0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΑΛΛΑ και απο αναφορα στον ειδικο τυπο (μοτοτρίτη)...πλεον και το προβλημα ειναι σεφεστατο ...αλλα και η αιτια ...
ρε παιδακια ...το τελευταιο καιρο ...και με αυτο εννοω σε διαστημα 2 μηνων ... εχω ακουσει απο 3 συνεργεια ... ενα official ,ενα ντεμι και ενα ακυρο ... ΑΛΛΑ και απο αναφορα στον ειδικο τυπο ΠΛΕΟΝ ... - μοτο τριτη τευχοσ 7 σελιδα 71- για μπαμ -μπιελα- που προκαλειται απο την αφαιρεση του βολαν ... πλεον και το προβλημα ειναι σεφεστατο ...αλλα και η αιτια ... ο ιδιος δεν εχω γνωρισει κρουσμα , ΑΛΛΑ ... αν προβουμε σε σχολια θεωρω οτι καλο θα ηταν να ειναι πιο ''ειδικα'' και οχι αοριστιες --οτι σημαινει αυτο και οσο ειναι εφικτο -- ΙΣΧΥΕΙ????????????
πάντως και μένα τα ίδια μου είπαν... αν δουλεύεις το μηχανάκι κόφτες συνέχεια μπορεί να κτυπήσει μπιέλα αν έχεις βγάλει το βολάν.τώρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα το βγάλει ή όχι εγώ πάντως δεν το ρισκάρω.
Αλλιώς θεωρώ όσους μηχανικούς το υποστηρίζουν άσχετους ή εκ του πονηρού προκειμένου να γλυτώσουν εγγυήσεις (όπως έγινε με το μηχανάκι του zachs η με το μηχανάκι του theok που κρύφτηκαν πίσω απ΄τις εξατμίσεις και το φιλτροκούτι )
Παράθεση από: nikos force στις Απρίλιος 10, 2009, 08:53:54 μμΑΛΛΑ και απο αναφορα στον ειδικο τυπο (μοτοτρίτη)...πλεον και το προβλημα ειναι σεφεστατο ...αλλα και η αιτια ... Οκ, αφού το γράφει το μοτοτρίτη,τι να πούμε παραπάνω εμείς ;Μάζευε λεφτά απο τώρα να τα έχεις κάβα όταν γίνει το μπαμ(κτύπα ξύλο).......Εδώ εγώ που είμαι κατά του βγαλσίματος του βολάν, γελάω 'όταν ακούω τέτοιες μπαρούφες.ΑΝ θα το κάνει το μπαμ στα πηνία και λέω ΑΝ θα το κάνει είναι κάτι φυσιολογικό και πιθανό για όλες τις μοτοσυκλέτες....
Παράθεση από: Byron στις Απρίλιος 11, 2009, 12:11:08 πμ Αλλιώς θεωρώ όσους μηχανικούς το υποστηρίζουν άσχετους ή εκ του πονηρού προκειμένου να γλυτώσουν εγγυήσεις (όπως έγινε με το μηχανάκι του zachs η με το μηχανάκι του theok που κρύφτηκαν πίσω απ΄τις εξατμίσεις και το φιλτροκούτι )παγια τακτικη των εξουσιοδοτημενων να προτιμουν να μην μπουν στην διαδικασια της εγγυησης μιας και το να πληρωσει ο πελατης επιφερει μεγαλυτερο κερδος απο οτι να ερθει απο την εταιρια ακομα και xenon να εχεις βαλει θα σου πουν οτι δν καλυπτεσαι απο την εγγυηση ( που να δειτε τι γινεται σε αυτοκινητα με το θεμα της εγγυησης πιανονται απτο παραμικρο )
Παράθεση από: teo46 στις Απρίλιος 10, 2009, 11:04:18 μμπάντως και μένα τα ίδια μου είπαν... αν δουλεύεις το μηχανάκι κόφτες συνέχεια μπορεί να κτυπήσει μπιέλα αν έχεις βγάλει το βολάν.τώρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα το βγάλει ή όχι εγώ πάντως δεν το ρισκάρω. 2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης.
Παράθεση από: Byron στις Απρίλιος 11, 2009, 12:11:08 πμ 2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης. εγω σαν νικος εχω δει εμπρακτα την εφαρμογη της ακριβως αντιθετης τεχνικης , και μαλιστα σε αρκετα περισσοτερα απο ενα μηχανακια , χωρις το παραμικρο προβλημα ... αλλα ...θεωρω οτι επρεπε να ρωτησω
2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι