0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 09:04:30 πμ »
Να σας ρωτησω κατι ρε παιδια ;;;  :thnk:

Δηλαδη εαν το ειχατε παρει καινουργιο το μηχανακι και ειχατε δωσει τα παρακατω ποσα: 

tuono v4 aprc 13900
rsv4r 15450
rsv4r aprc 17450
rsv4 factory aprc 22400

s1000rr 16500

multistrada 1200 15500
multistrada 1200s 20800
streetfighter 1098s 21600

Μετα απο 3-4 χρονια ποσο θα τα πουλαγατε ;;; Και παντα μιλαμε να ηταν σε καλη κατασταση και χιλιομετρα  :)

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #16 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 09:14:34 πμ »
Ο κανόνας λέει περίπου 15% μείον στην πρώτη χρονιά και άλλα 10% για κάθε επόμενη. Και από εκεί και πέρα, αναλόγως τον πωλητή ή τον αγοραστή...
Επειδή έχω ψωνίσει καινούργιο μηχανάκι, το caponord το 2002, έμαθα ότι όποιος αγοράζει καινούργιο κλαίει περισσότερο όταν πουλάει 😀😀😀

Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #17 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 09:25:12 πμ »
Ο κανόνας λέει περίπου 15% μείον στην πρώτη χρονιά και άλλα 10% για κάθε επόμενη. Και από εκεί και πέρα, αναλόγως τον πωλητή ή τον αγοραστή...
Επειδή έχω ψωνίσει καινούργιο μηχανάκι, το caponord το 2002, έμαθα ότι όποιος αγοράζει καινούργιο κλαίει περισσότερο όταν πουλάει 😀😀😀

Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αρα ;;; Εαν υπολογισουμε στο περιπου ενα 40% μειον π.χ. στα 17450 του rsv4 = 10470

ποσο πιο κατω πρεπει να πουλησει ο αλλος ;;; ( παντα μιλαμε για 3-4 χρονια και τζιτζι κατασταση )


 
Ο κανόνας λέει περίπου 15% μείον στην πρώτη χρονιά και άλλα 10% για κάθε επόμενη. 
 

Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



 :a22 :a22 :a22

Εμενα που ειναι  δεκαετιας πρεπει να το χαρισω  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2017, 09:31:40 πμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #18 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 11:32:13 πμ »
Ανέστη, δεν πάει αθροιστικά η μείωση γιατί έτσι σε 10 χρόνια θα τα χαρίζαμε όλοι τα μηχανάκια μας :D. Αφαιρείς ένα 10% κάθε χρόνο από την τιμή που ήδη έχει απομειωθεί από την προηγούμενη χρονιά. Δηλαδή 14000-15%=11900-10%=10710-10% κτλ κτλ. Πρακτικά, τα πιο παλιά μηχανάκια ήδη έχουν απαξιωθεί και δεν χάνουν την αξία τους με τον ίδιο ρυθμό όπως τα πιο καινούργια.
Τώρα βέβαια, ο καθένας μπορεί να ζητήσει ότι θέλει, περιουσία του είναι και την κάνει ότι θέλει. Επίσης μπορεί να βρεθεί και αγοραστής που να δώσει αυτά που ζητάει ο κάθε πωλητής. Ακόμα υπάρχουν και αγοραστές που ξεφτιλίζουν την περιουσία του άλλου, όπως όμως και αγοραστές που θέλουν να αγοράσουν σε μια σωστή τιμή για την τσέπη τους.

Θα αγόραζες εσύ π.χ ένα Capo 1200 στα 12500-13000E μτχ 2-3 ετών, με 20000-30000χλμ όταν με άλλα 3000 το παίρνεις καινούργιο, και με χρηματοδότηση εφόσον δεν τα έχεις όλα? Εγώ προσωπικά, και επειδή βρέθηκα σε αυτή την θέση αλλά για Tuono V4 (και μικρότερο μπάτζετ βεβαίως), ή θα αγόραζα μτχ στην σωστή τιμή βάσει του παραπάνω μπούσουλα (συν, πλήν βέβαια βάσει κατάστασης, αξεσουάρ) ή δεν θα αγόραζα καθόλου (είτε γιατί δεν έχω την δυνατότητα να πάρω καινούργιο, είτε γιατί δεν θέλω να έχω την χασούρα της καινουργίλας μετά εγώ).
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #19 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 12:20:06 μμ »
 Καλησπερα...οι τιμες ειναι στον θεο χωρις λογο κ υποτιθετε πως εχουμε κ κριση..λογικα αμα δεν ειχαμε θα τα πουλαγαν πιο ακριβα κ απο καινουρια...δεν γινεται τα tuono v4 να τα δινουν 9500€ 6 ετιας οταν υπαρχει στοκ 12500€ ζελατινα μ εγγυηση...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #20 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 12:30:11 μμ »
Οκ, τα στοκ είναι χωρίς aprc, οπότε δεν μπορούν να συγκριθούν άμεσα, όμως υπάρχει και μια βάση και σε αυτό. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι πλέον βγει και 3 γενιές πιο καινούρια V4...

Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #21 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 12:36:44 μμ »
Ναι ρε συ...το 9500€ στο απλο πηγενε με aprc πανω απο 10000€...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #22 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 01:07:30 μμ »
Μην μπερδεύσαι,
τα Tuono V4 που υπάρχουν αυτή την στιγμή στις αγγελίες είναι όλα με aprc. Το v4 που υπάρχει στοκ είναι χωρίς. Γι' αυτό και σου είπα ότι δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα! Σίγουρα όμως οι τιμές στα μεταχειρισμένα είναι υψηλές, αναλογικά και με αυτό που λες εσύ!

Το περίεργο δεν είναι οι ψηλές τιμές, εξάλλου είπαμε ότι κουμάντο στην περιουσία του άλλου δεν μπορούμε να κάνουμε, το περίεργο είναι γιατί δεν πέφτουν εφόσον δεν κινούνται :thnk: :thnk:
Μιλάμε για μηχανάκια που είναι στο car πάνω από 6 μήνες έως 1-1,5 χρόνο!! Εκεί, στις ίδιες τιμές.

Και ένα ακόμα παράδειγμα, σχετικά με τις τιμές, την ζήτηση αλλά και τι παίζει σε ανταγωνιστικά μηχανάκια.
Έστω ότι κάποιος ψάχνει για RSV4 (το σκέφτηκα και για μένα, με την προσθήκη τιμονιού) και κοιτάει το RSV4 άσπρο της αγγελίας που αναφέρεται πιο πάνω. Αυτό πωλούταν 8000Ε στην Κρήτη, χωρίς aprc, που είναι μια λογική τιμή σε σχέση με την χρονολογία του και την τιμή αγοράς του. Εφόσον δεν έχει ηλεκτρονικά όμως, γιατί κάποιος να το προτιμήσει από ένα japan 1000αρι του 2007-2010 που παίζουν 2-3000 φθηνότερα? Το γκάζι είναι ίδιο, τα περιφεριακά (όχι όλα) κάνουν την -όποια- διαφορά και η μοναδικότητα του made in Italy. Πόσο αξίζει κάποιος να την πληρώσει αυτή? Αυτομάτως δεν πρέπει να απαξιωθεί η αξία του V4 για να είναι ανταγωνιστικό στην πληθώρα των 1000αριών που υπάρχουν στο car? Άδικως μεν, πρέπει όμως να την υποστεί έαν θέλει να πουλήσει :(
Υπάρχουν αρκετά ακόμα τέτοια παραδείγματα!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #23 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 01:46:31 μμ »
Τι ειναι το aprc ρε παιδια?

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #24 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 02:12:08 μμ »
τον εχετε σακατεψει τον ψηλο

τον βαζετε να σκεφτεται συνεχεια tuono v4 , rsv4 , με aprc , χωρις aprc

δειξτε λιγο ελεος ρε αλητες , εχει αγορασει Ιαπωνα πλεον


























 :P :P :P :P :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #25 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 02:45:23 μμ »

   Εφόσον δεν έχει ηλεκτρονικά όμως, γιατί κάποιος να το προτιμήσει από ένα japan 1000αρι του 2007-2010 που παίζουν 2-3000 φθηνότερα? Το γκάζι είναι ίδιο, τα περιφεριακά (όχι όλα) κάνουν την -όποια- διαφορά και η μοναδικότητα του made in Italy. Πόσο αξίζει κάποιος να την πληρώσει αυτή? 
 

Κοιτα Γιωργο για να μην μπερδευεσαι ρε συ : :tez:

Ιταλικα  μοντελα :
 












 :P

Γιαπωνεζικα μοντελα:







Δωσε τωρα την απαντηση  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #26 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 02:48:39 μμ »
με πεθανες


 :hha% :hha% :hha%

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #27 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 03:17:36 μμ »
Έχουν την χάρη τους και τα japan

Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #28 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 03:27:05 μμ »
Πέρα από την πλάκα, το RSV4 factory που αναφέρθηκε στην αρχή ήταν καλή περίπτωση φίλε Βασίλη. Έκανες τπτ γιατί δεν το βλέπω στις αγγελίες πια....
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Σε αναζήτηση RSV4...
« Απάντηση #29 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 06:02:30 μμ »
Καλε θα μου πει κανεις τι ειναι το aprc??

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης