0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ax0r7ag0z

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 2005
  • Αντιδράσεις: 0
Καλημέρα σας, έγινα και εγώ προ ολίγου κάτοχος μιας Mana με 28.000 χιλιόμετρα. Θέλω να την πάω συνεργείο για να της δείξουν λίγη φροντίδα και ήθελα να μου προτείνετε κάποιο. Δεν με πειράζει να είναι εξουσιοδοτημένο ή όχι, αρκεί να κάνει καλή δουλειά. Ιδανικά θα με εξυπηρετούσε ιδιαίτερα να ήταν στον Πειραιά, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή πάλι θα πάω.

Σας ευχαριστώ πολύ!



*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +171
Καλορίζικο και καλοτάξιδο.   ;)
Δώσε info όποτε μπορέσεις με τις εντυπώσεις σου.  Απ' ό,τι βλέπω προέρχεσαι από pegaso strada. Με ενδιαφέρει αυτή η μετάβαση.

Υ.Γ Πέρνα μια βόλτα από Αρμακόλα. Είναι στο παλαιό φάληρο. Στην αμφιθέας. Πιστεύω θα σε βολέψει. 

*

Αποσυνδεδεμένος ax0r7ag0z

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 2005
  • Αντιδράσεις: 0
Καλησπέρα Π φορ Πήγασος :P

Λοιπόν, πήρα το δίπλωμα στην αρχή του χρόνου και τον Πήγασο στις 16/01/2018, πρώτο μηχανάκι.
Ενθουσιάστηκα με τα κρατήματα και τα μπασίματα, υπέροχη θέση οδήγησης, τρομακτικό, για την εμπειρία μου, άνοιγμα, οκ κατανάλωση (γύρω στα 5.5λ/100χλμ μου έβγαζε), ΦΡΕΝΑΡΕΣ!!

Κραδασμοί. Κρρρρρραδασμοι... Με κούρασε πολύ σε αυτό τον τομέα αλλά είναι λογικό γιατί είναι μονοκύλινδρο. Δεν είχα το θάρρος να το βγάλω εθνική. Αυτοί είναι οι 2 λόγοι που το έδωσα.

Μετά πήγα σε Kawasaki ER-6 για ένα δίμηνο. Τελείωσε το θέμα των κραδασμών, λίγο καλύτερη κατανάλωση, αρκετά περισσότερο γκάζι αλλά ήταν τάφος από θέση οδήγησης και γενικά ήταν "σκληρό" μηχανάκι, σε σχέση με τον Πήγασο.

Το Mana είναι εντελώς άλλο πράγμα.

Είναι πολύ βαρύ και του φαίνεται. Είναι πάρα πολύ άνετο για το δικό μου ύψος και βάρος. Διψάει λίγο σε συνθήκες κίνησης που είναι λογικό και διψάει πολύ αν το ανοίξεις που είναι επίσης λογικό :).

Αν δεν φοβηθείς να το γύρεις στις στροφές μπαίνει. Βασικά μπαίνει καλύτερα από ότι άντεχα να βάλω τον Πήγασο ή το καβασάκι στις ίδιες στροφές (περίπου 10-15χλμ πάνω και δείχνει να έχει περιθώριο ακόμα)

Θα ήθελα ένα ακόμα mode στο αυτόματο, economy πχ, που να κρατάει λίγο πιο χαμηλά τις στροφές του κινητήρα σε σχέση με το touring. Sport mode δεν έχω χρησιμοποιήσει.

Μου λείπει η ένδειξη καυσίμου από το καντράν σε σχέση με τον Πήγασο.

Φυσικά και ανεβάζει θερμοκρασία (4η από τις 6 μπάρες) στην κίνηση ή όταν πάω με λίγα χιλιόμετρα, ιταλικό είναι :)

Το λαμπάκι της ρεζέρβας του ανάβει σε επικίνδυνα λίγα λίτρα (3.5) για την κατανάλωση που έχει. Κατά το γέμισμα σταματάω στο περίπου, δεν έχω βρει ακόμα που είναι η "τάπα" του οπότε η κατανάλωση που μου βγάζει το πρόγραμμα που έχω (fuelio) είναι στο περίπου μέχρι στιγμής.

Πολύ βολικό είναι το ψεύτικο ντεπόζιτο, το οποίο δυστυχώς δεν χωράει το κράνος μου (AGV K3 Large) και δεν είναι για να αποθηκεύσεις πράγματα που θέλουν κρύο γιατί είναι πάνω από το ψυγείο και κρατιέται σε ζεστή θερμοκρασία!!!

Για την ώρα και μέχρι να πάω για το πρώτο μεγάλο σέρβις και το πρώτο σήμα είμαι ικανοποιημένος.

Όποιος το έχει πάρει βόλτα μέχρι στιγμής έχει πει "Ρε συ, αυτό είναι ωραίο!"

Αν θες να το κάνεις και εσύ καμιά βόλτα μπορούμε να το κανονίσουμε ;)

Πήρα στον Αρμακόλα, θα πάω μια βόλτα από εκεί αύριο να τους το αφήσω να δούμε τι μπορεί να γίνει.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +171
Αναλυτικότατος.  :thup1:
Με τους κραδασμούς πάντως εγώ δεν έχω παράπονο. Με βαση και κάποια μεσαία δικύλινδρα που έχω οδηγήσει μπορώ να πω ότι το strada δεν έχει και τόσο μεγάλη διαφορά. Η αίσθηση του είναι σχεδόν δικύλινδρη.  Μόνο όταν το πας μετά τις 5κ στροφές αρχίζεις να καταλαβαίνεις κάπως το ταρακούνημα.  Αλλά δεν είναι τίποτα. Πού να δεις τι γίνεται σε κάτι ΧΤ660 και κάτι F650.   

Οσο για το mana, το είχα στα υπόψιν για πιθανή μετάβαση, ως πιο άνετο και ξεκούραστο μηχανάκι αλλά με προβληματίζει η κατανάλωση του.  Το έχω ακούσει και από άλλους ότι πίνει λιγάκι παραπάνω από το προσδοκώμενο. Παίζει μεγάλο ρόλο για μένα διότι κινούμαι αρκετά συχνά στο κέντρο.  Γι' αυτό και έχει πέσει λιγάκι στη λίστα μου. Θα δούμε όμως. Μέχρι να έρθει η ώρα της αντικατάστασης  θέλει πολύ ακόμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ax0r7ag0z

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 2005
  • Αντιδράσεις: 0
Καλημέρα.

Για την κατανάλωση, το να πας από τα 5.5 του Πήγασου στα 6 του Μάνα δεν νομίζω ότι είναι κάτι.
Τώρα, αν το χέρι σου είναι βαρύ και του πίνεις το αίμα θα δεις και 6.7 και 7.
Μιλάμε πάντα για υπολογισμό στην αντλία έτσι, όχι με τον υπολογιστή του Μάνα,
αυτός είναι περίπου 1 λίτρο πάνω σταθερά.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +171
Αν είναι για τόσο μικρή διαφορά δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά μου έχουν πει για κάτι 8αρια μέσα στην πόλη.  Όπου σε αυτήν την περίπτωση μάλλον απορρίπτεται.  Με το strada είμαι 2 λίτρα κάτω. Και σε ταξίδι είμαι γύρω στα 4,5 λίτρα.

Από κόστος service τι παίζει?

*

Αποσυνδεδεμένος ax0r7ag0z

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 2005
  • Αντιδράσεις: 0
6.2 το μέγιστο μέχρι στιγμής που έχω δει σε 5 γεμίσματα αλλά το πάω ήρεμα και σχεδόν αποκλειστικά μονοκάβαλος. Το 8άρι είναι εύκολο με τους κατάλληλους χειρισμούς πάντως.

Από σερβις θα σου πω όταν το πάω...
Το πιο ακριβό είναι το λουρί του βαριατόρ που πάει κανένα 200άρι++ και είναι μανίκι να το κάνεις.
Κατά τα άλλα έχει εξαρτήματα που γενικά τα βρίσκεις σε strada, σε shiver
και σε capo και κάποια του μοτέρ που μοιράζεται με το SRV και το Gillera 850 και είναι δυσεύρετα.

*

Αποσυνδεδεμένος ax0r7ag0z

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 2005
  • Αντιδράσεις: 0
Καλησπέρα σε όλους, πήγα στον Αρμακόλα σήμερα για ένα μαζεματάκι.
Μου άλλαξε φίλτρα, λάδια, κάποια κολάρα που έχαναν στο ψυγείο και αλυσίδογράναζα.
80 πήγαν τα πρώτα και 150 τα δεύτερα, το σύνολο 230 που νομίζω ότι είναι ΟΚ. Σε 2-3 χιλιάδες θα αλλάξω και τακάκια μπροστά μόνος μου.

Μου είπε να ξαναπεράσω σε 5.000 για λάδια, που είναι τα μισά από ότι λέει στο manual και νομίζω πως είναι υπερβολή, ειδικά όταν δεν υπάρχει συμπλέκτης να βρομίζει περισσότερο το λάδι, θα δούμε...

Στα 40.000 θα έχουμε το μεγάλο, που είναι αλλαγή ιμάντα, ρύθμιση βαλβίδων κλπ. Μου είπε γύρω στα 350-400€ το μαλλί και μου φάνηκε επίσης οκ, δεδομένου ότι είναι αρκετά μεγάλη και χρονοβόρα διαδικασία.

Τώρα, διαγνωστικά μου είπε ότι το έβγαλε οκ, δεν μου είπε κάτι για αναβάθμιση ή για ανάκληση. Τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω σχετικά με αυτό; Μπορώ να ελέγξω κάπως την έκδοση του software και αν υπάρχει αναβάθμιση;

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Μου είπε να ξαναπεράσω σε 5.000 για λάδια, που είναι τα μισά από ότι λέει στο manual και νομίζω πως είναι υπερβολή, ειδικά όταν δεν υπάρχει συμπλέκτης να βρομίζει περισσότερο το λάδι, θα δούμε...


Συμφωνω, αλλα το σασμαν κανει μεγαλη ζημια στα λαδια.

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ax0r7ag0z

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 2005
  • Αντιδράσεις: 0
Εννοείς το σασμάν της Μάνα η ο συμβατικός υγρός συμπλέκτης;

*

xalaneayta

Να χεις υποψην σου σε σοβαρο ταξιδι,χιλιομετρικα μιλαω ,αμα κρατησεις σχετικα ψηλο ρυθμο 165+ θα σου μυρίσει ο συμπλεκτης και καποια παρατραγουδα ακομα....ψαχτο αν εχεις χρονο και σε ξενα φορουμ να με τσεκαρεις.ειναι πολυ ιδιαιτερο το μηχανακι που διαλαξεις.
enemy No.1 πεταλουδες
Νο.2 κοστος συντήρηση (λογο σαζμαν)
Εχε το νου σου με το καρχερ οταν το πλενεις .
κτλ κτλ γνωστα απο SRV/GP.
YΓ: το μπουδελο του αιωνα GP ηταν 839.40 cc😁😁
Καλη τυχη φιλε μου και μη χασεις ποτε το κοκκινο κλειδι(μητρα).

*

Αποσυνδεδεμένος ax0r7ag0z

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 2005
  • Αντιδράσεις: 0
Καλημέρα.

Κοίτα γενικά δεν πάω ποτέ πάνω από 130χλμ για πάνω από λίγα λεπτά γιατί α) δεν υπάρχει λόγος β) μου παίρνει το κεφάλι ο αέρας γ) φοβάμαι :D οπότε δεν πιστεύω να μου μυρίσει.

για τα σχόλια σου τώρα,

1) Μιλάς για τις ιπτάμενες πεταλούδες; πάνε και χώνονται κάπου πχ ή για τις πεταλούδες του ψεκασμού;

2) Ναι, αυτό το έχω υπόψιν, αλλά λίγο ακριβότερο σέρβις κάθε 20.000χλμ καταπίνεται

3) Δεν νομίζω να το πλύνω με πιεστικό ποτέ

4) Ναι και ναι και πάνω από όλα, φρέσκο λάστιχο. Στον Πήγασο και στο Er ήταν ας πούμε ταλαιπωρημένα τα λάστιχα :)

5) Το ίδιο ακριβώς μοτέρ δεν είχε και το GP?

6) Μου έδωσαν μαζί 2 κλειδιά, το ένα είναι αντίγραφο. Το γνήσιο δεν είναι κόκκινο αλλά μαύρο, ακριβώς όπως ήταν και τα δυο στον Πήγασο. Υπάρχει περίπτωση να μπορώ να πάρω το αυθεντικό κλειδί από την αντιπροσωπεία;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης