Γεια! Είναι κάτι αγγελίες στο car.gr που γαργαλάνε τις ορέξεις μου...
πάντα ελεγα ότι θα ήθελα να αποκτήσω ένα Σιβερ αν και ποτέ δεν το είχα ψάξει σοβαρά. Μες τα χρόνια έχω διαβάσει όλα τα ποστ που σχετίζονται με αυτό το μοντέλο. Τέλος πάντων υπάρχουν 1-2 αγγελίες που είναι το χρωμα που θέλω σε αρκετά λογική τιμή αλλά αρκετά χλμ. Γενικά, κρινοντασ από τον εαυτό μου, τα χλμ δεν με φοβίζουν αν ο ιδιοκτήτης την προσέχει τη μοτο του αλλά ξέρω πως αν ποτέ αγόραζα μια θα την έπαιρνα για να την κρατήσω 10 χρόνια. Μου αρέσουν οι ποιοτικεσ αλλά όχι οι συχνές αλλαγές.
Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω ανθρώπους που έχουν σιβερ ή και ντόρσο με πάνω από 70000 χλμ στη μηχανη. Αν υπάρχουν. Πως είναι η μηχανη όταν γεράσει; "κρατάει" ή είναι για να την δίνεις; (δε μιλάω φυσικά για την περίπτωση που θες να αλλάξεις μοτο από γούστο) εμφανίζει κάποιες βλάβες; αν ναι για τι κόστος μιλάμε;
Για να γίνω κατανοητός, εγω για το strada μου στα 160.000 χλμ, πιστεύω ότι πάει όπως πήγαινε όταν την πήρα με 22.000χλμ. Ειδικά όταν κάνω σέρβις στις αναρτήσεις νιώθω λες και την πήρα καινούργια! Η μόνη βλάβη που μου έχει βγάλει λύθηκε με 50ευρω, ανταλακτικα και εργασία μαζί. Μου δίνει την αίσθηση ότι δε θα πάθει ποτέ τίποτα που θα την κάνει να σταματήσει να κινήται και αν πάθει δε θα κλάψω για να την φτιάξω. Βέβαια μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μη λες έλεγε η γιαγιά... λοιπόν ποια είναι η εμπειρία σας με ένα ώριμο προς γερασμένο σιβερ; θέλετε να την μοιράστητε μαζί μου; ευχαριστώ!