0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Noela

Απ: Χαμήλωμα μπροστινού σε TUONO
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 05, 2007, 03:08:11 μμ »


Όπως είπα, κατέβασα την τιμονόπλακα για να γίνει λίγο πιο στριφτερό γιατί το Τουόνο δεν έχει και ιδιαίτερα γρήγορη γεωμετρία. Είπα ότι πιθανότατα θα το ξανα-ανεβάσω γιατί τώρα που έβαλα κλιπόν δεν τα καλοφτάνω. Κατά τα άλλα είμαι πιο ευχαριστημένη έτσι.

Ο Dimdoc έχει σηκώσει το στριφτερό μίλε του μεν από πίσω αλλά έχει γίνει πολύ ψηλό και πατάω μόνο στη μια μύτη. Επίσης δεν κάθεται καλά στο stand, αν και ποτέ δε κάθονται καλά αυτά τα μηχανάκια. (Έπρεπε να με δεις πως το βαλα στο γκαράζ  :tez: )

*

kompimen

Απ: Χαμήλωμα μπροστινού σε TUONO
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 06, 2007, 04:59:02 μμ »
Εγώ έχω χαμηλώσει τις πλάκες στις 4 γραμμές , έχω κάνει revalving με το κιτ της ohlins και έχω βάλει και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας.
κατάρχήν το μηχανάκι θέλει πολύ ψάξιμο για να το "βρεις " που λέμε. θέλει οποσδήποτε μείωση της προφόρτησης μπροστά γιατί τα ελατήρια είναι πολύ σκληρά!!!!!!!! μετά ρυθμίζεις και πάς.......... μεχρι να σου αρέσει.

Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι το έντονο χτύπημα στα σαμαράκια. Μετά και από μία συζήτηση με τον κ.Τασούλη μάλλον θα το πάω στις 3 γραμμές και θα αλλάξω το λάδι στα καλάμια από 10 σε 7,5 ίσως και 5.



*

hamourab

Απ: Χαμήλωμα μπροστινού σε TUONO
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 04, 2007, 08:31:59 πμ »
Αν δε κάνω λάθος, το manual δε λέει ακριβώς τι λάδι βάζεις, μιλάει με ποσοστά διαφόρων ιξώδων.
Τελικά έβαλες το 7,5 ή το 5;
Προτιμώ τα μαλακά μπροστινά, ώστε το μηχανάκι να βουτάει στα φρένα, αλλά μήπως με το 5 παραγίνει το πράμα;
Και πάλι να δε κάνω λάθος η προφόρτιση ρυθμίζεται μια φορα, ανάλογα με το βάρος.
Δηλ. 1/3 της διαδρομής μόνο η μοτοσυκλέτα και 2/3 με τον αναβάτη.
Ευχαριστώ!

*

dimdoc

Απ: Χαμήλωμα μπροστινού σε TUONO
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 04, 2007, 01:58:00 μμ »
Αν δε κάνω λάθος, το manual δε λέει ακριβώς τι λάδι βάζεις, μιλάει με ποσοστά διαφόρων ιξώδων.
Τελικά έβαλες το 7,5 ή το 5;
Προτιμώ τα μλκά μπροστινά, ώστε το μηχανάκι να βουτάει στα φρένα, αλλά μήπως με το 5 παραγίνει το πράμα;
Και πάλι να δε κάνω λάθος η προφόρτιση ρυθμίζεται μια φορα, ανάλογα με το βάρος.
Δηλ. 1/3 της διαδρομής μόνο η μοτοσυκλέτα και 2/3 με τον αναβάτη.
Ευχαριστώ!
Ενα λαδι με 7,5 ιξωδες ονομαστικο μιας εταιριας με ενα αλλο αλλης εταιριας που γραφει παλι 7,5 επανω, μπορει να εχει μεγαλη διαφορα, δηλ το 7,5 να συμπεριφερεται ως 5 και το αναποδο. Για αυτο καλο ειναι να βαζουμε την ιδια μαρκα λαδι ωστε αν παμε σε διαφορετικο ιξωδες να εχει οντως διαφορα!
Για τη προφορτιση εχεις δικιο

*

davide

Απ: Χαμήλωμα μπροστινού σε TUONO
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 04, 2007, 02:13:51 μμ »
Επίσης δεν κάθεται καλά στο stand, αν και ποτέ δε κάθονται καλά αυτά τα μηχανάκια. (Έπρεπε να με δεις πως το βαλα στο γκαράζ  :tez: )

Σε παρακαλώ... άκου εκεί δεν κάθονται καλά στο stand!!!
Άμα ηλεκτροκολλήσεις ένα παξιμάδι από κάτω, κάθετε μια χαρά!!! :P

Υ.Γ.Εγώ το ψήλωσα πίσω και στρίβει αρκετά πιο γρήγορα!

*

dimdoc

Απ: Χαμήλωμα μπροστινού σε TUONO
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 04, 2007, 04:53:49 μμ »
Επίσης δεν κάθεται καλά στο stand, αν και ποτέ δε κάθονται καλά αυτά τα μηχανάκια. (Έπρεπε να με δεις πως το βαλα στο γκαράζ  :tez: )

Σε παρακαλώ... άκου εκεί δεν κάθονται καλά στο stand!!!
Άμα ηλεκτροκολλήσεις ένα παξιμάδι από κάτω, κάθετε μια χαρά!!! :P

Υ.Γ.Εγώ το ψήλωσα πίσω και στρίβει αρκετά πιο γρήγορα!

Πολυ καλη ιδεα!
Πως δε το χα σκεφτει νωριτερα και παιδευομαι τοσο καιρο?

*

davide

Απ: Χαμήλωμα μπροστινού σε TUONO
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 04, 2007, 07:55:20 μμ »
Πολυ καλη ιδεα!
Πως δε το χα σκεφτει νωριτερα και παιδευομαι τοσο καιρο?

...εύχομαι να μην κοροϊδεύεις την πατέντα μου!!!  :D
...σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, μπορώ να σου παραχορήσω τα πνευματκά δικαιώματα!!! :P

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης