0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

walkinghead

Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« - : Μάρτιος 11, 2009, 11:52:49 πμ »
Γεια χαρα Απριλιακιδες,

Είμαι ένας απο τους περιπετιώδεις κατόχους ενός Shiver και πραγματικά η εμπειρία μου μεχρι τώρα μπορει να χαρακτηρηστεί σαν περιπέτεια. Θα τα πω σε περιληψη για να φτάσω στο θέμα. Πήγα στο Global, αρχές Αυγούστου του 08, και ζήτησα καινουργιο shiver, μεγάλο λαθος, παρέλαβα στα τέλη του Αυγούστου καινουργιο,μεν, Shiver, του 07,δε. Φρίκαρα και το πηγα πίσω και πήρα του 08. Πρώτο service το πήγα πάλι στο global καθώς δεν μου είχαν δώσει το manual και το βιβλίο εγγυησης. Παραλμβάνοντας το μηχανακι είχα την αισθηση ότι δεν είχε γίνει καλή δουλειά, καθως αποδειχτηκε οτι δεν είχε γινει τίποτα. Στα 1200 χλμ αρχισε να κάνει διαφορους θορύβους, οπως επίσης χάλασε και το ταχυμετρο(το γνωστο προβλημα με το πλυσιμο σε πίεση). Το πάω στο global πάλι και η απαντησή τους ήταν οτι θέλει αλλαγή το ταχυμετρο(προφανως), αλλαγή η εξάτμιση (είχε σπάσει το/κάποιο διάφραγμα ;;;;κάτι τέτοιο), επίσης για ένα θόρυβο από μπροστά μου είπε ότι είναι φυσιολογικός  :pray:. Η μεγαλήτερη πλάκα ήταν ότι μου είπε ότι το πρόβλημα με το ταχύμετρο είναι πρόβλημα που βγάζουν τα 07 όταν τους περνάν την καινουργια χαρτογράφηση (δηλαδή με είχε για τελείως χαζό. Ενοείτε ότι είχα κοιτα3ει από τον αριθμόπλαισίου οτι το μηχανακι κατασκευάστηκε Μαιο του 08). Φρικαρα  :psdof:. Αποφασισα να βρω αλλο μηχανικο.
Βρηκα τον Bill λίγο πριν κλεισει και μου αλλαξε το ταχύμετρο, λεγοντας μου ότι ο θόρυβος από μπροστα είναι πολύ περιεργος. Εδώ φτανουμε στον Αρμακόλα  :). Το είδε μου είπε οτι όντως θέλει αλαγή η εξατμιση, καθως και οτι ο θορυβος από μπροστα είναι απο το γραναζι χρονισμου του μπροστά κυλινδρου.Οκ λέω, παλι καλά που έχω εγγυηση. Λόγω κάποιων επιπλοκών και μετά από αρκετά τηλέφωνα (και στο συνεργίο και στην αντιπροσωπία) η εξατμιση αλλάχτηκε μετα από περίπου 3 μηνες  :ohmy:. Εντομεταξύ εγώ έπεσα και το έκανα σκατά το shiveraki μ  :cry:. Το έφτιαξα στον Γούμενο, ο οποίος είναι αρκετα πιο κοντά στο σπίτι μου, σίγουρα μπορω να συνενοηθώ καλύτερα μαζί του και μου κανει και τη δουλειά που του ζητάω  :kalo:. Μου το έκανε σαν καινουργιο αν και τα 800 ευρώ δεν ήταν και λίγα.
Επείδη τα εγραψα λίγο μπερδεμένα παραθέτω
ΑΥΓ08:global Αγορα
ΣΕΠ08:global Πρώτο service
ΟΚΤ08:Μπιλ αλλάγη ταχυμέτρου
ΝΟΕ08:Αρμακόλας παραγγελία εξάτμισης
ΔΕΚ08:Γούμενος πρώτο πραγματικό service(εδώ ενημερώθηκα οτι δεν είχε γινει ποτέ service)
IAN09:Γούμενος-Τρακάρισμα
ΦΕΒ08:Αρμακόλας αλλαγή εξάτμισης
Και φτάνουμε στον Μάρτη. Το συνεργιο Αρμακολας με ενημέρωσε οτι μου πέρασε και καινουργια χαρτογραφηση κατά την αλλαγή της εξάτμισης. Ωραία λέω. Ελα μου όμως που από τότε ξεκίνησαν τα προβληματα.
 
Πρώτο προβλήμα:κάποιες φόρες όταν πατάω την μίζα, η μίζα γυρίζει συνεχόμενα χώρις να παίρνει μπρος η μηχανη  :pray: και
σταματαει να γυρίζει μόνο αν το κλεισω.
Δευτερο πρόβλημα: Η χαρτογράφηση αλλάζει από μόνη της.Πχ εχω Τ και μπαινει S ή R και τουμπαλι.Αποκορύφωμα,εχτές, είχε κουμπωσει από μόνο του R και δεν άλλαζε, όπως επίσης όταν το εκλεισα και πηγα να το ξανανοιξω,έπαιρνε μπρος πριν πατήσω την μιζα.
Τρίτο πρόβλημα: Σκηνικό: Εγω μπροστα στη μηχανη,μηχανη στο σταντ με κουμπωμένη πρώτη,απο συνή8εια βαζω κλειδι και πατάω μίζα. Μεγάλο λάθος. Αποτέλεσμα: Εγω πάνω από τη μηχανη να κλαιω και να έχω κατεβάσει όλους τους αγιους, μηχανη δυο μέτρα πιο κατω απο εκεί που ήταν πριν, στο πάτωμα. Απλά δουλεψε η μίζα την στιγμη που είχα κατεβασμένο σταντ και κουμπωμένη ταχύτητα

Πραγματικά νομιζω ότι έχω γινει πολυ καχυποπτος και γκαντέμης. Όπως επίσης προσπαθώ με νύχια και με δόντια να μην φρικαρω περισσοτερο και γινει χαμός. :psdof:

Όποιος μπορει να βοηθήσει είναι καλοδεχούμενος.

Ευχαριστώ για το βήμα και τον χρόνο σας,
Αποστόλης
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2009, 02:29:13 μμ από walkinghead »



*

antonis28

Απ: Τι γινεται πια με τα συνεργεια της Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 11, 2009, 12:55:12 μμ »
Δεν νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω, αλλά αν διαβάσεις τα ποστ μου (antonis28) θα καταλάβεις  ότι δεν είσαι μόνος!  :(

*

walkinghead

Απ: Τι γινεται πια με τα συνεργεια της Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 11, 2009, 01:33:30 μμ »
Καποιος στο ποστ σου λέει να ενημερωθεί η μαμα Απριλια για ολα αυτά και μάλλον αυτό θα κάνω!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τι γινεται πια με τα συνεργεια της Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 11, 2009, 02:12:22 μμ »
Προσωπική μου άποψη είναι πως για όλα τα προβλήματα με τα μηχανάκια , ή ακόμα και μερτα συνεργεία είναι να ενημερώνετε και η Απρίλια !!!

Οχι οτι θα αλλάξει κάτι αλλα ας το ξέρουν και αυτοί.

το μόνο που θα πρέπει να γράφει κάποιος , όσο και νευριασμένος - τσαντισμένος είναι ...

ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ !!! Και κυρίως τεκμηριωμένη !!

Αλλιως η παραπληροφόρηση καραδοκεί !!

Τα έχω πει πολλες φορές ...αλλη μία δεν βλάπτει !!!

Το μαιλ της Απριλια ειναι δεξια στην σελίδα του  :abh:

*

LIANA

Απ: Τι γινεται πια με τα συνεργεια της Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 11, 2009, 02:20:39 μμ »
Aποστόλη έχω ακούσει και έχω ακούσει για βλάβες....αλλά εδώ είναι εντελώς κουφά αυτά που σου κάνει!!!! Προφανώς ο εγκέφαλος του είναι @@@μένος!!! Δεν ξέρω τι άλλο να πω....Η μίζα δεν έπρεπε με τίποτα να λειτουργήσει με κατεβασμένο σταντ!!! Πήγαινε να στο ξαναδούν και ελπίζω να το φτιάξουν σωστά αυτή την φορά και να ησυχάσεις!!  :pray: :pray:

Και φυσικά συμφωνώ απόλυτα με τον Αλέξη να ενημερώσεις τη μαμά εταιρεία..
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2009, 02:27:29 μμ από LIANA »

*

Αποσυνδεδεμένος rodnikji

  • *****
  • 218
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 11, 2009, 03:53:48 μμ »
Σχετικά με την μίζα να κατεθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. Την προηγούμενη Κυριακή, με σταντ κάτω και ταχύτητα κουμπωμένη (πάντοτε) πάω να βάλω μπρος για να ζεσταθεί το Shiver μέχρι να βάλω κρανος, γάντια, κλπ. Αποτέλεσμα, η μηχανή παίρνει μπρος, φεύγει και στο σταντ βρίσκει πάνω στο πόδι μου :cry:  :cry:  :cry:  :cry: Ευτυχώς φορούσα μπότες και μικρο το κακό, αλλά τα πράγματα θα μπορούσαν να εξελικτούν τελείως διαφορετικά.

Ευτυχώς είχα διαβάσει στο παρελθόν για παρόμιες περιπτώσεις και πάντοτε όταν βάζω μπρος έχω για καλό και για κακό τον συμπλέκτη πατημένο.... εκτός από αυτή τη φορά.... Αν σε θέλει....
Εάν πάντα θες ότι δεν μπορείς να έχεις, τι θα ήθελες αν μπορούσες να είχες οτιδήποτε;

*

walkinghead

Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 11, 2009, 03:59:41 μμ »
φιλε rodnikji αυτο κάνω και εγώ απο τότε, αλλα είναι ο τρίτος καθρεφτης που σπάω και πραγματικα με τσαντιζει πολύ. Ειδικα οταν αυτά γινονται το ενα πισω από το αλλό μετά την αλλαγη της εξατμισης

*

sakis81

Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 11, 2009, 05:08:19 μμ »
ε δε το πιστευω.γινονται αυτα στα απριλια?μαλλον (κι) εσυ εισαι μια μεμονομενη περιπτωση...

φιλε εγω μετα απο 3 μηνες τρεξιμο επιτελους ηρεμησα.οχι,δεν το εδωσα,αν και το σκεφτηκα.το εκλεισα 2 εβδομαδες στον κ. Νικολαου -μετα απο περιπλανηση σε''μαστορες'' οπως ο γουμενος που αναφερεις(περιεργως με καλα λογια...) κι ο γκλομπαλ-του αλλαξε τα φωτα και εδω και 2 μηνες δεν εχει βγαλει κατι.
κι επειδη μαλλον η αντιπροσωπεια μας εχει γραμμενους στα π@π@ρια της παιρνω καθημερινα την εκδικηση μου.κακα τα ψεμματα η μηχανη ειναι πανεμορφη.καθε 3 και λιγο ολο και καποιος μοτοσυκλετιστης θα ερθει να με ρωτησει την γνωμη μου και να ζητησει την συμβουλη μου για ενδεχομενη αγορα.η απαντηση?
φιλε ΜΑΚΡΥΑ!καλυτερα Ζ,καλυτερα hornet,καλυτερα ακομα και tdm.αμ πως!ετσι τους τσουζει παραπανω πιστευω :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 11, 2009, 05:20:30 μμ »

φιλε ΜΑΚΡΥΑ!καλυτερα Ζ,καλυτερα hornet,καλυτερα ακομα και tdm.αμ πως!ετσι τους τσουζει παραπανω πιστευω :ohyes:

αα...να γεια σου... τωρα μπορείς να δεις για ποιο λόγο υπάρχουν μερικές Δημοσκοπήσεις εδώ μεσα ε..???  ;)

''Θα προτείνατε σε ένα φίλο σας την αγορά Shiver..? ''


http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7887.0


*

walkinghead

Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 11, 2009, 05:24:58 μμ »
Και εγώ έχω αρχίσει να σκεφτομαι την πώληση όπως και την αγορά καποιου από αυτά τα δυο που αναφερεις. Αλλα δεν θα τους περασει έτσι...
Το μειλ στην Απριλια θα φυγει παραυτα, όπως και σε κάθε αρμοδιο.

Ο Γουμενος μπροστα στους δυο αλλους, τουλαχιστον μου έκανε servise και ξηγηθηκε για να το πάρω πριν η αντιπροσωπια κλεισει τα χριστουγεννα για "απογραφη" δυο εβδομάδων (πρεπει να έχουν μια αποθήκη ισα με 5 στρεματα). Ο γκλομπαλ μονο βόλτα το πήρε και του Αρμα του ήρθε η όρεξη μετά από 3 μηνες,γιατί δεν ήταν μόνο η εξάτμιση. Κατάλαβε ότι πέραν της εξάτμισης θα έπρεπε να λύσει και κυλιδρο(για το γραναζι χρονισμου και ρυθμιση βαλβίδων)(Αυτό το παραδέχομαι, είναι καλός μαστορας). Αλλά πάντα να ξέρεις το ψαρι βρομάει από το κεφάλι...

*

sakis81

Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 11, 2009, 05:42:54 μμ »
αα...να γεια σου... τωρα μπορείς να δεις για ποιο λόγο υπάρχουν μερικές Δημοσκοπήσεις εδώ μεσα ε..??? 

''Θα προτείνατε σε ένα φίλο σας την αγορά Shiver..? ''

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7887.0


μπαρδον?
 :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 11, 2009, 06:59:29 μμ »
αα...να γεια σου... τωρα μπορείς να δεις για ποιο λόγο υπάρχουν μερικές Δημοσκοπήσεις εδώ μεσα ε..??? 

''Θα προτείνατε σε ένα φίλο σας την αγορά Shiver..? ''

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7887.0


μπαρδον?
 :thnk: :thnk:

υπάρχει Δημοσκόπηση που τρέχει και αναφέρεται σε κατόχους shiver...

τι δεν καταλαβες..???  :bye: :bye:

*

Cris

Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 11, 2009, 09:02:37 μμ »
φίλε μου το πρόβλημα σου εκτός από ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ είναι και εγκεφαλικό !
τι θέλω να πω!
το να αλλάζει μόνο του χαρτογραφήσεις πάει να πει ότι ο διακόπτης βραχυκυκλώνει!!!!
ένα το κρατούμενο!
δηλ κάποιος άνοιξε πρώτα τον διακόπτη για να τον φτιάξει και καλά και δεν κούμπωσε ΣΩΣΤΑ το λαμάκι!
'Η κάτι γίνεται με τα καλώδια του διακόπτη ! (χλωμό)
δεύτερο το κρατούμενο!
ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ που διαβάζουν το σταντ από τον εγκέφαλο (και όχι από τον διακόπτη on off της μηχανής) υπάρχει το φαινόμενο ΠΡΙΝ κάνει τεστ ο εγκέφαλος και είναι ΠΑΤΗΜΕΝΗ η μίζα την ώρα που γυρνάς τον διακόπτη να παίρνει μπροστά ο κινητήρας είτε έχεις σταντ κάτω είτε ταχύτητα!(και να τρως τα μούτρα σου δυστυχώς ) 
τρίτο το κρατούμενο!
έχεις προσέξει ποτέ αν ο θόρυβος του κινητήρα που μας λες συμπίπτει με την αλλαγή χαρτογράφησης και διάφορα ΚΟΥΛΑ της μίζας?
Δηλαδή !  Ακούγετε πάντα! κάθε μέρα? κάθε φορά που βάζεις μπροστά το μηχανάκι?
 μονό στο ρελαντί η και σε πιο πολλές στροφές?
συγνώμη αν σε βομβαρδίζω με ερωτήσεις αλλά προσπαθώ να καταλάβω πιο είναι το πρόβλημα ώστε να σε βοηθήσω!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2009, 09:09:02 μμ από Cris »

*

walkinghead

Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 11, 2009, 11:24:57 μμ »
Φίλε Chris,
Σε ευχαριστώ και που ασχολήσαι και όχι δεν με κουραζεις, για το μηχανακι μου μιλαμε  :P
Αυτό που λες με τον διακόπτη παίζει παάάάάάρα πολύ γιατι στην στουκα αλλαξα τιμονι, πολυ πιθανα να έφαγε φρίκη ο εγκέφαλος από κάτι τέτοιο και να συνέβει το σκηνικο με το σταντ (Σωστό)(σημειωταίο : είχα φάει και την χωματοβροχη στη μαπα και μπορει να συνέβαλε και αυτό)

Ο θόρυβος από μπροστα γινεται πάντα, οταν ειναι κρύο λιγο λιγότερο, δεν συμπίπτει με αλλαγές χαρτογραφήσεως και ακουγεται και στο ρελαντι και στις πολλες στροφες. Η μόνη σκέψη μου, αφου και καπελότα μου έβαλε ο Γουμενος και μου άλλαξε γραναζι χρονισμου, ειναι η τρόμπα νερου που μάλλον θέλει και αυτη αλλαγη.

Καμιά καλύτερη ιδέα;;;

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Η Οδύσσεια του Shiver μου και η Aprilia... Έλεος
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 11, 2009, 11:38:14 μμ »
δηλ κάποιος άνοιξε πρώτα τον διακόπτη για να τον φτιάξει και καλά και δεν κούμπωσε ΣΩΣΤΑ το λαμάκι!

Νομίζω κάποτε είχε αναφερθεί (από τον bill?) το ενδεχόμενο ο διακόπτης λόγω υγρασίας να "δείχνει" μειωμένη αντίσταση στον εγκέφαλο (αντί για άπειρη) κι έτσι αυτός να θεωρεί ότι πατιέται το κουμπί. Με λίγα λόγια η βασική αιτία ήταν η υπερευαισθησία διέγερσης στην είσοδο του εγκεφάλου.
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης