είμαι το λοιπόν πριν μερικές μέρες στο συνεργείο του Αντώνη Αρμακόλλα για το service των 10.000 χλμ...
κάποια στιγμή στην κουβέντα επάνω, του λέω ότι στις μετρήσεις που έκανα χωρίς τάπες στις Ακράπες (κάνει και ρίμα..!) έχει πιό γεμάτο ήχο, αλλά κατά τι χαμηλότερη απόδοση και πιό αργή απόκριση στο γκάζι απ'ότι με τις τάπες, σαν κάτι να το "κρατάει", και τον ρωτάω τι χρειάζεται να γίνει για να συνδυάσω τα καλά και των δύο, δηλαδή να έχω τον ήχο που θέλω με την απόδοση που προσδοκώ...
με παραπέμπει λοιπόν στον Γιάννη ο οποίος μηχανικός ασχολείται με βελτιώσεις τέτοιου τύπου...
του αναλύω το σκεπτικό μου και τον ρωτάω αν χρειάζεται ελεύθερο φίλτρο,Power Commander,ολόσωμη εξάτμιση, κάτι άλλο που δεν γνωρίζω κλπ...
ο Γιάννης αφού με ακούει προσεχτικά μου λέει βγάλε τις τάπες,θα περάσουμε ένα χάρτη επάνω (όχι τον Map 2 της Aprilia), να κάνω μια βόλτα και θα δω...
εγώ σκέφτομαι "αυτός με δουλεύει χοντρά αλλά τεσπά ας το κάνω να του περάσει..."
βγάζουμε τις τάπες, περνάει τον χάρτη στον εγκέφαλο (Map 3 για συντομία), το παίρνω και φεύγω...
στις διαδρομές εντός πόλεως βλέπω μια διαφορά αλλά επειδή είμαι και "μαμούνι" θέλω και χειροπιαστά στοιχεία...
το πάω λοιπόν στο δυναμόμετρο που είχα κάνει και τις προηγούμενες μετρήσεις και βλέπω τα εξής...
από τις 4000 σαλ. μέχρι τις 9500 σαλ. η απόδοση ξεφεύγει με 10+ άλογα και 1 με 1,5 κιλό ροπή σταθερά πάνω από το stock Tuono..!
ο κόφτης έχει κατέβει γύρω στις 700 στροφές αλλά αφού δεν πάω για dragster, who gives a fuck..!
το μηχανάκι
, ξεκολλάει στο μπαμ και είναι πιό οδηγήσιμο από ποτέ..!
όλα αυτά με 15άρι γρανάζι, Map 3 (by Armakollas), τελικά Akrapovic Euro 2, βγαλμένο περιοριστή απ'το ram-air...
καμία άλλη αλλαγή,και το μηχανάκι "πετάει" και είναι εντός εγγυήσεως για τον φόβο των Ιουδαίων..!
ένα ευχαριστώ λοιπόν στον Γιάννη και κατ'επέκταση στον Αντώνη Αρμακόλλα γιατί πρέπει να ακούγονται και τα καλά που και που..!