0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #30 - : Μάιος 03, 2007, 04:18:55 μμ »
Δημητρη, για το λαδι μπροστά ειπαμε να δοκιμάσω 11 ποντους αέρα με το ελατηριο έξω και τερμα σημπιεσμενη την αναρτηση ε? καλα τα θυμαμαι?

Τελικα δεν το έκανες βολτα το Μιλε, ειπες θα έρθεις να το πάρεις αλλα τελικα μας εφτυσες  :D

*

dimdoc

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #31 - : Μάιος 03, 2007, 05:53:09 μμ »
Δοκιμασε τα 100χιλιοστα πρωτα, γιατι 110 μου φαινονται πολλα (ισως για αγωνιστικη χρηση)

 Αρκετες φορες μετανιωσα που δεν ειχα ανεβασει το Mille και για αυτο στο ζητησα, αλλα  που να προλαβω να το κανω βολτα ρε S-T, πρεπει να οδηγησα 20 διαφορετικες μηχανες το τριημερο και δεν καθησα λεπτο. Κριμα, επρεπε μια γυροβολια να κανω

Βυρων με δεδομενα τα ελατηρια (δεν υπαρχει λογος να τα βαλεις στην εξισωση) το ποσο θα συμπιεστει η αναρτηση εξαρταται απο την αποσβεση συμπιεσης και τη σταθμη του λαδιου και οχι απο τη  προφορτιση των (δεδομενων) ελατηριων, καλα το πας, γιατι θες να το μπερδευεις? :D

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #32 - : Μάιος 03, 2007, 06:56:14 μμ »
Βυρων με δεδομενα τα ελατηρια (δεν υπαρχει λογος να τα βαλεις στην εξισωση) το ποσο θα συμπιεστει η αναρτηση εξαρταται απο την αποσβεση συμπιεσης και τη σταθμη του λαδιου και οχι απο τη  προφορτιση των (δεδομενων) ελατηριων, καλα το πας, γιατι θες να το μπερδευεις? :D

Dim καλά νομίζω το έχω, απλά πέταξα κάτι λάθος στο πρωταρχικό ποστ  :psdof: (ανάθεμα την ώρα) και πήγε στραβα.

Ένα ένα για να καταλάβω αν λέμε διαφορετικά πράγματα.

1.Η σκληρότητα του ελατηρίου καθορίζει το ΥΨΟΣ της μοτοσυκλέττας καθώς και το ΠΟΣΟ θα συμπιεστεί η ανάρτηση (όχι πόσο γρήγορα) όταν εφαρμοστεί μια συγκεκριμένη δύναμη. Υ/Ν ?
2. Η προφόρτιση ΔΕΝ σκληραίνει το ελατήριο. Καθορίζει το υψος και μόνο. (και φυσικά η σκληρότητα του καθορίζει και το στατικό-δυναμικό sag) Y/N
3. Η προφόρτιση όντως δεν θα αλλάξει τίποτα στο πόσο θα συμπιεστεί. Η σκληρότητα όμως ναι. Υ/Ν

Εν κατακλείδι.... Με την αύξηση της προφόρτισης, δεν θα εμποδίσω το τερμάτισμα!! Θα αλλάξει το sag, θα αλλάξει το ύψος, αλλά το πόσο θα συμπιεστεί δεν θα αλλάξει !!!!!

Τώρα έχω πάρει τα πάνω μου γιατί πήρα τα αντιπυρετικά μου. Dim αν δεν έχω καταλάβει κάτι καλά pls γράψε μου τι. TNX
 :bye: 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2007, 07:13:53 μμ από Byron »

*

dimdoc

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #33 - : Μάιος 03, 2007, 10:46:33 μμ »
`Τωρα οκ, συνεννοηθηκαμε!!! :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 178
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 23, 2007, 12:07:12 μμ »
Βυρωνα τι εγινε με αυτο που ελεγες οτι θα φτιαξετε μαζι με τον ολντμαν? τελειωσε η μελετη? τωρα στις διακοπες λεω να το ριξω στο διαβασμα περι εναρτησεων οποτε κανονισε.

«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 23, 2007, 08:34:34 μμ »
Βυρωνα τι εγινε με αυτο που ελεγες οτι θα φτιαξετε μαζι με τον ολντμαν? τελειωσε η μελετη? τωρα στις διακοπες λεω να το ριξω στο διαβασμα περι εναρτησεων οποτε κανονισε.

Το έχω τελειώσει εδώ και κανένα μήνα. Το έχω στείλει στον oldman, για την επιμέλεια και διόρθωση, αλλά τον έχω πετύχει πανω σε μετακόμιση του γραφείου του, και δεν έχει αδειάσει. Θα τον ρωτήσω την Δευτέρα να μου πει τι γίνεται και ανάλογα πράττω... 

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 23, 2007, 08:41:05 μμ »
Επειδή όμως το κομμάτι θα είναι συμπληρωματικό του άρθρου του oldman, ρίξε μια ματιά στο θέμα : Αναρτήσεις - απλά πράγματα.

Είναι πολύ χρήσιμο καθώς εξηγεί από το 0 την λειτουργία τους. Πριν διαβάσεις για αποσβέσεις και προφορτίσεις,  διάβασε το για να κατανοήσεις την λειτουργία των αναρτήσεων.

 :bye:
Edit: Τώρα είδα πως το θέμα με τις αναρτήσεις που μετέφρασα το είχε βάλει ο fast corner. Αν δεν βαριέσαι να περιμένεις και τα Αγγλικά σου είναι καλά διάβασε το από εδώ....

http://aprilia.rsvmille.home.comcast.net/bikes/suspension_guide.htm

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2007, 08:55:16 μμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #38 - : Αύγουστος 20, 2007, 06:30:45 μμ »

Μετα απο αναγνωση και μελετη των σημειωσεων απο το "πνευματικο πόνημα" του oldman, καταφερα ν α κατανοησω τι ακριβως κανει το καθετι απο τις αναρτησεις στη μηχανη μου.
Τωρα μπορουσα να εχω καλυετρη αποψη για το τι φταιει στην συμπεριφορα της.
Πηρα λοιπον κατσαβισι και κλειδι και το Manual του tuono και βουρ για ρυθμισεις.
Οχι τρελλά πραγματα. Πηγα να τσεκαρω τα στανταρ δηλαδη.

Σε σχεση με τις ρυθμισεις σου Βυρωνα γραφω διπλα τις δικες μου.


Πλάκα κατεβασμένη 1 γραμμή απ΄τον bill (το ιδιο)
Προφόρτιση ελατηρίου μπροστά 6 γραμμές να φαίνονται (5 εγω)
Απόσβεση επαναφοράς 1,5 στροφή από τέρμα κλειστό (τέρμα κλειστό είναι αριστερόστροφα) το ιδιο και εγω
Απόσβεση συμπίεσης 1 στροφή από τέρμα κλειστό (δεξιόστροφα εδώ για κλειστό) το ιδιο και εγω
Πίσω αν θυμάμαι καλά 27 κλικ από τέρμα κλειστό. Δεν μετρησα πισω, το χε ρυθμισει ο bill.

Οι ρυθμισεις που ειχε δεν ειχαν καμια σχεση.Αυτο που με εκανε να αληθωρισω ηταν οτι στην αποσβεση επαναφορας στο δεξι καλαμι απο τερμα κλειστο ήταν περιπου 3 και κατι ρυθμισμενο, χωρις ποτε να το εχω πηραξει εγω.

μετα απο αυτα πηγαμε χτες βραδινη βολτα στη Βαρυμπομπη.
περιττο να πω οτι στριβαμε με 30-50 χλμ λογω σκοτους (μπππππρρρρρρ φοβιστικά ηταν)
Παρατηρησα όμως οτι το τουονο ειχε γινει πιο "υπακουο".
Κυρίως στην εθνικη και Αττικη οδο, που ειχα και μεγαλυτερες ταχυτητες, ειχε καλυτερο βουτηγμα και το countersteering ερχοταν πιο ευκολα απο πριν.
Αυτο που παντα ελεγα, δηλαδη οτι δεν "βουταει", ηταν η αιτια που ενοιωθα τοσο βαρυ και δυσκίνητο το το τερατακι.

Συμπερασματα :

1. Το ποστ του oldman βοηθαει καθε πρωταρη σε τετοια πραγματα. Το ιδιο και των davide κ.λ.π. φιλων που εγραψαν εδω.
2. Τωρα πια ξερω κατα 60-70%, θα ελεγα, τι θελω εγω και τι η μηχανη μου απο ρυθμισεις.
3. Για 85 κιλα (με σχεδον πληρη εξοπλσιμο) που ειμαι, οι ρυθμισεις αυτες για τουονο 06, ειναι πολυ καλες.
4. Θελω να ξαναγινω οπως πριν αποκτησω το παιδι. Δηλαδη οχι κοτα. Ενα πραγμα ρε παιδι μου. Παω λιγο πιο γρηγορα και αμεσως κοβω...........κο κο κο κο .....
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #39 - : Αύγουστος 21, 2007, 10:08:43 πμ »

Μετα απο αναγνωση και μελετη των σημειωσεων απο το "πνευματικο πόνημα" του oldman,

Νikits έχει και συνέχεια......

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #40 - : Αύγουστος 21, 2007, 01:47:49 μμ »
Βυρωνα εδω Αργυρουπολη.........ωπα σορρυ........Νικητας εννοουσα.........

τι ειν' αυτα ρε? Παλι Σ/Κ για διαβασμα θα με βαλεις???? ειπα να χαλαρωνα λιγο.........


Off topic στο τεως οφφ τοπικ........για Σερρες τι εννοεις???? ασε θα τα πουμε μεσα απο αλλο ποστ που θα  ανοιξω, γιατι ψαχνω παρεα και μεσο μεταφορας.

«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #41 - : Νοέμβριος 12, 2007, 03:51:19 μμ »
Ξεθάβω λίγο το thread των αναρτήσεων, προκειμένου να βάλω τις φωτό που είπα στον antοuan για το Mille του.
Τις φωτό μου τις είχε στείλει ο συμφορουμίτης dimdoc και είναι οι ρυθμίσεις του περιοδικού Sportrider ή Performance Bíkes

Oi ρυθμίσεις αφορούν μόνο τα Mille Factory με Ohlins εμπρός-πίσω !!!

Οι Tuonάδες και λοιποί με Sachs, τον Μπούλο...... :srry:

*

dreamwalker

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #42 - : Νοέμβριος 12, 2007, 04:52:59 μμ »
Ξεθάβω λίγο το thread των αναρτήσεων, προκειμένου να βάλω τις φωτό που είπα στον antοuan για το Mille του.
Τις φωτό μου τις είχε στείλει ο συμφορουμίτης dimdoc και είναι οι ρυθμίσεις του περιοδικού Sportrider ή Performance Bíkes

Oi ρυθμίσεις αφορούν μόνο τα Mille Factory με Ohlins εμπρός-πίσω !!!

Οι Tuonάδες και λοιποί με Sachs, τον Μπούλο...... :srry:

εμάς τους τουονάκηδες θα μας αφήσεις παραπονεμένους???

εε φανταστικέ Βύρωνα?
 :cry:

*

dimdoc

Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #43 - : Νοέμβριος 12, 2007, 04:56:41 μμ »
Oι ρυθμισεις που παραθετεις ειναι για RSV απο 04 και μετα (και τα τελευταια Tuono)  με showa μπροστινα και Sachs αμορτισερ!!!!

ΟΧΙ για Factory!!!!!!!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στήσιμο της μηχανής - Αναρτήσεις
« Απάντηση #44 - : Νοέμβριος 12, 2007, 05:23:12 μμ »
Oι ρυθμισεις που παραθετεις ειναι για RSV απο 04 και μετα (και τα τελευταια Tuono)  με showa μπροστινα και Sachs αμορτισερ!!!!

ΟΧΙ για Factory!!!!!!!!!!!!

Βρε dim...... :thnk:
Εχω την εντύπωση πως μου είχες πει για Factory... :thnk:
Εκτός αυτού είχαν τα Mille R 04-05 (του 06 έχουν) απόσβεση συμπίεσης? Τα Tuono 06 που φοράνε το φθηνό αμορτισσερ, σίγουρα δεν έχουν.

Ακυρο τότε το post.

 :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης