0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα είναι απλά τα πράματα.Λύνεις και σηκώνεις το ρεζερβουάρ,αν όντως δουλεύει με τον ένα κύλινδρο καιψάχνεις για τη μπεκιέρα του πίσω κυλίνδρου που πιθανότατα έχει κολλίσει.Με τον κινητήρα σε λειτουργία,με ένα μεταλλικό αντικείμενο,χτύπα ελαφρά το κουτί του μπέκ.Λογικά θα ξεκολλήσει η βελόνα και θα πάρει εμπρός και ο 2ος κύλινδρος.Έχω ακούσει ότι το κόλλημα οφείλεται στην ποιότητα καυσίμου,σε υγρασία,σε ακινησία κτλ...Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εάν το ρεζερβουάρ έχει πολύ βενζίνη μέσα,όπως θα είναι απάνω,να τρέχει βενζίνη απο την υπερχείλιση.Μην τα κάνεις χάλια. Όλα αυτά αν όντως δουλεύει με τον ένα.Δηλαδή να ανοίγεις γκάζι αλλά να μην ανεβάζει στροφές πάνω απο 5.000-6.000 και να ακούγεται παράξενα.
Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.
thanx παιδια, θα το κανω μια απο αυτες τις μερες.Οποτε μαλλον θα επισπευσω την παραγγελια των μπουζοκαλωδιων απο Af1α! Παράθεση από: Drakos στις Ιανουάριος 11, 2009, 06:25:00 μμΓια να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.φηλε, τα γριγωρα και reis redi μωτωρια εχουν το ματζαφλαρη τους για αυτιν την δουληα...
Πάντως να πούμε πως δεν παίζουν όλοι Λόττο το πρωί.Και δεν είναι η εξαίρεση. Και σώματα να αλλάξεις,πάλι θα στο εμφανίσει,αν η ποιότητα της βενζίνης είναι ΜΑΠΑ.Συμφορουμήτης με αλλαγμένα μπεκ εντός εγγύησης,του το ξανάκανε.Απο τότε βάζει 100άρα και δεν έχει ξανακάνει κιχ απο τότε.Δοκίμασε να αλλάξεις μηχανικό σε πρώτη φάση,έτσι για να πάρεις 2ή γνώμη.
100αρα ποτεδεν ειναι ολοι οι κινητηρες για την 100αρα και αυτος του τουονο ανηκει σε αυτουςκαι ξερυθμιζεται και καλυτερα δεν λειτουργει ...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι