0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

zlionakis

Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 12:24:13 πμ »
Δεν ειναι πανακεια η αλλαγη θεσης της τρομπας φρενου...χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν εχει μεριδιο ευθυνης στο συχνο βρασιμο των υγρων.
Το προβλημα ειναι η θεση της πισω δαγκανας(κοινη σε πολλα ιταλικα με ιδια δαγκανα)που εχει το εξαερωτικο χαμηλα και εγκλωβιζει τον αερα ψηλα.
Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα

Σωστός κατα το ένα μέρος ο 17ιντσος....Το άλλο μισό όμως είναι να καταφέρεις να βγάλεις τον αέρα και από την πλευρά της τρόμπας!!!! εκεί σε θέλω....για να μην πώ οτι η υψομετρική διαφορά τρόμπας με δαγκάνα είναι μηδαμινή με αποτέλεσμα να μένει και μέσα στην γραμμή αέρας..

Πάντως γίνεται αλλά σου βγάζει το λάδι......Τα Gilles είναι απλά απίστευτα! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

ΤΟΛΗΣ

Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 12:30:19 πμ »
οκ λοιπον αλλαζουμε το μισο μηχανημα για να φτιαξουμε το πισω φρενο ρε μαστορια!!!!!!!!

 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος vageln

  • **
  • 47
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 07:49:55 πμ »
Παράθεση
Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα

όπως ακριβώς τα είπε ο 17inchwheeler ! γνωστό πρόβλημα και από τα πρώτης γενιάς Mille - Tuono.


Με σωστή εξαέρωση έχεις πάντα καλό πίσω φρένο ......

Και προς zlionaki  > εάν κατά την εξαέρωση "κρεμάσεις" ανάποδα και λίγο πιο ψηλά την πίσω δαγκάνα, μια χαρά βγαίνει ο αέρας έξω από το κύκλωμα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 08:05:25 πμ »
Αντι λοιπον να βγαζεις δαγκανα κανεις το πιο απλο........

Χρησημοποιωντας μια συριγγα και ενα σωληνακι και εχοντας πατησεις τελειως μεσα τα εμβολα, πρεσσαρεις υγρα απο το εξαερωτηρι της δαγκανας προς την τρομπα 2-3 φορες και τελος.

Αντε τελειωνοντσς να του πατησεις το πενταλ και να ανοιξεις και μια φορα το εξαερωτηρι για να εισαι 100% σιγουρος

Και μετα :souza::souza:


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2009, 08:14:53 πμ από MakisRC51 »

*

zlionakis

Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 11:48:36 πμ »
Παράθεση
Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα

όπως ακριβώς τα είπε ο 17inchwheeler ! γνωστό πρόβλημα και από τα πρώτης γενιάς Mille - Tuono.


Με σωστή εξαέρωση έχεις πάντα καλό πίσω φρένο ......

Και προς zlionaki  > εάν κατά την εξαέρωση "κρεμάσεις" ανάποδα και λίγο πιο ψηλά την πίσω δαγκάνα, μια χαρά βγαίνει ο αέρας έξω από το κύκλωμα.

Θα διαφωνήσω οτι έτσι έχεις μόνο φρένο...

αυτό όπως είπα είναι το μισό μέρος της διαδικασίας που πρέπει να γίνει...

Και δεν το λέω μόνο εγώ...

Το λέει ο επίσημος οδηγός της aprilia και ο οδηγός του kzmille στο ΑF1...
εδώ θα βρείτε και τα δύο!!!

Αν θέλετε να δουλέψει σωστά και όχι απλά να πιάνει λίγο....ακολουθήστε τον..

Ααα και επίσης να πώ οτι με την εισχώρηση υγρού μέσω πίεσης (βλέπε παράδειγμα makisRC51 υπάρχει μεγάλη πιθανότητα δημιουργίας πολύ μικρών φυσαλίδων στο κύκλωμα..) Το καλύτερο είναι να γίνεται το ανάστροφο προς αποφυγή τους (δημιουργώντας υποπίεση).


*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 12:02:26 μμ »
εχω κανει ολα τα παραπανω που λετε και το πιο πολυ που κρατησε ηταν αντε δυο μερες



μονο με ουλτρεξ δεν το εχω λουσει................


λουστο με ουλτρεξ και θα δεις.............
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

zlionakis

Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 01:32:39 μμ »
εχω κανει ολα τα παραπανω που λετε και το πιο πολυ που κρατησε ηταν αντε δυο μερες

Aν τα εφαρμόσεις σωστά και συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα τότε υπάρχουν δύο περιπτώσεις.

α) Οι τσιμούχες της δαγκάνας σου χάνουν

β) Η τρόμπα χάνει από την πλευρά του εμβόλου..

Ή και τα δύο μαζί (σπάνιο βέβαια)

Εμένα για παράδειγμα ήταν το Β....

Και το βρήκα αφότου είχα αλλάξει και είχα βάλει τα gilles....

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 02:25:11 μμ »
εχω κανει ολα τα παραπανω που λετε και το πιο πολυ που κρατησε ηταν αντε δυο μερες

Aν τα εφαρμόσεις σωστά και συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα τότε υπάρχουν δύο περιπτώσεις.

α) Οι τσιμούχες της δαγκάνας σου χάνουν

β) Η τρόμπα χάνει από την πλευρά του εμβόλου..

Ή και τα δύο μαζί (σπάνιο βέβαια)

Εμένα για παράδειγμα ήταν το Β....

Και το βρήκα αφότου είχα αλλάξει και είχα βάλει τα gilles....
μπα,δεν εχω τετοιο προβλημα,δεν χανει απο πουθενα.
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 02:51:04 μμ »
.....εεεε

χμμμμμμ


πατατε και πισω φρενο ?????


 :P

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 03:10:34 μμ »
Με την ζεστη του κινητηρα, τα υγρα δημιουργουν φυσαλιδες................Αντι ομως αυτες να κατευθυνθουν προς το δοχειο υγρων, ωστε το συστημα να κανει αυτο-εξαερωση, αυτες εγκλωβιζονται στην "απιστευτη" πολυπλοκοτητα του συνοθυλευματος του σωληνα υψηλης που κανει κουρμπα, της τρομπας και της θεσης που βρισκεται η εισοδος απο το δοχειο υγρων και τελος του εξαερωτηρα της δαγκανας, ο οποιος βρισκεται σε τετοιο σημειο ωστε να μην μπορει να βγαλει ολον τον αερα

Αποτελεσμα ολων αυτων, ειναι παντα μα παντα, να μην εχεις πισω φρενο.............Τωρα, γιατι μερικοι λενε πως εχουν πισω φρενο, εγω θεωρω οτι δεν το πατανε ποτε...........






.....εεεε

χμμμμμμ


πατατε και πισω φρενο ?????


 :P


Nαι ρε.......................εμεις ντριφταρουμε
  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 03:23:37 μμ »
.....εεεε

χμμμμμμ


πατατε και πισω φρενο ?????


 :P
θυμισε μου που το εχει το τυονο γιατι το εχω ξεχασει.
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

ΤΟΛΗΣ

Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 03:38:10 μμ »
 :bye: :bye:

ελα να βολταρεις το δικο μου και θα θυμηθεις που βρισκεται!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 03:52:36 μμ »
επισης ολα τα υγρα αν βρασουν 2,3 φορες θελουν αλλαγη οχι μονο τα 5,1 αρχηγε
οταν ομως το σημειο βρασμου των 5,1 ειναι στον θεο βρασε τα εσυ και εγω θα πληρωνω τις αλλαγες!!!!!!!!

Δεν μίλησα για βράσιμο. Αν βράσουν το μόνο που πατά το έμβολο είναι φούσκες, είτε είναι dot 5.1 είτε 51. To λάθος μου είναι ότι εννοούσα τα dot 5 που δεν κάνουν για πολιτικά μηχανάκια, μιας και η χρήση τους είναι για 1-2 αγώνες/track day η 6 μήνες, ενώ είναι πολύ δύσκολο να εξαερωθούν.

Τα σημεία βρασμού ποικίλλουν και με την μάρκα αρχηγέ. Τα απλά dot 4 έχουν 230, τα 5 260 και οι γνώστες βάζουν το κατα βάση dot 4 Motul RBF 600 Factοry Line που βράζει στους 312. Και αμα γουστάρεις και αγωνιστικά υγρά, βάζεις Castrol SRF με 60€ και γουστέρνεις.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 03:55:41 μμ »
Τωρα, γιατι μερικοι λενε πως εχουν πισω φρενο, εγω θεωρω οτι δεν το πατανε ποτε...........

καλα....όταν ανέβεις καμμία πάνω, ή κατέβω εγώ κάτω, στο δίνω μια βόλτα για να πειστείς ότι υπάρχουν και Tuono με πίσω φρένο που δουλεύει (μη φανταστείς drift και αηδιούλες.Απλά συμμετέχει στην επιβράδυνση  :dry:)

*

ΤΟΛΗΣ

Απ: ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ TUONA ΕΧΟΥΝΕ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 11, 2009, 04:09:54 μμ »
εξαρχης νομιζω οτι η κεντρικη ιδεα ηταν να εχει συμετοχη το πισω φρενο στην επιβραδυνση....με τις δυνατον λιγοτερες αλλαγες αλλα
και χρηματα.......τουλαχιστον εγω αυτο ειχα κατα νου για την περιπτωση μου!!

απο 1 σημειο και μετα που πεσανε τα gilles accu και τα αλλα  χαθηκε το θεμα!!!

τωρα αν byron αλλα γραφεις αλλα εννοεις αυτο τι να σου πω........μηπως μπορει να σου απαντησει ο μαλαμας και αυτος τα ιδια κανει ;) ;)

δες τα post σου!!!και επισης σαφεστατως η καθε εταιρια εχει διαφορετικες θερμοκρασιες!

ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης