0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 20, 2006, 04:33:13 μμ »
Ναι. εχει αισθητηρα που παιρνει παλμο απο τις βιδες του πισω δισκοφρενου.
μονο στα capo mille tuono futura falco

*

Φοίβος

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 20, 2006, 08:11:40 μμ »
Παράθεση

dras wrote:
sto piso troho merhi kai afto to skeftike i aprilia akrivi metrisi akoma kai an to pigenis souza bravo tis  ;-)


Μια παράκληση μόνο φίλε  dras
αν μπορείς γράφε Ελληνικά :io:

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 21, 2006, 01:19:03 πμ »
κανενα προβλημα αλα θα σας τρελανω στην ανορθωγραφια

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 21, 2006, 07:20:42 μμ »
Παράθεση

Θεωρητικά, τη μέγιστη τελική ταχύτητα δίνει το γρανάζωμα που τελειώνει την έκτη ακριβώς στις στροφές της μέγιστης ισχύος.



To επιθυμητό λοιπόν είναι να εκμεταλευτούμε το κιβώτιο με τέτοιο γρανάζωμα που στην έκτη να μας δίνει την θεωρητική ταχύτητα που είναι πιο κοντά στη τελική μας.

Το Τουόνο με εξάτμιση μαμά ξετάπωτη έχει τον κόφτη στις 10.300 στροφές και με 17άρι γρανάζι δίνει 264 χλμ στην 5η και 296 στην 6η, ταχύτητες που δεν τις βλέπει ούτε στον ύπνο του. Έχει φτάσει στην τελική του χωρίς καν να έχει εξαντλήσει την 5η.

Αντίστοιχα, με 16άρι γρανάζι μπροστά, δίνει 248 χλμ στην 5η και 279 στην 6η, πράγμα που σημαίνει ότι εκμεταλλεύεται πολύ καλύτερα το κιβώτιο του.

Αυτά τα νούμερα τα έχω πάρει από ένα exceλάκι, αυτό εννοούσα διάγραμμα.
BTW Δεν έχω κάνει ποτέ δυναμομέτρηση.

Εγώ έχω δει μέχρι 258, με αλλαγμένη εξάτμιση και τσιπάκι και "ανοιγμένο" όμως,  και είχε κι άλλο. Οπότε το γρανάζι μου έχει αυξήσει κι όχι μειώσει την τελική στην ουσία.

Το επόμενο στάδιο είναι να βάλω 44 γρανάζι πίσω ώστε να έχω θεωρητική ταχύτητα στον κόφτη στη 6η 266 χλμ/ω.  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 22, 2006, 04:28:42 μμ »
Hello guys!

Τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο οτι νομιζουμε...Οπως οι περισσοτερες συγχρονες μοτοσυκλετες, ετσι και το Tuono εχει γραναζωμα που δε του επιτρεπει να πιασει τη τελικη του με τη τελευταια σχεση. Περα ομως απο το γεγονος οτι η εκτη ειναι overdrive υπαρχει και αλλο ενα μειονεκτιμα που εχει να κανει με το γεγονος οτι ειναι γυμνο...αεροδυναμικη περιπτερου!!!

Τα πραγματα ειναι απλα...ΟΛΟΙ θα επρεπε να εχετε βαλει 16αρι μρπστινο γραναζι μιας και κανει πιο ευκολη τη συμβιωση νε τη μοτοσυκλετα. Δε σκορτσαρει, ειναι απολαυση μεσα στη πολη, δεν ειναι απολυτη με σουζες και ατσαλιες γενικοτερα και ειναι μακραν η πιο φθηνη μετατροπη που μπορει να γινει.

Το επομενο βημα μετα απο ενα γραναζι μπροστα ειναι ενα τελικο, τσιπακι (απαραιτητο) και φιλτροκουτι (ξεχαστε την αλλαγη φιλτρου μονο!!!) ειναι να παιξες και με το πισω γραναζι...

Ενα μαμα Tuono ειναι κατα μεσο ορο 115 αλογα στο τροχο (μη σας παραμυθιαζουν για παραπανω!). Με τελικο, τσιπακι και ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ παει περιπου στα 120. Με το 16αρι θα ειναι πραγματκη απολαυση και νομιζω οτι αν "παντρευτει" με ενα 43αρι πισω θα ειναι ιδανικο.

Αν πατε για παραπανω αλογα...που ειναι ευκολο να φτασουν τα 130 μονο με χρηση περιφερειακων...τοτε 8α πρεπει να περιοριστειτε στην αλλαγη του μπροστα με ενα 16αρι γιατι λογο της επιλεον δυναμης το πραγμα θα ειναι υπερβολικα κοντο!

Μη ξεχνατε οτι αν το παρακοντινεται εκτος απο σουζες και παντιλικια...που ειναι συμπεριφορα που γουσταρουμε οι περισσοτεροι...θα εχει πολλους κραδασμους!!!

Ολα τα παραπανω τα εχω δοκιμασει και τα γραφω εκ πειρας!

Φιλικα
Nitro

*

teo

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 23, 2006, 09:50:55 πμ »
Για πειτε και την γνωμη σας για το FALCO.
Λοιπον το δικο μου φοραει μπροστα 16 και πισω 42.
Παρολαυτα εχω και τα σκορτσαρισματα και τον δισταγμο στα χαμηλα.
Υπαρχει λογος αλλαγης των γραναζιων και εαν ναι ,τι γραναζια προτεινεται;;;;.
Να σημειωσω οτι με το υπαρχων γραναζομα εχω δει 264 Χλμ/ωρα.

*

teo

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 26, 2006, 12:46:19 μμ »
Λοιπον;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :-o  :-o  :-o  :-o

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 26, 2006, 02:18:32 μμ »
TEO???

ΒΑΛΕ 15αρι γραναζι μπροστα...το Falco το χρειαζεται!!!

Δε νομιζω οτι θα κοντινει παρα πολυ...θα ειναι διασκεδαστικο και πολυ πιο ευκολοδηγητο μεσα στη πολη

Φιλικα
Nitro

*

teo

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 26, 2006, 02:59:30 μμ »
Ευχαριστω NitroArgi.

*

Μανωλης

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 31, 2006, 01:24:37 μμ »
Εναλλακτικα μπορεις να βαλεις 44 πισω το οποιο δεν στρεσαρει τοσο πολυ την αλυσιδα οσο το 15 μπροστα.

Παρεπιπτωντως πουλαω ενα τετοιο (44), αγορασμενο απο Αμερικη, για οποιον ενδιαφερεται (50 Ευρω)

Υ.Γ. Και εμενα μου σκορτσαρει με 16-42

Μανωλης

*

Γιάννης

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #25 - : Φεβρουάριος 01, 2006, 09:53:47 πμ »
Να ρωτήσω και εγω...?

Δεδομένου του ότι θέλω αλυσίδα και γρανάζια λέω να πάω σε 16 μπροστα.Το Capo φοράει απο μαμα 17-45.Φίλος που έχει βάλει 16-45 λέει οτι ναι μεν στην πολη και στις στροφές ειναι με μια ταχύτητα πάνω αλλά στην εθνική είναι λίγο εκνευριστικό...Υπάρχει κάτι άλλο που μπορω να κάνω ενδιαμεσα?Πχ να άλλαζα το πίσω... :roll:  :roll:

*

Γιώργος Γεωργαντζής

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #26 - : Φεβρουάριος 01, 2006, 11:48:25 πμ »
Zeli,
το 16άρι μπροστά το φοράω από τα πρώτα 1000 χλμ. Όντως αρπάζει πιό γρήγορα από χαμηλά, είναι περισσότερο νευρικό περίπου +500-750 σαλ σε σχέση με πριν. Μπαίνει στον κόφτη και τελικιάζει ευκολότερα. Στο ταξίδι στην εθνική δεν παρατήρησα αξιοσημείωτες διαφορές στην κατανάλωση. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις στη διάθεσή σου για testride.

*

Γιάννης

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #27 - : Φεβρουάριος 01, 2006, 02:56:24 μμ »
Παράθεση

geo wrote:
Zeli,
το 16άρι μπροστά το φοράω από τα πρώτα 1000 χλμ. Όντως αρπάζει πιό γρήγορα από χαμηλά, είναι περισσότερο νευρικό περίπου +500-750 σαλ σε σχέση με πριν. Μπαίνει στον κόφτη και τελικιάζει ευκολότερα. Στο ταξίδι στην εθνική δεν παρατήρησα αξιοσημείωτες διαφορές στην κατανάλωση. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις στη διάθεσή σου για testride.



ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. :io:  :io:  :pint:  :pint:

*

ΚΩΣΤΑΣ

Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #28 - : Φεβρουάριος 01, 2006, 10:16:02 μμ »
Παιδια μην το σκεφτοσασται και πολυ ειναι οτι καλυτερο και πιο σιγουρο σε οτι αφορα για λεφτα και οτι αφορα για πειραγμα και ειδικοτερα για τουονο τα οποια θελουν ενα ξυπνημα στις χαμηλομεσαις.

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Re: Κοντο γραναζωμα
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 04, 2015, 01:57:30 μμ »
Hello guys!

Τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο οτι νομιζουμε...Οπως οι περισσοτερες συγχρονες μοτοσυκλετες, ετσι και το Tuono εχει γραναζωμα που δε του επιτρεπει να πιασει τη τελικη του με τη τελευταια σχεση. Περα ομως απο το γεγονος οτι η εκτη ειναι overdrive υπαρχει και αλλο ενα μειονεκτιμα που εχει να κανει με το γεγονος οτι ειναι γυμνο...αεροδυναμικη περιπτερου!!!

Τα πραγματα ειναι απλα...ΟΛΟΙ θα επρεπε να εχετε βαλει 16αρι μρπστινο γραναζι μιας και κανει πιο ευκολη τη συμβιωση νε τη μοτοσυκλετα. Δε σκορτσαρει, ειναι απολαυση μεσα στη πολη, δεν ειναι απολυτη με σουζες και ατσαλιες γενικοτερα και ειναι μακραν η πιο φθηνη μετατροπη που μπορει να γινει.

Το επομενο βημα μετα απο ενα γραναζι μπροστα ειναι ενα τελικο, τσιπακι (απαραιτητο) και φιλτροκουτι (ξεχαστε την αλλαγη φιλτρου μονο!!!) ειναι να παιξες και με το πισω γραναζι...

Ενα μαμα Tuono ειναι κατα μεσο ορο 115 αλογα στο τροχο (μη σας παραμυθιαζουν για παραπανω!). Με τελικο, τσιπακι και ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ παει περιπου στα 120. Με το 16αρι θα ειναι πραγματκη απολαυση και νομιζω οτι αν "παντρευτει" με ενα 43αρι πισω θα ειναι ιδανικο.

Αν πατε για παραπανω αλογα...που ειναι ευκολο να φτασουν τα 130 μονο με χρηση περιφερειακων...τοτε 8α πρεπει να περιοριστειτε στην αλλαγη του μπροστα με ενα 16αρι γιατι λογο της επιλεον δυναμης το πραγμα θα ειναι υπερβολικα κοντο!

Μη ξεχνατε οτι αν το παρακοντινεται εκτος απο σουζες και παντιλικια...που ειναι συμπεριφορα που γουσταρουμε οι περισσοτεροι...θα εχει πολλους κραδασμους!!!

Ολα τα παραπανω τα εχω δοκιμασει και τα γραφω εκ πειρας!

Φιλικα
Nitro
Ξεθάβω το θέμα μιας και είμαι σε αναζήτηση αλυσίδας-γραναζιών για το tuono μου.
17-42 λέει η μαμά αλλά βλέπω το 16-42 να παίζει πολύ.
Το χει κάποιος δοκιμασμένο?
Μήπως και το 16-43 που λέει εδώ ο Nitroargi?

Θα θελα να δω τις απόψεις για το καλύτερο γρανάζωμα στο tuono (1st gen πάντα) και πώς αυτό σας φαίνεται οδηγικά.
 :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης