0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδιά επιτέλους βρήκα χρόνο και έκανα test ride το tuareg γιατί οι μέρες περνάνε και πρέπει να αγοράσω επιτέλους μοτοσυκλέτα.Δυστυχώς δεν θα έλεγα οτι αυτή η μοτοσυκλέτα αξίζει 13.000 ευρώ με τη καμία.Κινητήρας θορυβώδης που χτυπάει σαν να βαράει μπιέλα. Μετά από 20 λεπτά βόλτα ψήνεις αυγά στα πόδια σου, καίγεσαι στην κυριολεξία. Το γκάζι σκληρό και ξερό με πολύ γρήγορη επαναφορά που κάνεις υπερπροσπάθεια να το ανοίξεις τέρμα. Νιώθεις ένα ξερό ελατήριο λες και πρόκειται για παιχνίδι μοτοσυκλέτα του τζάμπο.Grip ίδια με τα εργοστασιακά του mana (έλεος!ναι με πειράζει, εντούρο είναι, βάλε ένα με καλύτερο grip!). Εκεί που δουλεύει χαλαρά με μισό γκάζι στις χαμηλές στροφές μόλις το τερματίσεις ο θόρυβος από το φιλτροκούτι και από τα κινούμενα μέρη του κινητήρα (που θυμίζουν κινέζικο benelli TRX500) είναι αστεία δυνατός και άγριος σε βαθμό που γυρνάνε και σε κοιτάνε οχι με θαυμασμό, άλλα να δουν αν το σπασες και βγάζει καπνούς, ενώ εσύ απλά προσπαθείς να απομακρυνθείς από τα PCX150 της WOLT. Ποιότητα βαφής μέτρια εως χαμηλή με απολύτως ορατές τις ατέλειες (πορτοκάλιασμα/νερά) λες και βάφτηκε στον φανοποιό της γειτονιάς.Στον κινητήρα βλέπεις παντού φλατζόκολες και φλάτζες να εξέχουν ατσαλα λες και δέθηκε πρόχειρα με φλατζόκολες. Ο κύλινδρος στα μόλις 5.000χλμ που είχε η μοτοσυκλέτα είχε ήδη ορατά σημάδια οξείδωσης στο αλουμίνιο του, μιλάω για σχεδόν ολόκληρο τον κύλινδρο, οχι απλά κάποια σημεία. Οι σωλήνες της εξάτμισης είχαν σχεδόν σκουριάσει, έτσι μου φάνηκε. Οι κολλήσεις στο τελικό άθλιες να φαίνονται λες και τις έκανες εσύ πρόχειρα με ηλεκτροκόληση. Ασε κάτι πριτσίνια στο τέλος που σχεδόν έβλεπες οτι με το ζόρι κρατούσαν πλέον το πίσω κομμάτι. Καθρέφτες ίδιοι με του mana του 2009 (!),14αρων ετών καθρέφτες! Συμπλέκτης που σε θέλει μπόντιμπίλντερ με γερή πάπια. Ταχύτητες σκληρές οσο δεν πάει, νεκρά με ΜΕΓΑΛΗ δυσκολία στο φανάρι, στα περισσότερα απλά κρατούσα 1η με συμπλέκτη να μην χαλάσω το παπούτσι μου παλεύοντας. Μετάδοση τόσο κοντή που αν ήθελες να πας ήρεμα έκανες 1 αλλαγή κάθε 2 δευτερόλεπτα περίπου (θέλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 δόντια μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι αν θέλεις να κινείσαι σε δρόμο). Ιδιαιτέρως οι 4-5-6 μιλάμε μπορεί και να απέχουν μεταξύ τους 500 στροφές. Γιατί το έκαναν αυτό??Δηλαδή απευθύνονται ΜΟΝΟ σε σκληροπυρηνικούς εντουράδες που θα το βάζουν μόνο χώμα? Διακόπτες στο τιμόνι ποιότητας...από τα βάθη της Κίνας. Το κουμπί του cruise control νομίζεις οτι θα το πάρεις στο χέρι!Απορώ ειλικρινά πως θα φαίνονται μετά από 2-3 χρόνια στον ελληνικό ήλιο και αν θα λειτουργούν. Σέλα που αρχίζεις να πονάς (οχι απλώς να πιάνεσαι) στο 20λεπτο. Σε λακούβες βαρούσε ντέφι. Το σταντ έβρισκε κάπου?Ακουγα μέταλλα να χτυπιούνται πάντως κάπου κάτω χαμηλά και οχι μόνο ένα.Στα θετικά αναρτήσεις/μεγάλοι τροχοί, απόλαυση στους άθλιους δρόμους της Αθήνας (αν και αναρτήσεις με τόσο μεγάλες διαδρομές είναι βάρκα γιαλό αν θελήσεις να πάς γρήγορα στον δρόμο).σούζες, και να μη θες μαθαίνειςΦρένα, ΠΟΛΥ σωστή πληροφόρηση και αν θελήσεις αγκυρες.Πολύ ωραία οθονούλα κοντέρ.αυτά.Παιδιά είμαι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, από Replica50/Futura 125 μέχρι Caponord/stada/mana με όλα τα ενδιάμεσα. Ορκίζομαι, με αυτό το μηχανάκι δεν θα προλαβαίνεις να μαζεύεις βλάβες και φθορές. ΠΟΛΥ κακή ποιότητα κατασκευής και μοτέρ και της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Αυτό δεν είναι aprilia, είναι κάτι άλλο, cfmoto?Daytona?Κάτι άλλο, aprilia δεν είναι.Υπάρχει κάποιος που το έκανε test ride ή ιδιοκτήτης που δεν ανακάλυψε και αυτός όλα αυτά στα οποία αναφέρθηκα??Να μας πει αν έχω κάπου άδικο ή είμαι υπερβολικός δηλαδή.Το NC750X που έκανα test ride είναι σαν bentley μπροστά σε Yugo σε ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα/λειτουργία του μοτέρ.Αν δεν ήξερα τιμή και με ρωτούσαν, θα έλεγα 7.800 ευρώ με το ζόρι για κάποιον που θέλει να το βάζει χώμα σαν δεύτερο και να γουστάρει ήχο από φιλτροκούτι σούζες και οσο αντέξει, οχι 13κ ρε παιδιά.Με 14.850 παίρνεις Africa 1100! https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25978271-honda-crf-1100Tι να πω, μάλλον το mana ήταν το τελευταίο μου aprilia γιατί η εταιρία δείχνει να κινεζοποιήθηκε εντελώς...
Νομίζω πρέπει να δοκιμάσεις και το Transalp ΥΓ. Για να είμαι ειλικρινής το Hornet 750 σε σχέση με Tuono/RS 660 είναι κάτι σκάλες πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής. Προσωπικά δεν αγοράζω Aprilia για τέτοια χρήση οπότε δεν με ενοχλεί αλλά καταλαβαίνω αν κάποιος θέλει καθημερινό μηχανάκι να έχει ενδοιασμούς.ΥΓ2. Ο κινητήρας 750 τον "κατουρ*ει" τον 660 από κάθε άποψη. Σαν πλαίσιο όμως, ανάρτηση τα 660 είναι σαφώς ανώτερα. Στα ηλεκτρονικά πάλι καλύτερα αλλά σε τέτοια κυβικά και δύναμη δεν το πολυκαταλαβαίνεις. Transalp έγκλημα η έλλειψη cruise control.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι