0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« - : Αύγουστος 20, 2005, 06:27:21 μμ »
Πιστεύω ότι θα ήταν καλό να περιγράψουμε τις εμπειρίες μας από τα συνεργεία που έχουμε επισκεφτεί, ώστε να γλιτώσουμε από άσχετους και απατεώνες αλλά και να ανακαλύψουμε τυχόν σχετικούς και μερακλήδες που μέχρι τώρα δεν γνωρίζαμε.

Εγώ θα παραθέσω τις εμπειρίες μου από το συνεργείο ΜΠΟΛΑΣΙΚΗΣ της λεωφόρου Μεσογείων, κοντά στο Σταυρό Αγίας Παρασκευής.

Τη μηχανή μου (Pegaso του 2004) δεν την αγόρασα από εκεί, όμως το συγκεκριμένο συνεργείο είναι το μόνο που έχω επισκεφθεί μέχρι στιγμής.

Πρώτο "σέρβις" στα 1500χλμ. Απ' ότι είδα στα τιμολόγια, επρόκειτο για μια απλή αλλαγή λαδιών. Έγινε πρωτού το συνεργείο επεκταθεί στην τωρινή του (αρκετά ευρύχωρη) μορφή. Η αντιμετώπιση δεν ήταν ούτε ιδιαίτερα ευγενική αλλά ούτε και άσχημη. Παίρνωντας τη μηχανή το μεσημέρι, παρατήρησα ότι πέρα από τα λάδια και το φίλτρο είχαν ασχοληθεί με αρκετές άλλες λεπτομέρειες, όπως λάδωμα της αλυσίδας και των μαρσπιέ του συνεπιβάτη, ρύθμιση ντίζας συμπλέκτη και γκαζιού, αλλά και της μανέτας του φρένου, η οποία πριν το σέρβις είχε πολύ μικρή διαδρομή, με αποτέλεσμα, αν δεν χρησιμοποιούσες και το πίσω φρένο, το πίσω φως να ανάβει αφού πρώτα έχεις επιβραδύνει αρκετά.
Όλα αυτά ελέγχθηκαν και ρυθμίστηκαν χωρίς να το έχω ζητήσει. Είχα ζητήσει, όμως, να λύσουν ένα πρόβλημα του κιβωτίου, καθώς ήταν αδύνατο να πετύχεις τη νεκρά με τη μηχανή ακίνητη, ενώ είχε και πολύ σκληρή αίσθηση. Επίσης, συχνά δεν άναβε η αντίστοιχη λυχνία "Ν" (εφόσον κατάφερνες να βάλεις νεκρά). Μετά το σέρβις, το κιβώτιο ήταν άψογο, σε βαθμό που να χαίρομαι τη μηχανή μου σαν καινούργια.
Στο τηλέφωνο που είχα κάνει για να κλείσω ραντεβού, μου είχαν πει ότι το σέρβις περιλάμβανε και ρύθμιση βαλβίδων, ελέγχους στον ψεκασμό κ.λπ. Δεν ξέρω αν ασχολήθηκαν με αυτά, πάντως δεν βρήκα κανένα σημάδι ότι έγινε "χοντρή" επέμβαση στη μηχανή. 'Η δεν έκαναν τίποτα από αυτά, ή είναι άριστοι στην επανασυναρμολόγηση! Κάτι το οποίο αφήνει μια υπόνοια επέμβασης, είναι η θέση της ντίζας του ρυθμιστή του ρελαντί, που είναι μετατοπισμένη σε σχέση με κείνη που δείχνει το εγχειρίδιο, σε σημείο πολύ πιο ευπρόσιτο.
Έχω, επίσης, έντονη την υποψία, ότι μείωσαν την απόσβεση επαναφοράς του πίσω αμορτισέρ, μέσω της γνωστής βίδας. Δεν είχα σημειώσει τη θέση της και μου φαίνεται τελείως παράδοξο να ασχολήθηκαν με αυτό, αλλά θα ορκιζόμουν ότι η μηχανή έπλεε πολύ πιο έντονα όταν την παρέλαβα. Φυσικά, την ξαναέσφιξα μόνος μου και κανένα πρόβλημα. Σημειώνω επίσης, ότι δυο (χειμωνιάτικους) μήνες μετά το σέρβις, βρήκα την μπαταρία σχεδόν στεγνή. Δεν ξέρω, όμως, αν αυτό σημαίνει ότι ξέχασαν να τη συμπληρώσουν ή απλά είναι φυσιολογικό να χάνει τα υγρά της τόσο γρήγορα.

Επόμενες επισκέψεις μου στο συνεργείο ήταν για αγορά φθηνών ανταλλακτικών (βίδα, πλαστικό φλας), όπου δεν συνάντησα κάποιο πρόβλημα επάρκειας ή συμπεριφορας.

Στα πλαίσια της εγγύησης ζήτησα αλλαγή ενός προστατευτικού καπακιού της εξάτμισης (ήταν τοποθετημένο στη δεξιά, ενώ ήταν σχεδιασμένο για την αριστερή). Ρώτησα στο ταμείο του συνεργείου που να απευθυνθώ, μου είπαν σε κάποιο μηχανικό, μπήκα στο συνεργείο και βρήκα κάποιον που δούλευε σε μια μηχανή. Με δυσκολία συγκράτησε την αγένειά του, και μου είπε να περιμένω έξω να έρθει. Περίμενα πάνω από μισή ώρα. Τελικά τον ξαναβρήκα (όταν βγήκε για να πάρει ένα ανταλλακτικό) και ξαφνιασμένος (με είχε ξεχάσει τελείως), ήρθε να δει το ελαττωματικό εξάρτημα. Το κοίταξε και μου είπε ότι είναι μια χαρά, και ότι αποκλείεται να συμβαίνει αυτό που λέω. Όντως, το πρόβλημα απαιτούσε παρατηρητικότητα, αλλά όταν έχεις δει τόσους Πήγασους στη δουλειά σου, οφείλεις να την έχεις. Εν πάση περιπτώσει, με παρέπεμψε στον διευθυντή του συνεργείου, ένα ευγενέστατο παιδί που ήρθε και (μετά δυσκολίας) κατάλαβε τι εννοώ. Παρηγγειλε το ανταλλακτικό και ο υπεύθυνος των ανταλλακτικών μου είπε ότι θα μου τηλεφωνούσαν σε περίπου 15 μέρες, όταν θα το παραλάμβαναν, για να πάω να μου το τοποθετήσουν δωρεάν.
30 μέρες αργότερα, κι ενώ δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα, μένω από διακόπτη ανάφλεξης (πρόκειται προφανώς για ένα τραγικής ποιότητας εξάρτημα, απ' το οποίο υποφέρουν αρκετοί πήγασοι, και το κακό είναι ότι μπορεί να σ' αφήσει στο δρόμο).
Πάω τη μηχανή ως εκεί με μια πατέντα δικιά μου και μόλις το βλέπει ο (ευγενέστατος είπαμε) διευθυντής του συνεργείου απορεί και λέει ότι μάλλον πήγαν να τον κλέψουν (όμως το πρόβλημα, απ' ό,τι βλέπω στο Internet και όχι μόνο είναι πολύ συχνό στους Πήγασους, και πιστεύω ότι όφειλε να μην εκπλαγεί). Αφήνω τη μηχανή και την παίρνω το μεσημέρι. Έχει αλλαχθεί το κάτω τμήμα του διακόπτη, αλλά ο υπάλληλος που ασχολήθηκε με αυτό, το έχει περάσει το (αποδεδειγμένα ευαίσθητο) καλώδιο του διακόπτη ανάμεσα στα άλλα με τέτοιο τρόπο, που στρίβωντας το τιμόνι τεντώνεται και πιέζεται ανατριχιαστικά, ακριβώς στο σημείο της βάσης! Αν ήταν έτσι τοποθετημένο απ' τη μάνα του, δεν θα έμενα στα 4000χλμ, αλλά στα 40! Τέλος πάντων, το έπιασα μόνος μου από αλλού, ώστε να ταλαιπωρείται όσο το δυνατόν λιγότερο όταν στρίβω. Κόστος μηδέν, στα πλαίσια της εγγύησης.
Φεύγοντας, ρωτάω μήπως έχει έρθει το ανταλλακτικό της εξάτιμισης. Όχι, μου λένε.
20 μέρες αργότερα, πάω να αγοράσω φίλτρο λαδιού και το αντίστοιχο ελαστικό δακτύλιο, για να αλλάξω λάδια μόνος μου. Ρωτάω πάλι για το ανταλλακτικό μπας και ήρθε και με μια φυσικότητα που απαντάνε "ναι....". Μου το τοποθέτησαν, και πάλι δωρεάν.

Τώρα έχω πρόβλημα με μικρή διαρροή λαδιού από κάποια φλάντζα, στα 8000χλμ. Σκέφτομαι αν πρέπει να το πάω και να τους ζητήσω να το φτιάξουν στα πλαίσια της εγγύησης ή να το αφήσω μέχρι το επόμενο σέρβις.
Αν τελικά το πάω, θα έχω νέα αναφορά και για τη δύσκολη απόστολή "πάω στο συνεργείο και ζητάω να μου φτιάξουν δωρεάν κάτι που θέλει να ασχοληθούν πάνω από 5 λεπτά"...


Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 23, 2005, 09:29:18 μμ »
Επανέρχομαι με δεύτερη αναφορά σχετικά με το συνεργείο ΜΠΟΛΑΣΙΚΗΣ, στο οποίο πήγα τη μηχανή μου σήμερα. Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι οι περισσότεροι εκεί μέσα είναι ευγενείς, και γενικώς δεν έχεις την αίσθηση ότι πήγες τη μηχανή σου σε κανένα μάγκα ξερόλα, αλλά σε σοβαρό συνεργείο. Τουλάχιστον αυτή την εικόνα δίνουν - το πόσο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είναι ένα άλλο θέμα.

Πήγα τον Pegaso 650ie με 8000χλμ στις 10πμ και τον παρέλαβα στις 6μμ. Ζήτησα σέρβις των 6000χλμ, και ως παρατηρήσεις είπα διαρροή λαδιών "από κάπου" και τακάκια. Ο υπάλληλος που το παρέλαβε είπε ότι 99% είναι "μια φλάντζα Η", ενώ τα τακάκια περιλαμβάνονται στους στάνταρτ ελέγχους του σέρβις.
Επειδή έδειξε να θεωρεί το πρόβλημα της φλάτζας γνωστό (και αναμενόμενο) τον ρώτησα τί ακριβώς είναι. Μου απάντησε ότι... επειδή τα μηχανάκια μένουν σε ακινησία μερικούς μήνες πριν πουληθούν, η φλάντζα αυτή...ξεραίνεται και έχει διαρροή!! Μου φαίνεται τουλάχιστον αστείο επιχείρημα, όμως αφήνω και μια πιθανότητα να είναι σωστό, καθώς τεχνικός μοτοσυκλετών δεν είμαι. Το ωραίο είναι, όμως, ότι το (ξεκάθαρο) ελάττωμα δεν καλύπτεται από την εγγύηση, διότι "η εγγύηση δεν καλύπτει φλάτζες"! Αλλά με παρηγόρησε λέγοντας ότι "κάνει μόνο 11 ευρώ. εργατικά δεν θα πληρώσεις επιπλέον, αφού θα κάνεις σέρβις και η μηχανή θα ανοιχτεί ούτως ή άλλως". Συμπέρασμα: Αν κάποιος διαπιστώσει διαρροή στον ολοκαίνρουγιο Πήγασό του και θέλει να πάει π.χ. στα 3000χλμ (που δεν προβλέπεται σέρβις) να του τον φτιάξουν, όχι μόνο θα πληρώσει το ανταλλακτικό, αλλά ΚΑΙ εργατικά!
Παραλαμβάνοντας τη μηχανή, τα τιμολόγια έγραφαν 71,40 ευρώ εργατικά, και 68 ευρώ ανταλλακτικά. Στα τελευταία, δεν περιλαμβάνονται τακάκια (τα οποία, ΔΕ μου άλλαξαν, προφανώς θεωρόντας ότι έχουν ακόμα "ψωμιά"), ενώ περιλαμβάνονται τρία μπουκάλια (λίτρα) ακριβού λαδιού. Δεδομένου ότι φίλτρο λαδιού δεν άλλαξαν, αναρωτιέμαι που χώρεσαν τα 3 λίτρα. Το manual αναφέρει νομίζω 2,2lt με αλλαγή φίλτρου και 2lt χωρίς αλλαγή - ποσότητες που έχω επαληθεύσει και μόνος μου. Αναρωτιέμαι αν πραγματικά άνοιξαν τρίτο μπουκάλι λαδιού, καθώς και πόσο θα έκανε το συγκεκριμένο λάδι αν το αγόραζα μόνος μου από το εμπόριο (τιμή λαδιού "15W-50" στο συνεργείο: 13ευρώ το λίτρο).
Φεύγοντας, ρώτησα για το περίφημο θέμα της ανάκλησης για το πλαϊνό στάντ. Ο υπεύθυνος ανταλλακτικών μου απάντησε (μετά από πολλή σκέψη) ότι για λόγους εναρμόνισης με κάποιες νέες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ενωσης, η Aprilia αλλάζει το στάντ σε όλους τους Πήγασους, με ένα (φαινομενικά) ολόϊδιο. Τον ρώτησα αν πιστεύει ότι η αλλαγή είναι αναγκαία και απάντησε "Όχι", χωρίς πάντως να αρνηθεί να κάνει την παραγγελία, εφόσον το επιθυμούσα. Είπε, επίσης, ότι δεν έχει ιδέα γιατί γίνεται αυτό, αφού ποτέ δεν έχει δεί πρόβλημα στο συγκεκριμένο εξάρτημα. Εγώ το μόνο που θα σχολιάσω είναι ότι μου φαίνεται κάπως παράξενο να γίνεται ανάκληση σε ένα και μόνο μοντέλο λόγω αυστηρότερων προδιαγραφών, γιατί μ' αυτή τη λογική θα έπρεπε κάθε λίγο να ανακαλούνται τα περισσότερα μηχανάκια που κυκλοφορούν για να εναρμονίζονται στις όλο και αυστηρότερες προδιαγραφές σε όλους τους τομείς.

Το συνολικό ποσό του σέρβις έφτασε τα 140 ευρώ (εκτός αυτών που ανέφερα, αλλάχτηκαν φίλτρα αέρα και μπουζί).
Masquerade

*

Θοδωρής Τ.

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 24, 2005, 09:16:37 πμ »
Επειδή αύριο πάω για το πρώτο σέρβις στο ΜΠΟΛΑΣΙΚΗ πόσα σου πήρε;απλά ρωτάω για να ξέρω που πατάω...Υπ'όψιν θα κάνω το σέρβις των 1.000 χλμ.

*

ΤΑΣΟΣ

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 24, 2005, 11:19:00 μμ »
Συνηθως στα 1000 πληρωνεις μονο το λαδακι και το φιλτρο.Να του πεις να σου καθαρισει και το φιλτρακι (σιτα) στην εξοδο του ρεζερβουαρ λαδιου και να σου τοποθετησει καινουριο σφιγκτιρακι με το εργαλειο που δινει η μαμα. GOOD LUCK!!!! Και οταν το στρωσεις το μοτερ θα σου πω και κανα δυο μυστικα που προτεινουν gli amici di Noale  :-)  :-)

*

Θοδωρής Τ.

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 25, 2005, 09:45:58 πμ »
Thanks Tuonato!Με το στρώσιμο τι έκανες;σε πόσα χλμ το άνοιξες κανονικά το μηχανάκι;

*

Θοδωρής Τ.

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 25, 2005, 04:25:12 μμ »
Παιδιά έκανα στο μηχανάκι μου το 1ο σερβις στον ΜΠΟΛΑΣΙΚΗ και μου πήρε για λάδια και φίλτρο 110,00 ευρώ!!! :-o  :-o  :-o
Επειγόντως προτείνετε κανά άλλο συνεργείο!!!...εμένα μου φάνηκαν πολλά!

*

ΤΑΣΟΣ

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 25, 2005, 09:59:23 μμ »
Αυτες ειναι οι τιμες της αντιπροσωπειας φιλε dodos.Εδω στη θεσσαλονικη ο Ερμιδης (αντιπρ. APRILIA) πηρε 160ευρω για σερβις των 7500κμ που δεν ειναι τιποτα αλλο απο λαδι , φιλτρο και ελεγχος μηχανης.

*

Ιορδάνης Μαυρίδης

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 25, 2005, 10:13:05 μμ »
Γεια σου φιλε dodo. 1ον... μην ρωτας τον tuonato ποτε ανοιξε κανονικα το μηχανακι, γιατι απλα δεν το ανοιξε.  Το μονο που ανοιγει ειναι οι πορτες στο σπίτι του.8-)  2ον... Με τα μηχανακια μας πρεπει να πιανουν λιγο και τα δικα σου χερια.  Αλλιως...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 25, 2005, 10:20:14 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι στο πρώτο σέρβις ο Μπαλασίκης μου είχε πάρει κάτω από 100 ευρώ. Τωρα, στα 8000 μου πήρε ειπαμε 140 μαζι με τη "φλαντα Η" η οποια φαινεται ότι αποτελεί στανταρτ...αναλώσιμο στο πρώτο σέρβις.
Αναρωτιεμαι αν οντως ελεγχουν τιποτα στη μηχανή ή πληρώνουμε τζαμπα...

Εγω ειχα αποφασισει να αλλαζω λαδια/φιλτρο στις 6000 μονος μου και να πηγαινω ανα 12.000 στο συνεργειο (εκτος απροοπτου). Αλλα η φλατζα με εκανε να παω. Αν αλλαξεις λαδια και φιλτρο μονος σου, κοστιζει καπου 30-35 ευρω, με καλο λαδι. Η διαδιασια θα σε ταλαιπωρησει την πρωτη φορα, μεχρι να μαθεις τις παραξενιες της.
Masquerade

*

ΤΑΣΟΣ

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 25, 2005, 10:39:07 μμ »
Συμφωνω και εγω, θα πρεπει τα βασικα και σχετικα απλα πραγματα οπως λαδι φιλτρα λαδιου αερα μπουζι τακακια υγρα φρενων και συμπλεκτη να μπορουμε να τα αλλαζουμε μονοι μας.Θα γλυτωναμε πολυ χρημα

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 25, 2005, 11:37:23 μμ »
Όχι μονο θα γλίτωνες χρήμα, αλλα θα το κανες και σίγουρα πολύ καλύτερα και προσεκτικά απο εκείνους. Το κακό είναι ότι στον Πήγασο (δεν ξέρω για τη δική σου μηχανη), η συντήρηση δεν ειναι και η ευκολοτερη. Π.χ. η αλλαγη λαδιών δεν ειναι τοσο απλη οσο φανταζεται κανεις, ενώ για να αλλαξεις μπουζι πρεπει να βγαλεις το ρεζερβουαρ...
Masquerade

*

Θοδωρής Τ.

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 26, 2005, 09:25:13 πμ »
Παιδιά το μηχανάκι έχει εγγύηση 2 χρόνια.Δεν μπορώ να βάλω χέρι στο μηχανάκι.Βεβαίως και πιάνουν τα χέρια μου αλλά μου τα δένει ο αντιπρόσωπος. :-(

*

Θοδωρής Τ.

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 26, 2005, 09:32:05 πμ »
Και θα αλλάζω λάδια φίλτρο κάθε 4000χλμ μόνος μου αλλά για τα υπόλοιπα όμως είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στον αντιπρόσωπο.

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 18, 2005, 03:52:48 πμ »
Συμφωνώ με τον gratsun ο tuonatos δεν το έχει ανοίξει καθόλου ακόμη φίλε dodo. Πρέπει να αλλάζεις λάδια μόνος σου γιατί θα σου βγαίνει πολύ πιο φθηνά εμένα μου βγαίνει σχεδόν 35 τα λάδια ημισυνθετικά Gastrol 15-50W & 7 ευρώ το φίλτρο σύνολο 42 ευρώ. Μην φοβάσαι για την εγγύηση γιατί εγώ το έχω από τον Απρίλιο του '04 και έχει 26500km & δεν έβγαλε κάτι.
Τον Tuonato μην τον ρωτάς τέτοια θέματα με συνεργεία γιατί είναι λίγο πικραμένος. Προσωπικά εγω δεν το έχω πάει πουθενά σε Aprilia στην Ελλάδα γιατί όλοι είναι άσχετοι. Μονο Noale στον Fiore μαζί με tuonato & gratsun.

Αυτά τα λέμε καλά χιλιόμετρα

*

Θοδωρής Τ.

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 19, 2005, 10:07:02 πμ »
Αυτό περί συνεργείου στο Noale πρέπει κάποια στιγμή να βρεθούμε και να τα πούμε από κοντά...Με ενδιαφέρει πάρα πολύ!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης