0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #30 - : Ιούλιος 14, 2006, 09:42:15 πμ »
Με πεντε χλμ λιγοτερα εξαφανιζονταν το φαινομενο.
Αλωστε ο πηγασος εχει καταπληκτικο πλαισιο.

*

george

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 15, 2006, 08:56:10 πμ »
εγω μ τα anakee και μεχρι τ α 150 δεν ειχα ταλαντωσεις...... ;-)  ;-)  ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #32 - : Ιούλιος 16, 2006, 02:00:11 μμ »
Μετά από 500χλμ και όσο μπορώ πια να θυμάμαι τη συμπεριφορά των Tourance όταν ήταν καινούργια, θα τα βαθμολογούσα σε σχέση με τα Anakee ως εξής:

(Tourance/Anakee)

Πρόσφυση στο φρενάρισμα στεγνό: (8,5/9,5)
Αίσθηση ασφάλειας σε βρεγμένα σημεία δρόμου: (5/3,5)
Ποιότητα κύλισης: (7,5/8,5)
Αίσθηση ασφάλειας με μεγάλη κλίση σε κακή άσφαλτο: (9/7)
Αίσθηση ασφάλειας με μεγάλη κλίση σε καλή άσφαλτο: (10/9,5)
Προοδευτικότητα απώλειας πρόσφυσης πίσω: (10/7)
Ακρίβεια πάνω στη στροφή: (9/8,5)
Ευκολία γρήγορου πλαγιάσματος: (10/8)
Σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες: (7,5/9)
Ευκολία στο ζέσταμα: (7/8,5)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #33 - : Ιούλιος 27, 2006, 04:38:04 μμ »
Σχεδόν 15 μέρες κράτησε η προσπάθειά μου να συνηθίσω το Anakee! Συνήθισα την απροθυμία του να πλαγιάσει, αποδέχθηκα το απαράδεκτο κράτημά του σε βρεγμένα τμήματα του δρόμου (κανένα λάστιχο δεν κρατάει εκεί, αλλά το Anakee ήταν τραγικό) και αγωνίστηκα να εκτιμήσω την πρόσφυσή του στο στεγνό! Εις μάτην!
Σήμερα σε δικάβαλο η αίσθηση της πλαδαρότητας ήταν απαράδεκτη! Λες και ήταν φτιαγμένο από φρουί ζελέ Γιώτης! Οδηγώντας υπό κλίση σε γρήγορες καμπές του δρόμου, αισθάνεσαι ότι το πίσω πάει στο περίπου! Με τη συνήθεια μαθαίνεις να μη φοβάσαι ότι θα γλιστρήσει (γιατί τελικά δεν γλιστράει), αλλά αυτή η αίσθηση χαλάει την ευχαρίστηση της οδήγησης.

Αντικατέστησα μόνο το πίσω μ' ένα Metzeler Tourance Radial, με δείκτη ταχύτητας "S" (ακριβώς σαν κι αυτό που είχα πριν). Δεν χρειάστηκαν ούτε 100 μέτρα οδήγησης για να επανέλθει το χαμόγελο στη φάτσα μου!
Το εμπρός Anakee φαίνεται να "δένει" καλά. Για να είμαι ειλικρινής, η μόνη διαφορά που διαπίστωσα σε σχέση με το μπρόστινό Tourance είναι η πιο ελαφριά δόνηση στο τιμόνι από τα τακούνια του. Νομίζω ότι πρέπει να έχει και λίγο καλύτερη πρόσφυση στο φρενάρισμα σε στεγνό.
Η μηχανή τώρα πλαγιάζει και πάλι πανεύκολα, πράγμα που δείχνει ότι αυτό εξαρτάται κυρίως από την κορώνα του πίσω ελαστικού.
Νομίζω ότι ο συγκεκριμένος συνδυασμός (Anakee/Tourance) είναι ένας από τους καλύτερους που μπορούν να γίνουν, αν και ομολογώ ότι οι διαφορετικές μάρκες με ενοχλούν στον... ψυχολογικό τομέα!

Η αλλαγή έγινε στον "Ακριβό" (145 ευρώ). Ο υπάλληλος ήταν πολύ εξυπηρετικός, προσεκτικός στην αλλαγή και...φυσιολογικός στην συμπεριφορά του. Μάλιστα, μόλις είδε ότι το Anakee είπε "γιατί το αλλάζεις? Κουνάει ε?".
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #34 - : Ιούλιος 27, 2006, 04:48:39 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Νομίζω ότι ο συγκεκριμένος συνδυασμός (Anakee/Tourance) είναι ένας από τους καλύτερους που μπορούν να γίνουν.


Θες να πεις ότι αν σε ρώταγα τι να βάλω? θα μου πρότεινες αυτόν τον συνδιασμό ανεπιφύλαχτα? η τελικά όλα είναι και θέμα τεχνικής και οδήγησης που χρησιμοποιεί ο καθένας μας?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #35 - : Ιούλιος 27, 2006, 05:02:19 μμ »
Κατ' αρχήν θα σου συνιστούσα ανεπιφύλακτα να βάλεις Metzeler Tourance με δείκτη ταχύτητας S μπρός-πίσω. Προσοχή το πισινό να είναι το Radial, γιατί το 130/80-17 βγαίνει και σε απλό, μη Radial (αυτό που βάζουν στα XT). Το εμπρός Tourance κάνει μια υψίσυχνη δόνηση στο τιμόνι γύρω στα 40-50χαω που αρχικά με είχε ενοχλήσει λίγο, αλλά μετά τη συνήθισα. Την ίδια κάνει και το Anakee, σε σημαντικά μικρότερο βαθμό.

Γι' αυτό είναι πολύ πιθανό ο συνδυασμός πίσω Tourance με εμπρός anakee να είναι οριακά καλύτερος, όμως δεν έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα για να το πω με απόλυτη βεβαιότητα. Επίσης, δεν ξέρω κατά πόσο σ' ενοχλεί η ιδέα να έχεις άλλες μάρκες με διαφορετική χάραξη πέλματος μπρος και πίσω.

ΥΓ: Αν έχεις φαγωμένα Pirelli Scorpion θα δεις τεράστια διαφορά σε σιγουριά, αλλά ίσως σε τρομάξει αρχικά η ευκολία που η μηχανή πέφτει στο πλάι. Μόλις το συνηθίσεις, όμως, δεν θα μπορείς να ανεχτείς τίποτα πιο "αργό". Σημείωσε ότι τα Tourance υστερούν ελαφρά στη σταθερότητα στην ευθεία με μεγάλες ταχύτες (άνω των 120χαω). Μάλλον αυτό είναι το τιμημα της άγριας κορώνας τους. Δεν έχω τρέξει τόσο το συνδυασμό Ανακί/Τούρανς ακόμα, αλλά αν δω αύξηση της σταθερότητας λόγω του διαφορετικού μπροστινού θα αναφέρω!
Masquerade

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #36 - : Αύγουστος 08, 2006, 07:47:24 μμ »
Μήπως ήμουνα κωλόφαρδος τελικά με τα Anakee, τί να πώ.

Όταν πήρα τον πήγασο (εγώ τη λέω πεγκάσω αλλά θα παρεξηγηθείτε), φορούσε καινούρια λάστιχα, και φυσικά τον έλιωσα στις τοπικές στροφές. Είχα συνηθίσει από το 250 με τα χωμάτινα και χρησιμοποιούσα παρόμοιες κλίσεις. Φυσικά ο πήγασος αντέχει μεγαλύτερες -παρότι ο δικός μου του '95 είναι θεόψηλος σε σχέση με τους νεώτερους, και βαρύς, και έχει το βάρος ψηλα, και... πωλείται σύντομα (όχι για αυτά που είπα, αυτά είναι πλεονεκτήματα, απλά ήρθε η στιγμή και δεν περίμενα ότι θα το ξανασκεφτόμουνα να τον κρατήσω).


Το φαινόμενο που περιέγραψε ο harlek κατά το οποίο ο πήγασος σου δίνει ένα αίσθημα κενού (θα πέσω, δε θα πέσω) εγώ το περιγράφω σαν την αρχή του σκασίματος γκαζιού (που λέει και ο κυρ Code), αν το κάνεις σωστά διορθώνονται όλα -φυσικά άν δε μπαίνεις με κλειστό γκάζι σε στροφές μειώνονται και τα σκασίματα -άσε που πέφτεις πιο δύσκολα λόγω σωστής κατανομής βάρους. Πηγαίνει και πιο χαμηλά, συνηθεια είναι (δε χρειάζεται να πηγαίνεις με 150 για να δοκιμάζεις στην αρχή, έτσι; ).

Τα anakee όμως (όπως και η μηχανή), άν ξεπεράσεις αυτό το ψιλοπρόβλημα αντέχουν σε μεγαλύτερες κλίσεις (αν τα ζορίζεις, μέχρι για 4-5.000 χλμ), μετά οι άκρες τρώγονται και σε προδίδουν.

Το κακό με τις σκληρές αναρτήσεις (και την απότομη, μη πω σπορ, οδήγηση) είναι ότι συχνά τρως και τη μέση του πίσω λάστιχου κατεβάζοντας βιαστικά ταχύτητα (κι άλλο εξάσκηση στο συμπλέκτη με γκάζι ώστε να μη σπινάρεις zireous) , και μένεις με ένα μπροστινό που αντέχει άλλα τόσα.


Φυσικά στο χώμα ο πήγασός μου σπάνια πατάει πια (τα anakee υποφέρουν στο χώμα, μάλλον όμως φταίει και ο αναβάτης), αλλιώς ίσως να προτιμούσα φουλ χωμάτινα (ναι, και για το δρόμο, μιλάμε για πολύ γέλιο).


Όσο πιο μαλακά λάστιχα τόσο καλύτερα, όσο αντέχει η πλάτη μου να πλερώνω λάστιχα...


Δέν απάντησα στις δημοσκοπήσεις (παρόλο που συνήθως 9 στις 10 είμαι off-topic), αλλά αν τελικά κρατήσω τη πεγκάσω, θα τσεκάρω φυσικά και τα bridgestone.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #37 - : Αύγουστος 08, 2006, 09:46:55 μμ »
Παράθεση

zireous έγραψε:
εγώ τη λέω πεγκάσω.......

.......Τα anakee όμως (όπως και η μηχανή), άν ξεπεράσεις αυτό το ψιλοπρόβλημα αντέχουν σε μεγαλύτερες κλίσεις


Σωστά τη λες πεγκάσω! Μ' αρέσει όμως και το ωμέγα που βάζεις! Που θυμίζει κάτι σαν "Μαλάμω"....

Σχετικά με τις κλίσεις των ανακί εγώ παρατήρησα το εξής: Σε ειδική στροφή με πολύ καλή άσφαλτο που έχω κοντά στο σπίτι μου δοκίμασα τα Ανακί και την πήρα αρκετά γρήγορα (και χωρίς να αισθάνομαι καμία ανασφάλεια): διαπίστωσα ότι το πίσω λάστιχο είχε πατήσει ΟΛΟ, δεν υπήρχε χιλιοστό λουρίδας κοτοπούλου :-D , δηλαδή.

Με το τούρανς, παίρνω την ίδια στροφή λίγο ταχύτερα, με μεγαλύτερη κλίση και κάπως χαμηλότερη αίσθηση ασφάλειας, και μένει σχεδόν ένας πόντος απάτητης λουρίδας κοτοπούλου. Η διαφορετική κορώνα, προφανώς...

Όσο για τα μπρίτζστοουν περιμένω εναγωνίως να βγουν τα Battlewings (501/502) στις διαστάσεις μας. Μ' αρέσουν γιατί έχουν στριτοειδές πέλμα, χωρίς "ξεκάρφωτα" τακούνια...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #38 - : Αύγουστος 20, 2006, 12:06:13 πμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Γι' αυτό είναι πολύ πιθανό ο συνδυασμός πίσω Tourance με εμπρός anakee να είναι οριακά καλύτερος, όμως δεν έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα για να το πω με απόλυτη βεβαιότητα.

Δεν έχω τρέξει τόσο το συνδυασμό Ανακί/Τούρανς ακόμα, αλλά αν δω αύξηση της σταθερότητας λόγω του διαφορετικού μπροστινού θα αναφέρω!


Το λοιπόν: το εμπρός anakee ταιριάζει οριακά καλύτερα με το πισινό Tourance, απ' ότι αντίστοιχο μπροστινό της ίδιας της Metzeler. Έχει αισθητά καλύτερη ποιότητα κύλισης και κάνει τη μηχανή ακόμα πιο εύκολη στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Δεν πιστεύω ότι το εμπρός Anakee (δείκτη H) έχει καλύτερη πρόσφυση από το Tourance, ενώ δεν είναι ιδιαίτερα μαλακό (όπως το πισινό Anakee, που ήταν τσίχλα). Σαν κράτημα, τα εμπρός Anakee και Tourance μου φαίνονται πάνω κάτω ίδια, όσο μπορώ να κρίνω από τους γλιστερούς "καλοκαιρινούς" δρόμους μας.

Όποιος συνδυάσει, λοιπόν, το (κορυφαίο) πίσω Tourance με εμπρός Anakee να περιμένει κυρίως πιο άμεση κατευθυντικότητα και καλύτερη ποιότητα κύλισης, που σημαίνει λιγότερη "δόνηση" στο τιμόνι σε ορισμένες ταχύτητες. Το κράτημα, ωστόσο, δε βελτιώνεται, ούτε η σταθερότητα στην ευθεία σε ταχύτητες άνω των 130χλμ (βελτίωση σ' αυτή είχα δεί με την αργή κορώνα του πισινού Anakee).

Σήμερα ο συνδυασμός Anakee/Tourance έδωσε τα ρέστα του στον περιφερειακό Υμμητού, όπου η μηχανή πήγαινε στις στροφές με ταχύτητα πάνω από 130χλμ, στρίβοντας με μια ευκολία και σιγουριά που δεν έχω ξανααισθανθεί με κανέναν άλλο συνδυασμό ελαστικών.
Masquerade

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #39 - : Σεπτέμβριος 02, 2006, 04:18:35 μμ »
Μόλις έβαλα (μόνος μου, αφού πήγα τους τροχούς στον μόνο εδώ που ξέρει τη δουλειά του -καθαρίστηκαν και ξαναγρασσαρίστηκαν τα ρουλεμαν κλπ, τα βελάκια μπροστά να δείχνουν έ) τα Bridgestone Βattleaxe BT45 και αμολύθηκα για μπάνιο κάπου κοντά (30 χλμ). Θυμίζω ότι ζώ σε στριφτερό περιβάλλον. Τα πήρα σχετικά νορμάλ 215 ευρά χωρίς παζάρι από τον Ακριβό, αφού με διαβεβαίωσε ότι παρόλο που είναι του 2005 και όχι του 2006 όπως ζήτησα είναι "φρέσκα" -δηλαδή τα διατηρεί σε ειδικό χώρο με τη προβλεπόμενη υγρασία και θερμοκρασία (φυσικά αυτό το λέει αυτός, αλλά θα δούμε).

Είχα πολύ καιρό να καβαλήσω μεγάλο street, και είχα συνηθίσει τα καραφλά (μπρος πίσω) anakee μειώνοντας τις κλίσεις, και παρόλο που όταν αλλάζω λάστιχα τα πρώτα 200 είμαι προσεκτικός, άρχισα να τα ζεσταίνω γρήγορα.

Διαφορές για τους ομοιοπαθείς:

Το μπροστινό δαγκώνει όπως πρέπει την άσφαλτο, δείχνωντας σαφέστατα τη γραμμή της μηχανής, ενώ το σωστό μέγεθος του πίσω (για τη ζάντα του πηγάσου του 95 είναι 70 όχι 80 που είναι το στάνταρ του anakee), στροφάρει φοβερά -όπως και θα έπρεπε από την αρχή. Οι σκληρές αναρτήσεις βοηθάνε, αλλά στη λακούβα (όπως και στο χώμα) θα κόψεις για να μη τα φάς πρόωρα. Η λανθασμένη αρχική εντύπωση ότι πάει ανοιχτά είναι απλό αποτέλεσμα του ότι πιέζεις το τιμόνι (από συνήθεια με τα άλλα), φυσικά στρίβει για πλάκα με λίγα, και κρατάει με πολλά (γύρω στα 120 σε ανοιχτή στροφή κρατάει χαλαρά, ενώ κρεμασμένος με 80 σε πολύ κλειστή γλίστρησε ωραία -φταίει και η μεμβράνη του καινούριου-, και ευθυγράμμισε πολύ ανώτερα από τα αρχαία anakee -λόγω καλού μπροστινού.

Το μπροστινό του anakee για να είμαι δίκαιος είναι τόσο παλιό που άν και διάβαζε στην αρχή, τώρα δε διαβάζει καθόλου, που σημαίνει ότι άν είσαι διατεθειμένος να μειώσεις λίγο τις κλίσεις στην άσφαλτο πας ικανοποιητικά, και στο χώμα επίσης, το BT45R ντεν θα ντο μπάλεις σντο χώμα γκιατί πολύ σύντομα θα ντο μπεντάγκξεις.
Γκαντανοηντόν;

Φυσικά έχουνε τόσο γέλιο τα αρχαία anakee που τα ντριφτ πηγαίνανε σύννεφο, αλλά κάποια στιγμή γίνανε επικίνδυνα (έπαιζε και συχνά συνεπιβάτης λόγω δουλειάς) θα τα δείτε σε φώτο σύντομα.


harlek επειδή ενδιαφέρεσαι για ακόμα πιο ασφάλτινα, τα αρνητικά είναι ότι με αυτές τις αλλαγές η μηχανή συγχωρεί λιγότερο (ενώ άμα σουζάρεις λίγο και το προσγειώσεις στραβά ισιώνει αμέσως με ανάμικτα λάστιχα, με ασφάλτινα (και σκληρές αναρτήσεις) μπορεί άνετα να τιλτάρει και να σε στείλει ιπτάμενο... ακριβώς όπως σε ένα γρήγορο street.

Άν θέλεις να έχεις πρόσφυση να φάνε και οι κότες (πάντα καλό είναι να έχεις απόθεμα) και παίζεις μόνο σε άσφαλτο, είναι μονόδρομος τέτοια λάστιχα.

Γι'αυτό που λένε ότι ζεσταίνονται αργά, είναι μπαρούφες, τα σκληρά λάστιχα με ένα τάκο νά ζεσταίνονται πιο άργά από τα μαλακά και έτσι να ήτανε ότι χάνεις σε ζέσταμα το κερδίζεις σε πρόσφυση με την αναμενόμενη φθορά, κι εγώ δε πολυβιάζομαι να τα ζεστάνω.

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #40 - : Σεπτέμβριος 04, 2006, 08:02:07 μμ »
Τα πρώτα 200 χλμ φύγανε, τα λάστιχα δε γλυστράνε πια -πρέπει όμως κάποιος να μου πει να σταματήσω να ντριφτάρω στις στροφές.  ;-)
Οι πιέσεις για μικρές διαδρομές που χρησιμοποιώ είναι 1.8 εμπρός, 1.9 πίσω, σε μεγάλες γρήγορες διαδρομές (εθνικές οδούς) βάζω άλλο 1 -ειδικά καλοκαίρι.

*

merkouris

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #41 - : Ιανουάριος 11, 2007, 12:32:11 μμ »
σκεφτομαι να αλλαξω λαστιχα στην αγαπη αφου στο πισω εχω δυο μακαρονια και δεν σκοπευω να φτιαξω μακαροναδα,εχω ακουσει καλα λογια για τα michelin pilot power 2 city,εχετε να προτεινετε κατι αλλο?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #42 - : Ιανουάριος 11, 2007, 12:45:00 μμ »
Παράθεση

merkouris έγραψε:
,εχετε να προτεινετε κατι αλλο?


Πολύ καλά λόγια άκουσα από φίλο που είχε βάλει τα Metzeler M3 στο δικό του Tuono 06. Τα ίδια καλά λόγια για το συγκεκριμένο μου είπε ο λαστιχάς μου. Σχόλιο είχε και το 0-300 στο τεστ του Tuono που είχε κάνει. (Επίσης καλά λόγια)

 :bye:

*

Κώστας

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #43 - : Ιανουάριος 11, 2007, 02:29:29 μμ »
Εχώ τα Μ3 12000κμ στο tuono και τώρα κλάσανε....!Πολύ καλό,λάστιχο με αντοχή κιόλας για πολλα κμ!δεν έχει βέβαια τοσο απότομη κορώνα σαν τα pilot αλλά είναι πολύ σταθερα.Είμαι πολύ ευχαριστημένος πάντως!Πρίν είχα τα pilot και είχα την εντύπωση οτί κουνούσαν λίγο ειδικά το πίσω.... :D

*

ΓΙΩΡΓΙΟΣ

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #44 - : Ιανουάριος 31, 2007, 02:38:31 μμ »
Ένα νέο sport-touring ελαστικό κατασκεύασε η Michelin, μπαίνοντας δυναμικά στη μάχη των ελαστικών για το 2007. H εταιρία υποστηρίζει ότι τα Pilot Road 2 είναι τα καλύτερα στην κατηγορία τους, καθώς χρησιμοποιούν τεχνολογία δανεισμένη από αυτή των Moto GP.
   


   Tα Pilot Road 2 χρησιμοποιούν σκληρή γόμα στο κέντρο και μαλακότερη στις άκρες, με αποτέλεσμα να έχουν καλύτερη πρόσφυση στις στροφές. Τα νέα ελαστικά δοκιμάστηκαν σε ειδικές εγκαταστάσεις, απέναντι στους βασικούς ανταγωνιστές της κατηγορίας και η Michelin ανακοίνωσε ότι βρέθηκαν στην κορυφή στους τομείς της αντοχής και της πρόσφυσης σε βρεγμένο έδαφος, χωρίς, ωστόσο, να ανακοινώσει τα αποτελέσματα σε στεγνό δρόμο. Tα Michelin Pilot Road 2 διατίθενται ήδη και στην Ελλάδα σε 12 συνολικά διαστάσεις.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης