0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
λοιπον παιδες ακουστε τα καλα αυτα που θα πω μιας και θα τα πω μια φορα , πλακα κανω χαχαχχ μια ειναι η αλοιφη για τις αραχνες αυτες τις μικρες γραμμες που εμφανιζονται στο φως και πιο ευκολα στα σκουρα χρωματα η εταιρια λεγεται AUTOGLYM και ζητατε την αλοιφη με το κοκκινο σημα στο μπυκαλι ειναι κερι αυτο εαν το παρετε θα μεινετε αναυδη το τι κανει . Ενα θα σας πω χωρις υπερβολες πραγματικα πλενω τα μηχανακια μου με ολα σχεδον τα προιοντα την εν λογο εταιριας για πανω απο 4 χρονια και τα μηχανακια ειναι απλα πενα το καθε πλυσιμοε μου παιρνει πραγματικα 3 ωρες μαζι κερωμα και γιαλυσμα ψαλιδιων.Οσο αναφορα την θαμαπαδα που λεεει ο φιλος καλο θα ηταν να ανεβαζε μια φωτο καλη να εβλεπα και να σου ελεγα την γνωμη μου και οχι μονο εγω ....Η 3μ ειναι παρα πολη καλη κρεμα αλλα ειναι πολυ χοντρη ειδικα αυτη στο μαυρο μπουκαλι και με αποτελεσμα να μην κανει δουλεια αφου θελει αλυφαδορο οποτε απλα τρωτε χρωμα, ΜΑΚΡΙΑ απο 3μ ειναι καλες αλλα μονο για επαγγελματιες ....ZografoC φιλε μου θα προσπαθησω να ειμαι οσο πιο κατατοπιστικος μπορω αυτες η γραμμες που λες οτι ειναι σαν βρωμα βγαινουν πανευκολα ειδικα σε ασπρα χρωματα με ενα σφουγγαρακι ασπρο δεν θελει δυναμη αλλα τεχνη εχω μπορω να σου δωσω εαν θες δεν θυμαμαι ουτε που το πηρα αλλα ουτε πως το λενε ,το πλαισιο γυαλιζετε δλδ αυτο κανω εγω με την αλοιφη της Aytoglym που ειναι για γυαλισματα πλαισιων ειναι σε γκρι χρωμα το διακριτικο της δεν θυμαμαι ουτε αυτην πως την λενε εαν ενδιαφερεσαι πες μου και σου λεω μιας και τωρα την εχω στο γκαραζ, οσο αναφορα το σπρει σιλικονης σταματατο απλα γιατοι ολα τα σπρει σιλικονης εχουν καποια δοση πετρελαιου μεσα για να σου παρεχουν αυτην την γυαλαδα με αποτελεσμα μολις τα αφηνεις το μοτορι στον ηλιο να τα καιει ολα αυτα τα μερη που εχεις περασει με σπρευ σιλικονης .Για να αφαιρεσεις αυτοκολητα καλο θα ειναι να τα ζεστανεις με καποιο ειδος σεσουαρ η αλλιως μπιστολακι και βγαινουν απλα πανευκολα, το περνας και λιγο με οινοπνευμα για τυχον κολλες που εχουν απομεινει και τερμα,οσο για το που μπορεισ να παραγεις δικα σου εαν δεν ειναι μεγαλα εγω θα σου προτεινα ακριβως τα ιδια αυτ6οκολλητα σε αερογραφια πιο καλη δουλεια και δεν φευγει ποτε συν οτι διορθωνεται εαν παθει κατι και τα ιδια λεφτα εαν θες ομως αυτοκολλητα εγω δεν ξερω κατι πανω σε αυτο αλλα πιστευω οτι πιο απαραιτητο ειναι να βρεις σε καποιο τυπογραφειο σωστο γραφιστα να σου σχεδιασει αυτο που θες παρα κατι αλλο εαν σχεδιαστει σωστα μετα δεν ειναι τιποτα η εκτυπωση και κοψιμο του απο ειδικη μηχανη ...Και τελος και το πιο γαματο στο αφηνω για το τελος εαν θες να αλλαξεις ζελατινα σε οτι χρωμα και να ειναι η ιδια σαν την μαμα μιας και αυτες ειναι η πιο ομορφες με κοστος γυρω στα 50 ευρα για οτι μηχανακι θες και πολυ καλη δουλεια ενας ειναι ο κυριος mpf κοντα στην συγγρου ειναι πατα στο google MPF ΚΑΙ θα σου βγαλει ολες την πληροφοριες ααα εαν δεν την εχει πας την δικια σου και σου φτιανει πατρον απο τη δικια σου και περνας και παιρνεις την καινουργια μετα απο καποιες μερες μονο που η παλια δεν υπαρχει πλεον αυτο γινεται μονο οταν δεν εχει την συγκεκριομενη ζελατινα που θες για το συγκεκριμενο μοτορι αλλα στην φτιαχνει με κοστος την δικια σου την οποιοα δεν την παιρνεις και πισω....
Παράθεση από: RSVF στις Ιούνιος 17, 2009, 04:43:29 πμΕιναι μια ευκολη δουλεια την οποια μπορει να κανει ο καθενας
Εγω μαγκες εχω αγορασει την πιο ψιλη που βγαζει η 3Μ και θα ελεγα οτι ειναι χοντρουτσικη.Θελει σιγουρα αλοιφαδορο γιατι με το χερι που εκανα κατι δουλειες μου το εβγαλε απο την κλειδα και τον καρπο Εχω ενα φιλαρακι που κανει τετοιες δουλειες και πηγα και τον χαζεψα.Εχει εναν γωνιακο τροχο (οπως αυτους που κοβουμε σιδερα στις οικοδομες) αλλα πολυ πιο ακριβο γιατι ειναι ροοστατικος.Εχει δηλαδη ενα ροδακι με το οποιο ρυθμιζεις τις στροφες του.Βαζει διαφορες ειδικες βουρτσες για αλοιφη μπροστα αναλογα και το ποσο χοντρη ειναι η αλοιφη.Του ειπα λοιπον "Καλα ρε φιλε, κι εγω εχω τετοιον τροχο αλλα δεν ρυθμιζονται οι στροφες.Αναβει κατευθυαν στις 3500 rpm.Δεν μπορω να προσαρμοσω μια βουρτσα μπροστα και να κανω λιγο εκει που θελω?"Μου λεει "Ουτε να το δοκιμασεις.Ειναι παρα πολλες οι στροφες.Η αλοιφη στην ουσια τρωει ελαχιστο απο το βερνικι κατα την διαδικασια.Αν το βαλεις σε τοσες στροφες κατευθειαν πριν ακομα λιωσουν λιγο αυτα τα ρινισματα που εχει μεσα η αλοιφη τοτε θα το σκαψεις κυριολεκτικα το χρωμα.Οσο για τις μοτοσυκλετες δεν το εχω δοκιμασει ουτε το ρισκαρω γιατι εχουν πολυ πιο λεπτο στρωμα βερνικιου και ειναι πολυ πιο ευαισθητες απο τα αυτοκινητα".Ετσι κι εγω δεν την ζοριζω πολυ οταν τριβω γρατσουνιες σε μηχανακι και παντα με το χερι.
ετσι να τα ακουει ο κασπερ αυτα που μας ζαλισε με την 3Μ χαχαχαχαχαχα ΑΥΤΟΓΛΥΜ MONO για χερακι και προσωπικη δουλεια
επαναφερω το θεμαΓια τις αλοιφες, περιπου εχω βγαλει ακρη,θα προτιμησω autoglym.μπορει καποιος να μου πει ποια αλοιφη συγκεκριμενα κανει για αφαιρεση γρατζουνιων? Πρεπει να παρω και το ειδικο πανακι? Να παρω και γυαλιστικο?θα ψαξω και κατι βιντεακια ενος αγγλου που πλενει ενα CBR 900 με προιοντα autoglym και κανει καλη δουλεια.Θελω να ρωτησω για χρωμα. Εκτος απο τον τυπο στην Κατεχακη, ξερουμε καποιον αλλον? Θελω λιγο με πινελακι για να καλυψω κατι μικρα χτυπηματακια, μαλλον απο πετραδακια.πρωτα το χρωμα και μετα γυαλισμα, ετσι??
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι