0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Φοίβος

Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 17, 2006, 08:51:05 πμ »
Άλλο ντριφτάρει άλλο μπλοκάρει.
Με κατεβάσματα δεν γίνεται να μπλοκάρει ο πίσω τροχός γιατί πολύ απλά όπως λέει ο Bill θα σβήσει ο ο κινητήρας!
Πάντως αν και τα RSV έχουν αυτό το σύστημα που μειώνει τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να κατεβάζεις απότομα και να αφήνεις το συμπλέκτη όπως να ναι.
Αν το κάνεις το πίσω μέρος θα αρχίσει τα δικά του, επίσης είναι καλό όταν κατεβάζεις ταχύτητες να παίζεις λίγο με το γκάζι γιατί βοηθάει σημαντικά στην ισορροπία του πίσω ελαστικού, είναι κάτι που κάνουν όλοι οι αγωνιζόμενοι.
Αν και δεν έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα με μονόδρομο συμπλέκτη πιστεύω ότι μόνο με ένα τέτοιο σύστημα γίνεται να κατεβάζεις με τόσο υψηλές στροφές, π.χ. αυτά που κάνουν οι αγωνιζόμενοι στα GP με νορμάλ μοτοσυκλέτα δεν γίνονται ούτε με σφαίρες...

*

Ανδρεας

Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 17, 2006, 09:22:56 πμ »
Το σίγουρο είναι ότι ο καθένας έχει την δική του τεχνική και το δικό του οδηγικό στυλ.

Έμενα προσωπικά το κατέβασμα (σε σχετικές στροφές με την κάθε ταχύτητα) μου δίνει μια μικρή αίσθηση ασφάλειας (πού όντως μπορεί να είναι και λανθασμένη δεν λέω).

Επίσης έχω ανά πάσα στιγμή την σωστή ταχύτητα για ενδεχόμενη επιτάχυνση.

(Ενδιαφέρον θα είχε να ακούσουμε την γνώμη κάποιου που έχει παρακολουθήσει τα περιβόητα μαθήματα ασφαλούς οδήγησης.)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 17, 2006, 03:16:27 μμ »
οι μονοδρομοι συμπλεκτες ειναι μονο για supersport μηχανακια για να μπορεις να εκμεταλευεσαι το φρενο του κινητηρα ακομα και στις στροφες, χωρις να χανεις τον ελεγχο της μοτοσυκλετας.
οι αναπηδησεις του τροχου θα γινοτανε τραγικα επικινδυνες

ειδες κανενα supermotard να εχει μονοδρομο συμπλεκτη?

μπλοκαρισμα του τροχου σημαινει σταματημα του τροχου

οπως και

αλλο το burnout και αλλο πραγμα το σπιναρισμα

και στα δυο χανεις προσφυση αλλα στο σπιναρισμα ξεκινας.

και στο κατω κατω η συζητηση αυτη ξεκινησε για τον εαν βελτιωνετε  η  επιβραδυνση  στα φαναρια με κατεβασματα.  
για φρεναρισμα σε ευθεια μιλαμε παντα
δεν ειπε κανεις οτι θα ριξεις 2 ταχυτητες στην στροφη...
λογικο ειναι να ξαπλωσεις

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #18 - : Ιούλιος 18, 2006, 03:32:54 πμ »
Ρε σεις..ο άνθρωπος ξεκίνησε και ρώτησε για Trail και με 3500 στροφές το πολύ...και σε ΦΑΝΑΡΙΑ....!!!
Μιλάμε δηλαδή για ''κυριλλέ'' φρενάρισμα και ήπιο σταμάτημα...απλά κατεβάζει ταχύτητα, ''φορτώνει΄΄ λίγο το μοτέρ και φρενάρει...

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 18, 2006, 09:56:54 πμ »
Παράθεση

Themis έγραψε:
Ρε σεις..ο άνθρωπος ξεκίνησε και ρώτησε για Trail και με 3500 στροφές το πολύ...και σε ΦΑΝΑΡΙΑ....!!!
Μιλάμε δηλαδή για ''κυριλλέ'' φρενάρισμα και ήπιο σταμάτημα...απλά κατεβάζει ταχύτητα, ''φορτώνει΄΄ λίγο το μοτέρ και φρενάρει...

Κάτι ξέρει ο Θέμης βλέπεις τον έφαγε τον δικό του τον συμπλέκτη απο τα φρεναρίσματα όταν κατεβαινε απο τις κεραίες :-D  :-D  :-D

Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 18, 2006, 04:43:01 μμ »
Μήπως στους ελληνικούς-φοβερούς δρόμους, το ζητούμενο είναι να μην φρενάρεις αλλά να αποφεύγεις?? :-(

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #21 - : Ιούλιος 19, 2006, 01:18:50 πμ »
Παράθεση

CHRISTODOU έγραψε:
Κάτι ξέρει ο Θέμης βλέπεις τον έφαγε τον δικό του τον συμπλέκτη απο τα φρεναρίσματα όταν κατεβαινε απο τις κεραίες :-D  :-D  :-D




 :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :hammer:  :io:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #22 - : Ιούλιος 19, 2006, 09:35:10 πμ »
[color=FF9900]"powerphot edit"[/color]

Το thread λοιπόν καθαρίστηκε και μπορεί όποιος θέλει να συνεχίσει "εντός θέματος" παρακαλώ!

Ευχαριστώ
Φιλικά Νίκος :-D

Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #23 - : Ιούλιος 19, 2006, 12:36:17 μμ »
Ωραια λοιπον, μου εχουν πει (δεν το εχω διαβασει καπου) οτι τρως τους δισκους του συμπλεκτη οταν πατιναρεις το μηχανακι και οταν σταματας στο φαναρι με ταχυτητα και πατημενο συμπλεκτη.
  :a21  :a21  :a21  :a21  :a21  :a21  :a21  :a21  :a21

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #24 - : Ιούλιος 19, 2006, 01:22:34 μμ »
Μισο λεπτο...

Μπορει το θεμα να ξεφυγε λιγο απο την αρχικη ερωτηση αλλα τα "ασχετα" κομματια αυτου του post παραμενουν χρησιμα μιας και περιεχουν σημαντικες πληροφοριες.

Δε θα μπω στη διαδικασια να αντιπαρατεθω για το αν τελικα μπλοκαρει ο πισω τροχος και τι χρησιμοτητα εχει ο μονοδρομος συμπλεκτης αλλα θα ηθελα να τονισω μερικα σημεια που μου εκαναν εντυπωση διαβαζοντας αυτο το post.

Καταρχην κατι πολυ σημαντικο που ειναι και τεχνικης φυσης...

Ο συμπλεκτης της Aprilia με το διασημο συστημα και τη περιβοητη φουσκα του δεν ειναι ακριβως μονοδρομος (τουλαχιστον οχι σαν εκεινους που συνανταμε στα τελευται Γιαπωνεζικα μοντελα ή στα αγωνιστικα). Το συστημα αν και χρησιμο λυπαμαι που θα το παραδεχτω αλλα δε δουλευει παντα.
Ειναι εντλως on/off και μπορει να σε πιασει απροετοιμαστο και εκει που περιμενεις οτι δε θα κλειδωσει το τροχο κατεβαζωντας απο 4η σε 2ρα να βρεθεις να πηγαινεις με το πλαι!!!

ΜΙΛΑΩ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ MILLE ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ STM ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ!!!

Επισης θα ηθελα να πω οτι ενα forum δεν ειναι κατηχητικο και σιγουρα για να ειναι υγιες θα πρεπει μεσω της διαφορετικης αποψης (και συχνα της αντιπαραθεσης) να καταληγουμε σε χρησιμα συμπερασματα.

Τωρα αν ο dimdoc ειναι υπερπαγκοσμιος ή οχι ειναι κατι που δε με αφορα (αν γυρναει 1:15 στις Σερρες και εγω θελω κανα τεταρτο δε με απασχολει)...αυτο που με αφορα ειναι οτι ο ανθρωπος εχει να καταθεσει προσωπικες εμπειριες και οχι στειρες θεωρητικες γνωσεις και αυτο θα πρεπει να ειναι σεβαστο απο ολους!
Σιγουρα ο δρομος δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με τη πιστα ειδικα οταν μιλαμε για διαφορετικα μηχανακια αλλα ειναι τουλαχιστον ανωριμο να κανουμε προσωπικες επιθεσεις χωρις να υπαρχει ουσιατικο ερεθισμα...

Ασε που ειναι και νεος μελος και θα επρεπε να του δωσουμε καθε λογο να ξαναμπει στο forum και οχι να σκεφτεται με τι μ@λ@κες εχει να κανει (δε απευθυνομαι προσωπικα σε καποιο μελος και ζητω προκαταβολικα συγνωμη αν θιγω)

Καταληγω προτεινοντας να δημιουργηθει ενα νεο post για τη χρησιμοτητα του μονοδρομου για να υπαρχει και στο αρχειο!

Εσεις τι λετε???

Φιλικα
Nitro

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Κατά πόσο φθείρεται ο συμπλέκτης?
« Απάντηση #25 - : Ιούλιος 19, 2006, 01:44:14 μμ »
Παράθεση

NitroArgi έγραψε:
Μισο λεπτο...

Μπορει το θεμα να ξεφυγε λιγο απο την αρχικη ερωτηση αλλα τα "ασχετα" κομματια αυτου του post παραμενουν χρησιμα μιας και περιεχουν σημαντικες πληροφοριες.

Δε θα μπω στη διαδικασια να αντιπαρατεθω για το αν τελικα μπλοκαρει ο πισω τροχος και τι χρησιμοτητα εχει ο μονοδρομος συμπλεκτης αλλα θα ηθελα να τονισω μερικα σημεια που μου εκαναν εντυπωση διαβαζοντας αυτο το post.

Καταληγω προτεινοντας να δημιουργηθει ενα νεο post για τη χρησιμοτητα του μονοδρομου για να υπαρχει και στο αρχειο!

Εσεις τι λετε???

Φιλικα
Nitro


Φίλε Αργύρη έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες σχετικά με το "κόψε-ράψε" του ποστ αλλά (τώρα πια είναι αργά) πρέπει να σου πω πως είναι πάρα πολύ δύσκολο να κάτσει κάποιος, ώρες ατέλειωτες για να "διορθώσει" ας πουμε το συντακτικό ενός ποστ για να το "ομορφύνει". Όπως όλοι ξέρουμε αυτή η δουλειά (που δεν είναι δουλειά αλλά χόμπι) είναι χρονοβόρα κι ο χρόνος δυσεύρετος.
Το πιο εύκολο λοιπόν είναι να "κοπούν" κάποια κομμάτια τα οποία εκ των πραγμάτων είναι εκτός θέματος και αν πχ αυτός που τα κόψει θα κόψει και κάποια πληροφορία σημαντική λόγο "άγνοιας", τότε είναι πάλι εύκολο να ξαναμπει απο αυτόν που την έγραψε.

Πραγματικά είναι δύσκολο να είσαι στην δουλειά και παράλληλα να κάνεις ("χύμα στο κύμα" )έλεγχο και ξεκαθάρισμα του site σε κάποιον υποτιθέμενο χρόνο σου.

Και βέβαια δεν είναι "κατηχητικό" εδώ μέσα που έιναι γεμάτο "αλήτες μηχανόβιους"  :-D  :-D , αλλά απο την αρχή που ξεκινήσαμε θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα κρατηθεί σε ένα σχετικό επίπεδο όλη η δομή κι η εμφάνιση του.

Παρόλα αυτά και παρόλες τις επίπονες προσπάθειες που γίνονται (ειδικά απο τον makis) αν κάτι δεν αρέσει σε κάποιον η δεν συμφωνεί εδώ είμαστε να το συζητήσουμε.

Κι όσο για το "νέο μέλος", "παλαιό μέλος" κλπ δεν νομίζω να τίθεται θέμα. Όλα τα "μέλη", κι όλοι οι "συντονιστές συζήτησης" έχουν τα ίδια οφέλη απο το site.

Αυτά και sorry αν άθελα μου "κόπηκε" κάτι χρήσιμο, αν πιστεύει κάποιος ότι πρέπει να γραφτεί ας το ξαναγράψει.

Φιλικά Νίκος :io:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης