οκ, αυτό που λες ισχύει και συμφωνώ. Αλλά εάν το "ήξερε" ότι δημοσιεύτηκε σε φόρουμ, δεν θα ήταν μία αφορμή για να βελτιωθεί, ίσως, στο μέλλον; Έχω την αίσθηση ότι δεν θα επαναλάμβανε το ίδιο, με τόση ευκολία, εάν ακουγόταν μία φωνή από εδώ, μία δεύτερη από διπλανό φόρουμ... χαλάει η καλή φήμη του επαγγελματία, οπότε η βελτίωση είναι μονόδρομος για να παραμείνει στην αγορά.
Μα καλα ρε παιδες.....ειναι δυνατον να περιμενει να δει δημοσιευμενα παραπονα σε site για να την παρει χαμπαρι?
Τι σοϊ μαγαζατορας ειναι αυτος?
Δηλαδη...
Ερχομαι στο μαγαζι μου καποια στιγμη μεσα στην ημερα και βλεπω εναν πελατη να τα χωνει στον πωλητη....ας πουμε την Δευτερα
Την Τριτη το ιδιο, Τεταρτη παλι....
Πρεπει να το δω στο φορουμ για να καταλαβω οτι κατι δεν παει καλα?
Αλλος πελατης περιμενει το σημα τελων κυκλοφοριας 4 μηνες για να παρει το μηχανακι του
Εγω σαν μαγαζατορας ξερω οτι δεν ειναι πανω απο 2 ημερων δουλεια.......Αντε βδομαδα με τον φορτο εργασιας
Ή ειναι επιλογη μου να ΜΑΜΑΩ τους πελατες κι οτι πιασω ήήήήήή
ειμαι ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ μ@λ@κ@ς που δεν αξιζω να εχω μαγαζι απλα μου το εστησε ο πεθερος κι εγω μεχρι πριν βοσκουσα προβατα εδω εεεεεε παραπερα........
Αϊ σιχτιρ αχρηστοι "επιχειρηματιες"