3:Δε φανταζεστε τι ''ψυχωμενα'' μηχανακια'' υπαρχουν αναμεσα μας στην Ελλαδα και δεν τα βλεπει το φως του ηλιου.
Κριμα ρε γαμωτο....
[/size]
Συμφωνώ απόλυτα με την περιγραφή που έκανες στο ποστ σου. Σε ότι αφορά το quote που έκανα, γνωρίζω και άτομα που λατρευουν το ιδιαίτερο και αποκτούν το όνειρο τους (Bimota SB6-R, 851, 916 SPS) αλλά ξέρω και καποιους που απλά κάνουν επένδυση, ή δεν έχουν τα @@ να βγάλουν τέτοια όνειρα στο δρόμο.
Φίλος φίλου έχει στο σαλόνι του (μεταξύ άλλων) ένα 916 και άλλο ένα Senna, δύο RC30, ένα RC45, την μοναδική NR που υπάρχει και εντός των ημερών παραλαμβάνει το Desmosedici... και σχεδόν όλα είναι με 0 χλμ στο κοντέρ...
Όπως λέει και ένας φίλος "Όμορφα παιδιά, η περιπετεια πέθανε". Και πως να μην πεθάνει θα πρόσθετα εγώ όταν τις μοτοσυκλέτες εδώ και καιρό στις σχεδιάζουν πρώτα οι γιάπιδες των privaty equity funds, μετα το risk management, μετά το τμήμα marketing και τελευταίοι οι δημιουργοί τους.
Πορόλο που η λογική είναι ενάντια στους σχεδιασμούς των ευρωπαϊκών εταιρίων, καθώς ένα λάθος μπορεί να στείλει την εταιρία στον βυθό, η αλήθεια είναι ότι τολμούν. Είτε λέγεται RC8, είτε λέγεται V4, είτε λέγεται speed triple, βλέπει κάποιος ότι η φρεσκάδα στις ιδέες υπάρχει. Και στον αντίποδα βλέπεις τους ιάπωνες με την κάθε εταιρία να διαθέτει όλο τον προυπολογισμό της Ιταλικής μοτοβιομηχανίας να κάνουν γύρους γύρω απ΄το εαυτό τους παρουσιάζοντας τι? Το CBR1000RR ή το R1?
Χωρίς να είναι κακές μοτοσυκλέττες (κάθε άλλο) δεν τολμούν να τραβήξουν μια νέα γραμμή στο χαρτί γαμώ το κέρατο. Εχουμε 2008 και στον τομέα των μεγάλων on-off έχουμε τα νέα ΤΑ, και το μονοκύλινδρο ΧΤ Tenere. Και έρχεται η BMW με το F800GS και σε λίγους μήνες η aprilia με το on-off Dorsoduro και θα τους παρει τα σώβρακα.
Τεσπα πλατιάζω λίγο απλα θα ήμουν κακεντρεχής αν δεν έβλεπα τα άλματα που εχουν κάνει οι Ευρωπαίοι τα τελευταία χρόνια ακολουθώντας ιαπωνικές τακτικές πλέον.
Αν η aprilia είχε καλύτερο after sales και γενικότερα υποστήριξη (και δεν μιλάω μόνο για Ελλάδα) σίγουρα θα ήταν μεταξύ των 1-2 πιο εμπορικά επιτυχημένων εταιριών. Ας είναι όμως. Ακόμα και τώρα δεν είναι αργά να κάνει τη διαφορά. Διαφωνώ με τον argi για τους σχεδιασμούς των νέων aprilia.
Ισως να μην μιλάνε στην καρδούλα σας όπως τα προηγούμενα, αλλά προσωπικά βλέπω πολύ κόσμο να σκαλώνει πάνω στα σχήματα του Shiver & Dorsoduro. Και προσωπικά προτιμώ μια ζωντανή aprilia ή ΚΤΜ ή Triumph ή Ducati να μου δίνουν έστω και σε λιγότερες ποσότητες το "όνειρο" μου, παρά να τις δώ να κάνουν παρέα στη Benelli.
Με πιάνει θλίψη αν σκεφτώ ότι ο "αντίπαλος" των Ιαπώνων μπορεί να είναι η Buell πχ και να πρέπει να δώσω 15.000€ για να πάρω το μοτέρ του 1950, τα 80 άλογα και τα όργανα και διακόπτες κινέζικου παπιού.
Το δικό μου το όνειρο είναι το παρακάτω. (κι ας είναι και replica).Μπορώ να το έχω ?
Sorry για το σεντόνι...
Ενα
στον bomba που μέσα απ΄τα περίπλοκα που λέει
βγαίνει food for thought, στον NitroArgi και στον backy. Μακάρι να βλέπω πιο συχνά τέτοια ποστ