Γεια χαρα Απριλιακιδες,
Είμαι ένας απο τους περιπετιώδεις κατόχους ενός Shiver και πραγματικά η εμπειρία μου μεχρι τώρα μπορει να χαρακτηρηστεί σαν περιπέτεια. Θα τα πω σε περιληψη για να φτάσω στο θέμα. Πήγα στο Global, αρχές Αυγούστου του 08, και ζήτησα καινουργιο shiver, μεγάλο λαθος, παρέλαβα στα τέλη του Αυγούστου καινουργιο,μεν, Shiver, του 07,δε. Φρίκαρα και το πηγα πίσω και πήρα του 08. Πρώτο service το πήγα πάλι στο global καθώς δεν μου είχαν δώσει το manual και το βιβλίο εγγυησης. Παραλμβάνοντας το μηχανακι είχα την αισθηση ότι δεν είχε γίνει καλή δουλειά, καθως αποδειχτηκε οτι δεν είχε γινει τίποτα. Στα 1200 χλμ αρχισε να κάνει διαφορους θορύβους, οπως επίσης χάλασε και το ταχυμετρο(το γνωστο προβλημα με το πλυσιμο σε πίεση). Το πάω στο global πάλι και η απαντησή τους ήταν οτι θέλει αλλαγή το ταχυμετρο(προφανως), αλλαγή η εξάτμιση (είχε σπάσει το/κάποιο διάφραγμα ;;;;κάτι τέτοιο), επίσης για ένα θόρυβο από μπροστά μου είπε ότι είναι φυσιολογικός
. Η μεγαλήτερη πλάκα ήταν ότι μου είπε ότι το πρόβλημα με το ταχύμετρο είναι πρόβλημα που βγάζουν τα 07 όταν τους περνάν την καινουργια χαρτογράφηση (δηλαδή με είχε για τελείως χαζό. Ενοείτε ότι είχα κοιτα3ει από τον αριθμόπλαισίου οτι το μηχανακι κατασκευάστηκε Μαιο του 08). Φρικαρα
. Αποφασισα να βρω αλλο μηχανικο.
Βρηκα τον Bill λίγο πριν κλεισει και μου αλλαξε το ταχύμετρο, λεγοντας μου ότι ο θόρυβος από μπροστα είναι πολύ περιεργος. Εδώ φτανουμε στον Αρμακόλα
. Το είδε μου είπε οτι όντως θέλει αλαγή η εξατμιση, καθως και οτι ο θορυβος από μπροστα είναι απο το γραναζι χρονισμου του μπροστά κυλινδρου.Οκ λέω, παλι καλά που έχω εγγυηση. Λόγω κάποιων επιπλοκών και μετά από αρκετά τηλέφωνα (και στο συνεργίο και στην αντιπροσωπία) η εξατμιση αλλάχτηκε μετα από περίπου 3 μηνες
. Εντομεταξύ εγώ έπεσα και το έκανα σκατά το shiveraki μ
. Το έφτιαξα στον Γούμενο, ο οποίος είναι αρκετα πιο κοντά στο σπίτι μου, σίγουρα μπορω να συνενοηθώ καλύτερα μαζί του και μου κανει και τη δουλειά που του ζητάω
. Μου το έκανε σαν καινουργιο αν και τα 800 ευρώ δεν ήταν και λίγα.
Επείδη τα εγραψα λίγο μπερδεμένα παραθέτω
ΑΥΓ08:global Αγορα
ΣΕΠ08:global Πρώτο service
ΟΚΤ08:Μπιλ αλλάγη ταχυμέτρου
ΝΟΕ08:Αρμακόλας παραγγελία εξάτμισης
ΔΕΚ08:Γούμενος πρώτο πραγματικό service(εδώ ενημερώθηκα οτι δεν είχε γινει ποτέ service)
IAN09:Γούμενος-Τρακάρισμα
ΦΕΒ08:Αρμακόλας αλλαγή εξάτμισης
Και φτάνουμε στον Μάρτη. Το συνεργιο Αρμακολας με ενημέρωσε οτι μου πέρασε και καινουργια χαρτογραφηση κατά την αλλαγή της εξάτμισης. Ωραία λέω. Ελα μου όμως που από τότε ξεκίνησαν τα προβληματα.
Πρώτο προβλήμα:κάποιες φόρες όταν πατάω την μίζα, η μίζα γυρίζει συνεχόμενα χώρις να παίρνει μπρος η μηχανη
και
σταματαει να γυρίζει μόνο αν το κλεισω.
Δευτερο πρόβλημα: Η χαρτογράφηση αλλάζει από μόνη της.Πχ εχω Τ και μπαινει S ή R και τουμπαλι.Αποκορύφωμα,εχτές, είχε κουμπωσει από μόνο του R και δεν άλλαζε, όπως επίσης όταν το εκλεισα και πηγα να το ξανανοιξω,έπαιρνε μπρος πριν πατήσω την μιζα.
Τρίτο πρόβλημα: Σκηνικό: Εγω μπροστα στη μηχανη,μηχανη στο σταντ με κουμπωμένη πρώτη,απο συνή8εια βαζω κλειδι και πατάω μίζα. Μεγάλο λάθος. Αποτέλεσμα: Εγω πάνω από τη μηχανη να κλαιω και να έχω κατεβάσει όλους τους αγιους, μηχανη δυο μέτρα πιο κατω απο εκεί που ήταν πριν, στο πάτωμα. Απλά δουλεψε η μίζα την στιγμη που είχα κατεβασμένο σταντ και κουμπωμένη ταχύτητα
Πραγματικά νομιζω ότι έχω γινει πολυ καχυποπτος και γκαντέμης. Όπως επίσης προσπαθώ με νύχια και με δόντια να μην φρικαρω περισσοτερο και γινει χαμός.
Όποιος μπορει να βοηθήσει είναι καλοδεχούμενος.
Ευχαριστώ για το βήμα και τον χρόνο σας,
Αποστόλης