APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: antonis28 στις Μάρτιος 26, 2009, 01:41:27 μμ
-
Μέτα από 6 ημέρες στο συνεργείο πήρα το shiver στα χέρια μου, :tez: χωρίς προβλήματα πλέον!! :pray:Το τελευταίο ήταν με την ένδειξη <<σέρβις>> και το μπέρδεμα στης χαρτογραφήσεις.. Η αιτία βρέθηκε (αφού ο μηχανικός έβγαλε όλα τα πλαστικά) ήταν ένα <<φαγωμένο>> καλώδιο που άγγιζε στο σασί και το shiver πάθαινε <<εγκεφαλικό>> :tez:.Σε ερώτημα που έθεσα στην Απριλια, για το αν η μηχανές έρχονται συναρμολογημένες. Μου είπε ναι. προφανώς στο εργοστάσιο της Απριλια μερικοί χρειάζονται σεμινάρια για το shiver. Είχα και συζήτηση με τεχνικό της Απριλια Ελλάς. και του είπα για τα προβλήματα του shiver. τα οποία δεν πίστεψε για τον λόγο ότι στην Απριλια Ελλάς δεν έρχονται επίσημα η-μαιλ, ούτε από της υπόλοιπες αντιπροσωπίες ούτε από ιδιοκτήτες shiver. Αρα η μηχανή για αυτούς είναι τέλεια!! Με παρότρυνε στα επόμενα παράπονα-προβλήματα, να στείλουμε η-μαιλ απευθείας στην Απριλια Ελλάς. Μόνον τότε θα το ερευνήσουν, (γιατί τα φόρουμ κατά αυτόν είναι ανακριβή και αναληθής...) Την συζήτηση που είχα γιαυτό το θέμα δεν την γράφω γιατί θα νυχτώσει!! :D
-
Αντε με το καλό επιτέλους!!!
όσο για το οτι πρέπει να στέλνουμε κατευθείαν email παραπόνων στην Aprilia....Ετσι πρέπει..Πολύ σωστό!
Αντε λοιπόν καλές βόλτες :bye: :bye: :bye:
-
Σε ερώτημα που έθεσα στην Απριλια, για το αν η μηχανές έρχονται συναρμολογημένες. Μου είπε ναι. προφανώς στο εργοστάσιο της Απριλια μερικοί χρειάζονται σεμινάρια για το shiver. Είχα και συζήτηση με τεχνικό της Απριλια Ελλάς. και του είπα για τα προβλήματα του shiver. τα οποία δεν πίστεψε για τον λόγο ότι στην Απριλια Ελλάς δεν έρχονται επίσημα η-μαιλ, ούτε από της υπόλοιπες αντιπροσωπίες ούτε από ιδιοκτήτες shiver. Αρα η μηχανή για αυτούς είναι τέλεια!! Με παρότρυνε στα επόμενα παράπονα-προβλήματα, να στείλουμε η-μαιλ απευθείας στην Απριλια Ελλάς. Μόνον τότε θα το ερευνήσουν, (γιατί τα φόρουμ κατά αυτόν είναι ανακριβή και αναληθής...)
:a006 :a006 :a006
αλλά υπάρχει μια λέξη στο λεξικό που λέγεται ''Στρουθοκαμηλισμός''..... άραγε τι να σημαίνει... :thnk:
-
Σε ερώτημα που έθεσα στην Απριλια, για το αν η μηχανές έρχονται συναρμολογημένες. Μου είπε ναι. προφανώς στο εργοστάσιο της Απριλια μερικοί χρειάζονται σεμινάρια για το shiver. Είχα και συζήτηση με τεχνικό της ΣΑΠΡΙΛΙΑ Ελλάς. και του είπα για τα προβλήματα του shiver. τα οποία δεν πίστεψε για τον λόγο ότι στην Απριλια Ελλάς δεν έρχονται επίσημα η-μαιλ, ούτε από της υπόλοιπες αντιπροσωπίες ούτε από ιδιοκτήτες shiver. Αρα η μηχανή για αυτούς είναι τέλεια!! Με παρότρυνε στα επόμενα παράπονα-προβλήματα, να στείλουμε η-μαιλ απευθείας στην Απριλια Ελλάς. Μόνον τότε θα το ερευνήσουν, (γιατί τα φόρουμ κατά αυτόν είναι ανακριβή και αναληθής...)
:a006 :a006 :a006
αλλά υπάρχει μια λέξη στο λεξικό που λέγεται ''Στρουθοκαμηλισμός''..... άραγε τι να σημαίνει... :thnk:
-
Σε αυτά τα ΑΝΑΛΗΘΗ και ΑΝΑΚΡΙΒΗ φορουμ βρισκουμε ΛΥΣΕΙΣΣΣΣΣ εμεις οι πτωχοι μοτοσυκλετιστεςςςς ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΜΗΧΑΝΙΚΕ της ΣΑΠΡΙΛΙΑΑΑΑΑ!!!!!
-
Σου εύχομαι φίλε να έιναι όντως αίσιο τέλος και να μην έχεις ποτέ ξανά κανένα πρόβλημα!!! :kalo:
Όσο για τα λοιπά δεν λέω τίποτα καθότι καμμένος κ εγώ....
Και όπως είπε και η Ευγενία , βρίσκουμε λύσεις και λέμε το πόνο μας θα προσθέσω εγώ :P!!
:bye:
-
και του είπα για τα προβλήματα του shiver. τα οποία δεν πίστεψε για τον λόγο ότι στην Απριλια Ελλάς δεν έρχονται επίσημα η-μαιλ, ούτε από της υπόλοιπες αντιπροσωπίες ούτε από ιδιοκτήτες shiver. Αρα η μηχανή για αυτούς είναι τέλεια!!
Αυτό το κομμάτι θα σας πρότεινα να το "κρατήσετε". :ohyes:
(γιατί τα φόρουμ κατά αυτόν είναι ανακριβή και αναληθής...)
Όσο γιαυτό το κομμάτι, το κρατάω κι εγώ προσωπικά, και θα μπορούσα να γράψω πολλά, αλλά δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με τα ανέκδοτα κάποιου "δημόσιου υπαλλήλου", που έχει μαύρα μεσάνυχτα του τι γίνεται πέρα από τη πόρτα του γραφείου του.
Το άλλο με τον Τοτό τό ήξερε? :tez:
powerphot
Ένας "αναληθής και ανακριβής" :bye:
-
:pray: :pray: :pray:
o Παππας τα γενια του ευλογαει Powerhot!!!
-
εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί πρέπει να στείλω mail στα κεντρικά για το εκάστοτε πρόβλημα??
δηλ όλα αυτά τα ανταλλακτικά που περνάνε εγγύηση δεν φαίνονται πουθενά στις καταστάσεις?
π.χ δεν φαίνεται πουθενά ότι στα 10 tuono που πουλιούνται στα "8" αλλάζουν όργανα από υγρασία?
να υπάρχει κάποιο πρόβλημα σοβαρό που δεν μπορεί να βρεθεί λύση οκ να στείλω και εδώ και στην ιταλια και όπου αλλού πρέπει.
:thnk: :thnk:
-
powerphot
Ένας "αναληθής και ανακριβής" :bye:
Μ'αρέσεις ....οταν γίνεσαι κακός ΝΙΚ !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Να πώ και γώ την δικιά μου !!! χεχεχε
Αλήθεια απο αυτό το αναληθές και ανακριβές φόρουμ πόσοι άραγε βρήκαν λύσεις που 45 μάστοροι και 60 μαθητάδες ψάχνουν ακόμα ???
Εεεεεε???? :thnk: :thnk: :thnk:
-
Eντάξει....ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του και βασικά ότι τον συμφέρει ή ότι υπερασπίζεται τα συμφέροντα του καλύτερα!
Εγώ περισσότερο νευριάζω με όσους δεν έχουν βομβαρδίσει την Απρίλια Ελλάς με e-mail εφόσον έχουν προβλήματα, παρά με τον μηχανικάκο που είπε κι αυτός την μαλακία του.
Εφόσον η πολιτική τους λέει στείλτε μαιλ, δεν βρίσκω το λόγο γιατί να μην τους πνίξουμε στα μαιλ :ohyes: :ohyes: Και όχι μια φορά, κάθε βδομάδα εφόσον δεν έχει απαντηθεί...reminder...το ίδιο mail.
Από το να προσπαθούμε να αλλάξουμε/καταλάβουμε την πολιτική τους γιατί ζητάνε mail, το καλύτερο είναι να την δεχτούμε και να παίξουμε το παιχνίδι τους με τους δικούς τους όρους μπας και γίνει κάτι...
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: TΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΙΛ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΝΑ ΛΕΝΕ....Ας μη τους δίνουμε εμείς άλλοθι. Μαιλ θέλουν? Μαιλ να πάρουν λοιπόν. :ohyes: :bye: :bye:
-
και πιστέυεις ότι θα απαντήσουν στο mail σου ή απλά θα είναι ακόμα ένα mail στα junk mails τους ; εγώ μάλλον το 2ο πιστέυω
-
Εμένα μου απάντησαν....αλλά τους τρέλλανα στα reminder... :ohyes:
-
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: TΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΙΛ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΝΑ ΛΕΝΕ....Ας μη τους δίνουμε εμείς άλλοθι. Μαιλ θέλουν? Μαιλ να πάρουν λοιπόν. :ohyes: :bye: :bye:
γιατι οχι... θα το βάλω κι εγω στο reminder να δούμε ποσο εποικοδομητικό θα είναι....
-
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: TΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΙΛ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΝΑ ΛΕΝΕ....Ας μη τους δίνουμε εμείς άλλοθι. Μαιλ θέλουν? Μαιλ να πάρουν λοιπόν. :ohyes: :bye: :bye:
γιατι οχι... θα το βάλω κι εγω στο reminder να δούμε ποσο εποικοδομητικό θα είναι....
:kalo: :kalo: :kalo: Μπράβο φίλε!!! Δεν σου κοστίζει τίποτα και ο επιμένων νικά!!! Εύχομαι καλά αποτελέσματα!!! :bye:
-
ΕΥΓΕ Σαντσο !!!!!
:ohyes: :ohyes:
-
Α) και εγώ θα ακολουθήσω την <<πολιτική >> τους, Η-μαιλ θέλουν; θα τα έχουν!! :ohyes: (ελπίζω βέβαια, μετά από όσα πέρασε το σιβεριδιο, να μην έχουμε άλλα). :pray: όσο για την συζήτηση που είχα με τον τεχνικό, κάποια στιγμή θα γράψω μερικά αποσπάσματα για την άποψη που είχε ο τεχνικός (εκπρόσωπος της Απριλια Ελλάς) σε κάποια θέματα. Β) ΥΠΕΝΘΎΜΙΣΗ: για κατόχους μηχανών Απριλια και λοιπών μαρκων! Να διεκδικείται-απαιτείται, μέσον αντικατάστασης μέχρι το πέρας της εγγύησης! Είναι στα ψηλά γράμματα των δικαιωμάτων του καταναλωτή! Εγω αυτό έκανα, και ειχα σκουτερ! :D
-
Ετσι ετσι! Αντε να ''ξυπνησουμε'' και λιγο! Οχι μονο για τις αντιπροσωπειες Aprilia,αλλα για ολους τους ΜΗ επαγγελματιες!
Μενω επαρχια και αν σας πω τι βλεπουν τα ματια μου απο εκμεταλλευση,αλλα οπως λεω και εγω Βρισκουν και τα κανουν
-
Kαταρχήν εύχομαι να τελείωσαν τα προβλήματα με το σιβεράκι Αντώνη!!! Και το δεύτερο και σημαντικότερο thanks 4 the tip :D...αυτό με τα ψιλά γράμματα και το δικαίωμα μας να ζητάμε μηχανάκι δεν το ήξερα και είναι πραγματικά πολύ χρήσιμη πληροφορία!!! :ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo:
Να σαι καλά και να είναι το τελευταίο εύχομαι!! Oπως λέει κι ο Βillytuono άντε να ξυπνάμε λιγάκι και να αρχίσουμε να διεκδικούμε αυτά που δικαιούμαστε!!!
Φαντάζεστε....όλοι όσοι πάθαμε ζημιά με τα shiver να τους ζητάγαμε μηχανάκια??? Εκεί θα ήταν ενήμεροι σίγουρα πλέον ότι κάτι δεν πάει καλά με τα μηχανάκια τους :P :P και ίσως... ίσως....να ήταν πιο προσεκτικοί στον ποιοτικό έλεγχο, στην συναρμολόγηση και στους υποπρομηθευτές τους.... αν ήξεραν ότι έχουν να κάνουν με ενήμερους και αποφασισμένους να διεδικήσουν καταναλωτές. :ohyes: :bye: :bye: