Γεια σας παιδια.
Δυστυχως μια κακη συγκυρία καιρου-χρονου, και μετα ενα πολυ δυσαρεστο γεγονος δεν με αφησαν να γραψω
εντυπωσεις απο το μηχανακι.Τωρα,εχοντας ηρεμησει καπως μπορω να σας πω,πως εχουν τα πραγματα.
Ας αρχισω με τα καλα......αυτο που γινεται αμεσα αντιληπτο ειναι η κατα πολυ βελτιωμενη αεροδυναμικη.Η θεση
του σωματος πλεον ειναι τετοια που και η καλυψη ειναι καλυτερη,αλλα και η αντισταση μικροτερη.Η αληθεια
ειναι οτι στην αρχη ψιλοτρομαξα οταν ειδα ποσο σκυφτο εγινε,αλλα βγαινοντας στον δρομο,ολα μοιαζουν να ερχονται
στην θεση τους.Η σταθεροτητα στα 200+ εχει βελτιωθει τραγικα,μιας και τα χερια δεν κουνανε το τιμονι πλεον,ενω στις
στροφες η αισθηση και η πληροφορηση,ειναι καλυτερες σε καθε περιπτωση.Το δοκιμασα σε ανοικτο και σε κλειστο
στροφηληκι και δεν ειχα κανενα προβλημα,ισως ενα χαζο θεμα ισορροπιας στα "πεταλα" με λιγα χλμ/ω!
Μαλλον θεμα εξοικείωσης.
Τωρα στα αρνητικα,το χειροτερο για μενα ειναι οτι ζοριζονται οι ντιζες,και τα σωληνακια φρενου-συμπλεκτη.Το τιμονι
κοβει ελαχιστα,και εχει γινει πολυ δυσχρηστο το μηχανακι.Βεβαια ελαχιστα κυκλοφορω εντος πολης αλλα παλι ειναι
προβλημα.Το 2ο ατομο και αυτο τωρα πρεπει να σκυβει πολυ,για τανκ-μπαγκ ουτε λογος.Σουζες-εντο κτλ,
θελει να τα μαθω παλι απο την αρχη.Ειναι εντελως διαφορετικη η αισθηση.
Συνολικα ειμαι ευχαριστημενος απο την μετατροπη,στο οδηγηκο σκελος,αλλα δεν θελω να κοψω-ραψω ντιζες-σωληνακια
ωστε να γινει σωστο το μηχανακι,γιατι θελω να μπορω να ξαναβαλω το τιμονι ανα πασα στιγμη.
Οποτε με βλεπω να κανω ενα διαλειμμα απο το τιμονι για λιγο καιρο,και μετα μαλλον θα ξανα γυρισω σε αυτο
αλλα με την πατεντα του Θοδωρη (teo46).
Ελπιζω να μην κουρασα..........