Το ότι η ένταση του φωτός είναι σημαντικά μεγαλύτερη είναι γεγονός είτε είναι εργοστασικά είτε όχι και αυτό δεν είναι θέμα διαφήμισης. Απλά η ρύθμιση που πρέπει να έχει το φανάρι προκειμένου να μην τυφλώνει τους άλλους, θα είναι τόσο χαμηλή που ουσιαστικά καταργεί τα πλεονεκτήματα του xenon.
Ενα λερωμένο φανάρι ή οδήγηση με βροχή κλπ συνεπάγεται διάχυση όπου να΄ναι.
Για να μην πούμε για τα προβλήματα στο ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτό που μπορεί να δημιουργηθεί από κακή τοποθέτηση ή φθηνά υλικά. Δεν είναι τυχαίο ότι αν μπει aftermarket xenon το ηλεκτρικό σύστημα της μοτό ή αυτοκινήτου βγαίνει αυτόματα εκτός εργοστασιακής εγγύησης.
ΥΓ. Τα κείμενα δεν είναι δικά μου. Απλά το έιχα κρατήσει μέσα απο συζητήσεις. Νισάφι λέμε....μέχρι και μεσημέρι με έχουν στραβώσει xenon. Ασε τα TDM που έχουν το πλέον ακατάλληλο φανάρι για xenon και τα έχουν όλα όσα έχουν και ακράπες μαζί