0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #120 - : Ιούνιος 19, 2022, 09:31:50 μμ »
Ορθό αυτό απλά αν θες την άποψή μου θα μπορούσες να στήσεις ενα σταθερό σημείο με κάμερα να τραβάς χωρίς να χρειάζεται η συνδρομή δεύτερου ατόμου να καταγράφει. ;)
Κοίτα το δυναμόμετρο δεν είναι δικό μου.. Το νοικιάζω για να κάνω την δουλειά μου.. Τις περισσότερες φορές ο ιδιοκτήτης είναι εκεί... Εκεί τραβάω βίντεο... Υπάρχουν όμως και κάτι φορές που θέλω να ασχοληθώ πολλές ώρες και πάω μόνος μου όταν έχω κάτι καινούριο....

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #121 - : Ιούνιος 19, 2022, 09:39:10 μμ »
Οκ, είχα την εντύπωση ότι είχες δικό σου δυναμόμετρο και έκανες στο χώρο σου τις βελτιώσεις που αναφέρεις.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #122 - : Ιούνιος 19, 2022, 11:02:26 μμ »
Οκ, είχα την εντύπωση ότι είχες δικό σου δυναμόμετρο και έκανες στο χώρο σου τις βελτιώσεις που αναφέρεις.
Μόνο το δυναμόμετρο μου λείπει... Ήθελα να πάρω αλλά οι καιροί τώρα το αναβαλαν λίγο.. Βλέπεις οι τιμές είναι από 30000 και πάνω...

*

Αποσυνδεδεμένος Ratamahatta

  • *
  • 7
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #123 - : Νοέμβριος 22, 2024, 09:53:02 πμ »
Χαιρετώ την ομάδα
Υπάρχει κάποιος κάτοχος touono 660 να γράψει κάποιες πληροφορίες-εντυπώσεις μιας και πλέον το μοντέλο κυκλοφορεί 3-4 χρόνια
Αρχίζω κ το ψάχνω, για μεταχειρισμένο  ομως, αλλά με τόσα που έχουν ακουστεί τρέμω.
Χρήση καθημερινή μετακίνηση πήγαινε-έλα εργασία 20χλμ από εθνική και βολτούλες στα πέριξ.
Είναι έρωτας όμως

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #124 - : Νοέμβριος 22, 2024, 12:33:38 μμ »
Χαιρετώ την ομάδα
Υπάρχει κάποιος κάτοχος touono 660 να γράψει κάποιες πληροφορίες-εντυπώσεις μιας και πλέον το μοντέλο κυκλοφορεί 3-4 χρόνια
Αρχίζω κ το ψάχνω, για μεταχειρισμένο  ομως, αλλά με τόσα που έχουν ακουστεί τρέμω.
Χρήση καθημερινή μετακίνηση πήγαινε-έλα εργασία 20χλμ από εθνική και βολτούλες στα πέριξ.
Είναι έρωτας όμως

Τι έχει ακουστεί;

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +669
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #125 - : Νοέμβριος 22, 2024, 12:55:19 μμ »
Εγώ  έχω το Factory από τον Μάιο φέτος για καθημερινό και δεύτερο για βόλτα. Έχει κάνει βέβαια αρκετά χλμ (6500).

Το μοναδικό μέχρι τώρα είναι ότι πρέπει να είχε βουλώσει η εξαέρωση του ντεπόζιτου και μάζευε υποπίεση οπότε κάποιες πολύ ζεστές μέρες δυσκολευόταν η τρόμπα να δώσει καύσιμο και έκοβε.
Όταν άνοιγες την τάπα να απελευθερωθεί η υποπίεση όλα πάλι φυσιολογικά. Αλλάχτηκε μια βαλβίδα που πάει στο evap canister και θα δούμε. Μπορεί να έχει να κάνει ότι το γέμιζα υπερβολικά με καύσιμο.

Τώρα γενικά, ειδικά στην αρχή, είχαν ακουστεί κάτι κινητήρες να αποδημούν και τα κλασικά ιταλικά θέματα. Μια φλάτζα εδώ κάτι πηνία εκεί.
Δεν το αγόρασα για αξιόπιστο. Είχα το Hornet που η ποιότητα κατασκευής ήταν προφανώς ανώτερη (και ο κινητήρας καλύτερος) αλλά βαρέθηκα τη ζωή μου.
Το 660 πραγματικά σου βάζει χαμόγελο στα χείλη.

ΥΓ. Στα μείον της καθημερινής μετακίνησης (για αστική χρήση) είναι το ότι έχει σκληρό κιβώτιο. Σε βόλτα και με μπότα είναι μια χαρά, με αθλητικό όμως είναι από τα πιο σκληρά που έχω οδηγήσει. Στα κατεβάσματα ιδιαίτερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2024, 01:48:16 μμ από Rebel Scum »

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2732
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #126 - : Νοέμβριος 22, 2024, 02:30:51 μμ »
Εγώ  έχω το Factory από τον Μάιο φέτος για καθημερινό και δεύτερο για βόλτα. Έχει κάνει βέβαια αρκετά χλμ (6500).

Το μοναδικό μέχρι τώρα είναι ότι πρέπει να είχε βουλώσει η εξαέρωση του ντεπόζιτου και μάζευε υποπίεση οπότε κάποιες πολύ ζεστές μέρες δυσκολευόταν η τρόμπα να δώσει καύσιμο και έκοβε.
Όταν άνοιγες την τάπα να απελευθερωθεί η υποπίεση όλα πάλι φυσιολογικά. Αλλάχτηκε μια βαλβίδα που πάει στο evap canister και θα δούμε. Μπορεί να έχει να κάνει ότι το γέμιζα υπερβολικά με καύσιμο.

Τώρα γενικά, ειδικά στην αρχή, είχαν ακουστεί κάτι κινητήρες να αποδημούν και τα κλασικά ιταλικά θέματα. Μια φλάτζα εδώ κάτι πηνία εκεί.
Δεν το αγόρασα για αξιόπιστο. Είχα το Hornet που η ποιότητα κατασκευής ήταν προφανώς ανώτερη (και ο κινητήρας καλύτερος) αλλά βαρέθηκα τη ζωή μου.
Το 660 πραγματικά σου βάζει χαμόγελο στα χείλη.

ΥΓ. Στα μείον της καθημερινής μετακίνησης (για αστική χρήση) είναι το ότι έχει σκληρό κιβώτιο. Σε βόλτα και με μπότα είναι μια χαρά, με αθλητικό όμως είναι από τα πιο σκληρά που έχω οδηγήσει. Στα κατεβάσματα ιδιαίτερα.

Αυτό με την υποπίεση μου το κάνει κι εμένα το Beverly, και το παλιό και το καινούργιο. Εντάξει, δεν το λέω και πρόβλημα αλλά χαρακτήρα :D
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +669
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #127 - : Νοέμβριος 22, 2024, 02:37:48 μμ »
Χαχα ναι είναι το αλατοπίπερο της ζωής.

Και το V4 το κάνει αλλά ποτέ σε σημείο να δυσκολευτεί η τρόμπα.

*

Αποσυνδεδεμένος L0UKAS

  • *****
  • 244
  • Φύλο: Άντρας
  • Motoholic Eponymous
    • website
  • Μοντέλο μηχανής: Tuareg
  • Αντιδράσεις: +679
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #128 - : Νοέμβριος 22, 2024, 06:23:59 μμ »

ΥΓ. Στα μείον της καθημερινής μετακίνησης (για αστική χρήση) είναι το ότι έχει σκληρό κιβώτιο. Σε βόλτα και με μπότα είναι μια χαρά, με αθλητικό όμως είναι από τα πιο σκληρά που έχω οδηγήσει. Στα κατεβάσματα ιδιαίτερα.

 Αλλαξε λάδια και θα δεις διαφορά
#motoholicseverywhere

*

Αποσυνδεδεμένος L0UKAS

  • *****
  • 244
  • Φύλο: Άντρας
  • Motoholic Eponymous
    • website
  • Μοντέλο μηχανής: Tuareg
  • Αντιδράσεις: +679
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #129 - : Νοέμβριος 22, 2024, 06:24:52 μμ »

Το μοναδικό μέχρι τώρα είναι ότι πρέπει να είχε βουλώσει η εξαέρωση του ντεπόζιτου και μάζευε υποπίεση οπότε κάποιες πολύ ζεστές μέρες δυσκολευόταν η τρόμπα να δώσει καύσιμο και έκοβε.
Όταν άνοιγες την τάπα να απελευθερωθεί η υποπίεση όλα πάλι φυσιολογικά. Αλλάχτηκε μια βαλβίδα που πάει στο evap canister και θα δούμε. Μπορεί να έχει να κάνει ότι το γέμιζα υπερβολικά με καύσιμο.



Αυτό με την υποπίεση μου το κάνει κι εμένα το Beverly, και το παλιό και το καινούργιο. Εντάξει, δεν το λέω και πρόβλημα αλλά χαρακτήρα :D

την καταργεις και τέλος
#motoholicseverywhere

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +669
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #130 - : Νοέμβριος 22, 2024, 07:52:42 μμ »

ΥΓ. Στα μείον της καθημερινής μετακίνησης (για αστική χρήση) είναι το ότι έχει σκληρό κιβώτιο. Σε βόλτα και με μπότα είναι μια χαρά, με αθλητικό όμως είναι από τα πιο σκληρά που έχω οδηγήσει. Στα κατεβάσματα ιδιαίτερα.

 Αλλαξε λάδια και θα δεις διαφορά
Σωστό, τα άλλαξα τα Castrol και υπάρχει βελτίωση αλλά και πάλι μαλακό δεν το λες όπως πχ το μεγάλο που είναι από βούτυρο.

Για το evap το έχω σκεφτεί γιατί είναι μια μλκια και μισή.

*

Αποσυνδεδεμένος Ratamahatta

  • *
  • 7
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: New tuono 660
« Απάντηση #131 - : Νοέμβριος 22, 2024, 10:06:42 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Στα πρώτα μοντέλα, όπως διάβασα στο ΝΕΤ , υπήρχαν αρκετές παιδικές ασθένειες που ελπίζω ότι διορθώθηκαν,από μοτέρ, διαρροή κεφαλής, βίδες που φεύγαν , ψυκτικό στα λάδια κλπ
Τεσπα όπως πάντα τα άσχημα ακούγονται πιο πολύ πάντα από τα καλά

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης