0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 15, 2009, 01:29:03 πμ »
συνηθως ναι :kalo:

*

CHRIS

Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 15, 2009, 01:51:31 πμ »




κινητηρες με υψηλη ειδικη ισχυς τους περιοριζει ο εγκεφαλος ηλεκτρονικα ωστε να μην αποδιδουν εαν δεν εχουν την σωστη θερμοκρασια πχ kawasaki zx12r εχει τρομερα αισθητη διαφορα η δυναμη του οταν δεν εχει ζεσταθει οπως κ οι κινητηρες vtec της honda εαν δεν εχουν την σωστη θερμοκρασια δεν ενεργοποιουν τον μεταβλητο χρονισμο



Ετσι, έτσι Doctor! :ohyes: :ohyes: :kalo:

*

zlionakis

Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 15, 2009, 12:47:49 μμ »
Μήπως θα ακούσουμε οτι δεν θα πρέπει να τα βάζουμε μπρός τα μοτέρια αλλά να τα σπρώχνουμε κιόλας??? :tez: :tez: :tez:

Πιστεύω πως αν το βάλεις μπρός και το αφήσεις μέχρι να ντυθείς και μετά το οδηγείς με ευλάβεια μέχρι να ζεσταθεί (χαμηλές στροφές) δεν υπάρχει καν θέμα....

Αλλωστε τι άλλο να κάνεις....δεδομένο οτι έχεις τα σωστά λαδόξυδα για το κλίμα της περιοχής σου... :bye:

*

stako

Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 15, 2009, 01:23:53 μμ »
Μια και γράφει και ο Bill σε αυτό το thread να ρωτήσω κάτι μήπως το γνωρίζει... Εγώ δεν βάζω μπρος όση ώρα ετοιμάζομαι γιατί στην πυλωτή τα καυσαέρια μαζεύονται σε υπερβολικό βαθμό και τα αναπνέω. Οπότε βάζω μπρος μόνο την τελευταία στιγμή και πάω με 2-4k rpm μέχρι να πιάσω 70 βαθμούς. Από ότι θυμάμαι σε όλα τα manual μηχανοκίνητων που έχω έτσι γράφει να το κάνεις ούτως ή άλλως...

Το ερώτημα προς τον Bill (ή όποιον άλλον ξέρει) είναι αν τα καυσαέρια μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας και το σύστημα εξαγωγής είναι κατά πολύ βλαβερότερα(!) από όταν όλα δουλεύουν σωστά. Φυσικά μιλάμε πάντα για μαμίσιο σύστημα εξαγωγής και όχι aftermarket χωρίς καταλύτες γιατί εκεί..............άστα να πάνε γενικότερα!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 15, 2009, 02:46:56 μμ »
Κι εγώ ποτέ δεν το ζεσταίνω, άμεση εκκίνηση και αναχώρηση, αλλά χωρίς καθόλου πίεση μέχρι να φτάσει 50-55 βαθμούς. Και το ανεβασμένο ρελαντί (1.800-2.000 από το χειρόγκαζο) καθόλου δε με ενοχλεί στην οδήγηση...
Όσο για τα καυσαέρια, πρέπει να είναι περισσότερα όταν είναι κρύο, αν μη τι άλλο επειδή δεν αποδίδουν οι καταλύτες...
Masquerade

*

stako

Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 15, 2009, 02:49:54 μμ »
Όσο για τα καυσαέρια, πρέπει να είναι περισσότερα όταν είναι κρύο, αν μη τι άλλο επειδή δεν αποδίδουν οι καταλύτες...

Έτσι ξέρω κι εγώ, ότι δλδ πρέπει να είναι ζεστός ο καταλύτης για να αποδώσει σωστά. Μυρίζουν και αλλιώς, αυτό είναι απόλυτα σίγουρο...

Απλά ρώτησα για επιβεβαίωση. ;)

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 15, 2009, 02:52:57 μμ »
ρελαντι ως 40-50 'C και μετα χαλαρα ως 70...
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 15, 2009, 03:17:45 μμ »
Βαζω μπρος........περιμενω το πολυ 15-20 δευτερα να κυκλοφορισουν τα λαδια

και μετα στον δρομο χαλαρα μεχρι να ζεσταθει καλα το μοτερ.

Μετα του πινω το αιμα......... :nintza:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 15, 2009, 04:20:11 μμ »
Mε.......γουνα  :kalo:

*

davide

Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 15, 2009, 04:51:04 μμ »
Όσο για τα καυσαέρια, πρέπει να είναι περισσότερα όταν είναι κρύο, αν μη τι άλλο επειδή δεν αποδίδουν οι καταλύτες...

Έτσι ξέρω κι εγώ, ότι δλδ πρέπει να είναι ζεστός ο καταλύτης για να αποδώσει σωστά. Μυρίζουν και αλλιώς, αυτό είναι απόλυτα σίγουρο...

Απλά ρώτησα για επιβεβαίωση. ;)


Καταλύτης?! Τι είναι ο καταλύτης?! :thnk:


...έχουμε και τέτοιο!!!???! :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #25 - : Ιανουάριος 15, 2009, 05:10:16 μμ »
Παντως εγώ ...κατ' εντολήν του "ΓΙΑΤΡΟΥ" τα ζεσταίνω με τσίπουρο !!!!

Ο κύριος Αντώνης_QMS είχε αντιρρήσεις ...αλλα τον πείσαμε στο τέλος ...


Απλα ....ενα  :prm :prm :prm για τον κύριο Βασίλη και ότι έγραψε απο μακριά !!!

*

free rider

Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #26 - : Ιανουάριος 15, 2009, 06:26:37 μμ »
τελικά είμαι ο μοναδικός ψυχάκιας που το φχαριστιέται να χαζεύει τη μηχανή του να ζεσταίνεται μέχρι τους 70 -75 βαθμούς.
χρόνος που αξιοποιείται για να χαζέψω το μοτόρι κάτι που να μην είναι σωστό , μια μικρή επιθεώρηση , ποτέ δεν ξέρεις τι γλυτώνεις...

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #27 - : Ιανουάριος 15, 2009, 06:37:46 μμ »
Χρησιμοποιω το τσοκ για να αρπαξει ο κινητηρας μπρος και αμεσως το κλεινω (γιατι αλλιως σβηνει μονο του) και ανοιγω το γκαζι να φτασει ο κινητηρας στις 2000 στροφες οποτε και κανω δοκιμες ανα 20 δευτερολεπτα κλεινοντας το γκαζι να δω αν παει να σβησει η οχι. Χα χα. Καρμπιρατερατος πηγασσος με φαγωμενες βελονες.... Ολα τα λεφτα. Η γειτονια στο ποδι...
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος vageln

  • **
  • 47
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πως το ζεσταίνετε ?
« Απάντηση #28 - : Ιανουάριος 15, 2009, 07:20:44 μμ »
 Το σωστό ζέσταμα γίνεται πάντα εν κινήση ..... εννοείται χωρίς να "ζορίζουμε" τον κινητήρα.

 "Ζέσταμα" δεν χρειάζεται μόνο ο κινητήρας: χρειάζεται και το κιβώτιο ταχυτήτων, τα φρένα καθώς και οι αναρτήσεις. Παραπάνω αναφέρθηκαν και οι καταλύτες. Όντως για να λειτουργήσει σωστά ο καταλύτης πρέπει να φτάσει και αυτός στην θερμοκρασία λειτουργίας του.

 Όσον αφορά τα καυσαέρια, αν κρίνω από την μπόχα που "βγάζει" η εξάτμιση μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας μάλλον ισχύει αυτό που αναφέρει ο stako. Είναι σίγουρα χειρότερη η καύση (πιο ατελής) με αποτέλεσμα να υπάρχουν περισσότεροι ρύποι στα καυσαέρια ενός κρύου κινητήρα. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι ρυθμίσεις (μίγματος, καυσαερίων κλπ) πρέπει να γίνονται με τον κινητήρα στην θερμοκρασία λειτουργίας του ;)

--Νικόλας

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης