0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #45 - : Δεκέμβριος 05, 2007, 09:10:18 μμ »
Ξαφνικα καποιος ανακαληπτει ενα MAIL το οποιο εχει ημερομηνια 1-20-2006!Ξαφνικα καποιος μπαινει μπροστα και κανει τους συνδεσμους!Ξαφνικα πανικος!Εσεις τι λετε?Μηπως θα πρεπει να ειμαστε λιγο ποιο προσεκτικοι?Ειναι δυνατον να εχει γινει κατι τετοιο και να μην υπηρξε ανακληση μοντελου?Θα λετε τωρα ¨με αυτα δεν παιζουμε¨!Σωστος!Δεν παιζουμε!Προσοχη! Μπορει ο παππας να ειναι μεγαλος και να πατα πανω στον φοβο μας!Εγω απλα εκφραζω την αποψη μου! :thnk:

Φιλε μου δεν ειναι ακριβως έτσι... οταν μπηκε την 1η φορά ενα παιδι και ανεφερε το θεμα στο αμερικανικο φορουμ είπαν ολοι έτυχε, την 2η φορά μπηκαν σε σκεψεις και μερικοι τους αντικατέστησαν, καποιοι απο τους παθόντες εκαναν και μυνησεις, καλεσαν εμπειρογνωμονες και ακομα το παλευουν να βρουν το δίκιο τους. Ειναι βεβαια λεπτη η γραμμη και πολυ δυσκολο να αποδείξεις οτι για την πτωση φταιει ο συνδεσμος και οχι το ανάποδο και η απρίλια αρνειται να το παραδεχτεί γιατι θα τα σκασει χοντρα στους παθόντες.

Ισως να ηταν ευφηχτη η απόδειξη αν κάποιος την ανακάλυπτα στο τσακ, με ενα ραγισμα ή μισοσπασμενο, αλλα ειναι τετοιο το υλικό και το σημείο που δεν παιζει τετοια περίπτωση.

Οταν ομως την 3η φορα την επαθε ενα παιδί που εκει μεσα ειναι απο τους ποιό αγαπητούς, και ξέρεις οτι δεν υπάρχει ουτε μία περίπτωση να ψευδεται, το βλέπεις αλλιως... ειναι σαν να συμβαινει μεσα στο σπιτι σου και το κοιτάς με τελείως διαφορετικό μάτι.

*

bomba

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #46 - : Δεκέμβριος 06, 2007, 11:30:24 πμ »
παιδια ακουστε κατι

ισως επειδη δεν εχετε καπονορντ δεν ξερετε μια αναλογη πληροφορια

ότι ραγισματα εμφανιζονται και στο πισω μερος του πλαισιου του καπο,στα αυτακια πανω στα οποια βιδωνει το ατσαλινο υποπλαισιο

αυτο συμβαινει για καποιους λογους,όμως το σιγουρο ειναι οτι οι βιδες αυτες χρειαζονται σφιξιμο και ελεγχο καθε καποια χιλιομετρα

η λυση ειναι απλη.μια κολληση αργκον της ταξης των 30 ευρω. (βεβαια πρεπει να λυθει ολο το μηχανακι...λεπτομερεια)

αρα τι λεω

οτι πιθανως να έχει θεματα η απριλια με τα μεταλα που χρησιμοποιει σε συγκεκριμενα σημεια που καταπονουνται μηχανικα και θερμικα ,που σημαινει λαθη μηχανολογου στη σχεδιαση η λαθη στην κατασκευη η δεν ξερω τι αλλο.

αν θυμαστε εκεινο το mail απο την τουρκια με το σπασμενο στην περιοχη του λαιμου καπονορντ..παλι μια απο τα ιδια ηταν κατα τη γνωμη μου

λυπαμαι που ταλαιπωρειστε κι εσεις ετσι,για μενα ειναι κι αυτο ενα δειγμα κακης ποιοτητας,που ναι μεν ΔΕΝ ειναι σημαντικο,αλλα αναρωτιεμαι τελικα...δεν ειναι σημαντικο το ενα...δεν ειναι σημαντικο το αλλο...οκ...τελικα αγοραζεις μοτοσυκλετες ενα καρο λεφτα και ασχολεισαι με μαλακιες του εργοστασιου......

κριμα,πολυ κριμα

απ την αλλη ευτυχως που μεσω των φορουμ,ο κοσμος ενημερωνεται εγκαιρως και μεσα σ αυτη τη λογικη ο Βασιλης μπορει να προσφερει ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ υπηρεσιες στους πελατες του


*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #47 - : Δεκέμβριος 06, 2007, 07:16:11 μμ »
Παιδιά το θέμα το πρακολουθώ απ την αρχή και αρχικά είχα αμφιβολίες (ακόμα έχω) για τον πολύ απλό λόγο ότι τίποτα δεν συνέβει στην Ελλάδα,ότι παιδιά με τουόνο και μίλλε μπαίνουν στις πίστες και τίποτα δεν έχει συμβεί,ότι τέλος πάντων τίποτα δεν έχει αναφερθεί στα περιοδικά στο υπόλοιπο ίντερνετ κλπ,κλπ,κλπ.Παρόλα αυτά επειδή σας βλέπω να ανησυχείτε και πολλοί από δω μέσα ξέρουν τι τους γίνεται κι επειδή φύλαγε τα ρούχα σου για να τα χεις ολόκληρα,υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κάποιος σύνδεσμος και για μένα?Όποιος είναι υπεύθυνος για την παραλαβή (ο μπιλ δηλαδή) ή όποιος ξέρει να μου πει ας ειδοποιήσει.Ευχαριστώ :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #48 - : Δεκέμβριος 06, 2007, 07:48:37 μμ »
Παιδιά το θέμα το πρακολουθώ απ την αρχή και αρχικά είχα αμφιβολίες (ακόμα έχω) για τον πολύ απλό λόγο ότι τίποτα δεν συνέβει στην Ελλάδα,ότι παιδιά με τουόνο και μίλλε μπαίνουν στις πίστες και τίποτα δεν έχει συμβεί,ότι τέλος πάντων τίποτα δεν έχει αναφερθεί στα περιοδικά στο υπόλοιπο ίντερνετ κλπ,κλπ,κλπ.Παρόλα αυτά επειδή σας βλέπω να ανησυχείτε και πολλοί από δω μέσα ξέρουν τι τους γίνεται κι επειδή φύλαγε τα ρούχα σου για να τα χεις ολόκληρα,υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κάποιος σύνδεσμος και για μένα?Όποιος είναι υπεύθυνος για την παραλαβή (ο μπιλ δηλαδή) ή όποιος ξέρει να μου πει ας ειδοποιήσει.Ευχαριστώ :bye:

Η αλήθεια είναι πως τα 3 κρούσματα ανάμεσα σε κάποιες χιλιαδες μηχανάκια είναι ελάχιστο ποσοστό. Απ΄τη μία μεν σκέφτεσαι πως αν πραγματικά ήταν ελαττωματικά θα έβγαιναν πολλά παρόμοια περιστατικά (είδα φωτογραφία το αγωνιστικό Mille Factory του AF1, το οποίο έφυγε σε ένα αγώνα και έσκασε με την πίσω ζάντα σε τοίχο. Η ζάντα και το ψαλίδι είχαν γίνει φιτιλια, οι σύνδεσμοι όμως που έφαγαν όλο το ζόρι, δεν έπαθαν τιποτε), απ΄την άλλη όμως τα 3 περιστατικά που αναφέρθηκαν πιθανόν να δείχνουν μια τυχαία αλλά υπαρκτή αστοχία υλικού.
Μπορεί να το είχαν ζορίσει με κάποιο τρόπο, μπορεί να είχε πορους , μπορεί χίλια δυό. Αυτό που δεν γουστάρω προσωπικά είναι να έχω στο μυαλό μου, ότι μπορεί να μου κάτσει κανένα  τέτοιο λαχείο απροειδοποίητα.

Και επειδή το κόστος αλλάγής είναι αστείο ποσο, προτιμώ να μην το έχω κάν στο μυαλό μου. Ο Bill έχει συνδέσμους. Πάρτον τηλ. να το κανονίσεις αν σε ενδιαφέρει.

*

Haritos

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #49 - : Δεκέμβριος 07, 2007, 12:20:26 πμ »
παιδια ακουστε κατι

ισως επειδη δεν εχετε καπονορντ δεν ξερετε μια αναλογη πληροφορια

ότι ραγισματα εμφανιζονται και στο πισω μερος του πλαισιου του καπο,στα αυτακια πανω στα οποια βιδωνει το ατσαλινο υποπλαισιο

αυτο συμβαινει για καποιους λογους,όμως το σιγουρο ειναι οτι οι βιδες αυτες χρειαζονται σφιξιμο και ελεγχο καθε καποια χιλιομετρα

η λυση ειναι απλη.μια κολληση αργκον της ταξης των 30 ευρω. (βεβαια πρεπει να λυθει ολο το μηχανακι...λεπτομερεια)

αρα τι λεω

.







Η λυση ειναι ακομα πιο απλη, 2 σταγονιτσες locktite σε καθε βιδα και ουτε που το ξανακοιτας. :bye:
Και μην τρελλαθουμε οτι ειναι αστοχια υλικου επειδη λασκαρουν οι βιδες ασε που ο συγκεκριμενος που το επαθε το φορτωνε σαν γαιδουρι.....

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #50 - : Δεκέμβριος 07, 2007, 11:29:28 μμ »
Παιδιά το θέμα το πρακολουθώ απ την αρχή και αρχικά είχα αμφιβολίες (ακόμα έχω) για τον πολύ απλό λόγο ότι τίποτα δεν συνέβει στην Ελλάδα,ότι παιδιά με τουόνο και μίλλε μπαίνουν στις πίστες και τίποτα δεν έχει συμβεί,ότι τέλος πάντων τίποτα δεν έχει αναφερθεί στα περιοδικά στο υπόλοιπο ίντερνετ κλπ,κλπ,κλπ.Παρόλα αυτά επειδή σας βλέπω να ανησυχείτε και πολλοί από δω μέσα ξέρουν τι τους γίνεται κι επειδή φύλαγε τα ρούχα σου για να τα χεις ολόκληρα,υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κάποιος σύνδεσμος και για μένα?Όποιος είναι υπεύθυνος για την παραλαβή (ο μπιλ δηλαδή) ή όποιος ξέρει να μου πει ας ειδοποιήσει.Ευχαριστώ :bye:
Απ' ότι ξέρω, μετά το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε ο Βασίλης αντέγραψε κάποια κομμάτια κι έχει.
Για περισσότερες πληροφορίες στείλτου ΠΜ.
Διάβασε το ποστ απ' την αρχή και θα καταλάβεις. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος fraggy

  • *
  • 15
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #51 - : Δεκέμβριος 08, 2007, 10:34:11 μμ »
Η λύση στο μυστήριο;
    (φωτό 1) Είμαι σίγουρος πως θα πείτε «τι ‘ν τούτο πάλι; Τι έκανε ο τύπος;» Δίκιο έχετε αλλά αυτό μπορούμε να το κουβεντιάσουμε μια άλλη στιγμή γιατί το θέμα μας κύριοι, δεν είναι τα κατεβασμένα πατητήρια του συνεπιβάτη, αλλά το θέμα μας είναι εδώ >>>>>>>>>>(φωτό 8)
Με μια προσεχτική ματιά στο μοχλικό  του δικού μου tuono 2006 άνετα ο καθείς  θα αναφώνιζε «Όπα ……..τι έχουμε εδώ …οέο……..;»
Αυτό το πολύ μικρό σημάδι φθοράς στο κάτω χυτό μέρος του ψαλιδιού, με έκανε να το προσέξω καλύτερα και τελικά να λύσω όλο το μοχλικό.

*

Αποσυνδεδεμένος fraggy

  • *
  • 15
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #52 - : Δεκέμβριος 08, 2007, 10:40:12 μμ »
Εδώ φαίνεται πολύ καλά (φωτό 7 η φωτό είναι τραβηγμένη από κάτω) πως τα δύο τρίγωνα , για τα οποία πολύς λόγος έχει γίνει, έχουν μετακινηθεί, με αποτέλεσμα το ένα απ’ αυτά να ακουμπά πάνω στο ψαλίδι. Το αποτέλεσμα είναι φθορά. Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με τα ατυχήματα που αναφέρθηκαν στο αμερικάνικο forum.
Η μετακίνηση αυτή δεν εμποδίζεται από κανένα εξάρτημα που πιθανά θα είχε βάλει η aprilia , ανάμεσα στα τριγωνικά αυτά πλακάκια και το ψαλίδι. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει, απ’ ότι θυμάμαι, και σε άλλα μηχανάκια που είχα όχι aprilia.
Καμία δύναμη δεν ασκείται στο σημείο αυτό τέτοια που να είναι υπεύθυνη για τη μετακίνηση αυτή, κι έτσι το φαινόμενο αυτό πιθανά να είμαι τυχαίο.
Στη φωτό με το σπασμένο μοχλικό που είναι παρμένη απ΄το αμερικάνικο forum φαίνεται καθαρά πως τα τριγωνικά λαμάκια  έσπασαν εκεί ακριβώς που τελειώνει το χυτό μέρος του ψαλιδιού ( σημείο Α ) και όχι πιο κάτω, γιατί μέχρι εκεί το ψαλίδι προφανώς ‘ξύριζε’ τα τριγωνικά λαμάκια  μικραίνοντας το πάχος τους. Το κάθε τρίγωνο έσπασε σε δύο σημεία. Πρώτα έσπασε στο σημείο που είναι οι κόκκινες τελείες ( σημείο Α )  και αυτό στη συνέχεια οδήγησε στην ολική του θραύση και στο άλλο σημείο ( σημείο Β ). Αυτό προκύπτει μελετώντας τη λειτουργεία του μοχλικού και τις δυνάμεις που ασκούνται σ’ αυτό. Στο σημείο Α ασκούνται δυνάμεις έλξης, ενώ στο σημείο Β δυνάμεις σύνθλιψης. Βέβαια όλα αυτά, θα αποδεικνύονταν και από τα σπασμένα μοχλικά (Αμερική μεριά……..λες ρε να τους έχει καταραστεί ο Θεός;) που λογικά πρέπει να έχουν επάνω τους τέτοια σημάδια φθοράς.
Τεσπά ………..Το θέμα μας είναι πως στα σημεία Γ και Δ  (φωτό 5) πρέπει να τοποθετηθούν αποστάτες (ροδέλες με εσωτερική διάμετρο 18mm, εξωτερική διάμετρο 25mm και πάχος 1,5mm ίσως από τεφλόν) κάτι το οποίο ανέφερε και ο συμφουρίτης  thodoris και θα ήθελα πραγματικά να ακούσω πως κατέληξε κι αυτός σ’ αυτή τη λύση, τότε που εμείς μιλούσαμε για πιθανή αστοχία υλικού.
Αυτό σημαίνει πως πρέπει απαραίτητα να ψαχτούμε ανεξαιρέτως όλοι (………………..Όποιος βρεθεί με τα κλοπημέα αλίμονό του…..) και να πράξουμε τα δέοντα. Καλή η λύση του ατσαλιού και της κατασκευής άλλων πιο ενισχυμένων τριγώνων (τα οποία θα τοποθετήσω κι εγώ ) αλλά φαντάζομαι πως δεν φτάνει.
Αα…….μη ξεχάσω η aprilia hellas έχει ενημερωθεί με σχετικό email.

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #53 - : Δεκέμβριος 09, 2007, 09:16:51 πμ »
Μπραβο fraggy. Πολύ καλες οι φωτό και η αποψη σου μου φαινεται εμπεριστατωμενη.
Ειδικα η φωτο 7, δειχνει κατι που απο την εμπειρία μου τουλαχιστον οδηγει σε θραυση υλικου.
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Stratos82

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #54 - : Δεκέμβριος 09, 2007, 09:18:52 πμ »
Εδώ φαίνεται πολύ καλά (φωτό 7 η φωτό είναι τραβηγμένη από κάτω) πως τα δύο τρίγωνα , για τα οποία πολύς λόγος έχει γίνει, έχουν μετακινηθεί, με αποτέλεσμα το ένα απ’ αυτά να ακουμπά πάνω στο ψαλίδι. Το αποτέλεσμα είναι φθορά. Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με τα ατυχήματα που αναφέρθηκαν στο αμερικάνικο forum.
Η μετακίνηση αυτή δεν εμποδίζεται από κανένα εξάρτημα που πιθανά θα είχε βάλει η aprilia , ανάμεσα στα τριγωνικά αυτά πλακάκια και το ψαλίδι. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει, απ’ ότι θυμάμαι, και σε άλλα μηχανάκια που είχα όχι aprilia.
Καμία δύναμη δεν ασκείται στο σημείο αυτό τέτοια που να είναι υπεύθυνη για τη μετακίνηση αυτή, κι έτσι το φαινόμενο αυτό πιθανά να είμαι τυχαίο.


  Σωστος ο παιχτης,αν και δεν νομιζω οτι η λυση ειναι τοσο απλη.
  Εξηγουμε.Εχω την αισθηση οτι το τεφλον δεν θα την παλεψει για καιρο στο συγκεκριμενο σημειο.Αν εφαγε το μεταλλο,σιγουρα θα φαει και το τεφλον,και 1,5mm δεν ειναι και κανενα σοβαρο παχος.( Καταλαβαινω οτι τα 1,5mm ειναι αναγκαστικα λογω χωρου).Θα το φαει και θα το πεταξει και οταν γινει αυτο θα βρεθειτε στην κατασταση της φωτο 7 η και χειροτερα(δλδ ο ενας συνδεσμος να ειναι σε αποσταση απο την αναρτηση και σαν αποτελεσμα οι δυναμεις που δεχονται τα δυο κομματια να μην ειναι οι ιδιες,αρα μεγαλυτερη κοπωση στο ενα κομματι,αρα θραυση).Στο σημειο αυτο δεν νομιζω οτι μπορεις να κανεις κατι αλλο εκτος απο την ενισχυση των μερων και την προσπαθεια για μειωση των τριβων.Λογω της λειτουργειας δεν μπορεις να απαλλειψεις τις τριβες οποτε προσπαθησε να τις μειωσεις (λαδακι η ψιλο γρασσο νομιζω θα κανουν την δουλεια οσο αντιαισθητικο και αν ειναι)
  Θα το ψαξω και αλλο και θα επανελθω
                                                                                                                                                                                           :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #55 - : Δεκέμβριος 09, 2007, 12:22:15 μμ »
Εδώ φαίνεται πολύ καλά (φωτό 7 η φωτό είναι τραβηγμένη από κάτω) πως τα δύο τρίγωνα , για τα οποία πολύς λόγος έχει γίνει, έχουν μετακινηθεί, με αποτέλεσμα το ένα απ’ αυτά να ακουμπά πάνω στο ψαλίδι. Το αποτέλεσμα είναι φθορά. Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με τα ατυχήματα που αναφέρθηκαν στο αμερικάνικο forum.
Η μετακίνηση αυτή δεν εμποδίζεται από κανένα εξάρτημα που πιθανά θα είχε βάλει η aprilia , ανάμεσα στα τριγωνικά αυτά πλακάκια και το ψαλίδι. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει, απ’ ότι θυμάμαι, και σε άλλα μηχανάκια που είχα όχι aprilia.Καμία δύναμη δεν ασκείται στο σημείο αυτό τέτοια που να είναι υπεύθυνη για τη μετακίνηση αυτή, κι έτσι το φαινόμενο αυτό πιθανά να είμαι τυχαίο.
Στη φωτό με το σπασμένο μοχλικό που είναι παρμένη απ΄το αμερικάνικο forum φαίνεται καθαρά πως τα τριγωνικά λαμάκια  έσπασαν εκεί ακριβώς που τελειώνει το χυτό μέρος του ψαλιδιού ( σημείο Α ) και όχι πιο κάτω, γιατί μέχρι εκεί το ψαλίδι προφανώς ‘ξύριζε’ τα τριγωνικά λαμάκια  μικραίνοντας το πάχος τους. Το κάθε τρίγωνο έσπασε σε δύο σημεία. Πρώτα έσπασε στο σημείο που είναι οι κόκκινες τελείες ( σημείο Α )  και αυτό στη συνέχεια οδήγησε στην ολική του θραύση και στο άλλο σημείο ( σημείο Β ). Αυτό προκύπτει μελετώντας τη λειτουργεία του μοχλικού και τις δυνάμεις που ασκούνται σ’ αυτό. Στο σημείο Α ασκούνται δυνάμεις έλξης, ενώ στο σημείο Β δυνάμεις σύνθλιψης. Βέβαια όλα αυτά, θα αποδεικνύονταν και από τα σπασμένα μοχλικά (Αμερική μεριά……..λες ρε να τους έχει καταραστεί ο Θεός;) που λογικά πρέπει να έχουν επάνω τους τέτοια σημάδια φθοράς.
Τεσπά ………..Το θέμα μας είναι πως στα σημεία Γ και Δ  (φωτό 5) πρέπει να τοποθετηθούν αποστάτες (ροδέλες με εσωτερική διάμετρο 18mm, εξωτερική διάμετρο 25mm και πάχος 1,5mm ίσως από τεφλόν) κάτι το οποίο ανέφερε και ο συμφουρίτης  thodoris και θα ήθελα πραγματικά να ακούσω πως κατέληξε κι αυτός σ’ αυτή τη λύση, τότε που εμείς μιλούσαμε για πιθανή αστοχία υλικού.
Αυτό σημαίνει πως πρέπει απαραίτητα να ψαχτούμε ανεξαιρέτως όλοι (………………..Όποιος βρεθεί με τα κλοπημέα αλίμονό του…..) και να πράξουμε τα δέοντα. Καλή η λύση του ατσαλιού και της κατασκευής άλλων πιο ενισχυμένων τριγώνων (τα οποία θα τοποθετήσω κι εγώ ) αλλά φαντάζομαι πως δεν φτάνει.
Αα…….μη ξεχάσω η aprilia hellas έχει ενημερωθεί με σχετικό email.


Επειδή προφανώς θα συμβαίνει σε όλα τα μηχανάκια όλων των εταιρειών, θέλουν ανάκληση όλα τα μοντέλα?Θέλω να πω ότι είναι κάτι το οποίο δε μπορεί να αποφευχθεί, έτσι δεν είναι?Μήπως γινόμαστε υπερβολικοί?Αν είναι έτσι όπως τα λέτε(-με) τότε δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν gsxr ή zx10-12  γιατί 10 μηχανάκια σ όλο τον κόσμο ραγίσαν πλαίσιο.Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω τι να πω.Αν είναι θέμα τριβής πάντως αλλάζουν τα δεδομένα γιατί ότι υλικό και να μπει το ίδιο θα συμβεί να είστε σίγουροι.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #56 - : Δεκέμβριος 09, 2007, 01:22:20 μμ »
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα παιδιά. Ο σύνδεσμος εδράζεται μέσα σε ρουλεμάν και οι ανοχές που υπάρχουν είναι εντός ορίων, ή τουλάχιστον υπάρχουν σε όλα τα μηχανάκια.
Το θέμα με τις γρατζουνιές το είδα και εγώ στο δικό μου, όταν αλλάξαμε με τον bill τους συνδέσμους.
Εχω πολλές επιφυλάξεις για το αν μπορούν αυτές οι γρατζουνιές, να προκαλέσουν θραύση. Μίλάμε για γρατζουνιές που είναι δέκατα του χιλιοστού.
Οι σύνδεσμοι έχουν πάχος 6mm και φαντάζομαι ότι δεν σπάνε με κάποιες γρατζουνιές πάνω τους.
Το teflon που αναφέρθηκε, ακούγεται καλό ως λύση, ΑΛΛΑ δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξει με την συνεχόμενη τριβή ανάμεσα στον σύνδεσμο και στο ψαλίδι. Και βέβαια δεν πρέπει να αποκλειστεί η πιθανότητα να προκαλέσει πρόβλημα στο ρουλεμαν του συνδέσμου. 

Προσωπικά πιστεύω πως η αιτία για το σπάσιμο είναι μια (στατιστικά πάντα υπαρκτή) αστοχία του μετάλλου ίσως κατά την διάρκεια της χύτευσης. Και τα 3 μηχανάκια είχαν σχετικά λίγα χλμ. (από 10 ως 15 αν θυμάμαι καλά). Υπάρχουν mille που έχουν κάνει πολλαπλάσια χλμ χωρίς πρόβλημα. Οπότε? 

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #57 - : Δεκέμβριος 09, 2007, 07:04:39 μμ »
δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα παιδια ...θα συμφωνησω με τον βυρωνα.η τριβη των μεταλλων ειναι επιφανειακη κ σε καμια περιπτωση δεν μπορει να αδυνατησει τοσο ωστε να μειωθει κ η αντοχη του σε εφελκισμο.εξαλου  εαν δειτε την φωτογραφια του σπασμενου συνδεσμου θα παρατηρησετε οτι εχει σπασει στην μεση των πλευρων του τριγωνου.η φθορα του τριγωνου με την επαφη του στο ψαλιδι περιοριζετε γυρω απο τις βιδες συσφιξης.επισης οι πυρροι των ρουλεμαν εδρασης δεν εχουν καποιο στοπ γι αυτο κ ολοκληρος ο συνδεσμος μπορει να πηγαινει αριστερα δεξια μεχρι να ακουμπουν τα πλακακια του συνδεσμου"τριγωνα".η φθορα της τριβης περιοριζετε στο ελαχιστο με αδιαβροχο γρασσο.εγω πιστευω οτι φταει καθαρα το μεταλλο που χρησιμοποιηθηκε "σαν μεταλλο κ σαν παχος κ μελετη για την αντοχη του" .


υγ.στην φωτο του σπασμενου συνδεσμου το flaper πως βρεθηκε στην καρινα......αυτο βρησκετε στο μουτρο αριστερα απο το ram air
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2007, 07:08:26 μμ από bill »

*

thodoris

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #58 - : Δεκέμβριος 09, 2007, 09:00:18 μμ »
Εδώ φαίνεται πολύ καλά (φωτό 7 η φωτό είναι τραβηγμένη από κάτω) πως τα δύο τρίγωνα , για τα οποία πολύς λόγος έχει γίνει, έχουν μετακινηθεί, με αποτέλεσμα το ένα απ’ αυτά να ακουμπά πάνω στο ψαλίδι. Το αποτέλεσμα είναι φθορά. Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με τα ατυχήματα που αναφέρθηκαν στο αμερικάνικο forum.
Η μετακίνηση αυτή δεν εμποδίζεται από κανένα εξάρτημα που πιθανά θα είχε βάλει η aprilia , ανάμεσα στα τριγωνικά αυτά πλακάκια και το ψαλίδι. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει, απ’ ότι θυμάμαι, και σε άλλα μηχανάκια που είχα όχι aprilia.
Καμία δύναμη δεν ασκείται στο σημείο αυτό τέτοια που να είναι υπεύθυνη για τη μετακίνηση αυτή, κι έτσι το φαινόμενο αυτό πιθανά να είμαι τυχαίο.
Στη φωτό με το σπασμένο μοχλικό που είναι παρμένη απ΄το αμερικάνικο forum φαίνεται καθαρά πως τα τριγωνικά λαμάκια  έσπασαν εκεί ακριβώς που τελειώνει το χυτό μέρος του ψαλιδιού ( σημείο Α ) και όχι πιο κάτω, γιατί μέχρι εκεί το ψαλίδι προφανώς ‘ξύριζε’ τα τριγωνικά λαμάκια  μικραίνοντας το πάχος τους. Το κάθε τρίγωνο έσπασε σε δύο σημεία. Πρώτα έσπασε στο σημείο που είναι οι κόκκινες τελείες ( σημείο Α )  και αυτό στη συνέχεια οδήγησε στην ολική του θραύση και στο άλλο σημείο ( σημείο Β ). Αυτό προκύπτει μελετώντας τη λειτουργεία του μοχλικού και τις δυνάμεις που ασκούνται σ’ αυτό. Στο σημείο Α ασκούνται δυνάμεις έλξης, ενώ στο σημείο Β δυνάμεις σύνθλιψης. Βέβαια όλα αυτά, θα αποδεικνύονταν και από τα σπασμένα μοχλικά (Αμερική μεριά……..λες ρε να τους έχει καταραστεί ο Θεός;) που λογικά πρέπει να έχουν επάνω τους τέτοια σημάδια φθοράς.
Τεσπά ………..Το θέμα μας είναι πως στα σημεία Γ και Δ  (φωτό 5) πρέπει να τοποθετηθούν αποστάτες (ροδέλες με εσωτερική διάμετρο 18mm, εξωτερική διάμετρο 25mm και πάχος 1,5mm ίσως από τεφλόν) κάτι το οποίο ανέφερε και ο συμφουρίτης  thodoris και θα ήθελα πραγματικά να ακούσω πως κατέληξε κι αυτός σ’ αυτή τη λύση, τότε που εμείς μιλούσαμε για πιθανή αστοχία υλικού.
Αυτό σημαίνει πως πρέπει απαραίτητα να ψαχτούμε ανεξαιρέτως όλοι (………………..Όποιος βρεθεί με τα κλοπημέα αλίμονό του…..) και να πράξουμε τα δέοντα. Καλή η λύση του ατσαλιού και της κατασκευής άλλων πιο ενισχυμένων τριγώνων (τα οποία θα τοποθετήσω κι εγώ ) αλλά φαντάζομαι πως δεν φτάνει.
Αα…….μη ξεχάσω η aprilia hellas έχει ενημερωθεί με σχετικό email.





καλισπερα φιλε μου και σε ολα τα παιδια και παλι.οσο αναφορα τα τεφλον που εβαλα στο δικο μου μιλλε ειναι πολυ απλο. πλεον δεν υπαρχει τριβη γιατι το τεφλον σε σχεσει με το αλουμινιο ειναι ποιο ανθεκτικο.και απο την στιγμη που του βαζω και μετα απο καθε πλισιμο λιγο γρασακι ειναι μια χαρα.παντος κοιταζοντασ αυτεσ τισ φωτογραφιες κατι μου λεει οτι μεσα μου οτι αυτο το μοχλικο εσπασε μετα απο πολυ ατσαλο ENDO.και φιλε μου αφου εισαι απο το αγρινιο ελα μια βολτα απο λευκαδα να τα πουμε. εχω και πολους αγρινιοτες φιλους

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #59 - : Δεκέμβριος 09, 2007, 09:36:19 μμ »
Παράθεση
παντος κοιταζοντασ αυτεσ τισ φωτογραφιες κατι μου λεει οτι μεσα μου οτι αυτο το μοχλικο εσπασε μετα απο πολυ ατσαλο ENDO.


για να σπασει απο endo θα πρεπει να σπασει στο τελος του endo την στιγμη που σκαει ο τροχος στην ασφαλτο.εαν κανεις στατικο endo θα σταματησεις κ στατικα...εαν κανεις rolling endo παλι θα κατεβασεις τον πισω τροχο στο τελιωμα του εντο με πολυ λιγα χιλιομετρα.τα παιδια στο αμερικανικο φορουμ πεσανε με χιλιομετρα που σημαινει οτι εγινε εν κινησει....και κατι ακομα....οταν κινησε στην εθνικη με 200χιλ/ωρα και περνας ενα σκαμπανεβασμα εναλλαγης ασφαλτοταπητα οι δυναμeiς που ασκουντε στο μοχλικο-τροχο-ψαλιδι ειναι πολυ μεγαλυτερες απο ενα endo.....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης