0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Σύνδεσμος ανάρτησης
« - : Νοέμβριος 14, 2007, 11:09:16 πμ »
Οσοι παρακολουθούν το αμερικάνικο φόρουμ θα γνωρίζουν το "πρόβλημα" με τους συνδέσμους της πισω αναρτησης στα καινούργια Μιλε >2004 και τουονο >2006.

Με λιγα λογια υπο κάποιες συνθηκες αγνωστες προς το παρόν, ισως και και να ειναι τυχαίο στο υλικο τους συνδέσμου, ο πισω σύνδεσμος σπάει με αποτέλεσμα την αναπόφευχτη πτωση, 3 ατομα στο φόρουμ το έχουν πάθει και ποιος ξέρει αν υπάρχουν και άλλοι που απλα δεν γράφουν στο φόρουμ τους.  :thnk:

Με τον Bill δεν το εχω μιλήσει για να ξέρω αν εχει μιλήσει σε καποιον ντοπιο και το αντιμετωπίζει κάπως, αλλα κάποιοι τυποι στην αγγλία φτιάχνουν ενυσχιμένους και τους πουλανε 55Ε + 19Ε τα μεταφορικά και σκεφτομαι να πάρω.

Οποιον άλλο ενδιαφερει ας βαλει ενα πλας στην ψηφορία επάνω να το δουμε.
Επίσης αν κάποιος εχει καποια άκρη και μπορουμε να το τακτοποιήσουμε απο Ελλάδα το θέμα και φυσικά με χαμηλότερο κόστος φυσικά και δεν το συζητάω να πάμε με τη λύση του.

Λεπτομέρειες μπορειται να διαβασετε στο παρακατω λινκ του αμερικάνικου φόρουμ...
Weak link plates rear suspension



*

dreamwalker

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 14, 2007, 11:14:07 πμ »
Οσοι παρακολουθούν το αμερικάνικο φόρουμ θα γνωρίζουν το "πρόβλημα" με τους συνδέσμους της πισω αναρτησης στα καινούργια Μιλε >2004 και τουονο >2006.

Με λιγα λογια υπο κάποιες συνθηκες αγνωστες προς το παρόν, ισως και και να ειναι τυχαίο στο υλικο τους συνδέσμου, ο πισω σύνδεσμος σπάει με αποτέλεσμα την αναπόφευχτη πτωση, 3 ατομα στο φόρουμ το έχουν πάθει και ποιος ξέρει αν υπάρχουν και άλλοι που απλα δεν γράφουν στο φόρουμ τους.  :thnk:

Με τον Bill δεν το εχω μιλήσει για να ξέρω αν εχει μιλήσει σε καποιον ντοπιο και το αντιμετωπίζει κάπως, αλλα κάποιοι τυποι στην αγγλία φτιάχνουν ενυσχιμένους και τους πουλανε 55Ε + 19Ε τα μεταφορικά και σκεφτομαι να πάρω.

Οποιον άλλο ενδιαφερει ας βαλει ενα πλας στην ψηφορία επάνω να το δουμε.
Επίσης αν κάποιος εχει καποια άκρη και μπορουμε να το τακτοποιήσουμε απο Ελλάδα το θέμα και φυσικά με χαμηλότερο κόστος φυσικά και δεν το συζητάω να πάμε με τη λύση του.

Λεπτομέρειες μπορειται να διαβασετε στο παρακατω λινκ του αμερικάνικου φόρουμ...
Weak link plates rear suspension


δεν ρισκάρω πτώση και πόσο μάλλον για 74Ε
ευχαριστώ για την πληροφορία

είμαι στην λίστα ήδη

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 14, 2007, 11:31:00 πμ »
Και δεν παμε σ'ενα μηχανουργειο να φτιαξουμε δικα μας?
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 14, 2007, 12:21:46 μμ »
Και δεν παμε σ'ενα μηχανουργειο να φτιαξουμε δικα μας?
 :bye:

Εχω μιλήσει ήδη στο bill για το θέμα. Μου είπε πως είναι πολύ εύκολο να φτιάξουμε σε παντογράφο.
Οταν αγόρασα το ohlins μου από ebay ο τύπος μου έστειλε μαζί και τους συνδέσμους, επομένως αν θελήσουμε να το φτιάξουμε εδώ, έχουμε τα πλακάκια έτοιμα χωρίς να λυθεί κάποιο απ΄τα μηχανάκια μας.

Είτε μπορούμε να το φτιάξουμε μέσω του bill είτε το προχωράμε με τους Άγγλους.  Όπως και να είναι είμαι μέσα πάντως.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 14, 2007, 01:25:56 μμ »
Update....

Μίλησα ξανά με bill. Βρέθηκε εταιρία που θα τα κατασκευάσει (κόψει) σε παντογράφο ή laser. Θα γίνει από inox ατσάλι Τ304 που εχει 65 φορες μεγαλύτερη αντοχή απ΄το αλουμίνιο.

Θα είναι λίγο πιο βαρύ αλλά δεν νομίζω πως τίθεται θέμα.....

Κόστος άγνωστο ακόμα, αλλά σίγουρα ΠΟΛΥ χαμηλοτερο απ΄των Αγγλων. Επομένως διαλέχτεεεεεε.......

(Το θέμα αφορά Mille 04-07 & Tuono 06-07)  :bye:

*

dreamwalker

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 14, 2007, 01:31:13 μμ »
Update....

Μίλησα ξανά με bill. Βρέθηκε εταιρία που θα τα κατασκευάσει (κόψει) σε παντογράφο ή laser. Θα γίνει από inox ατσάλι Τ304 που εχει 65 φορες μεγαλύτερη αντοχή απ΄το αλουμίνιο.

Θα είναι λίγο πιο βαρύ αλλά δεν νομίζω πως τίθεται θέμα.....

Κόστος άγνωστο ακόμα, αλλά σίγουρα ΠΟΛΥ χαμηλοτερο απ΄των Αγγλων. Επομένως διαλέχτεεεεεε.......

(Το θέμα αφορά Mille 04-07 & Tuono 06-07)  :bye:

+1000

και να το κάνουμε και γρήγορα. δεν παίζουμε με αυτά
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2007, 01:33:01 μμ από dreamwalker »

*

merkouris

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 14, 2007, 01:31:21 μμ »
για ενα θεμα τοσο σοβαρο δηλ η ασφαλεια μας ειμαι και εγω μεσα.να βοηθισω επισης στο μεταλο που θα αγοραστει και να ψαξω να βρω κ ενα μηχανουργιο με παντογραφο με lazer ή με υδροκοπη
λογο του οτι ειμαι στο χωρο της ναυτηλιας κ των μηχανουργιων,
αλλα  δεν θα ταν καλυτερο να γραφτει ενα γραμμα στην μαμα απριλια για αυτο το θεμα?

*

Αποσυνδεδεμένος fraggy

  • *
  • 15
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 14, 2007, 04:21:17 μμ »
Πιστεύω πως πρώτα πρέπει να ακούσουμε την aprilia και κατόπιν να δούμε τι θα κάνουμε.
Δε νομίζω πως για ένα τόσο σοβαρό θέμα που έχει να κάνει με αστοχία υλικού προφανώς, εάν υφίσταται τέτοια περίπτωση ζημιάς, πρέπει να τρέξουμε σε πατέντες. Τον πρώτο λόγο έχει η αντιπροσωπεία που πιστεύω πως θα ανταποκριθεί άμεσα με ανακλήσεις. Πάντως όποιος έχει νέα ας μας ενημερώνει.

*

dreamwalker

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 14, 2007, 05:29:12 μμ »
για να ξεμπερδέψει το θέμα και για να μπούμε και εμείς σε μια σειρά θα στείλουμε επιστολή μέσω του club ή θα στείλει κάποιος από όλους εμάς και θα ενημερώσει το post?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 14, 2007, 05:36:03 μμ »
Πιστεύω πως πρώτα πρέπει να ακούσουμε την aprilia και κατόπιν να δούμε τι θα κάνουμε.
Δε νομίζω πως για ένα τόσο σοβαρό θέμα που έχει να κάνει με αστοχία υλικού προφανώς, εάν υφίσταται τέτοια περίπτωση ζημιάς, πρέπει να τρέξουμε σε πατέντες. Τον πρώτο λόγο έχει η αντιπροσωπεία που πιστεύω πως θα ανταποκριθεί άμεσα με ανακλήσεις. Πάντως όποιος έχει νέα ας μας ενημερώνει.

Αν διαβάσεις το Link που έβαλε ο S-T θα δεις πως κινήσεις έχουν γίνει (τουλάχιστον απ΄τους παθόντες).
H aprilia δεν έχει απαντήσει, ούτε έχει κάνει ανάκληση. Τα part number και του Tuono 06-07 και του Mille 04-07 είναι ίδια.
Πιθανόν να υπάρχουν κάποιες «προϋποθέσεις» για να συμβεί. Κάποιος τύπος που πόσταρε εκεί (μεταλλουργός ίσως; ) είπε πως ο τύπος του αλουμινίου που χρησιμοποιείται είναι μεν πολύ καλός και ανθεκτικός, αλλά με το μειονέκτημα πως κάνει μικρά μικρά σπασίματα που δεν φαίνονται μέχρι να κοπεί.
Κάτι που συντελεί σ΄αυτό είναι η εμφάνιση εξωτερικής διάβρωσης (σαν σκουριές) κάτι που φαίνεται να είχε συμβεί τουλάχιστον στο 1ο μηχανάκι που κόπηκε.
Μακάρι να υπάρξει καποια απάντηση απ΄την aprilia.  :dry:

*

dreamwalker

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 14, 2007, 05:39:16 μμ »
Πιστεύω πως πρώτα πρέπει να ακούσουμε την aprilia και κατόπιν να δούμε τι θα κάνουμε.
Δε νομίζω πως για ένα τόσο σοβαρό θέμα που έχει να κάνει με αστοχία υλικού προφανώς, εάν υφίσταται τέτοια περίπτωση ζημιάς, πρέπει να τρέξουμε σε πατέντες. Τον πρώτο λόγο έχει η αντιπροσωπεία που πιστεύω πως θα ανταποκριθεί άμεσα με ανακλήσεις. Πάντως όποιος έχει νέα ας μας ενημερώνει.

Αν διαβάσεις το Link που έβαλε ο S-T θα δεις πως κινήσεις έχουν γίνει (τουλάχιστον απ΄τους παθόντες).
H aprilia δεν έχει απαντήσει, ούτε έχει κάνει ανάκληση. Τα part number και του Tuono 06-07 και του Mille 04-07 είναι ίδια.
Πιθανόν να υπάρχουν κάποιες «προϋποθέσεις» για να συμβεί. Κάποιος τύπος που πόσταρε εκεί (μεταλλουργός ίσως; ) είπε πως ο τύπος του αλουμινίου που χρησιμοποιείται είναι μεν πολύ καλός και ανθεκτικός, αλλά με το μειονέκτημα πως κάνει μικρά μικρά σπασίματα που δεν φαίνονται μέχρι να κοπεί.
Κάτι που συντελεί σ΄αυτό είναι η εμφάνιση εξωτερικής διάβρωσης (σαν σκουριές) κάτι που φαίνεται να είχε συμβεί τουλάχιστον στο 1ο μηχανάκι που κόπηκε.
Μακάρι να υπάρξει καποια απάντηση απ΄την aprilia.  :dry:

OK
οπότε Βύρωνα να προχωρήσουμε με αυτό που είπες στην αρχή και το φτιάχνουμε μόνοι μας
ότι μπορώ να κάνω για να μην τρέχεις μόνος πες το.
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος fraggy

  • *
  • 15
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 14, 2007, 09:43:07 μμ »
Απ' ότι φαίνεται όντως η aprilia το θεωρεί το περιστατικό ίσως τυχαίο μιας κι απ' ότι είδα δίνει το ίδιο part number για τις πλάκες αυτές για mille, tuono μέχρι και 2008. Ας ρωτήσουμε λοιπόν για κατασκευή και βλέπουμε.

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 14, 2007, 10:42:59 μμ »
αν οντως συμβαινει κατι τετοιο καλα κανετε και βρισκετε την ακρη μονοι σας γιατι μεχρι να απαντησει η aprilia καηκατε και με αυτα τα πραγματα δεν ειναι να παιζεις!
 :kalo: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 14, 2007, 10:45:15 μμ »
Παιδιά έχει επικοινωνήσει κανείς με το e-mail που μας έδωσαν πρόσφατα, η μόνο απο τηλέφωνο γίνεται η συνενόηση?

<LINK>
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2007, 10:47:31 μμ από powerphot »

*

dreamwalker

Απ: Σύνδεσμος ανάρτησης
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 15, 2007, 10:10:29 πμ »
Παιδιά έχει επικοινωνήσει κανείς με το e-mail που μας έδωσαν πρόσφατα, η μόνο απο τηλέφωνο γίνεται η συνενόηση?

<LINK>

έχω επικοινωνήσει 2-3 φορές μαζί τους και απαντάνε αν όχι την ίδια μέρα σίγουρα την επόμενη.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης