0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ορθό αυτό απλά αν θες την άποψή μου θα μπορούσες να στήσεις ενα σταθερό σημείο με κάμερα να τραβάς χωρίς να χρειάζεται η συνδρομή δεύτερου ατόμου να καταγράφει.
Οκ, είχα την εντύπωση ότι είχες δικό σου δυναμόμετρο και έκανες στο χώρο σου τις βελτιώσεις που αναφέρεις.
Χαιρετώ την ομάδα Υπάρχει κάποιος κάτοχος touono 660 να γράψει κάποιες πληροφορίες-εντυπώσεις μιας και πλέον το μοντέλο κυκλοφορεί 3-4 χρόνια Αρχίζω κ το ψάχνω, για μεταχειρισμένο ομως, αλλά με τόσα που έχουν ακουστεί τρέμω.Χρήση καθημερινή μετακίνηση πήγαινε-έλα εργασία 20χλμ από εθνική και βολτούλες στα πέριξ.Είναι έρωτας όμως
Εγώ έχω το Factory από τον Μάιο φέτος για καθημερινό και δεύτερο για βόλτα. Έχει κάνει βέβαια αρκετά χλμ (6500).Το μοναδικό μέχρι τώρα είναι ότι πρέπει να είχε βουλώσει η εξαέρωση του ντεπόζιτου και μάζευε υποπίεση οπότε κάποιες πολύ ζεστές μέρες δυσκολευόταν η τρόμπα να δώσει καύσιμο και έκοβε. Όταν άνοιγες την τάπα να απελευθερωθεί η υποπίεση όλα πάλι φυσιολογικά. Αλλάχτηκε μια βαλβίδα που πάει στο evap canister και θα δούμε. Μπορεί να έχει να κάνει ότι το γέμιζα υπερβολικά με καύσιμο.Τώρα γενικά, ειδικά στην αρχή, είχαν ακουστεί κάτι κινητήρες να αποδημούν και τα κλασικά ιταλικά θέματα. Μια φλάτζα εδώ κάτι πηνία εκεί.Δεν το αγόρασα για αξιόπιστο. Είχα το Hornet που η ποιότητα κατασκευής ήταν προφανώς ανώτερη (και ο κινητήρας καλύτερος) αλλά βαρέθηκα τη ζωή μου.Το 660 πραγματικά σου βάζει χαμόγελο στα χείλη.ΥΓ. Στα μείον της καθημερινής μετακίνησης (για αστική χρήση) είναι το ότι έχει σκληρό κιβώτιο. Σε βόλτα και με μπότα είναι μια χαρά, με αθλητικό όμως είναι από τα πιο σκληρά που έχω οδηγήσει. Στα κατεβάσματα ιδιαίτερα.
ΥΓ. Στα μείον της καθημερινής μετακίνησης (για αστική χρήση) είναι το ότι έχει σκληρό κιβώτιο. Σε βόλτα και με μπότα είναι μια χαρά, με αθλητικό όμως είναι από τα πιο σκληρά που έχω οδηγήσει. Στα κατεβάσματα ιδιαίτερα.
Παράθεση από: Rebel Scum στις Νοέμβριος 22, 2024, 12:55:19 μμΤο μοναδικό μέχρι τώρα είναι ότι πρέπει να είχε βουλώσει η εξαέρωση του ντεπόζιτου και μάζευε υποπίεση οπότε κάποιες πολύ ζεστές μέρες δυσκολευόταν η τρόμπα να δώσει καύσιμο και έκοβε. Όταν άνοιγες την τάπα να απελευθερωθεί η υποπίεση όλα πάλι φυσιολογικά. Αλλάχτηκε μια βαλβίδα που πάει στο evap canister και θα δούμε. Μπορεί να έχει να κάνει ότι το γέμιζα υπερβολικά με καύσιμο.Αυτό με την υποπίεση μου το κάνει κι εμένα το Beverly, και το παλιό και το καινούργιο. Εντάξει, δεν το λέω και πρόβλημα αλλά χαρακτήρα
Το μοναδικό μέχρι τώρα είναι ότι πρέπει να είχε βουλώσει η εξαέρωση του ντεπόζιτου και μάζευε υποπίεση οπότε κάποιες πολύ ζεστές μέρες δυσκολευόταν η τρόμπα να δώσει καύσιμο και έκοβε. Όταν άνοιγες την τάπα να απελευθερωθεί η υποπίεση όλα πάλι φυσιολογικά. Αλλάχτηκε μια βαλβίδα που πάει στο evap canister και θα δούμε. Μπορεί να έχει να κάνει ότι το γέμιζα υπερβολικά με καύσιμο.
Παράθεση από: Rebel Scum στις Νοέμβριος 22, 2024, 12:55:19 μμΥΓ. Στα μείον της καθημερινής μετακίνησης (για αστική χρήση) είναι το ότι έχει σκληρό κιβώτιο. Σε βόλτα και με μπότα είναι μια χαρά, με αθλητικό όμως είναι από τα πιο σκληρά που έχω οδηγήσει. Στα κατεβάσματα ιδιαίτερα. Αλλαξε λάδια και θα δεις διαφορά
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι