0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #60 - : Ιανουάριος 22, 2010, 03:39:00 μμ »
Eγω πολυ θα ηθελα να δω τι γραφονταν σε αλλα φορουμ οταν η σουτζουκι ανακοινωσε οτι θα κολλησει τα μη ραγισμενα πλαισια (γαργαρα το εκαναν αραγες?), οταν η honda ανακοινωσε οτι ειναι φυσιολογικο να καινε λαδια τα σουπερ-ντουπερ cbr (γαργαρα και εκει?), οταν η yamaha αντιμετωπισε το φαινομενο των σπασμενων μοτερ στο φριτειζερ600 και τα πλαισια των 1000 (γαργαρα και εκει?)

Αντιθετα η aprilia δεν μας ειχε συνηθισει σε τετοιες κινησεις. Ποιος ξεχναει τους διακοπτες, τις τρομπες βενζ., τους πολλαπλασιαστες, τα πηνια, τις μπιελες, τα πισω φρενα, τους συμπλεκτες κλπ κλπ  στα διαφορα μηχανακια της και πιο προσφατα κατι λυσε-δεσε στα εφταμισαρια, τα οποια διαιωνιζονται.

Εγω φανταζομαι οτι εχει να κανει με το γεγονος οτι ορισμενα rsv4-r βαρεσαν μπιελες στην παρουσιαση τους, οποτε και ανακαλυψαν τι εφταιγε και μαλλον ειχε περασει και σε αλλα μηχανακια παραγωγης πλεον, και προφανως θελουν να προλαβουν τα χειροτερα.

Μπραβο της λοιπον
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #61 - : Ιανουάριος 22, 2010, 03:41:50 μμ »
Παιδια καντε ενα κοπο να διαβασετε το θεμα στο ariliafroum.com και θα δειτε οτι και τηλεφωνα πηρανε αλλα και οτι εχουν ηδη στειλει τους πρωτους κινητηρες προς αλλαγη.Ξεκινανε απλα απο το αμερικα διοτι εκει κανουν αγωγες για πλακα.

*

Holyman

Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #62 - : Ιανουάριος 22, 2010, 04:44:57 μμ »
Εχετε κανει τεραστιο θεμα απο το τιποτα.. 
Λες και ειναι το πρωτο ή το τελευταιο μηχανακι που παρουσιασε προβλημα λογω κατασκευης απ το εργοστασιο..
Εδω καφετιερα παιρνεις και σου βγαζει προβλημα ...
Τουλαχιστο η Aprilia ειχε το θαρρος να κανει ανακληση ολοκληρο το μοτερ ..

Η Τoyota  στο Aygo που μου ειχε παρουσιασει προβλημα στο σασμαν εκανε 1 μηνα για να το επισκευασει και να  μου αντικαταστησει μονο τα προβληματικα μερη..

Και στην τελικη ρε παιδια ελβετικο ρολοι παιρνεις που το πληρωνεις οσο μια γκαρσονιερα και αν εχει προβλημα στο αλλαζουν και εμεις καθομαστε και μιλαμε για ενα μηχανακι που δεν ξερουμε αν το προβλημα ηταν στις παρτιδες που πηγαν αμερικη ή οχι..

Δημιουργειται στην Ελλαδα προβλημα απο το πουθενα και τρομοκρατειται ο υποψηφιος αγοραστης χωρις ιδιαιτερο λογο..

ΜΠΡΑΒΟ στην Aprilia που εκανε τετοια κινηση και εδειξε εταιρικη υπευθυνοτητα χωρις να υπολογιζει το κοστος και την κακη φημη που μπορει να την προσαπτουν απο τον ντρορο

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #63 - : Ιανουάριος 22, 2010, 06:43:30 μμ »
παιδια καλησπερα διαβαζω τα ποστ σας για το συγκεκριμενο θεμα, και το μονο που λεει ο καθενας ειναι το κοντο του και το μακρυ του ,πραγματικα το να μπαινει ο καθε κλαψας και να κραζει και να κλαιει δεν βοηθαει πουθενα, εχει καταντησει τραγικο και γελοιο το φαινομενο αυτο και στο τελος  τελος οι περισσοτερο ιεδω μεσα εχουμε μηαχανακια απο την ΑΠΡΙΛΙΑ.
 λοιπον αφηστε να μιλησουμε εμεις που εχουμε το συγκεκριμενο μηχανκι που γινεται ο λογος και αν εινμαι να  κραζουμε α φηστε να τοι κανουμε εμεις αφου εμεις ειμαστε αυτοι που δωσανε 20000 ευρω και οχι εσεις, τωρα εαν ειναι καλυτερα τα β2 απο τα β4 περι ορεξεως κολοκυθοπιτα . το μοναδικο θετικο ειναι οτοι ενω δεν εχει σπασε ικαννενα μηχανακι πουλημενο σε πελατη η ΑΠΡΙΛΙΑ κανει την κινηση της και κανει ανακληση σε καποια τεμαχια της που πιθανον να υπαρξουν προβληματα, εγω προσωπικα δεν ξερω εαν ειμαι ενας απο αυτους αλλα δεν μου λεει και μιια εαν οντως ειμαι ενας απο αυτους οτι ειναι να γινει ας γινει, ετσι λεγαμε και για την ανακληση του ψαλιδιου και τι εγινε μια χαρα ολα, και μερικους δεν μας χαλασε κιολας που  το αλλαξαμε........  Αυτα ειχα να πω δεν θελω να προσβαλλω καννεναν αλλα νομιζω οτι πλεον μας εχουν παρει και αλλα φορουμ χαμπαρι οτι μπαινουμε εδω μεσα απλα για να κραζουμουμε αυτα που εχουμε ΕΛΕΟΣ..........
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2010, 06:45:56 μμ από RSV4 »

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #64 - : Ιανουάριος 22, 2010, 07:43:05 μμ »
πεστα ρε μεγαλε

σαν τους παναθηναικους με το βυντρα και τον τζιολη....


 :tez:
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #65 - : Ιανουάριος 22, 2010, 07:50:20 μμ »

Η BMW τεστάρει εδώ και ένα χρόνο το μηχανάκι ανηλεώς.Το έχουν ξεσκίσει σε πίστα και δρόμο οι δοκιμαστές.Οι απριλιανοί σαν καλοί λαμογιατζήδες Ιταλοί έκαναν τη μεγαλύτερη πατάτα που μπορούσαν να κάνουν:να κατασκευάσουν V4!!!!!Ποιός;Η piaggio;Ε,αν είναι ποτέ δυναμόν!Εδώ η Χόνδα και δεν τολμάει να βγάλει πραγματικό ρεϊσόνι V4 παρά μόνο το πλαδαρό VFR και η απρίλια των είκοσι ετών ιστορίας πουλάει απ' ότι φαίνεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Λυπάμαι πολύ για σε απρίλια,αλλά νομίζω ότι αυτό θα βάλει ταφόπλακα στα όνειρα πολλών να αγοράσουν το μηχανάκι.Που σημαίνει ότι θα πατώσει.Εμείς οι λίγοι σαν καλοί τρελοί που είμαστε μπορεί και να το αγοράσουμε,οι πολλοί όμως;


Είσαι φάουλ zachs. Το πρόβλημα που είχες είχε να κάνει με το κακό after sales της aprilia, και γιαυτό έκραζες με το δίκιο σου. Αυτό που κάνει τώρα η aprilia είναι εξαιρετικά καλή after sales εξυπηρέτηση των πελατών της και εξαιρετικά κακό για τον έλεγχο ποιότητας των προϊόντων της.
Εμείς ως καταναλωτές και απ΄τη στιγμή που δεν υπάρχει σπασμένο μοτέρ ή τραυματισμός εξαιτίας του προβλήματος μόνο θετικά σχόλια θα μπορούσαμε να κάνουμε. Δεν είναι δυνατόν να λεμε μπράβο στη yamaha που αντικαθιστά τα FZ1 που ΕΧΟΥΝ κόψει πλαίσιο, και να κραζουμε την οποιαδήποτε εταιρία αντικαθιστά ολόκληρο τον κινητήρα ΧΩΡΙΣ να έχει σπάσει κανένα. Ποιό είναι το πρόβλημα στους πελάτες της δλδ? Πηγαίνουν το μηχανάκι και το παίρνουν με ένα ολοκαίνουργιο κινητήρα που θα έχει λυμένα όλα τα πιθανά προβλήματα.

Το που πας ρε καραμήτρο είναι εξίσου άδικο. Η aprilia είναι η 4η εταιρία σε συγκομιδή παγκόσμιων πρωταθλημάτων στην ιστορία των αγώνων με μόλις 20 χρόνια ιστορία. Ο κινητήρας δεν σχεδιάστηκε απ΄την piaggio, αλλά απ΄την αγωνιστική ομάδα της aprilia προ εξαγοράς, ενώ το πρόβλημα δεν αφορά σχεδίαση αλλά κατασκευή.
Η BMW απ΄την άλλη που προφανώς εξελίσει και δοκιμάζει τα μηχανάκια της όπως και κάθε άλλος, έχει να ασχοληθεί με τους αγώνες απ΄την εποχή του μεσοπολέμου. Και αυτό φαίνεται και στην πρόσφατη εμπλοκή της με το WSBK καθώς το μηχανάκι της έχει αρκετά θέματα.
Η δε Honda που προφανώς έχεις ως σημείο αναφοράς, θεωρεί φυσιολογικό να κρατάει στην παραγωγή απ΄το 2004 τα CBR1000R που όπως είπε ο Κοσμάς καίνε λάδι όπως τα δίχρονα. Στα δε 2008 μοντέλα βγήκε ανάκληση κινητήρα ΜΟΝΟ για τους Αγγλους.
Στον υπόλοιπο κόσμο η καύση 1lt/1000χλμ λαδιού είναι φυσιολογική.  :h22: :h22:
 

Εντάξει,byron συμφωνώ ότι είναι καλή κίνηση που αντικαθιστεί τους κινητήρες η απρίλια και δείχνει σεβασμό στον πελάτη.Δεν αναφέρθηκα σ' αυτό όμως αλλά στο πώς θα φανεί αυτή η κίνηση στους επίδοξους αγοραστές του μοντέλου κι όχι στους κολλημένους απριλιανούς που θα το αγόραζαν(;) ούτως ή άλλως.Νομίζω είναι ξεκάθαρο αυτό που λέω.

Δεύτερον,εξέφρασα τις αμφιβολίες μου για το αν θα γινόταν ανάκληση σε περίπτωση που όλα πήγαιναν εντάξει στην παρουσίαση της μοτό.Πιστεύω ότι αν έσπαζαν μερικά μηχανάκια μέσα στα δύο χρόνια της εγγύησης όλα μέλι-γάλα,μετά τα δύο χρόνια όμως;Σκέψου ότι ανακαλούν και τα φάκτορι των οποίων η παρουσίαση κύλησε ομαλά.Άρα υπάρχει ενδεχόμενο πρόβλημα και σ' αυτά που σημαίνει όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ ότι δεν είναι και πολλοί σίγουροι για το προϊόν τους.

Τρίτον,το μηχανάκι της BMW δεν έσπασε στην παρουσίαση και δε μπορεί να κριθεί η πολιτική του χρήση απ' το αν είχε θεματάκια στους αγώνες.Προσωπικά έχω πολλές αμφιβολίες για την πορεία του στον χρόνο γιατί τα άλογα είναι πολλά και δεν έχουμε δεδομένα για τόσο δυνατούς κινητήρες στα 1000cc.

Τέταρτον η απρίλια κερδίζει (όσο θα υπάρχουν ακόμα τα 125) στους αγώνες στις μικρές κατηγορίες και είναι τέταρτη γιατί τα τελευταία χρόνια έτρεχε μόνη της.Αυτό δε συνέβη επειδή την φοβήθηκαν οι Ιάπωνες αλλά γιατί διαπίστωσαν στην πορεία ότι δεν έχει νόημα να σπαταλούν λεφτά σε τελειωμένες υποθέσεις.

Πέμπτον.......ε,αν είναι να συγκρίνεις Χόντα με Απρίλια σε θέματα αξιοπιστίας και πορείας στον χρόνο δεν έχω τι να πω.

Κλείνοντας θέλω να πω ότι η απρίλια έπρεπε και πρέπει να κρατήσει πιο χαμηλούς τόνους και να βάζει πιο εφικτούς στόχους όπως η Ντουκάτι και η ΚΤΜ πχ,και μιλάω για τον δρόμο και τις πωλήσεις και όχι τους αγώνες.Δε νομίζω ότι είναι λογικό να εξαπολύει επίθεση στα μούτρα των Γιαπωνέζων με πληθώρα μοντέλων γιατί μάλλον τα δικά της μούτρα θα φάει στο τέλος.Πρέπει να έχει πιο exclusive μοντέλα όπως κάνει η Ducati και η KTM ίσως και να στοχεύει σε πιο ειδικό κοινό όπως είμαστε κάποιοι από εμάς.Σ' αυτό ήταν καλή μέχρι πρότινος αλλά αποφάσισαν να χτυπήσουν στα ίσα τους μεγάλους.Μεγαλεπήβολο σχέδιο,μακάρι να πετύχει και να ανέβει πολύ ψηλά η εταιρεία και να έχει κάποια στιγμή και το after sales των Ιαπώνων.Οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δεν έχουν από πίσω τα λεφτά της piaggio βέβαια,αλλά μήπως κάποια στιγμή βαρεθεί να χώνει λεφτά σε αμφιλεγόμενα προϊόντα;Την εταιρεία την θαύμασα παλιότερα γιατί ήταν πολύ διαφορετική απ' τους υπόλοιπους και δε μετανιώνω πραγματικά ακόμη και τώρα που πήρα απρίλια.Έπρεπε να πάει στα 1200cc με V2 και να μη μπει σε ευθεία αντιπαράθεση με τα τετρακύλινδρα.Να την γλιτώσει όπως η ΚΤΜ και η Ducati.Μακάρι να πάει καλά ο V4,μακάρι :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #66 - : Ιανουάριος 22, 2010, 08:07:24 μμ »
Ετσι για να ξεκαθαρισουμε λιγο τα πραγματα γιατι ή δεν καταλαβαινουμε τι διαβαζουμε ή δεν διαβαζουμε(εκ του rtfm).
Εκτος απο 3 ποστακια τα οποια μιλουν καπως επικριτικα για την απριλια(δικαιωμα τους)(του callthetrain δεν το λογαριαζω μιας και δεν νομιζω οτι συντρεχει λογος) ολα τα υπολοιπα μιλουν για την ανακληση χωρις να εχω δει κανενα να κλαιει ΄ή να βαζει τα παντα σε ενα σακι και να τα ονομαζει αχρηστα κλπ κλπ.
Απλα καποια πουλακια προσπαθησαν να μας πουν χαζους και απαντησαν οι υπολοιποι οχι με αοριστιες αλλα με γραφομενα απο σοβαρους ανθρωπους του εξωτερικου.
Τωρα τα δραματα τη λαμψη,την καλημερα ζωη και ολη την οικογενεια του φωσκολου εσεις οι ιδιοι που λετε οτι εμεις το εχουμε κανει θεμα ειστε που δημιουργειτε τις ψευδεις εντυπωσεις περι κλαψας. :thnk:
δεν ειδα κανεναν να τα βαζει με τα απριλια(πλην 3 ποστς ξαναλεω,που σε 5 σελιδες ειναι ποσοστο ελαχιστο)

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #67 - : Ιανουάριος 22, 2010, 08:20:27 μμ »
καλα κοιτα λιγο πολυ ολα τα ποστ στο φορουμ και τα ξαναλεμε τα περισσοτερα ειναι για κλαμα, και λιγοτερα ειναι για να πουν τι μας προσφερει το μηχανακι μας οταν το καβαλαμε αυτα βλεπω εγω τα τελευταια 2 χρονια δικαιωμα εχει καποιος οταν πληρωνει καται ελπιζω να καταλαβαινουμε ολοι μας τι θελω να πω φιλικα παντα

*

bckat

Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #68 - : Ιανουάριος 22, 2010, 08:53:10 μμ »
Καλύτερα να σου αλλάζουν κινητήρα όταν δεν έχει ακόμα πρόβλημα, παρά μετά να τραβάς τις τρίχες σου, λέω εγώ.Σαν κίνηση τη βρίσκω μία από τις πιο σωστές που έχει πράξει η Aprilia τα τελευταία χρόνια.Δείχνει ότι τουλάχιστον άρχισε να υπολογίζει αυτούς που της ακούμπησαν 20Κ. Κάτι είναι κι αυτό για μια εταιρεία ,που οι ανακλήσεις για ελαττώματα στα μοντέλα της ήταν πραγματικά μηδενικές σε σχέση με τα προβλήματα που παρουσιαζόντουσαν.Μόνο καλό το βρίσκω :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #69 - : Ιανουάριος 22, 2010, 09:03:19 μμ »
Καλύτερα να σου αλλάζουν κινητήρα όταν δεν έχει ακόμα πρόβλημα, παρά μετά να τραβάς τις τρίχες σου, λέω εγώ.Σαν κίνηση τη βρίσκω μία από τις πιο σωστές που έχει πράξει η Aprilia τα τελευταία χρόνια.Δείχνει ότι τουλάχιστον άρχισε να υπολογίζει αυτούς που της ακούμπησαν 20Κ. Κάτι είναι κι αυτό για μια εταιρεία ,που οι ανακλήσεις για ελαττώματα στα μοντέλα της ήταν πραγματικά μηδενικές σε σχέση με τα προβλήματα που παρουσιαζόντουσαν.Μόνο καλό το βρίσκω :kalo: :kalo:
Πολυ σωστος φιλε μου μακαρι να σκεφτομασταν ολοι ετσι ....... Τα πες ολα  συμφωνω απολυτα μαζι σου

*

bckat

Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #70 - : Ιανουάριος 22, 2010, 09:05:05 μμ »
Καλύτερα να σου αλλάζουν κινητήρα όταν δεν έχει ακόμα πρόβλημα, παρά μετά να τραβάς τις τρίχες σου, λέω εγώ.Σαν κίνηση τη βρίσκω μία από τις πιο σωστές που έχει πράξει η Aprilia τα τελευταία χρόνια.Δείχνει ότι τουλάχιστον άρχισε να υπολογίζει αυτούς που της ακούμπησαν 20Κ. Κάτι είναι κι αυτό για μια εταιρεία ,που οι ανακλήσεις για ελαττώματα στα μοντέλα της ήταν πραγματικά μηδενικές σε σχέση με τα προβλήματα που παρουσιαζόντουσαν.Μόνο καλό το βρίσκω :kalo: :kalo:
Πολυ σωστος φιλε μου μακαρι να σκεφτομασταν ολοι ετσι ....... Τα πες ολα  συμφωνω απολυτα μαζι σου
Μόλις ήπια Motion thats why :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #71 - : Ιανουάριος 22, 2010, 09:14:25 μμ »
δωσε και σε καννεναν αλλον να πιει ισως βοηθησει

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #72 - : Ιανουάριος 22, 2010, 09:15:04 μμ »
Καλύτερα να σου αλλάζουν κινητήρα όταν δεν έχει ακόμα πρόβλημα, παρά μετά να τραβάς τις τρίχες σου, λέω εγώ.Σαν κίνηση τη βρίσκω μία από τις πιο σωστές που έχει πράξει η Aprilia τα τελευταία χρόνια.Δείχνει ότι τουλάχιστον άρχισε να υπολογίζει αυτούς που της ακούμπησαν 20Κ. Κάτι είναι κι αυτό για μια εταιρεία ,που οι ανακλήσεις για ελαττώματα στα μοντέλα της ήταν πραγματικά μηδενικές σε σχέση με τα προβλήματα που παρουσιαζόντουσαν.Μόνο καλό το βρίσκω :kalo: :kalo:

Ελπίζουμε σε μια νέα αρχή λοιπόν :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #73 - : Ιανουάριος 22, 2010, 09:44:58 μμ »
δεν πιστευω να υπαρχει κανεις που να αμφισβητει την κινηση της απριλια να αλλαξει τα μοτερ.....
και ας μην  βγαλου ολα προβλημα.....
ΑΛΛΑ......γιατι  οταν εσπασε το R στην παρουσιαση,βγηκαν και ειπαν οτι  μονο τα μοτερ απο το event ηταν σκαρτα??????δεν το ειχαν δει τοτε??
τοτε πονηρεφτικαν??
 

ελπιζω μεχρι να βγει το τυονο να το εχουν λυσει το προμπλεμ.......... ;)

και να μην υπαρξουν αλλα ψεματα απο την απριλια...γιατι ψεμα το βλεπω εγω,οτι ειχαν πει τοτε....
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος norton

  • ***
  • 97
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #74 - : Ιανουάριος 23, 2010, 09:24:12 πμ »
Αγαπητοί μου συμφορουμητες κακά τα ψέματα το να δώσει κάποιος 20,000 euro κ να ανακοινωθεί επίσημα από μια εταιρία πρόβλημα με το moter όπως κ να το κάνουμε τσουζη, sorry κιόλας .φιλικά πάντα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης