0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nestoras

οπως ξερετε μου καηκαν τα πηνια!!!και ναι ακομα δεν εχουν ερθει απο ιταλια(εχουν ηδη περασει τρεις εβδομαδες).
η μαχαιρια στο κοκαλο εφτασε οταν μου ανακοινωθηκε πως ουτε η Ιταλια εχει πηνια!!!!!ρε παιδια για ονομα του θεου που φτιαχνεται το καταραμενο μηχανακι στην κουαλα λουμπουρ????

ετσι αποφασισα να παρω τηλεφωνο στην αθηνα στον ομιλο piaggio και σαν παραπονεμενος πελατης να αναζητησω το δικιο μου.μιλησα με καποιον πολυ ευγενικο κυριο(δεν θυμαμαι το ονομα του δυστυχως) ο οποιος εκανε τα αδυνατα δυνατα!!!μετα απο μερικα τηλεφωνηματα ο εν λογω κυριος στο τελευταιο τηλεφωνημα μου ειπε τα εξης:

"Αγαπητε κυριε νεστορα δυστυχως ουτε στην ιταλια υπαρχει στοκ στα πηνια αλλα αποφασιστηκε να βγαλουν απο μηχανη παραγωγης και να σας τα στειλουν αεροπορικως.μεχρι την αλλη εβδομαδα θα τα εχετε"
φυσικα τον ευχαριστησα 500 φορες να ναι καλα ο ανθρωπος.χωρις την μεσολαβηση του θα επρεπε να περιμενω ενα μηνα και βαλε.
αν πανε ολα καλα αυριο-μεθαυριο θα ειναι εδω.οκ παει αυτο.

τωρα κατι αλλο που με προβληματισε αφορα την αιτια του καμενου πηνιου.
διαβασα καπου στο φορουμ οτι τα πηνια εχουν σχεση ή βρισκονται κοντα στο στροφαλο-βολαν(διορθωστε με παρακαλω περιορισμενες γνωσεις επι του θεματος).
αφαιρεσα το βολαν πριν απο ενα μηνα περιπου οποτε καταλαβαινετε  που παει το σατανικο μυαλο μου.μετα απο μια εβδομαδα και κατι καηκαν τα πηνια.
λετε να εκανε καμια βλακεια ο μηχανικος που το αφαιρεσε??μπορειτε να μου εξηγησετε τι σχεση εχουν βολαν-πηνια??

χιλια συγνωμη για το ατελειωτο μυνημα!  :bye:







*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
υπομονη τι αλλο να σου πω..

εγω το  βολαν το εχω βγαλει εδω και 11.000 χιλ και φτου φτου δεν εχω καποιο προβλημα!


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Βασικα, αυτοι που αφαιρεσες δεν ειναι το βολαν, αλλα μια πλακα σιδηρου (βαρος) που βρισκεται πισω απο το βολαν.
Στην φωτο φαινονται τα πηνια και το βολαν (νο8), τα οποια πουλιονται σαν σετ, και το βαρος που αφαιρεσες (νο11). Στο κεντρο ολου αυτου του συστηματος βρισκεται το ενα ακρο του στροφαλου.....Τα πηνια κουμπωνουν σταθερα στο καπακι (νο15) και το βολαν περιστρεφεται μαζι με το στροφαλο, και δημιουργει επαγωγικο ρευμα.  Αριστερα της εικονας βρισκονται μιζα, και τα γραναζακια και τα αλλα παραφερναλια πισω απο το βαρος (και τα δυο μπροστα απο αυτο) αποτελουν ειναι το κομπλερ μιζας (αλλη ιστορια)




Η 1η περιπτωση ειναι να ηταν ενα τυχαιο γεγονος.
Η 2η ειναι να εφυγε κανα παξιμαδι που συγκρατουσε πλεον ολο αυτο στο συστημα με το βολαν, γραναζια κλπ, γιατι οταν αφαιρεσεις το βαρος, πλεον οι βιδες (νο12) δεν μπορουν να βιδωσουν πουθενα (το σπειρωμα βρισκεται στο βαρος), οποτε βαζεις παξιμαδια (και δεν γινεται να βαλεις ασφαλειας, γιατι το κενο ειναι μικρο και δεν χωρανε.  Ψαξε για σημεια χτυπηματος πανω στα πηνια.
Η 3η περιπτωση ειναι να σου εβγαλε το βολαν και να το στραβωσε. Ο σωστος τροπος για να βγει, ειναι, αφου αφαιρεθει η βιδα νο14, να το ζεστανεις με ενα καμινετο στο κεντρο που εφαπτεται με τον στροφαλο, και να βαλεις μια βιδα (με αρκετα μεγαλο παχος-βιδωνει στο κεντρο του βολαν) και με ενα αεροκλειδο να την σφιξεις.....Αυτη πεταει εξω το βολαν.


Τελος, εαν το γεγονος ανηκει στην πρωτη περιπτωση, μηπως θα ηταν καλυτερα να αγοραζες after-market πηνια? Στο af1 forum εχω δει που τα αλλαζουν. Take a look here
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=142442&highlight=stator

Sorry για το μεγαλο post :) :)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
All i want from my birthday is another birthday...

*

LIANA

Μπράβο ρε Κοσμά!!!! Να σαι καλά!! Καταπληκτικό το σκιτσάκι και η ανάλυση σου!! Ακόμα και για μας τις ξανθιές! Thanks  :D :D  :kalo:  :kalo: :kalo:

*

nestoras

Φιλε Κοσμα respect!!!καλυτερη αναλυση δεν γινοταν.
να σαι καλα.

οσο για το θεμα με τα aftermarket,δεν λεω καλα θα ηταν να αγοραζα κατι πιο ποιοτικο αλλα το προβλημα μού το καλυπτει η εγγυηση.αλλωστε μου ειπαν οτι η ζημια κυμαινεται γυρω στα 400 ευρω και δεν ειμαι διαθετημενος να ξοδεψω τοσα λεφτα.

και παλι ευχαριστω :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος sakis69

  • *
  • 29
  • Φύλο: Άντρας
  • ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ
  • Αντιδράσεις: 0
Νέστορα υπάρχει κάποια πιθανότητα μετά το εγχείρημα της αφαίρεσης του βολάν να σου παρουσιάστηκε το πρόβλημα αν αυτός που σου αφαίρεσε το βολάν δεν πρόσεξε.
Η αφαίρεση του βολάν φαίνεται μια εύκολη διαδικασία αλλά κρύβει πολλές παγίδες.
Επιπρόσθετα σε αυτά που ανέφερε σωστά πιο πάνω ο Κοσμάς θα ήθελα να πω ότι το ζέσταμα πολλές φορές γίνεται με μεγαλύτερο ζήλο και λάθος με καμινέτο, αυτό έχει σαν συνέπεια το μονωτικό βερνίκι από τα πηνία να σπάει και μετά από λίγο καιρό λειτουργίας να αποκολλάται τελείως (φυγόκεντρες δυνάμεις) και να γίνεται βραχυκύκλωμα μεταξύ σπειρών. Αν χρειάζεται ζέσταμα τότε χρησιμοποιούμε πιστόλι θερμού αέρα .Το ίδιο συμβαίνει και όταν χτυπάνε το βολάν όσο και αν ακούγεται παράξενο γίνεται από πάρα πολλούς.
Το βολάν στις περισσότερες περιπτώσεις με χρήση του σωστού εξορκέα και ενός ηλεκτρόκλειδου με μεγάλη ροπή βγαίνει πολύ εύκολα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Νέστορα υπάρχει κάποια πιθανότητα μετά το εγχείρημα της αφαίρεσης του βολάν να σου παρουσιάστηκε το πρόβλημα αν αυτός που σου αφαίρεσε το βολάν δεν πρόσεξε.
Η αφαίρεση του βολάν φαίνεται μια εύκολη διαδικασία αλλά κρύβει πολλές παγίδες.
Επιπρόσθετα σε αυτά που ανέφερε σωστά πιο πάνω ο Κοσμάς θα ήθελα να πω ότι το ζέσταμα πολλές φορές γίνεται με μεγαλύτερο ζήλο και λάθος με καμινέτο, αυτό έχει σαν συνέπεια το μονωτικό βερνίκι από τα πηνία να σπάει και μετά από λίγο καιρό λειτουργίας να αποκολλάται τελείως (φυγόκεντρες δυνάμεις) και να γίνεται βραχυκύκλωμα μεταξύ σπειρών. Αν χρειάζεται ζέσταμα τότε χρησιμοποιούμε πιστόλι θερμού αέρα .Το ίδιο συμβαίνει και όταν χτυπάνε το βολάν όσο και αν ακούγεται παράξενο γίνεται από πάρα πολλούς.
Το βολάν στις περισσότερες περιπτώσεις με χρήση του σωστού εξορκέα και ενός ηλεκτρόκλειδου με μεγάλη ροπή βγαίνει πολύ εύκολα.


Aν και θα συμφωνησω για το πιστολι, το ζεσταμα γινεται στο σημειο του βολαν που εφαπτεται με τον στροφαλο............Εκει ουτε πηνια εχει, ουτε μπορει να συμβει κατι κακο........Ουσιαστικα διαστελεις τα μεταλλα, ωστε να αποκτησουν ανοχες (ετσι τουλαχιστον καταλαβα).....Μετα βιδωνεις την βιδα, και την σφιγγεις με αεροκλειδο.

Η βιδα κα8ως βιδωνει, κοντραρει στον ακρο του στροφαλου, δεν μπορει να βιωσει αλλο, και ετσι αναγκαζει το βολαν να βγει προς τα εξω........

Τουλαχιστον ετσι ειδα.......:)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης