0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: DIY Ρυθμιστικο εμβολου μανετας
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 19, 2015, 08:50:56 πμ »
απο  κινεζουρα  σιγουρα  ειναι  καλυτερο  δεν  το  συζητω  :D    εχεις  δικιο  αλλωστε  εκει  δεν  εχει  και  πολυ  πιεση  οπως  του  συμπλεκτη

Του συμπλεκτη εχει λιγοτερη πιεση κ ειναι σταθερη, ανεξαρτητως χιλιομετρων κινησης.  Δεν το συζητω ομως, ειμαι απολυτα σιγουρος οτι δεν υπαρχει προβλημα.

θελω  να  πω  οτι  στο  φρενο  το  τσιμπας  πιο  λιγο ,  ενω  του  συμπλεκτη  το  πατας  σε  ολη  την  διαδρομη  του,  μπορει  και  να  κανω

λαθος . π.χ.  η  μανετα  του  συμπλεκτη  την  εχω  αλλαξει  μια  φορα  γιατι  φαγωθηκε  ενω  του  φρενου  ειναι  μια  χαρα

αλλωστε  οπως  λες  τα  φρενα  ειναι  για  τις  αδελφες  :P :D

για    κοιτα  να  δεις  και  για  το  φλοτερ  τι θα  κανουμε  :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2015, 08:52:45 πμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: DIY Ρυθμιστικο εμβολου μανετας
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 19, 2015, 09:02:33 πμ »
Μιλας για συχνοτητα χρησης και οχι δυναμη. Νομιζω οτι θες πολυ περισσοτερη δυναμη στο φρενο οταν σταματας απο τα 150 στα 10. Αλλα οντως, ο συμπλεκτης φθειρεται πιο γρηγορα. :D



ps. Οταν βλεπω τα πιτακια του φλοτερ, πειναω, οποτε προσπαθω να μην το σκεφτομαι και το εχω αφησει στην μοιρα του. Αμα αναψει το κιτρινο λαμπακι, βαζω  :tez: :tez:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: DIY Ρυθμιστικο εμβολου μανετας
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 19, 2015, 09:05:46 πμ »
 :h22: :h22: :h22: :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :thup1: :thup1: :thup1:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης