0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
απο καιρο σκεφθομουνα τι θα κανω με το πισω ανυπαρκτο φρενο.ιδεες πολλες ομως δεν ηθελα να καταληξω σε πατεντα........μεχρι που βρηκα αυτο........http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=1442διπλασιαζει την αποσταση σε σχεση με το στοκ με αποτελεσμα να μην κατεβαινει χαμηλα το ποδι και να πολαπλασιαζεται η δυναμη της πεδησης!!ταιριαζει επισης ακριβως και σαν χρωμα και εχει το μισο βαρος απο το στοκ[αυτα για τους ψειρες σαν εμενα] [ακους ΑΔΑΜΟΥ] ΕΝΟΕΙΤΑΙ πως κατα τα αλλα το πισω φρενο ειναι σε ετοιμοπολεμη κατασταση[υγρα,εξαερωσεις κτλ.κτλ]ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ τα εγραψα ολα????????
ρε συ 7Gibernau γιατι φρικαρεις?????δοκιμασε τοεχεις να χασεις κατι??να κερδισεις μπορει.....πισω φρενο
.γιαυτο και τα 5.1 αντεχουν υψηλοτερες θερμοκρασιες....παντως σιγουρα οφειλεται η κακη αποδοση του φρενου και σε αυτο που σωστα ανεφερες...οπωςδηποτε με την φθηνοτερηλυση που δοκιμασα εχω τωρα πισω φρενο και μαλιστα αποδιδει και αρκετα καλα!!!φυσικα δεν με ξενερωσες καθολου......αλλαγες αποψεων φτιαχνουμε
συγνωμη που θα σας ξενερωσω αλλα η λυση στο προβλημα του πισω φρενου ειναι μια και ακριβη ....gilles σκαμε 4 κατοσταρικα και βαζουμε τα μαρσπιε που τοποθετουν την τρομπα του πισω φρενου πανω τους σαν ολα τα μηχανακια του θεου και οχι πανω στον κινητηρα .και αυτο γιατι το προβλημα ειναι οτι βραζουν τα υγρα μεσα στην τρομπα λογο θερμοκρασιας του κινητηρα .οποτε αν το κυκλωμα του φρενου εχει αερα μεσα οσο και να πατησεις δεν γινεται τιποτα .
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι