεν θα έψαχνα κάτι άλλο.. οδήγησα το R7 και δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε..Ένα Rgv που ειχα παλια καλύτερα πήγανε απλα δεν σταματούσε τοσο εύκολα
Το Rs660 είναι ότι πιο κοντα στα εξακοσάρια τετρακύλινδρα και ο ήχος του δεν σε ξενερώνει οπός τα άλλα δικυλινδρα άσε που μοιάζει πολυ στο Rsv4
γι'αυτο ήμουν στην τσιτα να το παρω!!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk