0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να και μια πιο προσφατη που εκανα στο δυναμομετρο της δουλειας (διαφορετικης μαρκας) μετα απο 1500Km στρωσιμο...sorry για τη κακη εικονα αλλα ειναι απο κινητο
[spam on]Και εγω την ειχα μετρησει την "δικια μου",δεν εβγαλε πολλα αλογα...αλλα η τρυπα στις μεσαιες γεμισε με το power commander[smap off]
Παράθεση από: 17iwheeler στις Ιανουάριος 06, 2009, 12:38:47 πμ[spam on]Και εγω την ειχα μετρησει την "δικια μου",δεν εβγαλε πολλα αλογα...αλλα η τρυπα στις μεσαιες γεμισε με το power commander[smap off]Μλκια έκανες ρε 17ιντσε....Βάζουν σε TZ750 PCIII ??
οι εκκεντροφοροι απ'το factory φταινε....λεω να το γυρισω στο μαμα set-up γιατι εκανε κατι περιεργα στο δυναμομετρο-στο δρομο βεβαια...ουτε η τρυπα...αλλα ουτε το σκαλοπατακι ψηλα φαινεται
Αυτά έβγαλε το Mille μου στο δυναμόμετρο (στρόφαλο και τροχό).Οι βελτιώσεις που έχει το μηχανάκι είναι οι εξής:Ολόσωμη Akrapovic (αυτή που έδινε η Aprilia)57άρια σώματα ψεκασμούFavaretti τσιπάκιEvoluzione φιλτροκούτιΡοϊκή εξέλιξη στους κυλίνδρουςΜεγαλύτερες βαλβίδεςΕκκεντροφόροι από Factory(η μέτρηση έγινε με γρανάζια 15-41 και αλυσίδα 525)To powercommander το είχαμε στον μηδενικό χάρτη και το μηχανάκι είναι παντελώς αρρύθμιστο από μονοξείδια. Σύντομα θα το μετρήσω και με αυτά τα δύο πραγματάκια τακτοποιημένα.Επίσης στην ζυγαριά το μηχανάκι γεμάτο (λάδια, νερά, βενζίνη) έδειξε 200 κιλά.
To powercommander το είχαμε στον μηδενικό χάρτη και το μηχανάκι είναι παντελώς αρρύθμιστο από μονοξείδια. Σύντομα θα το μετρήσω και με αυτά τα δύο πραγματάκια τακτοποιημένα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι