0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +564
Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« - : Ιανουάριος 22, 2025, 06:54:48 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Λοιπόν, κατι τρέχει με τα aprilia μου(Tuono & Caponord). Μόλις "αντιληφθούν" οτι ξενοκοιτάζω, αρχίζουν τις διαμαρτυρίες!
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και στα δυο.Δεν παίρνουν μπροστά απο αδυναμια στο να γυρίσει η μίζα.

Μικρή παρένθεση, στο Capo φοραω μπαταρια Exide απο τον Μαιο του 24 και η μοτο δουλεψε 2 μερες τον Ιουνιο και στην συνέχεια αποσυνδεθηκαν οι πολοι και εμεινε ακινητη εως και τωρα. Στο δε Tuono φοραω λιθιου απο το 22, και αυτο δουλεψε κανα 3ημερο τον Μαιο και εκτοτε αποσυνδεθηκε η μπαταρια και η μοτο αποθηκευτηκε.

Φορτιζω τις μπαταριες (δεν ηταν και πεσμενες) ξαναπροσπαθώ, τα ιδια παλι. Κάνει πως παει να γυρίσει η μίζα αλλά δεν εχει δύναμη και σβηνουν και ολα τα οργανα, κτλ. Παρατήρησα και την ταση της μπαταριας στο Capo απο 12.5+ να πεφτει στα 5-6V σε καθε μιζιά. Τα ίδια και στο Tuono και με ανταλλαγη των μπαταριών τους.
Αφαιρω τις μπαταρίες των μοτο και συνδέω με καλωδια την μπαταρία του αυτοκινητου ( 700CCA, 13+ V). Τα ίδια και με αυτήν, συν οτι την γονάτιζε, στο βολτομετρο του Capo επεφτε η ταση στα 8V!!! Κατευθειαν ξαναβάζω την μπαταρία επανω στο αμαξι και το βαζει μπροστά κανονικά. Την ξαναβγάζω, την φορτιζω, την δοκιμαζω πάλι στις μοτο.......πάλι τα ίδια!! :pray: :pray:
Με τον Μπιλ που μίλησα μου είπε να δω για αρχή τα καρβουνακια. Μεχρι να βρώ χρόνο να πιάσω να λύσω τις μίζες, έχετε καμια άλλη ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει και επηρέασε και τις δυο μοτο;


Υ.Γ: Στο Capo πρέπει να τα εφτυσε και το ρελε απο τις πολλες προσπάθειες!




*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 23, 2025, 10:30:56 πμ »
καλημερα,
γυαλοχαρταρισε ολες της επαφες καλωδιων ρευματος απο το ρελε και την μιζα και τραβα ενα καλωδιο απο τον αρνητικο της μπαταριας πανω στην μιζα(2η γειωση)
σε πρωτη φαση αν δεν τα εχεις ηδη κανει

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +564
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 23, 2025, 10:59:59 μμ »
καλημερα,
γυαλοχαρταρισε ολες της επαφες καλωδιων ρευματος απο το ρελε και την μιζα και τραβα ενα καλωδιο απο τον αρνητικο της μπαταριας πανω στην μιζα(2η γειωση)
σε πρωτη φαση αν δεν τα εχεις ηδη κανει
Γιατί την γείωση και όχι τον θετικο πόλο;..πχ απο το + μιας καληε μπαταρίαε απευθειας στον ακροδέκτη της μιζας.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +564
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 24, 2025, 03:44:39 μμ »
Φαινεται να μην είναι η μιζα μιας και δοκιμασα και συνδεσα τον θετικο μιας μπαταριας απευθειας στην μιζα (και τον αρνητικο στον αρνητικο της μοτο) και η μιζα γυρνουσε ζωηροτατα.

Οπότε πιστευω οτι κατι παιζει με ρελε / καλωδίωση.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1416
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +124
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 25, 2025, 02:50:28 μμ »
Φαινεται να μην είναι η μιζα μιας και δοκιμασα και συνδεσα τον θετικο μιας μπαταριας απευθειας στην μιζα (και τον αρνητικο στον αρνητικο της μοτο) και η μιζα γυρνουσε ζωηροτατα.

Οπότε πιστευω οτι κατι παιζει με ρελε / καλωδίωση.

Κι εγώ αυτό σκέφτηκα από την αρχή πως θα έπρεπε να δοκιμάσεις (Θετικό απευθείας στη μίζα).
Βραχυκύκλωσε τον ρελέ πίσω απο την μπαταρία να δείς αν γυρνάει κανονικά η μίζα.
Οι ρελέδες οξειδώνονται εσωτερικά και ίσως να φταίει αυτό.
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +564
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 08, 2025, 10:35:30 μμ »
Τελικά το προβλημα και των δύο ηταν τα ρελέ.

Στο Καπονορντ, παρολο που ακουγόταν το "κλακ" της διεγερσης, δεν έκλεινε κυκλωμα.Το μετρησα με πολυμετρο (Ωm) και παρέμενε στο άπειρο η μέτρηση. Το ρελε ήταν ενα Nagares 120A απο το 2017 που το είχα βάλει. Το άνοιξα απο περιέργεια και παρόλο που ήταν καθαρες οι επαφές, εξακολουθούσε να μην κλείνει το κύκλωμα.

Στο δε Τουονο, πρέπει να ειχε κολλησει το ρελε (μαμα) απο την ακινησια, γιατι λίγο που το επεξεργάστηκα, μετα δούλεψε.

Αγοράστηκαν 2 νεα ρελε Mahle (πρωην Nagares), στο Καπο τοποθετήθηκε ενω για το Τουονο ειναι standby μιας και δουλευει ακομα το μαμα.
Και στις 2 μοτο καθαριστηκαν και γρασαρίστηκαν ολες οι επαφες/ακροδεκτες απο τα κεντρικα καλώδια (πολοι μπαταριας, μιζας, γειωση).

Και ολα αυτά επειδή εκανα ενα τεστ ντραηβ αλλη μοτο ....εεεε ρε ζηλιες τα απριλια ναουμε!!  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5534
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4769
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 08, 2025, 11:21:59 μμ »
Ευτυχώς βρέθηκε εύκολα Δημήτρη.


Είναι καπριτσίοζες οι Ιταλίδες φίλε δεν σηκώνουν πολλά πολλά. :h22:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2025, 08:53:49 πμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 853
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 18, 2025, 02:28:35 πμ »
Να μην ρίξω λάδι στη φωτιά αλλά έχω τα ίδια θέματα και η μίζα ενώ όταν την τεσταρεις ίσως να γυρίζει ζωηρή όταν είναι υπό φορτίο μας σφυρίζει κλέφτικα....
Η δική μου είναι υπό επισκευή και βλέπουμε.....
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +564
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 18, 2025, 08:02:29 πμ »
Ελεγξε κ το ρελε της μιζας μην τυχον σε ξεγελαει οπως την πάτησα εγω.



Επισης καλο θα είναι να δεις κ τους ακροδεκτες των καλωδιων (ρελε, μιζας, γειωσης) μηπως έχουν οξειδωθει και θέλουν κανα καθαρισμα ή και κανα σφιξιμο τα παξιμαδια!


Αυτά, με την προυποθεση οτι η μιζα σου (καρβουνακια κτλ) ειναι ενταξει!

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 853
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 18, 2025, 06:04:41 μμ »
Μιλάμε για ρελέ φρέσκο και καθαρισμένα τα πάντα.
Και μπαταρία καινούρια.

Θα λυθεί για να γίνει έλεγχος η μίζα και βλέπουμε.
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος Κολιαδημας Ιωάννης

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia caponord ETV 1000 2006
  • Αντιδράσεις: +43
Απ: Καταστροφείς μπαταριών;...ή κατι άλλο;
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 20, 2025, 10:18:30 πμ »
Καλημέρα είχα το ίδιο πρόβλημα στο
CAPONORD  για αρκετό καιρο άλλαξα ρελέ μίζας άλλαξα μίζα το πρόβλημα συνέχισε να υπάρχει το όργανο έπεφτε στο 5,6 5,4  ακόμα και 4 με καινούργια μπαταρία έλεγα μήπως ήταν η μπαταρία και γιαυτό την άλλαξα τελικά το πρόβλημα ήταν η καλωδίωση από την μπαταρία στον ανορθωτή και μέχρι το διακόπτη βγήκε όλη  η καλωδίωση και έγινε  στο χέρι από κει και πέρα λύθηκαν όλα τα προβλήματα μέχρι στιγμής 3 μήνες τώρα
 ελπίζω να βοήθησα

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης